INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Spencer Lewis
Spencer Lewis
Class 3
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Foxic
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyza jul 16, 2016 8:34 am

Hoi allemaal c: Ik ga vanaf vandaag ongeveer 2 weekjes op vakantie, dus zal een tijdje afwezig zijn, ik weet niet precies wanneer ik er weer zal zijn, maar waarschijnlijk rond eind juli/begin augustus.. voor wie ook op vakantie gaat nog heel veel plezier!

Geldt voor Spencer en Asher
Terug naar boven Ga naar beneden
Waverly di Fontana
Waverly di Fontana
Class 2
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Naia
Age: 16
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptydi jul 19, 2016 4:23 pm

Ik kan tot en met woensdag 20-7-2016 niet posten, omdat ik dan bij mensen logeren ben.
Waarschijnlijk is er ook geen wifi, dus whatsapp gaat ook niet (gelukkig is het niet heel lang in dat geval)
Dit geldt voor al mijn accounts, die hier bij het onderschrift vermeldt staan (de riedel is een beetje lang om uit te schrijven :aap: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix Lemaire
Felix Lemaire
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Electro
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptywo jul 20, 2016 5:02 pm

Hiya, Ik ben vanaf zaterdag 23-07-16 3 weken op vacay, probably geen internet, dus goodbye alvast!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyvr jul 22, 2016 11:22 pm

Ik ben de komende 3 weken weg, want ik ben op vakantie ^^
Of ik overal wifi zal hebben weet ik niet, maar de postjes zullen dus in ieder geval vertraagd zijn. Op whatsapp ben ik nog wel bereikbaar, en ik kan ook nog de site checken hopelijk. (Hier zal misschien ook een paar dagen tussen kunnen zitten.)

Het enige topic/topics war ik sowieso zo snel mogelijk probeer te antwoorden is in het plot met Arianna dat nu bezig is. (Want dat is gewoon een enorme inspiratiebron)

Dit geldt voor al mijn accounts en van morgen tot zondag 14 augustus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylie Roberts
Kylie Roberts
Class 4
Aantal berichten : 250

Character Profile
Alias: Aurora
Age: 10 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyzo jul 24, 2016 12:35 am

Misschien beetje laat maar ik kan t/m dinsdag niet meer posten, omdat ik dan bij Xamdalf ben..

Dit geld voor alle chars onder aan dit onderschrift xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill
Melvin Chaill
Class 2
Aantal berichten : 53

Character Profile
Alias: Mr. Big
Age: 15 y/o
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyzo jul 31, 2016 4:19 pm

van vandaag tot woensdag zal ik er wat minder zijn~ Lekker meeten met mensjes <3
Ook vorige dagen waren wat lastig want kwam terug van Italia en stuff so yeah :")

Geld eig alleen voor Mellie atm~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyma aug 01, 2016 5:17 pm

Hey dears,

Een aantal dagen geleden heb ik gehoord dat ik een toets opnieuw mag maken, op 22 augustus. Ik had eigenlijk niet meer verwacht dat ik dit tentamen opnieuw mocht maken en zit dus opnieuw overdag en 's middags in de studieboeken - postjes en adminzaken komen dus wel maar iets later! Via Whatsapp en de PoF-groep ben ik altijd bereikbaar.
En ook een melding, omdat het in deze periode valt: van 9 tot en met 18 augustus ben ik op vakantie. In deze periode kan ik helemaal niet posten, maar ben ik wel nog bereikbaar via Whatsapp als er Wifi is.

Mijn tijdelijke afwezigheid is dus tot 22 augustus, sorry baes :c

Geldt voor Jamie, Diana, Alice en Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptywo aug 17, 2016 2:19 pm

Ik vlieg vannacht naar een nog onbekende locatie voor de lustrumreis van m'n dispuut..
Ik zal afwezig zijn tot 27 augustus. Natuurlijk, ben ik wel bereikbaar via Whatsapp als ik WiFi heb, maar heb geen idee hoe vaak dat gaan zijn. Na de 27ste zullen er weer postjes komen, sorry voor degene die lang moeten wachten!

Geldt voor Nadya, Mia, Norah, Raven en Wyott
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyvr aug 19, 2016 9:59 am

Ik ga dit weekend naar LOWLANDS!!! :D
Daarna ben ik er wel weer. Dit geld voor al mijn chars n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Graham
Hazel Graham
Class 3
Aantal berichten : 92

Character Profile
Alias: Zenith/Nadir
Age: 17, dancing queen
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyvr aug 19, 2016 3:05 pm

Vanaf deze zondag (21/08) tot de volgende zondag (28/08) ga ik er niet zijn. Op whatsapp ga ik waarschijnlijk ook niet bereikbaar zijn, sorry :(

Geldt voor iedereen in Hazels os
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Elson
Floyd Elson
Class 3
Aantal berichten : 53

Character Profile
Alias: Peter Pan
Age: 16
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyza aug 20, 2016 10:36 pm

Bij deze meld ik me even afwezig vanaf vandaag (of morgen) tot en met 1 september. Misschien heb ik zo af en toe nog tijd om bij te posten of de sheet van Floyd online te gooien. Maar ik moet nu echt even bezig met een FanFic voor een ander forum, iets wat ik dus 1 september moet inleveren.

Dit geldt voor Aiden O'Reilly, Vick Moore en Floyd Elson. Although ik hoop dat ik ergens een gaatje vind om Floyd online te zetten ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyma aug 22, 2016 11:58 pm

Ik ben een weekje afwezig vanaf morgen t/m 30 agustus, want dan ga ik naar Berlijn met een vriendin ^^"
Ik zal wel wat postjes proberen te maken, maar niet zo veel als ik normaal zou doen.
Dit geldt voor al mijn karakters, beneden in mijn onderschrift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Age: 20
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyza aug 27, 2016 6:00 pm

Ik zit nog tot volgende week woensdag aan zee met mijn vriend, het kan zijn dat ik ondertussen wel een postje kan maken, maar verwacht niet veel postjes ^^
Ik spring zo nu en dan wel nog eens online. Dit geld voor Judas, Niklaus, Lawrence, Kellin, Syler, Gahiji en Dario.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyza sep 10, 2016 9:26 am

School is dit jaar een heel pak zwaarder geworden dan dat ik gewoon ben en doordat ik zeer vaak lange dagen en heb nu nog vroeg moet opstaan om ver te reizen ga ik niet veel kunnen posten. Vanaf 3 oktober zal ik echter stage hebben en normaal ook weer meer tijd om te posten. Als dat niet zo is dan is het wel zo dat mijn uren voor school na stage korter zullen worden dus hoop ik dan weer wel te kunnen posten. Momenteel ben ik gewoon steeds te moe om er de degelijke posten uit te typen die ik wil typen.
Dit geld voor Judas, Niklaus, Lawrence, Kellin, Syler, Gahiji en Dario.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Emptyvr okt 21, 2016 7:44 pm

Hey all,

Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen weken. Op dit moment besteed ik zo veel tijd aan mijn studie dat ik, als ik thuis ben, simpelweg geen tijd en energie meer heb om te schrijven. Ik bereidde me voor op mijn studiereis - vanaf morgen tot en met 29 oktober ben ik namelijk in Parijs op studiereis en kan ik dus helemaal niet online komen. Me een berichtje sturen op Whatsapp zou nog wel kunnen - waarschijnlijk hebben we wifi in het hotel.
Als ik terug ben zal ik proberen om zo snel mogelijk alles op PoF weer op te pakken, inclusief het schrijven.

Geldt voor Jamie, Diana, Alice en Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: