INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Never, ever underestimate the importance of having fun.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptyzo jul 12, 2015 9:08 pm



“Meow” means “woof” in cat.”
--  George Carlin


Never, ever underestimate the importance of having fun. Otp28n
outfit
Music




“Hallo, mijn naam is KO, ik heb een aardappelneus en een fietsenrek, en ik werk in een knopjesfabriek. Eens kwam mijn baas en die vroeg ‘heb je ’t druk??’ en ik zeg ‘neeee, druk dan met je rechterhand het knopje in.”
Mirajane grinnikte bij de gedachte aan het kinderliedje en onbeschaamd meezingend wandelde ze doelloos over straat. Het was zaterdag, het zonnetje liet haar kruin gloeien van de warmte en Mira zou durven zweren dat ze alleen vandaag al zo’n drie tinten donkerder was geworden. Dat was allemaal heel leuk en aardig, maar Mirajane verveelde zich wel ontzettend erg. Er was gewoon zoveel te doen op het eiland, dat Mirajane niet zo goed kon kiezen en als gevolg daarvan deed ze maar gewoon niks. Niet dat zo’n goed idee was, dat niks doen, maar Mirajane was bang dat ze de verkeerde keuze zou maken.
Eigenlijk sloeg dat nergens op, dat wist ze zelf ook heel goed. Daarom had Mirajane bedacht dat het een goed idee was om zonder doel rond te wandelen en te kijken waar ze uitkwam.

Voor nu had dat nog niet zoveel opgeleverd. Mirajane liep nu al een kleine  anderhalf uur rond, maar ze was nog niet ergens beland. Ze had wel een groot bos gezien en ze was al langs het strand af gelopen, maar eerlijk gezegd had Mira geen zin in beide dingen. Terwijl ze op haar gemakje verderliep bekeek Mirajane haar outfit in een raam. Ja. Dat zat wel goed.

Wacht. Een raam. Een gebouw. Misschien was hier wel iets leuks te doen? Nieuwsgierig liep Mirajane een rondje om het gebouw, tot ze de voorkant had gevonden. Naast de ingang hing een bordje  ‘Animal Shelter’ en het bordje was versierd met een groene pootafdruk.

Toen Mirajane het bordje in de gaten kreeg, begonnen haar ogen te twinkelen en hoefde niet lang na te denken of ze naar binnen zou gaan of niet. Het antwoord daarop was voorspelbaar; natuurlijk zou ze binnen een kijkje gaan nemen!
Mira had nog geen stap  binnen gezet, of ze werd al overdonderd door het geblaf van een grote groep honden. De enkele honden die los liepen, kwamen kwispelend op haar af getrippeld en een glimlach sierde Mirajane’s lippen. Ze ging op haar hurken zitten en liefdevol aaide ze een grote Bordercollie. Wat een knuffelbeer! Voordat Mira opstond kriebelde ze de hond nog even achter zijn oren.

Ja. Mira was hier absoluut in haar element.

Nu pas nam ze de tijd om de kamer waar ze in stond te bekijken. Er stond een grote, grijze balie, maar Mirajane kon zo snel niemand zien die erachter zat. De muren van de kamer waren appeltjesgroen, en de grond was betegeld met grote, zwarte natuurstenen tegels. In de kamer liep een drietal honden los rond, en toen ze merkten dat Mirajane haar aandacht ergens anders op had gevestigd gingen ze met zijn drieën knusjes op een groot hondenkussen liggen.
Een ventilator blies koele wind de ruimte in, en Mira ontdekte een openstaande deur links achterin de kamer. Voor de deur zat een traphekje, waarschijnlijk zodat de drie honden in de kamer zouden blijven. Lenig stapte Mirajane over het hekje heen, en daar achter vond ze een lange rij met grote hokken. In iedere hok stonden twee honden bij de hokdeurtjes te kwispelen en Mirajane kon het niet laten om bij ieder hondenpaar even stil te staan om wat lieve woordjes te brabbelen.

Aan het einde van de lange gang met hokken was nog een deur, en nieuwsgierig deed Mira die deur op een kiertje open. In de kamer achter de deur zag ze enkele krabpalen, en Mirajane glipte snel door de deur naar binnen. Haar ogen begonnen te twinkelen toen ze een groepje kittens zag, en liefdevol pakte ze één van die kittens op. “Oooo, wat ben jij een schatje zeg!” Mirajane ging tegen een muur aan zitten en met een gevoel van tevredenheid kriebelde ze de kitten onder zijn kinnetje tot hij begon te spinnen.

Mirajane had mogelijk haar nieuwe favoriete plek gevonden.


& Kellin Goodwin


Note: Onderstreepte woorden kun je aanklikken



Laatst aangepast door Mirajane Evergreen op zo jul 12, 2015 11:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptyzo jul 12, 2015 10:18 pm

Buiten was het gewoon weg te warm. Hoe had hij ook kunnen denken dat het een goed idee zou zijn om buiten rond te hangen op een vrije dag? Een flesje water had hij voor de zekerheid meegenomen maar was al helemaal leeg en niet omdat hij teveel gedronken had. Het flesje had hij zo een 5 minuten geleden over zich heen gekapt om toch wat verfrissing te hebben. De gehele apparatuur rond zijn nek zou er in ieder geval voor zorgen dat hij genoeg zuurstof had, zelfs al was er du-oor het warme weer minder zuurstof in de lucht.
Iets verder op kon hij misschien zijn ’redding’ zien staan. Het was een gebouw dat hij herkende als het Animal Shelter. Niet dat hij er al binnen was geweest, maar als het daar toch wat frisser was zou hij het zeker niet erg vinden. Warm hebben terwijl je al enkel een zwemshort draagt, dat moest kunnen.

Naar binnen gaan in het animal shelter was ook niet zijn beste plan ooit geweest. Honden had hij al kunnen horen blaffen maar wie verwachten er nu dat die dieren los liepen? De deur had hij geopend om naar binnen te gaan en de eerste paar tellen gingen goed. Hij kon de deur achter hem dicht doen, had tijd om even om zich heen te kijken maar dan merkte hij het groepje honden op die maar al te blij leken te zijn met bezoek. De andere partij as veel minder blij. Doordat sommige honden wat omhoog sprongen en met hun voorste poten tegen zijn lichaam aan wilde staan om likjes te geven was Kellin naar achter gestapt om het te ontwijken. Door die actie had hij echter zichzelf in het nauw gedreven en nu stond hij met zijn rug tegen de deur aan. ‘Af nee - stoute hond,’ zei hij in een poging de hond van hem weg te duwen. Het was een groot beest dat al heel de tijd te actief was en te blij.
Twee handen had hij ondertussen tegen de grote hond zijn vacht gezet om hem zo bij zich weg te houden,maar ook geen groot succes. De honden waren zich duidelijk van geen kwaad bewust en bleven hevig blaffen en kwispelen met hun staarten. Klaar om kusjes te geven. ‘Nee af, ik ben geen lekstok - jij ook niet beginnen.’ De haren van de honden kriebelde ondertussen ook nog eens onaangenaam tegen zijn huid. Dat alles voor wat afkoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptyma jul 13, 2015 12:30 am





De ietwat ratelende airco zorgde ervoor dat het kattenverblijf heerlijk koel was, en dit zorgde ervoor dat Mirajane even bij kon komen van de drukkende warmte. Begrijp haar niet verkeerd; Mirajane is gek op dit weer hoor, maar het is lekker om op zulke momenten even af te koelen om te voorkomen dat ze rondliep alsof ze net uit een zwembad kwam.

Ondertussen had Mirajane ergens een stukje touw vandaan getoverd, en met een brede glimlach liet ze datzelfde stukje touw als een slang kronkelen op de grond. De kitten –waarmee ze nog steeds aan het knuffelen en spelen was- probeerde enthousiast zijn pootjes op het touw te zetten, maar hij was steeds net iets te traag. Mira schoot in de lach toen het katje verward zijn hoofdje scheef hield en met zijn staart zwiepte. Leuk ding.

Toen Mirajane merkte dat de kitten te moe werd om te spelen, drukte ze een klein kusje op het hoofdje van het beestje, en liet ze het zijn eigen gang gaan. Dat was maar goed ook, want op het moment dat de kitten een comfortabel plekje had gevonden viel het in een diepe slaap.
Mira stond op en maakte aanstalten om de kamer te verlaten, toen haar blik op een wat oudere Perzische kat viel. De kat lag op een krabpaal en hield haar nauwlettend in de gaten, maar maakte geen aanstalten om naar haar toe te lopen. Zijn karamelkleurige vacht was lichtjes geklit en in de ooghoekjes van de kat zat wat aangekoekt, groen-gelig spul. Om een lang verhaal kort te maken; hij zag er niet zo happy uit als alle andere katten in het kattenverblijf.
Daar moest verandering in komen.

Uit haar tas viste Mirajane een zakdoekje en ze maakte dat zakdoekje nat met het flesje water dat ze toevallig onderin haar tas zag liggen. Voorzichtig wandelde Mira naar de kat toe, die zijn afkeuring liet blijken door zijn haren op te zetten en naar haar te blazen. “Ach schatje toch, met zo’n boze houding maak je jezelf toch niet blij?” Mirajane glimlachte naar de kat. Dat was natuurlijk totale onzin, want de kat snapte niet wat een glimlach inhield, maar Mira deed het instinctief. Ze negeerde het geblaas van de kat toen ze voor de kat stond bleef ze rustig stilstaan. Langzaam stak ze een hand uit, en dat werd beloond door meer nijdig geblaas van de kat. “Oei oei, jij bent ook niet de meest vrolijke poes hier hè?” Toen, zonder waarschuwing pakte Mira de kat op en ze drukte de kat voorzichtig tegen haar borst aan. Op het begin stribbelde de kat nog tegen, maar het duurde niet lang voor Mira’s rustige hartslag het gedrag van de kat beïnvloedde. Niet veel later lag de kat spinnend in de armen van Mira. Met een vochtig doekje veegde Mira voorzichtig alle viezigheid uit de ooghoekjes van de kat. “Ik wist wel dat jij stiekem gewoon een lieverdje was,” mompelde ze en Mirajane kriebelde de kat zachtjes op zijn karamelkleurige hoofdje. Daarna zette ze de kat weer neer op de krabpaal en Mirajane maakte aanstalten om weg te lopen toen haar maag knorde.

Hmm. Hoelaat zou het zijn? Mirajane ontgrendelde haar Iphone, en tot haar grootste verbazing zag ze dat het  kwart voor drie was. Dat was niet absurd laat, maar Mira had haar ontbijt overgeslagen omdat ze eerder geen hap door haar keel gekregen. Goed, het was dus tijd om te eten. Mira wierp een kushandje naar de katten in het kattenverblijf en ze glipte weer snel door de deur naar buiten tot ze in de gang met hondenhokken stond.
Sommige honden begonnen uit enthousiasme aan, maar na een korte ‘sstt, stil maar’ hielden ze op. Soepel sprong Mirajane weer over het traphekje maar ze bleef daarna abrupt staan.

“Oh.” In de voorste kamer stond een … visachtige jongen ongemakkelijk tegen de muur aangedrukt, omringd door de drie grote, blije honden. Mirajane moest haar lach inhouden toen ze zag hoe hij probeerde om de honden van zich af te laten duwen, maar ze vond dat het tijd was om de jongen uit zijn lijden te verlossen. Mirajane tuitte haar lippen en liet een kort, helder gefluit horen. De honden reageerden meteen en ze draaiden zich om zodat ze in de richting van Mira keken. Netjes gingen ze zitten, en Mirajane’s mondhoeken krulden op tot een goedkeurende glimlach. Ze aaide de drie honden over hun hoofden. “Wat zijn jullie braaf zeg! Super hoor, brave honden.”

Uiteindelijk liet Mirajane de honden met rust, die kwispelend bleven zitten. Mirajane kon altijd al goed met dieren overweg, maar ze had niet verwacht dat drie vreemde honden zo goed naar haar zouden luisteren. Nouja, allemaal prima, nu was de jongen die nog steeds tegen de muur aan stond van ze af. Mirajane wendde zich tot hem en stak haar hand uit met de intentie om zijn hand te schudden.  “Hey! Ik ben Mirajane, aangenaam kennis te maken.” Een oprecht gemeende glimlach sierde haar lippen terwijl ze de reactie van de jongen afwachtte.




Laatst aangepast door Mirajane Evergreen op ma jul 13, 2015 10:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptyma jul 13, 2015 12:09 pm

Kellin was geen honden persoon. Ook geen katten persoon maar daar had hij op het moment geen last van. Het waren lieve wezens daar niet van en je kon er veel plezier mee beleven maar ze mochten bij een ander blijven. Een stem zorgde er uiteindelijk voor dat de drie honden hun aandacht ergens anders op richten, een meisje in dit geval. De honden gingen zitten en waren gelukkig gestopt met hun actief gedrag. Het zorgde er gelukkig voor dat hij weer wat normaal kon gaan staan. Kellin zou bijna een opgeluchte zucht hebben laten horen. ‘Bedankt,’ zei hij tegen het meisje wanneer dat ze dichterbij was gekomen om de honden te aaien. Haar bedanken leek nu wel het juiste om te doen. ‘Ik had niet verwacht dat hier honden los zaten toen ik binnen kwam,’ legde hij uit om zijn reactie en alles misschien wat goed te praten.

Kellin stak even zijn hand uit nar één van de honden om hem over zijn kop een aai te geven, maar wanneer dat een tong zijn hand eerder raakten trok hij toch weer terug. Nee, geen honden voor hem. Het kwijl dat aan zijn hand hing veegde hij maar af aan de broek die hij aan had, al was het eerder iets dat een surfer aan zou doen als ze op zee gingen. Het viel hem ook op dat het meisje haar hand uit stak, en Kellin keek er eerst naar terwijl dat ze zichzelf voorstelde als Mirajane. ‘Ik ben Kellin,’ zei hij terwijl dat hij de hand van de andere aannam. Heel vaak gebeurde het niet dat hij iemand zijn hand schudden, maar het was eens een goede verandering. ‘Kan het dat je hier toevallig werkt?’ De honden leken prima te luisteren naar haar. Ze had niet mer moeten doen dan even fluiten en ze gingen braaf zitten, en dat terwijl Kellin ze helemaal niet van zich af kreeg. Meestal stopte een hond toch met zo’n gedrag als je af zei, maar in zijn geval was dat dus niet geweest. ‘Want de honden luisterde echt perfect naar je.’ Als ze er werkte zou het hem niet verbazen, het zou hem pas verbazen moest ze zeggen dat ze er niet werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptyma jul 13, 2015 10:45 pm





Mirajane grinnikte toen de jongen haastig zijn hand terugtrok op het moment dat één van de honden hem een likje wilde geven. ”Goh, jij bent ook niet echt fan van honden hè?” Mira’s stem klonk plagend en haar opmerking was ook zeker geen verwijt naar de jongen toe. Ze snapte het best hoor, de honden waren ook best groot en niet iedereen was even grote fan van dieren.

Toen de jongen, die zich later voorstelde als Kellin, wat verdwaasd naar haar hand keek voordat hij die schudde, lichtte Mirajane onbedoeld één wenkbrauw lichtjes op. ”Kellin, leuke naam!” Mirajane gaf Kellin een nette, stevige –maar niet al te harde-  handdruk. Toen Kellin vroeg of Mirajane in de Animal Shelter werkte, schudde Mira haar hoofd. ”Nope. Ik was gewoon nieuwsgierig naar het gebouw en ik wilde graag weten wat hier in zat. Misschien heeft het iets met mijn mutatie te maken dat ze zo goed luisteren. Ik weet het niet.” Mirajane dacht kort na, ”nu je het zegt, vind jij het ook niet raar dat er geen werknemer aanwezig is?” Nouja. Het zal wel.

Mira plofte neer op een stoel die in de kamer stond, en ze kruiste haar benen over elkaar. Ze zat niet lang toen ze haar buik hoorde knorren. Oh ja, dat was waar ook; Mirajane was eigenlijk op weg naar een eetcafétje ofzo omdat ze honger had. ”Zeg, Kellin, ik hoop niet dat je het erg vind dat ik dit vraag, en als je wil hoef je ook niet perse antwoord te geven.” Mirajane draaide een blonde lok haar om haar vinger terwijl ze Kellin aankeek. ”Om eerlijk te zijn ben jij de eerste persoon die ik zie die niet echt op een mens lijkt,” shit. Dat was onbeschoft om te zeggen en eigenlijk was het ook een hele gemene opmerking.

”Ehm. Sorry, dat bedoelde ik niet zo. Wat ik eigenlijk gewoon wilde vragen, is wat voor mutatie je hebt.” Mirajane schraapte haar keel, en ze kon haarzelf wel slaan. In plaats daarvan, stond ze op en liep ze naar de deur. ”Ik ga opzoek naar een eetcafé, want ik heb best wel honger. Heb je misschien zin om mee te lopen en wat over jezelf te vertellen? Mirajane glimlachte naar Kellin. Ze hoopte dat hij in zou stemmen met haar verzoek, maar Mira kon heel goed begrijpen dat hij dit misschien niet zou willen, aangezien ze hem net keihard beledigd had.
Het was gewoon dat Kellin iets… interessants had. Hij maakte Mirajane nieuwsgierig.



Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptydi jul 14, 2015 12:28 am

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
/ - Notes




Kellin moest maar geen poging meer doen om sociaal te zijn met de honden, dat vond het meisje enkel maar amusant, en hij gaf haar geen gelijk. Het was ook zeer amusant. ‘Hoe kan je het raden?’ zei hij terwijl dat hij haar aankeek en de hond maar liet doen. Nog steeds had hij het gevoel dat kwijl over heel zijn hand hing, al was het een simpele lik geweest. Als hij kon had hij er vast ook om gelachen. ‘Maar begrijp het niet verkeerd, ik ben ook geen kattenpersoon,’ zei hij maar snel voordat hij misschien een kat in zijn armen kreeg geduwd. Meestal was iemand één van de twee.
Her verbaasde hem dat het meisje dat zich had voorgesteld als Mirajane niet in het Animal Shelter werkte. De honden hadden haast perfect naar haar geluisterd. ‘Het zou veel verklaren moest het aan je mutatie liggen,’ zei hij. Misschien had haar mutatie wel iets met het communiceren met dieren te maken.
Ze wist ook op te merken dat het vreemd was dat er niemand was, en kort haalde Kellin zijn schouders op terwijl dat hij om zich heen keek. ‘Misschien middagpauze? Of een siësta?’ opperde hij.

Kellin moest toegeven dat hij het redelijk aangenaam vond om eens een normaal gesprek te hebben met iemand zonder dat hij zich er zelf zeer ongemakkelijk bij voelde. Dat duurde echter niet lang. ‘Ho,’ was het eerste en enige dat Kellin over zijn lippen kreeg wanneer hij de woorden hoorden die het meisje uitsprak. Zijn blik richten hij al snel op één van de honden die zijn bek wijd opende om een geeuw te laten ontsnappen en nadien te gaan liggen. Hij moest toegeven dat hij ook nog niemand was tegen gekomen die lichamelijk even hard veranderd was als hem. ‘Dat is um- best positief?’ Kellin wilde het niemand aandoen om zo hard te veranderen. Niet meteen vanwege het veranderde uiterlijk, maar vanwege de complicaties die erbij kwamen kijken.

De vraag die dat Mirajane stelde was veel minder erg dan de woorden die er ervoor had uitgesproken. Dat had alles gewoon ongemakkelijk gemaakt. ‘Om jou woorden te gebruiken, mijn niet zo menselijk uiterlijk is mijn mutatie. Verder niks speciaals, geen gedachtelezen of telekinese,’ antwoordde hij maar op de vraag van het meisje, hij gebaarde zelfs met één hand even naar zijn eigen lichaam. Eigenlijk zou je bijna kunnen zeggen dat hij een ver gevorderde variatie heeft van ene mutatie waarmee je onderwater zou kunnen ademen. Hij was prima gemaakt voor een leven onderwater.
Zodra dat Mirajane recht stond en naar de deur ging keek hij weer op naar haar. Mee gaan naar een eetcafé, of haar in ieder geval gezelschap houden tot dat ze daar waren. Hij mocht wel eens wat socialer zijn met zijn mede mutanten al had ze hem net wel beledigd, niet dat ze het echt zo gemeend had. Of Kellin vermoede toch dat ze het niet zo bedoeld had. ‘Klinkt goed, ik zou enkel niet weten waar we zo iets kunnen vinden,’ zei hij terwijl dat hij haar volgde. Hij was wel eerlijk want de enige plek die hij kende waar ze eten hadden was de school zelf. Het cafetaria had meestal een grote variatie aan eten dus daar ging hij altijd wel heen als hij honger had. Wat hij op het moment niet was. Hm. Misschien dat hij gewoon met haar mee ging omdat hij te aardig was om een verzoek af te slaan.
Het kon echter wel goed voor hem zijn om eens over zichzelf te vertellen aan anderen, want dat leek deels te zijn waarom ze hem meevroeg.



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptydi jul 14, 2015 6:26 pm



Mirajane kon wel janken nu. Hoe haalde ze het in haar hoofd om zo’n vraag te stellen? Dat was hetzelfde als dat ze aan een meisje zou vragen of ze drie maten dikker was geworden.
Oké. Dat was een slechte vergelijking. Dit was misschien nog wel erger.
Kellin leek het ook niet zo’n leuke opmerking te vinden, want zijn lichaamshouding veranderde meteen.  Hij leek.. gewoon minder blij. De schuldgevoel was aan Mira’s gezicht af te lezen, en ongemakkelijk beet ze op haar onderlip.
‘Om jouw woorden te gebruiken, mijn niet zo menselijk uiterlijk is mijn mutatie. Verder niks speciaals, geen gedachtelezen of telekinese.’

Ja. Dat had Mirajane wel verwacht, maar nu was haar vraag eigenlijk nog niet helemaal beantwoord. Dat dit Kellin’s mutatie was, was duidelijk. Nu was het nog de vraag wat die mutatie nou eigenlijk inhield. Achja, het maakte ook niet uit. Als Kellin geen zin had om erover te praten, dan was dat prima en Mirajane moest dat maar gewoon accepteren.

Toen Kellin aangaf dat hij niet wist waar ergens een eetcafé was, haalde Mirajane nonchalant haar schouders op. ”Om eerlijk te zijn weet ik dat ook niet zo goed, ik ben nog niet zo lang op het eiland.” Mirajane opende de voordeur van de dierenopvang, en ze liet Kellin voorgaan na een klein buiginkje. ”Na u, “ Mira knipoogde en toen Kellin buiten stond, volgde Mirajane hem.
”Oh wacht. Tas vergeten.” Mira snelde naar binnen, en griste haar tas van een stoel af. Toen ze weer buiten stond keek ze Kellin met een vriendelijke glimlach aan. ”Zullen we?”

Zonder op Kellin’s antwoord te wachten, begon Mirajane met lopen en ondertussen keek ze Kellin aan. Hij had een apparaatje om zijn nek wat leek op een soort beademingsapparaat. Zou Kellin zonder dat ding kunnen ademen? Mirajane stond op het punt om het te vragen, maar ze klapte snel haar mond weer dicht. Nee. Dat kon ze misschien beter niet doen. Ze was veel te bang dat ze Kellin weer onbedoeld zou beledigen met haar onhandige opmerkingen. In plaats daarvan hield ze het bij de aangename stilte die op het moment tussen Kellin en Mirajane hing. Even twijfelde of ze wat over zichzelf moest vertellen, maar Mirajane besloot om dat niet te doen tot Kellin erom vroeg.

Het duurde niet lang voor Kellin en Mirajane bij het grote bos aangekomen waren, en Mirajane nam een slokje van haar water. Daarna veegde ze over haar voorhoofd, die erg warm aanvoelde. ”Pfoe, het is wel erg warm vandaag. Wil jij ook?” Mirajane reikte Kellin haar flesje water aan. Toen Kellin en Mirajane de schaduw van het bos instapten, slaakte Mira een klein zuchtje van opluchting. Na een poosje in de hitte lopen, leek het bos tien graden koeler te zijn. Heerlijk.
Op haar gemakje liep Mirajane verder, tot ze een luid geritsel hoorde. Ze pakte zachtjes Kellin’s arm vast. ”Hey, hoorde jij dat ook? Of zie ik spoken?” Mirajane keek goed om zich heen, maar zag verder niks en dus zette ze een aantal stappen vooruit, met de intentie om gewoon verder te lopen.

Uit het niets kwam er een groepje van mutanten achter verschillende bomen vandaan en ze gingen om Kellin heen staan. Mirajane draaide zich om, en bekeek met grote verbazing het tafereel aan. Wat was er aan de hand? Mirajane liep Kellin’s richting op, maar werd tegen gehouden door een mutant, alsof die wilde zeggen dat Mirajane zich niet bij Kellin mocht voegen. ‘Kijk eens wat we daar hebben, zien jullie dat? Een heuse vis op het droge.’
Mirajane zocht naar de bron van het geluid en zag al snel dat er een lange jongen aan kwam lopen. Zijn haar was gemillimeterd en in zijn rechteroor had hij een grote, gouden ring als oorbel. Mirajane trok een wenkbrauw op en ze keek van Kellin naar de jongen.

Wacht. Ze waren toch niet van plan om Kellin iets aan te doen he? Mirajane wurmde zich met moeite door de cirkel heen, tot ze met haar rug naar Kellin toe voor hem ging staan, bij wijze als menselijk schild. Waarom Mirajane dat deed wist ze niet, maar haar instinct vertelde haar dat er iets ging gebeuren en Mirajane wilde niet dat er iemand gewond zou raken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptydi jul 14, 2015 10:33 pm

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
Posten worden steeds langer xD - Notes




Bij Kellin zijn vage en nogal korte uitleg had hij toch iets van antwoord terug verwacht, maar het bleef een stilten terwijl dat hij haar aan keek. Misschien dat hij toch niet helemaal duidelijk was geweest, maar hij dacht ergens wat het wel voor zich sprak. Het kwam vooral omdat hij alles zo gewoon was, dan hij soms niet eens wist wat er nu volledig anders was. ‘Is dat een goed antwoord op je vraag?’ vroeg hij dan ook aan haar terwijl dat hij Mirajane afwachtend aan keek. Voor meer vragen was dat het moment.
Het meisje liet ook weten dat ze eigenlijk naar iets anders opzoek was geweest dan deze kennel, en tot zijn verbazing was hij uitgenodigd om mee te komen. Hij stemde ermee in, maar het probleem was dat blijkbaar geen van de twee wist waar ze heen moesten. ‘We komen vast wel wat tegen,’ besloot hij te zeggen. Heel veel van het eiland had hij ook nog niet gezien, dus dit was een prima moment ervoor.
De deur werd ondertussen voor hem geopend, ‘Oh, uhm bedankt,’ zei Kellin terwijl dat hij naar buiten ging en gevolgd werd door zijn gezelschap van de dag dat al snel weer naar binnen moest voor haar handtas. Voor de korte tijd dat het meisje binnen was wachten hij maar en keek hij even kort om zich heen.

Het wandelen verder verliep in stilten, maar zo heel erg was die stilten niet. Kellin zelf was niet zo van de sociaalste kant in de zin dat hij niet goed was in het starten van een gesprek. Hij had haar wel even zien kijken maar daar zei hij maar niks over. Om de aangename stilten dan toch even te laten stoppen, besloot hij maar wat te zeggen. ‘Je dat je hier nog niet lang bent dus ik naam aan dat je redelijk nieuw bent,’ begon hij. ‘Wat vind je ondertussen al van nu ja, alles?’ Zelf was Kellin al een aardige tijd op het eiland, maar toch had hij nooit de moeiten genomen alles nauwkeurig te gaan bekijken of zich echt onder de rest te mengen voor het maken van vrienden.
Wanneer dat Mirajane stopten om wat te drinken was Kellin al iets verder gewandeld, maar een paar meter, maar hij draaide zich weer naar haar om wanneer ze vroeg of hij ook wat moest drinken. ‘Graag,’ zei hij en hij pakten het flesje water aan om er enkele slokken van te nemen en vervolgens terug te geven aan Mirajane.
Het geluid waar ze het over had toen ze nog iets verder waren had hij eerder niet gehoord dus keek hij wat verward om zich heen. Wanneer hij juist wilde zeggen dat hij niks gehoord had en er vast niks was werd het tegendeel bewezen door een groep jongeren dat tevoorschijn kwamen. Het leken wel de ruigere types van het eiland die zichzelf beter inschatten dan de rest.

Kellin kende dat soort mensen wel, maar dat wilde niet zeggen dat hij hart niet een slag sneller ging staan door de spanning die al snel in de lucht hing. En dan vooral de woorden die werden uitgesproken. Origineel kon je ze niet noemen, maar het was nooit fijn om te horen. Het kwetste, maar dat wilde hij op dat moment niet laten zien. ‘Ik zou mezelf niet meteen een vis noemen...’ zei Kellin maar naarmate de zin werd uitgesproken stierf zijn stem weg waardoor het einde niet meer dan een fluistertoon was. Dat kreeg je nu eenmaal als een stel onbekende mutanten om je heen stonden en enkel moesten lachen om zijn woorden. Intimiderend was één woord om het mee te beschrijven.
Zodra dat Mirajane voor hem kwam staan wende hij zijn blik af van de groep en keek hij haar even verbaasd aan. Wat was zij nu weer van plan? Moesten er zaken gebeuren die één van de twee in gevaar bracht dan had Kellin liever niet dat haar iets overkwam. Niet omdat ze gewoon met hem mee liep. Ze deed deed niks verkeerd, maar volgens de groep was het vast al verkeerd om gewoon met hem mee te lopen. ‘Schattig dat een meisje het moet beschermen,’ zei één van de jongens lachend. De kerel waarvan de woorden waren stond er met zijn armen - die onder de tatoeages stonden - over elkaar en een grote grijns op zijn gezicht.
Kellin legde één hand op een schouder van Mirajane om haar duidelijk te maken dat ze het echt niet voor hem op moest nemen. Niet dat hij het zeer erg vond. Als ook maar één van de kerels een aanvallende mutatie had dan kon het al verkeerd aflopen, het was namelijk niet dat hij zelf beschikte over een mutatie die schade kon aanbrengen. Hij zou juist iemand kunnen laten verdrinken door ze mee onderwater te sleuren. ‘Zouden we misschien door mogen? We zijn hier niet om problemen te veroorzaken,’ zei hij waarbij hij even kort een blik richten op Mirajane, maar dan naar de kerel die eerst had gesproken. Hij leek wel het leider type te zijn en misschien ook de leider van het groepje.



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptydi jul 14, 2015 11:24 pm


Toen Kellin naar Mirajane’s mening over het eiland vroeg, moest ze even nadenken. ”Nou. Om eerlijk te zijn heb ik nog niet genoeg gezien om echt een volwaardige mening te vormen,” nadenkend beet Mirajane even op haar lip. ”Tot nu toe weet ik nog niet zo goed wat ik vind. Om eerlijk te zijn dacht ik dat het leven als mutant beter was op een eiland zoals deze, maar eigenlijk valt dat best mee.” Mirajane keek Kellin even aan voordat ze verder vertelde. ”Ik had verwacht dat iedereen hier een gelijke zou zijn, maar eigenlijk valt dat best mee. Het is hier redelijk hetzelfde als in de buitenwereld. Er is nog steeds een sociaal maatschappelijke piramide met bovenaan de populaire, ‘machtige’ mensen, en onderaan de ‘nerds’ of ‘losers.’ Dus ja, ik weet het  nog niet zo goed.

Oké. Genoeg depressief gepraat. Al sprak Mirajane wel recht vanuit haar hart. Het voelde niet goed om het eiland ‘af te kraken’ terwijl ze nog niet genoeg had gezien om een goed oordeel te kunnen vellen.

Op het moment dat het ruig uitziende groepje om Kellin heen kwam staan, had Mirajane stiekem wel het gevoel dat haar gevoelens bevestigd werden. De mutanten dachten zeker weten dat ze beter waren dan Kellin, en Mirajane snapte dat niet. Hoe moeilijk was het om iedereen gewoon als gelijke te zien? Eerlijk gezegd werd Mira er best wel boos van, maar het leek haar verstandig om niet tot actie te komen. Ze kende de mutanten niet, en ze wist dus ook niet wat hun mutatie was. Hoewel Mirajane wist dat ze best wel in staat was om zich te redden in zulke situaties als het moest, gebruikte Mirajane liever geen geweld. Het paste gewoon niet bij haar.

Toen Kellin haar verbaasd aankeek omdat Mirajane voor hem was komen staan, liet Mirajane een kleine glimlach zien. Oké, ze gaf het toe; deze situatie maakte Mirajane best wel zenuwachtig. Normaal gesproken was ze een persoon die zulke conflicten uit de weg ging, maar het ging nu niet enkel om haar. Nu was er nog een persoon betrokken, en Mirajane wist niet of Kellin zich goed kon verweren tegen de rest. Eigenlijk wist ze helemaal niks van hem, maar dat was nu niet belangrijk. Het enige wat Mirajane nu zeker wist, was dat ze een mutatie had die in zulke gevallen best handig was.

‘Schattig dat een meisje 'het' moet beschermen.’
Geschokt keek Mirajane de jongen die het had gezegd aan. Wat? Wat was daar mis mee? Het ergerde Mira dat de jongen praatte alsof meisjes één of ander zwak ras waren.
Oké. Niet belangrijk. Adem in, adem uit. Mirajane moest zich er niet al te druk om maken. Het groepje was hoogstwaarschijnlijk gevuld met leeghoofden, en waarschijnlijk overcompenseerden ze dat door midden van dit rot gedrag. Toch?

Toen Kellin een hand op haar schouder legde, slaakte Mirajane een korte zucht ze baalde een beetje van de situatie.
‘Zouden we er misschien door mogen? We zijn hier niet om problemen te veroorzaken.’
Mira keek met lichte verbazing om naar Kellin. Zijn woorden klonken zo kalm, terwijl hij eerder toch best nerveus had geleken.
Niet dat zijn woorden veel hadden geholpen. De jongen, die de leider leek te zijn van de groep, barstte in lachen uit. De rest van zijn ‘gang’ volgde zijn voorbeeld en al snel werden Mirajane en Kellin omring door een groep lachende mutanten. De leider, die met allebei zijn armen over elkaar had gestaan, liet zijn armen nu losjes langs zijn zij hangen. Plotseling voelde Mirajane een golf van energie haar richting in komen, en zij en Kellin werden niet bepaald zachtjes naar achteren gesmeten. Mirajane landde alles behalve charmant op de jongen en op één of andere manier was Kellin’s hoofd tussen haar borsten terechtgekomen. Heftig dit. Snel rolde Mirajane van Kellin af, tot ze naast hem op de grond lag. Haar hele lichaam tintelde, alsof er minuscule naaldjes in haar hele lijf prikten. ”Fuck,” mompelde ze, en Mirajane keek Kellin aan die naast haar op de grond lag. ”Gaat het?”

Note: Jij mag lekker de volgende aanval bedenken (A)



Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptywo jul 15, 2015 12:05 am

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
Haha, ik ga gwn verder met mijn tattoo-guy xD - Notes




Mirajane had het eerder nog gehad over hoe het eiland eigenlijk was als de normale wereld. Je had nog steeds de slechte types die zichzelf beter beschouwde als anderen. De populaire mensen die door iedereen gekend werden en dan niet te vergeten de losers. Zij die helemaal onderaan de lijst stonden en niet bepaald gewild waren door de anderen. Kellin had eerder verwacht dat mutanten elkaar zouden steunen, maar dat was duidelijk niet zo. Niet veel later werd dat alleen maar bewezen wanneer de groep jongens voor het eerst tevoorschijn waren gekomen. Het was wel duidelijk geweest op wie ze het gemikt  hadden, maar doordat Mirajane voor hem was opgekomen was ze in hun ogen van niet veel beter dan hem. Dat ging nog gezellig zijn.

Natuurlijk haalde zijn woorden niks uit, maar het was een poging waard geweest zeker? Gelach galmde al snel door het bos en Kellin keek even om zich heen naar de groep die aan het lachen was. ‘Het was het proberen waard,’ zei hij zacht tegen zijn compagnon. Nog net op tijd voor de twee naar achter vlogen. Wat er net gebeurd was bleef even een raadsel voor Kellin. Hij had gewoon niet de tijd gehad om er echt over na te denken. Heel zacht was hij niet neer gekomen en Mirajane die op hem landen maakten het er niet beter op. Zeker niet aangezien zijn hoofd terecht kwam op de meest gênante plek.
Dat was awkward, maar niet iets om zich zorgen om te maken. De adrenaline in zijn lichaam zorgde er gewoon voor dat hij zich er even niks van aan trok, dat kwam later vast wel. Het was maar goed dat ze al snel van hem af was gerold. Op dat moment hield hij ervan dat je het niet zag wanneer hij zou blozen. Voor dat hij reageerde op het meisje haar vraag of het ging schraapte hij even zijn keel en knikte hij. ‘I’ll live.’ Het gevoel dat door zijn lichaam ging was alles behalve aangenaam. Zeker het na effect van de mutatie van de leider. ‘Jij in orde?’ vroeg hij, maar de kans zou het meisje misschien niet krijgen om te antwoorden.
Tattoo-guy had zich ook in de strijd gegooid. Zijn armen die eerder gewoon huid waren hadden een een grijs achtige kleur gekregen en het leek eerder op metaal dan huid. De jongen stond al vrij dicht bij en met zijn brede metalen vuist haalde hij uit naar het duo. Kellin probeerde snel te reageren door Mirajane vast te pakken en een poging te doen haar mee uit de weg te trekken. Het was maar goed dat hij dat deed, want zodra dat de vuist de grond wist te raken ontstonden er verschillende scheuren in de aarde en hij was haast zeker dat hij de grond kon voelen schudden. ‘Dit is niet goed,’ mompelde Kellin vooral tegen zichzelf waarna hij even snel keek naar Mirajane, nog net op tijd om te zien hoe tattoo-guy weer van plan was aan te vallen met zijn metalen vuist, enkel mikte hij die keer recht op het meisje. ‘Pas op!’ riep hij in de hoop dat hij nog op tijd was, hij zou haar in ieder geval niet uit de weg kunnen trekken. Als automatische reactie had hij zijn hand toch uitgestoken naar haar. Het was een reflex waar hij niks tegen kon doen.



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptywo jul 15, 2015 1:16 am


Spoiler:

Verdoofd bleef Mirajane liggen, en even wist ze niet wat ze moest doen. Moest ze wegrennen, terugvechten of moest ze gewoon blijven liggen? Het tintelende gevoel maakte haar gek, en Mirajane had de neiging om haar hele lichaam te krabben. Het was net alsof ze had gerold in de haren van een processierups. Haar huid kreeg een rode kleur en op haar armen waren rode blaasjes te zien. Eerlijk? Het deed best wel veel pijn.

Toen Kellin aangaf dat het goed ging met hem, zuchtte Mirajane opgelucht. Mooi. Dan waren ze beiden er nog redelijk goed vanaf gekomen.  Mirajane stond op het punt om te antwoorden op Kellin’s vraag of het goed ging, maar voordat ze daar de kans voor kreeg pakte Kellin haar vast en trok hij haar weg. Niet veel later voelde Mirajane de grond naast haar schudden en kleine brokjes aarde vlogen alle richtingen op. Met grote ogen van schrik keek Mirajane naar de plek waar ze zojuist nog gelegen had. Waar net nog wat gras gelegen had, was nu een groot gat ontstaan en Mirajane keek op naar de mutant die het had veroorzaakt. Zijn getatoeëerde armen waren grijs geworden en hadden bijzonder veel weg van metaal. Geen wonder dat hij zojuist een kleine aardbevind had veroorzaakt. Veel tijd om erover na te denken had Mirajane niet, want ze zag dat de half metalen jongen nu gericht naar haar toe uit haalde. Op het moment dat Kellin riep dat ze op moest passen, rolde Mirajane over hem mee, hem daarbij meesleurend van de jongen vandaan. Zo snel als ze kon stond ze op en daarbij trok ze Kellin aan zijn arm omhoog. Toen ook hij eenmaal stond, voelde Mirajane weer een kleine aardbeving. Ditmaal op de plek waar ze net nog gelegen had. Mooi. Het zag ernaar uit dat de jongen tijdens zijn stoten niet zomaar van koers kon veranderen.

Het was tijd dat Mirajane en Kellin zich uit de voeten maakten. Zo snel als ze kon, trok ze haar hoge schoenen uit en blootsvoets sprintte ze met Kellin aan haar hand van de groep mutanten vandaan. Meteen merkte ze dat een denkbeeldige hand haar hardhandig wegtrok en met een klein gilletje van schrik werd Mirajane naar achteren gesmeten. Snel liet Mira Kellin’s hand los, maar het mocht niet baten; ook hij werd hardhandig naar achteren gesleurd. Niet bepaald zachtzinnig knalde Mirajane tegen een boom aan, en kreunend van de pijn bleef Mira verdoofd op de grond liggen. Godsamme.

Mirajane draaide haar hoofd richting Kellin toe, die iets verderop op de grond lag. Het groepje mutanten liet Mira nu links liggen, en ging weer om Kellin heen staan. Hier en daar werd hij belachelijk gemaakt om zijn uiterlijk, en Mirajane stond moeizaam op van de grond.

Dit moest nu eindigen.

Woede sijpelde door haar aderen en zorgde ervoor dat het voelde alsof Mirajane’s huid in vuur en vlam stond. Automatisch verzamelde ze alle energie om haar heen en gebruikte ze die als voeding voor haar transformatie. Mira slaakte een demonische brul en ze schreeuwde van de pijn toen de transformatie in werking werd gezet. Het kraakbeen van haar oren groeide uit tot een elfachtige punt en Mira’s stuitje vergroeide tot een schubachtige, lange staart. Staalachtige schubben drongen door de huid van Mirajane’s onderarmen en haar schouderbladen vergroeiden tot grote, vleermuisachtige vleugels.

Trillend van de woede richtte Mirajane haar blik op de leider van de mutanten, en zonder een enkele waarschuwing sloeg Mira met haar vleugels tot ze in de lucht zweefde. Met een tweede vleugelslag was Mirajane bij het groepje mutanten aangekomen en een grimas ontblootte haar hoektanden. ”Ik denk dat het wel genoeg geweest is voor vandaag, vinden jullie ook niet?”

Note: In mijn hoofd was het allemaal veel cooler, altijd fijn als je dingen niet kunt beschrijven haha

Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptywo jul 15, 2015 11:35 am

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
/ - Notes




Kellin had niet meer kunnen doen dan Mirajane waarschuwen voor de metalen vuist die eraan kwam. Als je daardoor geraakt werd kon het wel eens nadelige gevolgen hebben dus hij wilde absoluut niet dat ze erdoor geraakt werd. Hij wist dan al dat hij zichzelf er enkel de schuld van zou geven. Het liefst bleef hij even liggen, maar dat zou geen goed idee zijn geweest. Deels omdat Mirajane hem meesleurde wist hij op tijd recht te staan want al snel lande er een volgende vuist op de grond waar ze eerder zaten.
Het was een goede poging geweest om weg te rennen, en Kellin dacht bijna dat ze wel weg zouden geraken, maar dat was tot dat Mirajane weer naar achter vloog..

Meteen wanneer dat Mirajane zijn hand los liet en naar achter vloog kwam hij tot stilstand. Damn it. Kellin had zijn hoofd nog niet helemaal omgedraaid om te kijken naar de leider of hetzelfde overkwam hij ook. Een onbekende kracht zorgde ervoor dat hij weer naar achter vloog en nog harder tegen de grond knalde dan eerder. Om te kunnen bekomen moest hij echt even blijven liggen. De belediging werden ondertussen naar zijn hoofd gesmeten, maar Kellin had echt geen idee wat er allemaal gezegd werd. Auw. Dat ging hij de volgende dag zeker voelen.
Abrupt zweeg iedereen zodra een luide haast demonische brul door het bos galmde. Iedereen was afgeleid door de transformatie die Mirajane onderging, en ook Kellin keek verbaasd toe. Dat was tot dat hij hardhandig werd recht getrokken door niemand minder dan Tattoo-guy. Kellin werd mee achteruit getrokken door de kerel, iets verder weg van de groep.  Het was wel duidelijk dat de kerel dit deed om zichzelf te beschermen tegen het demonische wezen dat zich gemengd had in het gevecht.
‘Hej vleermuisje!’ riep tattoo-guy nog steeds met een brede grijns op zijn lippen. De kerel had hem vast aan de achterkant van zijn beademingsapparaat, en niet bepaald zacht. Kellin had al zaken horen kraken door de druk die erop gezet werd. Wat gingen ze op de school blij zijn dat ze het terug mochten gaan repareren. Om de schade te beperken moest de kerel alleen maar loslaten en dus deed Kellin maar een mislukte poging om daarvoor te zorgen. Met zijn elleboog gaf hij een ‘harde’ stoot in de maag de jongen, maar het gewenste effect had het niet. Shit. Het kraakte allen nog harder en was nu zeker kapot. Enkele druppels water vielen op zijn huid waarbij zijn vermoeden werd vastgesteld. Er zat zelfs een lek in, maar dat was niet de grootste zorg. Zijn eerdere actie was tattoo-guy niet goed bevallen en voor dat Kellin er wat tegen had kunnen doen lande een vuist pijnlijk in zijn zij wat hem even deed samentrekken van de pijn. gelukkig was het niet zo hard als zijn slagen van eerder. Waarschijnlijk had hij een bepaalde afstand nodig om zijn slagen harder te maken.
‘Laat mijn maten met rust en vlieg weg ofzo, of je vriendje hier gaat eraan,’ zei de tattoo-guy op kwade toon die er eerder niet was geweest.



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptywo jul 15, 2015 8:49 pm

Satan Soul Theme  



‘Hey, vleermuisje,’ langzaam draaide Mirajane haar hoofd om tot ze de persoon die de opmerking maakte recht aankeek. Het was de jongen die de tattoo’s op zijn onderarmen had. Nu had hij Kellin letterlijk in een ijzeren greep. ‘Laat mijn maten met rust en vlieg weg ofzo, of je vriendje hier gaat eraan.’

Mirajane keek de jongen geamuseerd aan en daarbij trok ze één wenkbrauw op. ”Wat schattig dat je denkt dat je mij nog kan commanderen.” Binnen een seconde stond Mira achter de tattoo jongen en hardhandig greep ze die in zijn nek vast. De jongen gaf een brul van de schrik en voor even liet hij Kellin los. Mirajane deed precies het tegenovergestelde; zij verstrakte de greep rond de nek van de jongen. Vervolgens sloeg Mirajane tweemaal met haar vleugels, tot ze enkele meters boven de grond zweefde. Ze draaide de jongen om tot ze hem bij zijn t-shirt vast had en met een klein, sinister glimlachje keek ze de jongen recht aan. Vervolgens legde ze haar andere hand op de borst van de jongen, waarna ze de jongen een schok gaf. Het was niet dodelijk hoor, daar lette Mirajane extra op. Het was alleen.. tijdelijk verlammend. Toen de jongen vervolgens ook slap in haar greep ging, smeet Mirajane hem aan de kant. Niet bepaald zachtzinnig viel hij op een andere mutant uit het groepje, die haar met grote ogen vol ongeloof aankeken. Een enkele zetten het op een rennen, tot er nog maar zo’n drie mutanten overbleven.

”Oké. Who’s next?” Mirajane keek de drie mutanten één voor één intens aan, wat leidde tot twee van de drie mutanten die wegrenden. Mooi zo, dat waren twee mutanten minder die ze pijn moest doen.

Mirajane wist dat ze er best wel… eng uitzag en dit was ook de reden dat ze Satan Soul liever niet gebruikte. Iedere keer als ze getransformeerd was in één van haar demonen, dan was het net alsof alle woede diep in haar hart naar boven borrelde, tot ze niet meer helder na kon denken. Inmiddels wist Mirajane wel al een beetje hoe ze dit moest onderdrukken, maar haar boze stemming ging daarmee niet weg.
Mirajane genoot hier echt niet van. Ze deed wel alsof het haar niet uitmaakte of ze mensen pijn deed, maar dat was eigenlijk meer omdat ze mensen bang wilde maken. Als ze mensen zo bang kon maken dat ze wegrenden, dan hoefde Mira eventueel minder mensen pijn te doen.  Eigenlijk was Mirajane helemaal niet het type om mensen te verwonden of bang te maken, en daarom was het ook best wel ironisch dat Mira  ‘gezegend’ was met deze mutatie.

Veel tijd om erover na te denken, had Mirajane niet. Nu was alleen de leider van de groep nog over. Dat wilde zeggen dat het nu één tegen één was. Langzaam liet Mirajane haarzelf zakken tot ze op de grond stond, recht tegenover de leider. Vol concentratie geleidde Mirajane de energie van het bos en van haar eigen lichaam naar haar handpalmen, tot daar een donkere bol ontstond. Tegenover haar deed de leider hetzelfde, en op exact hetzelfde moment vuurden de twee mutanten de energie als een soort laserstraal op elkaar af.

Wat daarna volgde was een groot, helder licht dat Mirajane verblindde en door de energieschok werd ze zo hard achteruit geblazen dat ze haar bewustzijn verloor. Ze kon nog net zien dat de leider van het groepje mutanten in staat was om weg te sprinten voordat Mirajane wegzonk in een grote, zwarte leegte.

Toen Mirajane bij bewustzijn kwam, was ze weer terug getransformeerd naar haar normale zelf. Langzaam opende Mirajane haar ogen, en ze wilde haar ogen beschermen tegen het felle zonlicht. Met alle macht probeerde Mirajane haar hand omhoog te krijgen en toen ze merkte dat dit niet lukte raakte Mirajane in paniek. Shit, shit, shit shit. Wat moest ze nu doen?




Laatst aangepast door Mirajane Evergreen op wo jul 15, 2015 10:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptywo jul 15, 2015 10:17 pm

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
Damn, hoop dat je er wat mee kan D: - Notes




Dankzij Mirajane werd hij los gelaten, al viel hij op dat moment meer naar voor maar hij wist gelukkig nog recht te blijven staan. Voor zijn eigen veiligheid bleef hij niet staan waar hij stond, zo slim was hij nog wel. Kellin was er niet zeker van wat dat het meisje allemaal precies kon, maar hij wilde er niet tussen komen te zitten. Hij keek veel liever toe van op een afstand en dat was ook wat hij deed. Met zijn rug ging hij tegen een boom aan staan om daar zelf weer wat tot rust te komen. Zijn ademhaling was sneller dan het moest zijn. In ieder geval was de aandacht die op hem gefocust was weg. Het beademingsapparaat maakte hij los zodat zijn  kieuwen zichtbaar werden, en hield hij met één hand vast terwijl hij met het andere wreef over zijn heup die net nog een klap had gehad.
De persoon met de getatoeëerde armen had zeker ook betere dagen gezien, en was op dat moment vast liever ergens anders. Kellin zou toch liever ergens anders willen zijn moest hij de persoon zijn geweest. De schok die hij te voortduren kreeg zag er niet bepaald zachtaardig uit. Zolang dat hij en de anderen maar bleef leven viel het vast wel mee...als ze bleven leven. Wat er met die kerel gebeurde had in ieder geval invloed op de rest en bracht angst naar boven want een deel rende weg en het duurde niet lang voor dat enkel de leider over bleef, maar ook hij leek geen bedreiging te zijn voor Mirajane. Of niet. Terwijl da leider nog weg kon rennen viel Mirajane op de grond en ze leek niet te bewegen.

Zonder te twijfelen ging Kellin meteen naar haar toe en zakte hij naast haar op zijn knieën. ‘Mirajane?’ vroeg hij terwijl dat hij zachtjes met haar schouder schudden maar geen reactie. Bewusteloos. Hopelijk was het normaal voor haar dat dit gebeurde nadat ze haar mutatie had gebruikt. Straks was er iets ernstig aan de hand...misschien moest hij haar terug naar het schoolgebouw dragen, daar wisten ze wel wat ze moesten doen met haar. Maar misschien deed hij meer kwaad met haar te dragen. Het dilemma was groot maar hij besloot eerst nog af te wachten. Zijn gebroken apparaat legde hij naast zich neer en zijn benen sloeg hij over elkaar zodat hij in kleermakerszit kwam te zitten.

Terwijl dat hij had zitten wachten had hij maar wat om zich heen gekeken, nagedacht over de ander haar mutatie, gewoon om wat tijd te doden. Hij had zelfs even zelf gekeken naar het gebroken ding naast hem om te zien of hij het kon maken maar dat leek onmogelijk. De achterkant was helemaal samen geknepen en ook het glas van de buis was stuk. Hij had geluk gehad dat er geen stuk glas in zijn lichaam terecht was gekomen, dan had hij pas een probleem gehad.
Alles vergat hij echter wanneer hij opmerkte dat de ogen van Mirajane open waren. Hij draaide zich meteen naar haar om en keek haar aan. ‘Ben je in orde?’ vroeg hij snel zonder er echt bij na te denken. Ze bewoog nog niet, maar in ieder geval waren haar ogen wel weer open. Dat was een goed ding. Toch?
Alles wat er gebeurd was, was eigenlijk precies de reden dat Kellin zichzelf liever opsloot in zijn kamer en weg bleef van de rest. Zonder hem was dit alles vast niet gebeurt. ‘Nog uhm, sorry dat je hier mee in werd getrokken,’ sprak hij dan ook. In zijn ogen leek dat toch het juiste om te doen.  



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Emptywo jul 15, 2015 11:16 pm


Toen Mirajane merkte dat ze haar ledematen niet kon bewegen, begon ze in paniek te raken. Haar ademhaling versnelde totdat Mirajane bijna op het punt stond dat ze hyperventileerde.
Het was niks nieuws dat Mirajane na het gebruik van Satan Soul moe was, maar dit was wel extreem. Hoogstwaarschijnlijk had het met de hitte te maken.
‘Ben je in orde?’
Toen Mirajane Kellin’s stem hoorde, draaide ze moeizaam haar hoofd in zijn richting toe. Kellin zat op de grond, in een kleermakerszit en naast hem lag het apparaat dat hij om zijn nek had gehad. Nu was het apparaat echter stuk; de achterkant was compleet samengeknepen en de glazen buisjes in het apparaat waren gebroken. Mirajane merkte op dat Kellin onder dat apparaat kieuwen had, en nu snapte ze waar het apparaat voor bedoeld was. Waarschijnlijk was het iets om hem beter te laten ademen. Misschien zat er wel water in waardoor hij beter kon ademen.

Wacht.

Betekende dat dan niet dat Kellin nu geen adem meer kon halen? Het ging waarschijnlijk in ieder geval moeizamer, want anders zou Kellin het apparaat  niet hebben, toch?

Nogmaals probeerde Mirajane haar arm te bewegen, en toen ze merkte dat het niet lukte probeerde ze het paniekerige gevoel dat weer op kwam spelen te onderdrukken. Zonder dat ze het wilde rolde er een enkele traan langs haar wang naar beneden, en ze schraapte haar keel. ”Kellin,” begon Mira moeizaam, ”Ik kan me niet bewegen. Ik heb denk ik teveel energie gebruikt.”
Toen Kellin zich verontschuldigde voor de hele gebeurtenis, probeerde Mirajane te glimlachen, maar dat ging moeizaam. ”Doe eens niet zo gek jij, dit is toch niet jouw schuld?”

Vermoeid sloot Mirajane haar ogen en ze haalde eens diep adem. Oké. Het zou wel weer goed komen. Haar ledematen werkten dan misschien even niet mee, maar het was hoogstwaarschijnlijk echt niet het geval dat ze voor altijd verlamd zou zijn. Ze was altijd wel moe na het gebruik van Take Over. Nu was het alleen.. extreem erg.
Mirajane vond de hele gebeurtenis verschrikkelijk, en ze was eigenlijk ook bang dat Kellin alle schuld op zich zou schuiven. Mirajane hoopte met heel haar hart dat dit Kellin niet vaker overkwam.

”Eh Kellin,” Mirajane opende haar ogen en ze keek Kellin aan. ”Eigenlijk zou ik nu wel graag naar huis willen, maar eh..” Mirajane schraapte zachtjes haar keel. ”Eh, ik.. ik denk dat je me moet dragen.” Mirajane haalde nogmaals diep adem. ”Maar hey, één pluspuntje; nu kun je me wel wat meer over jezelf vertellen! Ik denk niet dat we nog gestoord gaan worden door iemand. Denk je niet?” Ieder woord dat Mirajane uitsprak kostte haar kracht en alles wat ze zei kwam er dan ook moeizaam uit. Nogmaals sloot ze vermoeid haar ogen om energie te besparen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never, ever underestimate the importance of having fun.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trainingslesson 1 | Never underestimate your opponent.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Animal Shelter-
Ga naar: