INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Baby, won't you take me with you [&Yeray]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Arco Starkovich
Arco Starkovich
Deceased
Aantal berichten : 22

Character Profile
Alias: Achike
Age: 17
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:13 pm

You were just like me
with someone disappointed in you

Dat hij er oog voor had om bloedmooie vrouwen er uit te pikken was nu eenmaal een feit. Maar Belinda was wel meer dan dat. Ze had dat mysterieuze over haar heen hangen en het intrigeerde hem zeker en vast. Hij had zijn blik kort naar buiten gericht al had hij in de raam aan de voorkant toch nog even gespot hoe ze meer moeite deed om haar boezem in de kijker te laten vallen. Iets waar ze zeker in slaagde. Yeray’s mondhoeken waren even kort omhoog getrokken tot misschien wel iets van een brutaal grijnsje al was het niet meteen heel zichtbaar maar goed.
Het grind kraakte onder de wielen, een geluid dat geheel op zijn plaats was maar wat hij eerder wel had gemist. Al kwam dat vooral door de harde regenval van eerder. Ze volgde de aanwijzingen die hij had gegeven perfect op. Eigenlijk was ze een perfecte chauffeur, het weer van eerder had er voor gezorgd dat hij praktisch uit het niets was verschenen op de baan om dan nog maar te zwijgen van de gladheid op de baan. Het stond vast, het was echt puur toeval geweest dat ze hem bijna van de weg had geschept. Iets wat in normale omstandigheden niet zou gebeuren bij haar. Anders had ze wel de moeite gedaan om Charles met haar wagen te laten rijden of iets. Lang duurde de rit niet, helemaal niet zelfs. Van de ene op de andere moment stond de auto al weer stil op de parkeerplaats van the Orchid. Meteen was hij de wagen uitgestapt toen ze haar tas had gevonden en had hij zijn arm aan haar aangeboden, om zo met haar naar binnen te lopen.

Elke keer als hij hier binnen kwam voelde het aan als thuis komen. Hij spendeerde het meeste van zijn tijd nog op deze plek, puur omdat ze hier de beste single Malt hadden en ook omdat hij hier vrijwel iedereen kende die er ook maar iets toe deed. ‘Een single Malt.’ Sprak hij met een grijnsje aan de barman die onder de naam Eric door het leven ging. ‘Ik hecht meer waarde aan iemands voornaam kennen Belinda. Maar mijn achternaam is Medina.’ Dankbaar knikte hij even naar de man die de twee glazen op de bar had gezet. Voor kort gleed zijn blik rond in de club, er was aardig wat volk maar niet te veel. Plus, de plek waar hij meestal zat was nog vrij. ‘Mag ik u uitnodigen?’ Glimlachte hij zachtjes waarop hij even een gebaar maakte naar een zithoek die perfect uitkeek op het podium en natuurlijk ook de dansvloer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:13 pm


i got my eyes on you
De sfeer in de bar trok haar aan, die haar uitnodigde om langer hier te blijven. Ze liet haar ogen vallen op het podium waar een bandje stond te spelen, de mensen die aan tafeltjes zaten en duidelijk van de muziek genoten en met elkaar aan het praten waren of simpelweg naar het bandje keken. Haar ogen vielen op de inrichting, de schilderijen en al dat soort dingen die aan de muren hingen, maar vooral het neon-achtige effect dat de bar had. Het was modern en toch chique. Yeray had na haar zijn eigen drankje besteld, iets meer mannelijkers maar wat wel veel minder alcohol bevatte. Uiteindelijk na een beetje rondgekeken en de plek goedgekeurd te hebben schraapte ze haar keel, al was dat nauwelijks hoorbaar door de funky jazz die er gespeeld werd, en keerde ze haar aandacht terug naar Yeray toe wanneer hij begon over zijn achternaam. ''Medina.. die naam ken ik ergens van, misschien kan je me helpen mijn geheugen een steuntje te geven?'' Vroeg ze waarbij ze het drankje dat inmiddels voor haar geschoteld stond in haar hand nam haar vingertoppen rustig om het glas heen gesloten had, haar rode nagels afstotend van het doorzichtige glas en de heldere alcohol.

''Met alle plezier.'' Had ze verleidelijk een schouder opgehaald waarna ze van het krukje af kwam en ze haar korte jurkje ietsje omlaag trok doordat het op de kruk wat omhoog was gekropen. Ze schoof wat krullen over haar schouder zodat die ontbloot werd wanneer ze naast Yeray liep richting de plek die de jongeman aangewezen had. Ze zette zichzelf voorzichtig neer op het bankhoekje dat het had en keek toe hoe Yeray hetzelfde deed. De bank was niet heel lang waardoor ze beide gauw geneigd waren om dicht tegen elkaar aan te zitten. ''Je hebt gelijk, deze bar is inderdaad erg amuserend.'' Belinda gaf hem een knipoog waarna ze haar glas wat dichter bij het steeltje naar haar toe schoof en het saté prikkertje eruit viste met de olijf eraan. Nog even vielen haar ogen terug op Yeray voordat ze haar mond opende en de druppels van de martini op haar tong liet vallen en uiteindelijk de olijf met haar tanden er langzaam vanaf haalde.
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Tablepic1_by_wooschie-d8sdw9q
tags, outfits, ###, etc
Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Arco Starkovich
Arco Starkovich
Deceased
Aantal berichten : 22

Character Profile
Alias: Achike
Age: 17
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:14 pm

You were just like me
with someone disappointed in you

De muziek had hem al helemaal in de ban. Het bracht hem stiekem toch even terug naar een van zijn reizen, eentje waar hij ooit eens was terecht gekomen in een gelijkaardige club als deze en hij letterlijk de hele avond gewoon aan het dansen was gegaan met een of andere vrouw. Eentje van wie hij nooit de naam had ontvangen, maar dat had hij toen niet nodig gevonden. Het had geklikt op de dansvloer en voor de rest had hij gewoon een magische avond. Een avond die nooit was geëindigd. Tot in de vroege uurtjes hadden ze er gestaan tot de volledige club leeg was geweest op hun, de band en de barman na. Die had hem wanneer hij toch heel even was gaan zitten een mooie emmer water getrakteerd. Maar dat was dan weer een ander soort verhaal.
‘Meestal als mensen mijn achternaam kennen komt dat door het bedrijf van mijn vader dat overal wel een filiaal hebt. Moest u mijn naam herkennen via mij, wel dan kan het niet veel goed zijn geweest.’ Sprak hij al lachend. Toch niet als het ging om een lokaal gebeuren. Want het enigste wat hij hier al had uitgestoken was dat ding op de academie. ‘Geen idee of u op de hoogte bent van wat er zich afspeelt in de academie hier?’ Sprak hij met een scheve grijns.

Kort had Yeray van zijn glas genipt voor hij samen met haar naar de zithoek was gegaan. Zijn blik was even gevallen op enkele hoofden die zich hadden omgedraaid in hun richting terwijl ze voorbij liepen. Zijn mondhoeken trokken even omhoog. Yeah, that’s right voor deze avond behoorde Belinda aan hem toe. Al kon je het even goed anders stellen en behoorde hij aan haar toe. Iets wat de blondine waarschijnlijk wel zo zou verwoorden ook. Hij zette zich naast haar neer en zijn eerste gedachte was op zich om een respectabele afstand te bewaren, maar als hij dat deed zat hij op de grond en dat ging hij eventjes niet doen. Het was misschien niet helemaal gepast, maar ze leek het zelf niet heel erg te vinden dat hij zo dicht bij zat. ‘Als het op plekken als dit neer komt, dan bent u bij het juiste adres bij mij..’ Zijn stem was naar het einde toe stilgevallen puur om de actie die ze verrichte. Een geamuseerde blik verscheen in zijn ogen. Wel, dat was interessant? Dat ze hem lichtelijk nerveus maakte was gewoon een feit. Hoe cool hij er ook over mocht doen, dat had de vrouw al snel genoeg ondervonden. Al stopte hij het nu ook niet onder banken of zo. Waarom zou hij right? Met een lichte grimas dronk hij de overige inhoud van zijn glas op. Het was maar een standaard Single Malt, iets dat ze niet speciaal waren gaan halen voor hem. Maar eveneens smaakte het hem wel. ‘Dus Jazz, bevalt het u of bent u gewoon uit beleefdheid hierheen gereden?’

Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:15 pm


i got my eyes on you
Medina. Die achternaam bleef voor haar een raadsel terwijl ze probeerde te achterhalen in haar gedachten waar ze de naam van kende. Misschien was het een woord die ze verkeerd nam en als een andere zag zoals Medi of Dina. Misschien had het eens op een zakelijke envelop gestaan of had ze met één van zijn familieleden te maken gehad op college. Of hadden haar ouders connecties gehad met zijn familie. Ze wist het niet, zelfs niet wanneer hij begon over hoe zijn vader een bedrijf had dat nogal populair rondging. "Ik heb geen idee waar ik je achternaam van ken." Vertelde ze hem uiteindelijk terwijl ze met het stokje in haar glas roerde alsof dat daadwerkelijk nodig was. Maar in alle werkelijkheid kon ze het simpelweg niet uitstaan dat ze niet wist waar ze zijn achternaam van kende. Dus besloot ze die te droppen en haar er niet langer meer zorgen over te maken. Dat kwam later wel, als ze er dan nog aan dacht, natuurlijk. "Nee," schudde ze haar hoofd wanneer ze antwoordde over de academie en hem aankeek. "Jayson krijgt thuisles dus we hebben niks met de academie te maken." Ze gaf hem een subtiel glimlachje waarna ze het glas optilde waar ze nog altijd haar vingers omheen had laten rusten.

Kleine slokjes had ze genomen, om niet meteen overhaast te doen in vergelijking met Yeray. Al had het alcohol percentage tussen de twee drankjes natuurlijk verschillend gelegen waardoor het logisch was dat zij rustiger aan deed. De sterke smaak van alcohol brandde in haar keel maar ze vond het allesbehalve erg. Dit was waar ze aan gewend was geraakt, vooral met de whiskey die ze thuis had staan. Ze likte haar lippen af om van elk druppeltje van het drankje te mogen genieten, met haar ogen natuurlijk op Yeray gericht. "Het is niet mijn eerste keus, dat moet ik toegeven, maar het is zeker wel amusant. Ik moet toegeven, je hebt m'n interesse gewekt." En haast per ongeluk liet ze haar ogen zakken naar zijn lippen voor minder dan een seconde. Het feit dat ze zo dicht naast elkaar zetten had ze echt wel opgemerkt. Nog enkele centimeters en ze zou met haar been tegen de zijne zitten. Al vond ze dat idee alleen maar opwindend en dat zou voor hem vast hetzelfde gelden, als ze hem goed peilde. Hij leek nog geen enkele keer echt ongemakkelijk van haar te zijn geweest, dus dat was een goed teken. "Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik zo dicht bij je zit.." vroeg ze zacht, ter verleiding maar ook uit nieuwsgierigheid, ter bevestiging van haar vermoeden. ''Ik bedoel, ik zou niet onbeleefd willen zijn natuurlijk..''
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Tablepic1_by_wooschie-d8sdw9q
tags, outfits, ###, etc
Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Arco Starkovich
Arco Starkovich
Deceased
Aantal berichten : 22

Character Profile
Alias: Achike
Age: 17
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:17 pm

You were just like me
with someone disappointed in you

Dat ze zijn achternaam leek te kennen klonk hem niet vreemd in de oren. Dat gebeurde wel vaker, maar het feit dat ze er werkelijk geen idee van had hem even kort doen lachen. Nou, dat was dan een mooi mysterie voor haar om even op te lossen hoewel het niet eens zo belangrijk was. Nee, het belangrijkste hier was echt wel gewoon dat ze hem leerde kennen duh. Voor even was zijn oog gevallen op haar glas toen ze daar in had geroerd met het stokje. Zijn mondhoeken trokken even subtiel omhoog. ‘Wat maakt het eigenlijk uit right? Een achternaam zegt niet veel over een persoon buiten misschien over diegene zijn stand. Een voornaam, dat is het belangrijkste.’ Grijnsde hij lichtjes. Yeray had het voorgevoel dat Belinda meestal meteen alles wilde weten, al was het maar om gewoon vat op de situatie te krijgen of wat dan ook. Dat het bij hem niet leek te lukken, dat zou vast niet in goede toonaarde vallen bij de vrouw. Hoewel dit alles was allemaal maar gespeculeer. ‘Hij heeft er iets over verteld ja.’ Yeah, dat gesprek hing nog wel in zijn hoofd. Merendeels omdat hij de dude toch al wat beter kende dan tja de meeste andere mensen in zijn leven, bij Jayson had hij niet de vibe gekregen dat hij hem meteen van de aardbol wilde laten verdwijnen. Een pluspunt weetje wel, want er waren genoeg mensen bij wie hij het wel had gehad. Slechts de lucky three die hij hier al had leren kennen, waar een rondje nog goed bezig was, en zijn familie waren wellicht de enigste personen die hij niet meteen had gehaat.

Dat Yeray niet zo heel lang had gewacht met het drankje naar binnen te kappen was simpel te wijten aan een ding. Nervositeit. Belinda deed iets met hem wat hij meestal bij andere deed, en wel hij was nu nog niet meteen zo pro om dat net niet te laten merken aan haar. Het drankje was het ding waarmee hij het haar onbewust liet weten, zijn tell. Met een kleine twinkel in zijn ogen bekeek hij haar eventjes. Aha, dat was altijd goed nieuws. Alsof dat zijn gehele avond nog niet dat tikje beter maakte had hij het wel gezien hoor. Hoe haar blik was afgedwaald naar zijn lippen. ‘Dat is om het op zijn minst te zeggen erg interessant en misschien ook wel in mijn voordeel.’ Klonk het op een warme toon, hoewel een klein lachje er toch net vanaf kon. Kort wende hij zijn blik even af naar de band die nog steeds vrolijk door aan het spelen.
Tot haar woorden hem weer uit zijn gedachten leek te halen. Zacht streek hij met zijn duim over haar wang. ‘Een vrouw als u moet al heel veel moeite doen om onbeleefd over te komen.’ Yeray plaatste zijn hand weer op de tafel waarop hij toch heel even zijn witten tanden bloot lachte. ‘Vertel me eens wat over jezelf Belinda, iets wat ik volgens u moet weten. Iets wat het herinneren waard is.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:17 pm


i got my eyes on you
Belinda's aandacht gleed naar het entertainment dat op het podium bezig was, net zoals Yeray hetzelfde had gedaan en ze bedacht zich een antwoord dat ze op zijn woorden kon zeggen. De warme toon die hij had gebruikt was haar echter niet onopgemerkt gebleven. En toch besloot ze er geen grotere reactie op te geven dan enkel een glimlach die op haar lippen kwam te staan, ter matching van zijn charme. De band leek inmiddels wat minder snelle muziek te spelen, alsof die precies in de gaten hadden hoe de sfeer veranderde tussen hen twee. Ze beschreef het als.. intiemer. Zo gauw als ze naar de bezigheid op het podium gekeken had, had ze ook haar hoofd teruggedraaid richting haar gezelschap en zag ze vanuit haar ooghoeken hoe hij één van zijn handen omhoog bracht en vervolgens over haar wang streek met zijn duim. Zo delicaat en teder alsof er een traan over heen had gerold en ze had bijna haar ogen gesloten door de aanraking. Iets dat ze nog maar net had weerstaan. ''Dat is waar.'' Bevestigde ze zijn woorden zo zacht dat het bijna een fluister had kunnen zijn en ze knipperde eens wanneer ze zijn stem hoorde en hij een vraag stelde. Een persoonlijke.

Heel lang had ze er niet over na hoeven denken, het antwoord was simpel. Ze deed er enkel langer over om hem dat antwoord te geven, bleef hem aankijken in zijn ogen waarbij ze weinig knipperde en zelfs ietsje dichter bij hem leek te komen totdat ze zo dicht leunde dat ze met haar lippen bij zijn oor zat. ''Ik ben een doorzetter.. als ik iets wil, dan zal het vroeg of laat vanzelf naar me toe komen.'' En ze rechtte haar rug weer, om hem in zijn ogen aan te kijken en zijn reactie te peilen voor een seconde voordat ze haar aandacht naar de band bracht en nog eens een aantal sipjes nam van haar martini lemon.
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Tablepic1_by_wooschie-d8sdw9q
tags, outfits, ###, etc
Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Arco Starkovich
Arco Starkovich
Deceased
Aantal berichten : 22

Character Profile
Alias: Achike
Age: 17
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:19 pm

You were just like me
with someone disappointed in you

Yeray had niet anders verwacht dan deze reactie. Belinda was niet zo maar een random meisje dat zich hopeloos voor zijn voeten zou gooien. Nee, voor haar zou hij moeten werken. Alles geven, maar toch nog dat bepaalde zweempje van mysterie over zich heen houden waar mensen vaak genoeg voor vielen. Onder die zachte streling over haar wang en haar woorden door had de muziek een ander ritme aangenomen. Minder upbeat, eerder trage Jazz dat hoorde bij een romantische avond met zijn twee in plaats van de funky muziek waar je zo goed op kon dansen. Voor even streek zijn duim over het nog steeds koele glas waar nu enkel en alleen nog een ijsblokje in zat. Ze gaf hem bevestiging op een manier die de haartjes in zijn nek overeind lieten komen.

Een antwoord op zijn vraag liet even op zich wachten. Maar ze bleef zijn aandacht vast houden. Niet dat er ook maar iets anders in de club was wat nu zijn aandacht verdiende hoor. Kwam ze nu dichter? Ja, dit was zeker geen illusie hoor Belinda leunde dichter naar hem toe en hij vond het niet eens zo heel erg. Zijn mondhoeken trokken kort omhoog. Hij was onder de indruk, ook al verwachtte hij het wel van haar. Belinda zag er niet uit alsof ze zo maar over zich heen liet lopen door jan en alleman, de vrouw had een reputatie. Een waar hij nog niet zo heel veel van wist, maar het feit dat de upperclass haar naam vaak genoeg liet rollen op een van hun feesten vertelde voor hem al genoeg. Even streek Yeray over zijn kin, alsof het leek dat hij aan het nadenken was. ‘Wat wilt u nu het meest?’ Sprak hij op een zachte toon. Misschien een beetje gewaagd om zulke vragen te stellen, maar dat was nu te laat om te veranderen. Een ober kwam voorbij en al heel snel werd zijn aandacht toch even verplaatst. Met een simpele beweging van zijn hand hield de man halt en had hij gevraagd wat hij wilde hebben. ‘Voor mij een Bacardi Cola, maar met de Bacardi 151.’ Grijnsde hij kort. Ja, dat was by far een van zijn favoriete dranken. Een vragende blik werd richting Belinda afgevuurd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:20 pm


i got my eyes on you
Het was allang geen geheim meer dat ze wel degelijk op meer uit was dan enkel een drankje voor de gezelschap. Ze wist maar al te goed dat Yeray hetzelfde spel speelde en duidelijk er ook alle plezier bij had die het spel hoorde te hebben. Op dit mysterieuze niveau viel het enkel nog maar af te wachten wie er als eerste zou breken. Meestal was zij dat niet, maar als de jongeman zijn tactiek van spelen verhoogde dan zou ze het nog eens kunnen zijn dat ze sneller voor hem zou gaan dan ze gepland had. Voor nu bleef ze het houden op subtiele maar duidelijke hints voordat ze naar overduidelijk zou springen.

Ze keek toe hoe hij bedenkelijk zijn kin leek te strelen met zijn hand, wat ergens natuurlijk een hint naar haar zou zijn dat hij er op die manier nog veel sexier uit zag dan hij al was. Waar elk woord van waar was. Haar ogen vielen automatisch op zijn vingers, scrolden alle details af die ze in zich op kon nemen, allemaal in de korte tijd voordat hij zijn lippen opende en de vraag stelde waar ze met alle smart op gewacht had. Dit was geen speeltijd meer, dit was menens geworden, in een enkele oog opslag. Ze keek hem enkel aan met uitdagende ogen waarbij ze bijna haar antwoord had gegeven. Totdat ze zich bedacht dat het beter was als ze haar martini eerst opdronk en nog wat tijd bewaarde voor haarzelf en vooral voor hem, voordat ze met vuur ging spelen. Terwijl Yeray een nieuw drankje bij de barman bestelde zette ze haar glas tegen haar lippen aan en goot ze de laatste paar slokken naar binnen, waarna ze het glas voorzichtig terug neerzette op de tafel, maar haar vingers nog altijd om het steeltje gesloten hield. Alsof ze ieder moment het glas weer op kon heven om nog een slokje te nemen, iets wat onmogelijk was puur omdat er geen druppel meer in zat.
De barman had zijn bestelling begrepen en was meteen weggelopen, wat hen weer alleen achterliet en ze terug naar hem keek. ''Pleasure.'' Beantwoordde ze simpelweg zijn vraag terwijl ze dichterbij was gekomen en teder een hand omhoog gebracht had,  haar vingertoppen op zijn wang neerzette, haar duim echter over zijn kaaklijn liet gaan en ze haar tong over zijn onderlip liet gaan om de smaak van de Malt die hij had gedronken te proeven.
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Tablepic1_by_wooschie-d8sdw9q
tags, outfits, ###, etc
Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Arco Starkovich
Arco Starkovich
Deceased
Aantal berichten : 22

Character Profile
Alias: Achike
Age: 17
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:21 pm

You were just like me
with someone disappointed in you

Als er iets was dat hij graag deed ter amusement waren het zaken als dit. Al was het natuurlijk altijd leuker met iemand die meer ervaren was, en die zich dus ook niet meteen gewonnen gaf. Belinda was hiervoor wel de perfecte kandidate hoor. Plus, het was ergens best nog wel grensverleggend als je het even na ging. Tot nu toe had hij nog niet echt breukjes kunnen ontdekken in haar manier van spelen, iets wat meestal al na enkele seconde zichtbaar was bij andere mensen. Maar goed, ze had ook al bewezen dat ze niet was als andere mensen.

Onder het zogezegde nadenken nam hij de vrouw in zich op. Iets wat hij eigenlijk al de gehele avond aan het doen was, maar nog een beetje extra kon geen kwaad. Uiteindelijk ontdekte hij toch altijd wel iets nieuws. Al was het iets simpel als de manier waarop ze hem aan keek, of iets kleiner zoals dat ze haar blik net iets te vaak naar de band liet glijden alsof ze het niet durfde hem langer aan te kijken dan enkel seconden. Wat brutaal waren zijn mondhoeken omhoog getrokken. Dat was dan ook meteen duidelijk. Yeray had zijn blik niet meer van haar laten afdwalen. Haar glas had ze binnen de kortste keren opgedronken en had duidelijk gemaakt aan de ober dat ze ook nog een tweede glas wilde. Goed, dan leek hij toch niet te gretig. Iets wat net wel het geval zou geweest zijn toen hij zijn glas zo snel had leeg gedronken, maar dat had hij geschoven op zenuwen wat ook wel klopte hoor als je het even bekeek. Nu waren die zenuwen echte volledig verdwenen, maar best ook. Stel je voor dat hij hier nu nog steeds zo nerveus zat te doen. Dat zou zijn game even volledig verpesten hoor!

Het volgende wat ze deed kwam als een verassing, en geen kleintje. Zijn ogen lieten de hare niet los, bijna had hij toegehapt maar kon zich er nog net van weerhouden om haar te kussen. De zachte streling van haar tong over zijn onderlip lieten hem even rillen. Heel even maar tho. De ober was snel terug verschenen, had de drankjes op tafel gezet en was meteen terug verdwenen om de twee maar niet te storen met wat ze bezig waren. ‘Bevalt het u? Ze hebben hier nog betere Malt hoor, ik kan u er wel enkele aanbevelen.’ Klonk het op een haast gesmoorde toon terwijl hij heel even verkennend zijn vingers over haar hals liet glijden voor aleer hij weer wat afstand tussen hen creëerde.


Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:21 pm


i got my eyes on you
Het feit dat hij rilde onder de aanraking van haar tong over zijn onderlip deed haar grijnzen. Haar lippen gleden in een brede grijns waarbij haar tanden voor kort zichtbaar waren voordat ze haar tong over haar eigen lippen liet glijden en haar ogen nog eens naar zijn lippen liet gaan. Ze was nog maar net beginnen. Alleen werden ze op dat moment gestoord door de ober waardoor ze geforceerd was om haar ogen van hem af te halen en wat meer afstand te creëeren, iets waar ze het niet direct mee eens was geweest. Ze nam het glas bij de steel beet en volgde de ober terug naar de bar voordat ze haar aandacht terug op Yeray stortte.

Het voelde voor haar alsof ze de spanningsboog verloren had, alsof ze de jongeman niet langer meer onder controle had, maar ze had het idee dat dat voor hem waarschijnlijk niet zo zou zijn. Of hij zou de controle overnemen, iets wat zoiets machtigs was in deze situatie. Haar ogen namen alles terug op van Yeray. Niet dat ze ook maar één detail van hem verloren was, het enige dat constant veranderde was natuurlijk zijn expressies, zijn emoties, en die leken nog altijd even gewillig. Het was zo verleidelijk voor haar om terug naar voren te gaan, maar in plaats daarvan wachtte ze het nog even af en zag ze zijn lippen van elkaar af gaan waarna hij haar iets vroeg. Ze had hiervoor ook haar mond geopend maar niet meteen geantwoord. Haar vingers verstrakten ietsje om het steeltje heen, ze had de neiging om een slokje te nemen maar in plaats daarvan liet ze het glas staan en keek ze toe hoe zijn hand omhoog kwam en zijn vingers over haar hals gingen. Huid op huid contact, en ze hield haar lippen van elkaar met haar ogen op de zijne gericht. Zijn aanraking had als een zegening aangevoeld, als een reactie op haar actie. En oh, wat vond ze het heerlijk om zulke aandacht te krijgen. ''Darling, ik kan me niets beters bedenken om op dit moment te doen..'' vertelde ze hem op dezelfde toon, bijna hees alsof de alcohol van haar vorige martini schade aan de binnenkant van haar keel had gedaan. ''Ga door..'' Vervolgde ze, al was ze niet duidelijk of dat een antwoord op zijn aanbevelingen was of zijn aanraking. Iets dat hij zelf mocht uitpluizen. Waarbij ze hem een korte uitdagende glimlach gaf en het glas optilde om die aan haar lippen te zetten en een slokje te geven. De smaak van de Lemon Martini vervulde haar wens naar alcohol terwijl ze oogcontact met Yeray bleef houden.
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Tablepic1_by_wooschie-d8sdw9q
tags, outfits, ###, etc
Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Arco Starkovich
Arco Starkovich
Deceased
Aantal berichten : 22

Character Profile
Alias: Achike
Age: 17
Occupation:
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2016 3:23 pm

You were just like me
with someone disappointed in you

Dat die ober kwam, zag hij niet meteen als iets super geweldigs. Maar goed, dan kreeg hij toch eventjes een moment waarin hhij zichzelf terug kon vinden. Niet dat hij zichzelf helemaal uit de hand was verloren, nog bijlange niet. Maar hij zou Yeray niet zijn als hij toch niet even te hard van stapel liep. Beetje maa r hoor. Maar even goed vond hij het langs de andere kant niet meteen zo geweldig dat Belinda zich weer wat van hem weg bewoog. Iets wat voor zijn part helemaal niet had gemoeten hoor.

De plotse gebeurtenis had er wel heel even voor gezorgd dat het hele spel in het water dreigde te vallen, maar daar hadden we beide wel een goe manier voor gevonden om het een beetje levendig te houden. Toch voelde hij zijn mondhoek wat omhoog trekken toen hij had opgemerkt dat ze hem weer helemaal in zich op nam. Steeds opnieuw vleide het hem. Bij enig ander vrouwelijk persoon zou hij dat niet meer hebben gehqd. Puur omdat hij wist dat hij hun toch al voor zijn kar gespannen had, als in paardjes yk. In dat opzicht was Belinda net een volbloed Mustang, eentje die em dreigde te ontglippen. Maar hem steeds net genoeg gaf om toch zijn interesse bij te houden. Hoe ze reageerde op zijn aanraking deed hem heel even glimlachen. Het had juist genoeg teweeg gebracht. Haar hese stem beworgde hem een aangename rilling. Het was niet het soort hees zijn val als je teveel had geroepen, nee dit was een rauze toon die hem gewoon kon gek maken. Voor heel even trok hij zijn wenkbrauw op. Wat ze bedoelde was niet meteen duidelijk, maar ergens maakte het hem zelfs niet meer uit.
Yeray ging iets dichter bij haar zitten en liet zijn wijsvinger langs haar kaaklijn zweven, met hier en daar een hele korte streling. ‘Er zijn niet veel vrouwen como una reina’ Met nog een zachte streling over haar wang bracht hij uiteindelijk zijn hand naar het nieuw gevulde glas dat op hem stond te wachten.

*Als een koningin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray]   Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Baby, won't you take me with you [&Yeray]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goldie [&Yeray]
» I'll wrap my hands around your neck so tight with love [&Yeray]
» • ice ice baby •
» Rockabye baby
» [AC]Baby, love me lights out

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Mini-RPG :: Warlocks & Shapeshifters-
Ga naar: