INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Never, ever underestimate the importance of having fun.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Emptydo jul 16, 2015 12:04 am

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
/ - Notes




Het was best ongemakkelijk om bij iemand te zitten die bewusteloos is en niet weten wat te doen. Verschillende ideeën vlogen wel door zijn hoofd heen maar niks dat echt goed klonk. Kellin kon niet anders zijn dan opgelucht wanneer dat er eindelijk reactie kwam van Mirajane en ze haar ogen had geopend. Verder bleef ze stil liggen
Ze zei verder ook niks en reageerde ook niet meteen op zijn vraag. De verwardheid sloeg wel toe wanneer dat hij tranen over haar gezicht heen zag lopen. De verwardheid zetten zich om naar paniek wanneer ze zei dat ze niet kon bewegen.. ‘Is dat dan niet normaal?’ Hij wist niks af van de mutatie van de andere persoon, maar de manier waarop ze sprak liet ergens wel merken dat het niet normaal was. Anders had ze vast wel andere woorden gebruikt.  ‘Moet ik misschien iemand gaan halen?’ Domme vraag. Als hij dat zou doen moest hij haar in het bos achterlaten.
Natuurlijk zei ze dat het zijn schuld niet was, maar dat gevoel was er wel en zou niet weg gaan. ‘Het is niet mijn schuld nee, maar ik was wel de oorzaak,’ zei hij waarbij dat hij kort zijn schouders ophaalde.  

Haar dragen. Dat moest wel lukken, hij moest alleen even zien hoe dat hij eraan moest beginnen. ‘Dat moet wel lukken.’ Hij verwachten nu niet dat het meisje super veel zou wegen dus het moest wel mogelijk zijn om haar terug richting het schoolgebouw te brengen. Enkel door de hitten zou het niet zo een pretje worden. Het beste leek hem om haar met één arm onder haar knieholtes te houden en de andere ter hoogte van haar schouders. Dat was dan ook precies wat hij deed. Hij hing eerst zijn apparaat rond zij arm om vervolgens Mirajane op te tillen.
Ze had gelijk, niemand ging hen nu nog storen. Waarschijnlijk. Het groepje van eerder zou vast niet meer durven. ‘Wat wil je weten? Zo heel interessant ben ik niet,’ vroeg hij vervolgens aan Mirajane. Wel ja, voor anderen misschien wel. Veel mensen hadden vast wel vragen over zijn bestaan. Hij wist zelf niet precies wat dat hij moest zeggen of wat dan ze eigenlijk allemaal wilde weten. over hem. Het leek hem dus het beste om het haar gewoon te vragen. ‘Je weegt trouwen echt niet veel,’ merkte hij op terwijl dat hij richting de school begon te wandelen. ‘N-niet dat het slecht is,’ zei hij er vlug achter aan.  Om de zoveel tijd moest hij haar wel even terug beter vastnemen voor ze uit zijn armen zou vallen, maar het was een licht gewichtje.
 



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Emptydo jul 16, 2015 11:23 pm


Toen Kellin vroeg of het normaal was dat ze zich niet meer kon bewegen, wilde Mirajane haar hoofd schudden; ze was even vergeten dat ze dit meer zo makkelijk kon op dit moment. ”Nou. Ik ben meestal wel redelijk moe, maar nu is het extreem. Het is net alsof de spieren in mijn armen en benen uit zijn gevallen.”

Toen Kellin haar voorzichtig oppakte, lag Mirajane slapjes in zijn armen. Haar wang rustte tegen Kellin’s schouder aan, en nu pas merkte Mirajane op dat de huid een beetje glibberig was. Toen Kellin al zijn spullen bij elkaar raapte en weg wilde lopen, schraapte Mirajane zachtjes haar keel. ”eh, als het goed is vinden we onderweg ergens mijn handtas en schoenen. Zou je die misschien ook mee willen nemen als we ze tegen komen?”
Mirajane vond het gênant om te vragen en haar wangen kregen voor heel even een lichtrode kleur. Mirajane was bang dat Kellin haar een aansteller zou vinden, of nog erger; een freak om haar Satan Soul. Misschien droeg hij haar wel alleen maar naar kamer uit schuldgevoel, omdat hij er heilig van overtuigd was dat hij de oorzaak was van dit alles. Wat trouwens niet zo was, maar Kellin zou haar waarschijnlijk toch niet geloven als ze dat zou zeggen.

‘Wat wil je weten? Zo heel interessant ben ik niet.’
Mirajane dacht even na. Ja, wat wilde ze eigenlijk weten? ”Nou, bijvoorbeeld; als mensen je zouden omschrijven, hoe ze dat zouden doen. Of hoe oud je bent, of waar je vandaan komt. Iets over je familie, met wie je hier om gaat op school.” Mirajane kapte haar stroom van woorden af toen ze haar hoofd voelde bonzen. Ze slaakte een korte, zachte zucht en daarbij sloot ze haar ogen. ”Wat ik wil zeggen is; vertel gewoon het eerste wat in je opkomt.”
Toen Kellin opmerkte dat ze niet echt veel woog, maar dat het geen slecht iets was, sierde een klein glimlachje Mirajane’s lippen. Kort opende ze haar ogen, en Mirajane merkte op dat ze al dicht bij het schoolgebouw waren. Dat betekende dus dat Mirajane bijna thuis was, en bijna kon uitrusten na haar uitbarsting eerder die middag. Fijn.

Note; Ok dit is niet mijn beste post, sorry haha


Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Emptyvr jul 17, 2015 1:00 am

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
Ik was goed begonnen aan de post, toen werd ik afgeleid door bloopers van films xD - Notes




De woorden die het meisje gebruikten om te beschrijven hoe ze zich op dat moment voelde waren niet bepaald geruststellend. Straks was er echt nog iets goed mis met haar, maar daar gingen ze pas achter komen als ze terug thuis waren. Om haar daar te krijgen moest hij haar wel dragen dus tilde hij haar wat onhandig op. Alles werd nog erger wanneer dat hij haar handtas en schoenen ook nog moest vast pakken. ‘Uhm, natuurlijk,’ sprak hij. Haar spullen wist hij liggen dus hij ging er maar al heen met Mirajane in zijn armen. Dat was echter het makkelijke deel, het moeilijke moest nog komen.
Wat verloren keek hij naar de spullen die op de grond lagen terwijl dat hij de beste manier bedacht om ze op te rapen, zonder dat hij haar eerst op de grond moest neerleggen. Zo voorzichtig mogelijk liet hij zich door één knie zakken om allereerst dichter bij de grond te geraken, iets wat beter ging dan verwacht. Hij wist met de arm waarmee hij eerder haar benen ondersteunde de handtas en de schoenen te pakken door haar benen even los te laten. Dat ging nog niet zo slecht. Het moeilijke stuk kwam pas wanneer dat hij zich terug recht moest duwen. Zijn armen had hij letterlijk vol dus moest hij alle kracht in zijn benen gebruiken om zichzelf terug recht te duwen en zelfs dan viel hij bijna om doordat hij even zijn evenwicht verloor. Toch lukte het hem gelukkig om recht te blijven staan. ‘Ik heb je spullen,’ zei hij terwijl dat hij even opgelucht adem haalde.

Het was moeilijk om over jezelf te praten en dat ondervond Kellin op dat moment maar al te goed. Hij kreeg wel enkele richtlijnen van Mirajane maar ze voegde eraan toen dat hij het eerste moest zeggen dat in hem op kwam. ‘Devilishly handsome?’ was dan ook het eerste wat in hem op kwam en wat hij dan ook zei om te lachen. Vervolgens schraapte hij wel zijn keel. ‘Hoe mensen mij zouden beschrijven...goede vraag,’ zei Kellin terwijl dat hij nadacht over de vraag. Het zou dan meer gaan over zijn karakter, tenzij dat Mirajane het letterlijk bedoelde maar daar kon ze zelf vast ook wel een beeld van krijgen. ‘Ik heb al gehoord dat ik redelijk naïef kan zijn en dat ik asociaal ben. Verder ben ik twintig, kom van Engeland ondanks dat ik het accent mis. Mijn familie ken ik niet zo goed, het was eigenlijk altijd ik en mijn ouders,’ gaf hij al antwoord op haar vragen. Kellin wist anders zelf niet waar dat hij moest beginnen en hij moest zeggen wat het eerst in het op kwam, in dat geval waren het de antwoorden op haar vragen. ‘Met veel mensen ga ik hier niet om, enkel mijn kamer genoot Axl maar dat is niet de meest aangename persoon,’ zei hij schouderophalend.

De weg terug naar de school was gelukkig echt niet heel lang. Het gebouw kwam al snel in zicht en wanneer dat ze er waren gebruikte hij zijn elleboog en schouder om de deur te openen zodat ze naar binnen konden gaan. ‘Je zal me zo meteen wel de weg naar je kamer moeten wijzen,’ zei Kellin terwijl dat hij richting de slaapkamers van de meisjes ging, een plek waar hij nog niet geweest was als hij eerlijk mocht zijn.
 



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Emptyma jul 20, 2015 10:22 pm


Mira moest even glimlachen toen Kellin onhandig haar spullen bij elkaar wilde rapen. Arme jongen. Ze schrok toen Kellin zijn evenwicht weer verloor, maar gelukkig waren ze nog net niet gevallen. Hij zag er sterker uit dan hij was!
Mirajane moest toegeven dat ze zo best comfortabel in de armen van Kellin lag. Haar hoofd rustte tegen zijn schouder aan en Mira keek even op  naar de kieuwen in zijn nek. Ze vond het fascinerend dat hij zodanig gemuteerd was dat zijn hele uiterlijk was veranderd, maar ze had op dit moment te weinig energie om er een heel gesprek over te beginnen. Misschien kon dat ooit later.

Toen Kellin grapte dat hij ‘devilishly handsome’ was, grinnikte Mirajane even.  Oh shit. Misschien dacht Kellin nu dat ze hem uitlachte, wat dus helemaal niet haar bedoeling was. Paniekerig zocht Mirajane naar een manier om haar gegrinnik uit te leggen, maar ze besloot uiteindelijk toch om het te laten zoals het was. Ze had nu toch niet genoeg energie om een hele uitleg te geven, en dus hoopte ze dat Kellin het niet verkeerd op zou vatten.

‘Ik heb al gehoord dat ik redelijk naïef kan zijn en dat ik asociaal ben. Verder ben ik twintig, kom van Engeland ondanks dat ik het accent mis. Mijn familie ken ik niet zo goed, het was eigenlijk altijd ik en mijn ouders.’
Mirajane luisterde aandachtig naar Kellins woorden. ”Oh, waar uit het naïef zijn zich dan in?” Mira’s stem begon zwakjes te klinken en nu pas begon Mirajane de vermoeidheid te voelen. Haar ogen werden zwaar, maar ze probeerde wakker te blijven; ze was benieuwd naar Kellin en hij leek nog niet uitgepraat te zijn. Toen hij aangaf dat hij met niet echt veel mensen omging, fronste Mirajane onbewust haar wenkbrauwen. Ze kon zich dat echt niet voorstellen, aangezien ze Kellin zo ontzettend aardig vond. Voor zover ze dat nu al kon beslissen dan; ze kende de jongen nog maar net. ”Waarom is Axl zo’n vervelende kamergenoot?” Mirajane moest moeite doen om het te vragen, en haar stem stierf weg toen ze het laatste woord uitsprak. Haar hele lichaam hunkerde naar slaap, en Mirajane vond het oneerlijk tegenover Kellin om in zijn armen in slaap te vallen. Op een of andere manier voelde ze een soort van plicht om hem gezelschap te houden. Niet dat Mirajane op het moment zo gezellig was; het ging meer om het gebaar.

Het duurde echter niet lang voordat Mirajane echt moeite moest doen om haar ogen open te houden en toen Kellin vroeg waar haar kamer was, fluisterde ze zachtjes dat ze in kamer 221 sliep. Mirajane kreeg nog net mee dat Kellin richting de meisjeskamers liep voordat ze de strijd tegen de slaap verloor. Met een zucht sloot Mirajane haar ogen en ze viel vredig in slaap.

Ze hoopte dat Kellin haar kamer kon vinden zonder nog tegen andere problemen aan te lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Emptyma jul 20, 2015 10:59 pm

     
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 2lqpe8
Kellin Goodwin

Mirajane - Tag
Topic done~ - Notes




Zo goed en zo kwaad als hij kon had hij proberen te beschrijven hoe mensen over hem zouden denken. Eigenlijk wist hij het zelf niet al te goed. ‘Ik probeer negatieve opmerkingen een positieve draai te geven,’ zei Kellin en vaak gebeurde dat ook wel eens onbewust. Bij de vraag over Axl haalde hij zijn schouders even op. ‘Hij beschikt over de mutatie om illusies te creëren, maar hij gebruikt het zeker niet voor goede doelen,’ reageerde hij op het meisje, maar wanneer dat hij naar haar keek was ze zo goed als in slaap aan het vallen. Om haar rust en stilten te geven zweeg hij nadien maar, ze waren er toch bijna en het enige wat hij echt moest weten wist hij ook. Mirajane had haar kamernummer genoemd en meer had hij niet nodig om de kamer te vinden. Het meisje in zijn armen was ondertussen ook in slaap gevallen. Dat was ook de eerste keer dat zo iets gebeurde, maar voor alles moest een eerste keer zijn.

Al wandelend door de gangen van de meisjesslaapkamers voelde hij zich toch licht ongemakkelijk. Gelukkig waren de kamers goed genummerd en had Mirajane nog op tijd kunnen zeggen op welke kamer dat ze sliep. Voor hetzelfde geld was ze in slaap gevallen voor dat ze het had kunnen zeggen. Wat hij dan had moeten doen was een groot raadsel. Waarschijnlijk was ze dan geëindigd op het bed van Axl in zijn kamer.
Uiteindelijk had hij toch haar kamer gevonden en klopte hij voor zover het mogelijk was op de kamerdeur. Voor hetzelfde geld was haar kamergenoot - als ze er één had - op haar kamer en dan kwam hij zo maar even binnen stormen. Wanneer er echter geen reactie was ging hij gewoon naar binnen, gelukkig was de deur los. Welk bed precies van haar was kon hij ook niet zeggen, dus legde hij Mirajane gewoon op een bed. Haar spullen legde hij ook nog naast haar op de grond. Wat hij verder moest doen wist hij niet zo goed. Het zou vreemd zijn om gedag te zeggen tegen iemand die sliep dus verliet hij zacht de kamer. Ook de deur achter hem probeerde hij niet te hard dicht te trekken zodat ze zeker niet wakker zou worden.
 



Never, ever underestimate the importance of having fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Emptyma jul 20, 2015 11:30 pm











Einde Topic














Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never, ever underestimate the importance of having fun.   Never, ever underestimate the importance of having fun. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never, ever underestimate the importance of having fun.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trainingslesson 1 | Never underestimate your opponent.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Animal Shelter-
Ga naar: