INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Being the new kid for a change [Alex]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alex Sutter
Alex Sutter
Class 3
Aantal berichten : 93
Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Being the new kid for a change [Alex]   Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Emptydo apr 14, 2016 8:36 pm

Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 U5UZ7pY
ALEX SUTTER
‘Ik denk dat iedereen met een mutatie het al eens gebruikt heeft tegen iemand anders.’ Reageerde Jensen aan het eind van Alex’ verhaal. Alex knikte daarop. Natuurlijk, zeker als je nog jong bent met weinig controle. Het was dan ook pas echt uit de hand gelopen toen Lux zich ermee was beginnen te bemoeien.
“Daar heb je gelijk in, maar mijn mutatie tegen dat knulletje gebruiken was niet bepaald het ergste. Mijn zus ging zich ermee bemoeien… ze heeft een talent wat betreft vechten.” Alex schudde haar hoofd met een halve glimlach bij de herinnering aan hoe haar zus voor haar was opgekomen, zoals zijzelf dat ook voor Lux deed.
“Hij was een pestkop, hij verdiende het wel. Maar we gingen waarschijnlijk iets te ver.” Grinnikte ze.
‘Ik heb het ook gedaan, alleen viel het niet op. Misschien moet je een beetje subtieler worden, dan word je niet van school gegooid.’ Antwoordde Jensen met een knipoog. Alex schoot in de lach.
“Ja ik zou het willen, maar mijn mutatie is nou niet bepaald onopvallend, en die van mijn zus al helemaal niet. Die heeft enorme vleugels op haar rug. En ik… kan iets vreemds met energieën.” Ze wist nooit zo goed hoe ze haar mutatie moest uitleggen. Het was voor haarzelf ook nog een mysterie vaak. Ze was nog steeds van alles aan het ontwikkelen.
“Het ziet er uit als een gekleurde soort wolk… een beetje zoals Scarlet Witch van the Avengers.” Ze wist niet zeker of hij de beroemde superhelden films kende, ze waren al weer redelijk oud, maar toch nog steeds vrij bekend.
Ze had het nu alleen maar over een deel van haar mutatie, er kwamen nog wel wat meer dingen bij kijken. Maar onopvallend was het zeker niet. De bewegingen die ze erbij maakten, waar ze de alias Witch aan te danken had, versterkten dat alleen maar.
Het observatorium kwam in zicht en Alex schakelde over naar haar tourguide stem.
“There we go. Het observatorium, einddoel bereikt. Vergeet niet uw bagage uit de schappen te halen.” Zei ze terwijl ze naar het gebouw voor hen gebaarde.
‘Er zullen niet veel sterren te zien zijn op dit ogenblik van de dag.’ Merkte Jensen op met een grinnik. Alex lachte ook kort. “Ja, jij stelde dit voor… Er zijn vast nog andere dingen die wel voor deze tijd van de dag geschikt zijn.”
‘Dikke tien op tien voor tourguiding Lex, helemaal onder de indruk.’ Reageerde Jensen, Alex glimlachte bij het horen van de bijnaam. Jensen kinkte goedkeurend naar haar en Alex grinnikte.
“No problem. Ik had het zelf ook wel naar mijn zin moet ik toegeven.” Nu was het haar beurt om naar Jensen te knipogen.
“Dus tenzij je nu wel genoeg hebt van mijn geratel, laat ik je graag nog wat meer van het eiland zien.” Stelde Alex op haar niet-zo-subtiele manier voor. Ze liet hem graag nog meer zien, ze vond het wel chill zo. Een beetje kletsen, een beetje het eiland verkennen. “Ik ben nu ook wel benieuwd naar jouw mutatie.” ze keek hem nieuwsgierig aan. Er waren zo veel verschillende mutaties. Alex kreeg nooit genoeg van alle variaties. Van shapeshiften naar telekinese – waar ze zelf ook mee bekend was – naar alle super unieke mutaties. Ze vond het altijd interessant om te horen dat er nog steeds verschillen waren hoe erg mutaties ook op elkaar konden lijken.
NOTES || TAG || OUTFIT
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensen Blackwood
Jensen Blackwood
Class 3
Aantal berichten : 186

Character Profile
Alias: Flash
Age: 19 years
Occupation:
Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Being the new kid for a change [Alex]   Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Emptyzo apr 17, 2016 12:30 pm

Jensen Blackwood

The best way to predict the future is to create it.
Oh jee, ze had een zus met een mutatie die ook nog eens goed kon vechten. Wel … dat veranderde meteen de hele zaak. Hij was blij dat zijn zussen geen mutaties hadden want dan konden ze even goed hun eigen school thuis oprichten enkel met hen drie. Maar hij kon zich voorstellen dat het handig was een zus te hebben die altijd voor je op kwam. Net als hij altijd zou opkomen voor zijn zussen en dus ook niet bang zou zijn om zijn mutaties te gebruiken. ‘Ik kan het me voorstellen.’ Knikte hij bijna gelijk. ‘De arme jongen,’ zuchtte hij dan alsof hij er echt begaan mee was maar al zijn glimlach te zien was dat niet zo. ‘Dus je hebt hier ook een zus zitten?’ Wees hij naar de grond onder hen, waarmee hij eigenlijk het voltallige eiland en zijn inwoners bedoelde. Zou ze ouder zijn? Jonger? Sterker fysiek sowieso. Hij mocht er niet aan denken dat zijn zussen hierheen zouden komen … Maar anderzijds, het was waarschijnlijk leuk om familie of goede kennissen te hebben waar je steeds op kon terugvallen als het nodig was. Jensen kon behoorlijk goed zijn mannetje staan alleen, daarvoor had hij genoeg jaren achter de rug als de “zwakkere” dus hij zou het sowieso wel redden. Vrienden waren immers wel altijd handig.

Ze schoot meteen in de lach bij zijn opmerking, Jensen keek haar grijnzend aan, luisterde aandachtig naar wat ze zei. Ze had geen subtiele mutatie … wat moest hij zich daarbij voorstellen? Maar algauw kwam een antwoord op die vraag, zijn ogen vernauwden een beetje terwijl hij de informatie opnam. Haar zus had enorme vleugels, daar kwamen zijn wenkbrauwen gelijk van omhoog. En Lex zelf kon iets raars met energieën maar blijkbaar was dat een stuk moeilijker uit te leggen. Ze begon haar uitleg en staakte het uiteindelijk maar door hem een voorbeeld te geven. Hij knikte meteen bij de titel van de film. ‘Ooit gezien maar ik weet wie je bedoeld. Degene die de gedachten kan beïnvloeden, die de Avengers hun grootste angsten laat zien,’ hij zweeg en keek haar twijfelt aan in de hoop dat hij goed zat, het was dan ook al echt lang geleden dat hij die film het laatst had gezien. Maar als hij goed zat dan wist hij meteen wat ze allemaal bedoelde. ‘Ik hoop dat ik juist ben anders,’ hij greens en haalde onschuldig zijn schouders op. Vergeten was menselijk zeker?

Het observatorium doemde voor hen op en Jensen keek bewonderd naar het gebouw. Hij had er niet echt bij stil gestaan dat het ten midden van de dag was. Iets wat Lex hem nog maar eens duidelijk maakte, hij gaf haar een kort elleboog stootje terwijl hij met en grijns naar het gebouw bleef kijken. ‘Goed.’ Stemde hij meteen in met haar voorstel dat er nog andere dingen te doen waren op dit eiland voor dit tijdstip van de dag. ‘Nu weet ik het op zen minst zijn.’ Wees hij naar het gebouw terwijl hij zich terug draaide naar Lex. Het compliment nam ze met een glimlach aan terwijl ze zei dat ze het ook behoorlijk naar haar zin had. Hij greens en wees naar het pad waar ze verder op konden door wandelen. ‘Lead the way.’ Zei hij haast hoffelijk. Natuurlijk was ze ook nieuwsgierig naar zijn mutaties. Jensen was geen opschepper, zoveel was zeker dus hij zou er nooit snel en veel over kwijt geven. ‘Mijn mutaties.’ Zei hij onheilspellend, hij keek haar met een korte glimlach aan. ‘Ik heb er drie, twee hangen aan elkaar vast, de derde is bijzaak.’ Alsof snel lopen een bijzaak was maar weer, geen opschepper. ‘Ik manipuleer tijd, ruimte en snelheid.’ Hij keek haar aan en haalde zijn schouders op. Als ze meer wilde weten, of het wilde ondervinden dan moest ze het maar vragen …
Tag/Alex - 643 words - Notes//
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Sutter
Alex Sutter
Class 3
Aantal berichten : 93
Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Being the new kid for a change [Alex]   Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Emptydi apr 26, 2016 11:00 pm

Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 U5UZ7pY
ALEX SUTTER
Alex legde haar mutatie vaak uit aan de hand van Scarlet Witch. Haar mutatie zag er bijna net zo uit als die van het superhelden personage, maar de inhoud van beide mutaties was totaal verschillend. Daarom moest ze vaak nog wat meer uitleggen, maar ze moest er eerst achter komen of Jensen deze films wel kende. Ze waren al redelijk oud, niet iedereen kende ze nog. Dat haar moeder nou een nerd was, dat had niet iedereen.
‘Ooit gezien maar ik weet wie je bedoeld. Degene die de gedachten kan beïnvloeden, die de Avengers hun grootste angsten laat zien,’ zei Jensen. Hij keek naar haar voor bevestiging, die Alex hem gaf met een kort knikje.
‘Ik hoop dat ik juist ben anders,’ Jensen haalde zijn schouders op. Hij kende de films, maar zoals verwacht moest ze nog wat uitgebreider uitleg geven.
“Die, precies. Alleen kan ik dat wat zij kan niet hoor, don’t worry. Maar dat rode wat ze kan doen, je weet wel…” Alex maakte wat rare bewegingen zoals Scarlet Witch deed als ze haar mutatie gebruikte. Er was niet veel verschil met hoe Alex zich bewoog tijdens het benutten van haar gave.
“Dat rode is ook een beetje hoe het bij mij eruit ziet. Maar mijn mutatie kan elke kleur zijn, dat hangt af van de soort energie die ik manipuleer, en waar ik zin in heb.” Ze grinnikte kort. “Het is een beetje ingewikkeld, ik kan het best nog laten zien als je wil, maar ik wil geen show-off zijn, you know..”
Alex haalde haar schouders op. Ze had sinds haar kindertijd wel geleerd dat opscheppen geen goeie manier was op vrienden te maken.

“Ja, jij stelde dit voor… Er zijn vast nog andere dingen die wel voor deze tijd van de dag geschikt zijn.” Merkte Alex plagerig op als antwoord op Jensen’s droge opmerking. Ze kreeg een elleboog stootje als antwoord. Ze keek hem zogenaamd verontwaardigt aan, maar ze vond het wel leuk. Ze had het wel naar haar zin zo, er waren veel ongemakkelijkere kennismakingen geweest in haar verleden. Ze vond dit met Jensen wel lekker makkelijk verlopen, en ze voelde zich wel op haar gemak.
Ze gaf dit toe aan Jensen met een knipoog, toen hij haar een compliment gaf over haar tour guide skills.
Daarna stelde Alex hem op haar eigen onsubtiele manier voor om hem nog meer van het eiland te laten zien. Ze had toch niks beters te doen, en ze had veel te veel plezier hierin. Maar ze snapte het natuurlijk wel als hij er al een beetje klaar mee zou zijn.
Maar Jensen stemde gelijk maar haar in. Alex knikte blij en vastberaden. ‘Nu weet ik het op zen minst zijn.’ Zei Jensen, wijzend op het observatorium. Lex grinnikte.
“Ik heb er niks op tegen om ooit op een later tijdstip nog terug te komen hoor.” Ze grijnste kort naar hem.
‘Lead the way.’ Zei Jensen, en Alex draaide een rondje om haar eigen as, alsof ze zo alle mogelijke bestemmingen kon zien. Bedenkelijk beet ze op haar lip, waar ze het ijzeren ringetje wat ze vandaag droeg tegenkwam. Ze had verschillende piercings, en wisselde af als ze er zin in had. Al had ze haar neusringetje bijna non-stop in.
Ze draaide zich weer terug naar Jensen. “Waar liggen je interesses precies? Want ik kan je wel meeslepen naar vanalles, maar jij moet er ook wat aan vinden… Al stel ik het strand voor? Want dat is dichtbij. Anders moeten we weer helemaal naar het andere eind van het eiland lopen. Dat lijkt me niet handig.” Legde Lex droogjes uit.

Ze had Jensen van alles verteld over haar eigen mutatie, nu was ze wel benieuwd naar die van hem.
‘Mijn mutaties.’ Antwoordde hij onheilspellend op haar vraag. Ze beantwoordde zijn glimlach met een samenzweerderige grijns. Even trok ze kort haar wenkbrauwen op, haast ongeduldig.
‘Ik heb er drie, twee hangen aan elkaar vast, de derde is bijzaak.’ Begon hij te vertellen. Alex knikte als teken dat ze luisterde.
‘Ik manipuleer tijd, ruimte en snelheid.’ Kwam er dan uiteindelijk uit. Alex keek hem verwonderd aan. “Damn. Dat is cool. Tell me more. Hoe werkt dan dan precies? Wat moet ik me daarbij… inbeelden?” vroeg ze gelijk enthousiast. Jensen haalde alleen zijn schouders bescheiden op, het zag er wel schattig uit, al was schattig niet het eerste woord wat in haar zou opkomen om de jongen te beschrijven.
NOTES: SORRY DAT JE MOEST WACHTEN LMAO SCHOOL KILLS|| TAG: JENSEN BLACKWOOD|| OUTFIT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensen Blackwood
Jensen Blackwood
Class 3
Aantal berichten : 186

Character Profile
Alias: Flash
Age: 19 years
Occupation:
Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Being the new kid for a change [Alex]   Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Emptydo apr 28, 2016 8:59 pm

Jensen Blackwood

The best way to predict the future is to create it.
Gelukkig had hij indertijd wel nog enkele schoolvrienden gehad waarmee ze samen soms films keken … en gelukkig was hij ook altijd in zijn jonge tienerjaren een echte jongetje geweest, eentje die superhelden geweldig vond en dus meteen alle goede heldenfilmen moest hebben gezien. Avengers hoorde daar zeker bij, zeker omdat je meer dan één superheld aan het werk te zien kreeg in die film. Maar dat was toen, het enige wat ervoor zorgde dat hij het nog wist was omdat hij vanwege zijn mutatie een super geheugen had. Hij kon informatie vier keer langer houden en ook veel sneller opnemen. Herinneringen bleven dus langer hangen, de details eveneens. Gelukkig voor hem had hij het goed geraden en was de Scarlet witch ook degene die hij had beschreven. Met een tevreden glimlach en een nieuwsgierige blik luisterde hij naar wat ze nog meer had te vertellen over haar mutatie. Het was als dat, het uiterlijke maar het omvatte niet hetzelfde als in de film. Hij fronste zijn wenkbrauwen eventjes terwijl hij probeerde te volgen. Uiteindelijk knikte hij zachtjes. ‘Dus je manipuleert energie?’ Hij was geen meesterbrein maar omvatte energie niet net heel veel? In ieder geval kwam ze met het voorstel om het hem te laten tonen. ‘Als ik geen potentieel slachtoffer word dan mag je het me gerust laten zien.’ Glimlachte hij meteen. ‘Ik zal sowieso show off fluisteren als je klaar bent.’ Gaf hij haar meteen de heads up met een knipoog. Hij was zelf ook geen show off, dus hij begreep wat ze bedoelde.

Het observatorium had iets, iets verfijnd. Misschien kwam het door de afwerkingen of omdat het net zo’n klein gebouwtje was. Hij wist in ieder geval dat als het er vanbuiten als zo indrukwekkend uit zag, dat het er vanbinnen vast ook wel fascinerend uit zag. Alsof Lex gedachten kon lezen stelde ze voor dat ze later op de dag konden terug keren. ‘Als ik je nog niet beu ben.’ Merkte hij serieus op. Hij keek weg van het gebouw en gaf haar een brede glimlach. ‘Of jij mij.’ Zo maakte hij het min of meer weer goed. Toen hij toestemde op nog meer van die tour vroeg ze hem waar zijn interesse lagen. ‘Ik ben een buiten persoon dus je kan niet veel mis doen.’ Wees hij rondom zich heen. Buitenlucht had hem jaren lang gezond gehouden, hij zou dat patroon niet onderbreken nu hij hier was. ‘Strand klinkt goed.’ Knikte hij meteen opgetogen. Ondanks dat het koud was zag hij er niet tegenop om de gure zeelucht op zich te krijgen, in Australië was er nooit echt zee in de buurt als er zoveel werk was op de boerderij. Maar het was wel ironisch, dat het niet handig was om naar de andere kant van het eiland te lopen. Dat zei ze tegen degene die twee van zijn mutaties daarvoor kon gebruiken.

Natuurlijk was ze benieuwd naar zijn mutaties. Het was ook eerlijk nadat ze de hare helemaal uit de doeken had gedaan en gedemonstreerd. Maar Jensen kon het niet laten er bescheiden over te doen, alsof het helemaal niet zoveel voor stelde. Hij zag aan haar blik dat ze ongeduldig was naar meer informatie en dat maakte hem ergens wel aan het lachen. Dus hij had het zo kort omschreven, deels uit bescheidenheid en deels omdat het haar enkel nog nieuwsgieriger zou maken. Cool … dat had hij vaker gehoord als hij moest opbiechten wat hij precies kon. Meteen volgden er ook een hele hoop vragen en het kwam allemaal neer op hetzelfde … Demonstreer het. ‘Ik ben geen show off maar,’ hij zweeg en legde zijn hand op haar schouder. Zijn andere hand drukte hij tegen zijn eigen schouder, hij concentreerde zich op het strand en toen hij opnieuw zijn ogen opende stonden ze op het strand. Hij keek haar aan en keek dan glimlachend rond hem heen. ‘De andere kant van het eiland is dus geen probleem voor me. Dit was ruimte manipuleren, ik kan mezelf teleporteren, zo nodig ook in tijd.’ Hij haalde opnieuw zijn schouders op. ‘Tijd is alles stilzetten, vertragen, terugspoelen desnoods en snelheid,’ hij zweeg en keek taxerend rond in de hoop iets te vinden dat hij kon tonen. Uiteindelijk snelde hij weg, maakte in amper een seconde een gigantisch mislukt kasteel uit zand. Ze zou het amper gemerkt hebben, naast misschien de wind die versnelde of een gele flits. ‘Dit.’ Wees hij terwijl hij zijn handen afklopte tegen elkaar zodat het zand ervan tussen zou glippen. ‘Geen show off, ik beloof het.’ Zweerde hij plechtig. Uitleggen was trouwens ergens wel een beetje saai, niet?
Tag/Alex - 770 words - Notes//
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Sutter
Alex Sutter
Class 3
Aantal berichten : 93
Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Being the new kid for a change [Alex]   Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Emptyvr mei 13, 2016 12:03 am

Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 U5UZ7pY
ALEX SUTTER
Alex probeerde in woorden uit te leggen wat haar mutatie precies was, maar dat was moeilijk en tenslotte stelde ze maar voor om het te laten zien. ‘Als ik geen potentieel slachtoffer word dan mag je het me gerust laten zien.’ Glimlachte Jensen, gevolgd door ‘Ik zal sowieso show off fluisteren als je klaar bent.’ Waardoor Alex in de lach schoot. Ze mompelde een belofte dat ze haar gave niet op hem zou loslaten en haalde haar handen uit haar zakken. Haar ogen begonnen felrood te gloeien en een rode mist, die er op de een of andere manier tegelijkertijd vloeibaar uitzag, ontstond uit het niets, alsof ze deeltjes uit de lucht naar elkaar toe dwong. De rode substantie kronkelde soepel om haar vingers – rood was haar favoriete kleur, en ze keek stiekem best wel op naar Scarlet Witch vandaar dat dit de standaard kleur van de energie de ze manipuleerde was. Ze maakte een beetje vage, “hekserige” (volgens Lux) bewegingen met haar handen, maar daar liet ze het voor nu even bij en net zo snel als het rode goedje was verschenen, leek het weer op te lossen in het niets. Ze legde aan Jensen uit dat dit eigenlijk echt niks was, ze deed nu eigenlijk letterlijk niks met de bij elkaar geschraapte energie, maar nu had Jensen een idee van hoe het eruit zag.

Een observatorium bezoeken overdag was misschien niet de beste beslissing geweest, maar gelukkig stemde Jensen ermee in om nog iets anders te gaan bekijken.
‘Ik ben een buiten persoon dus je kan niet veel mis doen.’ Antwoordde hij op Alex’ vraag naar zijn interesses. Ze stelde gelijk het strand voor, met als argument dat het dichtbij was. Het leek haar logischer om niet van de ene kant van het eiland naar het andere eind te gaan lopen, als ze ook gewoon dichtbij dingen konden bezoeken. En het strand was best leuk. Ze kwam er niet super vaak, maar in de zomer was een wel chill om rond te hangen. Beetje zwemmen, kampvuurtje erbij, marshmellows…

Ze richtte haar aandacht terug op Jensen en vroeg hem naar zijn mutaties, nu ze die van haar helemaal uit de doeken had gedaan was ze nieuwsgierig naar die van hem. Hij begon een beetje mysterieus te doen, en legde toen kort uit wat zijn mutatie was. Het klonk heel interessant, maar het maakte haar alleen nog nieuwsgieriger. Ze vroeg enthousiast – misschien een beetje té – verder naar wat zijn gaves precies inhielden. Ze had hem niet willen pushen om het te demonstreren, maar dat zou wel heel cool zijn. Ze had zelf echter nauwelijks wat laten zien, dus ze verwachtte niet veel en dat hoefde ook niet.
‘Ik ben geen show off maar,’ begon Jensen. Hij legde een hand op haar schouder, Alex trok haar wenkbrauwen op, maar ze kreeg haast de kans niet om iets te zeggen of vragen. Jensen legde zijn vrije hand op zijn eigen schouders, sloot zijn ogen, en de wereld om hen heen veranderde opeens. Ze stonden op het strand. Alex draaide zich om naar Jensen met grote ogen. Hij keek alleen glimlachend naar de omgeving. “Geen show off hè.” Plaagde Alex met een grijns. “Dit zou zo handig zijn als mutatie, voor zoveel redenen.” Verzuchtte ze bijna jaloers. ‘De andere kant van het eiland is dus geen probleem voor me. Dit was ruimte manipuleren, ik kan mezelf teleporteren, zo nodig ook in tijd.’ Legde Jensen uit.
De mogelijkheden… nooit meer vroeg op te staan om naar school te lopen, gewoon 5 minuten van te voren opstaan en teleporteren (en dan sliepen ze al in het zelfde gebouw als de klaslokalen, maar Alex hield van haar slaap).
Jensen haalde bescheiden zijn schouders op, en ging verder met zijn uitleg. ‘Tijd is alles stilzetten, vertragen, terugspoelen desnoods en snelheid,’ Jensen stopte, en binnen enkele seconden stond er opeens een zandkasteel voor haar neus. Het was misschien geen prijswinnend zandkasteel, maar ze was zeker onder de indruk. Ze had alleen een vlaagje wind en een gele flits opgemerkt, voor de rest leek het alsof het zandkasteel uit het niets was ontstaan.
‘Geen show off, ik beloof het.’ Verzekerde Jensen haar terwijl hij het zand van zijn handen klopte, waarop Alex alleen maar lachte en hem een klopje op zijn arm gaf. “Whatever you say, honey.” Merkte ze met een sarcastische grijns om haar lippen op.

Alex’ handen kriebelden nu om ook nog wat uitgebreider haar mutatie de laten zien, ze wilde niet opschepperig overkomen, maar ze keerde zich toch met een ondeugende glimlach naar de lange jongen naast haar. “My turn.” Ze richtte haar aandacht op het zand naast Jensen’s zandkasteel. Ze stak haar rechter hand uit en ze maakte de zelfde soort bewegingen met haar vingers. De energie was nu nauwelijks zichtbaar maar de zandkorrels kwamen langzaam, en toen steeds sneller in beweging. Het duurde voor Alex wel langer dan een paar seconden, en haar zandkasteel was redelijk klein, maar na een halve minuut stond er ook een bouwsel van haar. Het was niet bepaald het meest geweldige wat ze ooit had gebouwd, ze had zich geconcentreerd op het beeld in haar hoofd van wat ze wilde bouwen, maar al die miniscule zandkorreltjes waren moeilijk te besturen. Toch zette ze trots haar handen in haar zij en knikte tevreden.
NOTES: || TAG: JENSEN BLACKWOOD|| OUTFIT:

Terug naar boven Ga naar beneden
Jensen Blackwood
Jensen Blackwood
Class 3
Aantal berichten : 186

Character Profile
Alias: Flash
Age: 19 years
Occupation:
Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Being the new kid for a change [Alex]   Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2016 11:38 am

Jensen Blackwood

The best way to predict the future is to create it.
Door over haar mutatie te horen ging hij in zijn hoofd de hele film van de Avengers na, al geluk voor zijn goede geheugen was het helemaal niet moeilijk om bepaalde dingen te achterhalen. Zoals hoe het eruit zag als je het gebruikte. Niet dat hij daaraan hoefde te denken voor een voorstelling want ze wilde het wel eens demonstreren. Zolang ze het maar niet op hem zou gebruiken, hij werd liever niet beïnvloed door anderen hun mutaties, het was al goed dat zijn kamergenoot het had gedaan enkel en alleen om een punt te maken en Jensen zijn spullen uit het raam te krijgen. Ondanks dat hij wist hoe het er bij Scarlet Witch uit zag in de film was hij toch heel nieuwsgierig over hoe het eruit zag bij Lex. Haar ogen kregen een doordringend rode kleur terwijl ze met haar handen begon te werken, Jensen liet zijn blik naar haar handen glijden, waar een soort van vloeibaar rode mist ontstond. Zijn mond zakte een beetje open en hij keek met een intense blik toe hoe ze haar vingers kronkelde en de mist eromheen bewoog. En als niets hield het ook weer op en stopten haar vingers, kregen haar ogen weer hun normale kleur. ‘Wauw.’ Zei hij meteen, omdat er niets anders was dat hij kon zeggen. ‘Show off.’ Plaagde hij dan kort, met een knipoog. ‘En wat kun je ermee doen? Zou er iets gebeurd zijn als ik het zou aanraken?’ Vroeg hij nieuwsgierig. Nu wilde hij toch wel meer weten over dat rode goedje van eerder aangezien ze zelf had gezegd dat het niet hetzelfde was als wat de Scarlet Witch kon in de films.

Het strand was een welgekomen afwisseling van het pad waar ze nu op wandelde nabij het Observatorium. Vooral omdat hij in zijn leven nog niet veel strand had gezien. Hij had het wel eens bezocht toen hij niet meer naar huis kwam maar hij had het nog niet in zijn vol potentieel leren kennen. Hier … met de feestje waar Lex over sprak, er zou vast wel eens zo’n strandfeestje zijn, met een kampvuur en alles erop en eraan. De wandeling naar het strand zou natuurlijk even geduurd hebben als Lex hem niet had gevraagd naar zijn mutaties. Toen hij zijn hand op haar schouder legde zag hij hoe ze afwachtend haar wenkbrauwen op trok. Jensen kon dat enkel bevestigen door een klein plezier glimlachje rond zijn lippen te trekken alvorens hij hen beide teleporteerde naar het strand. Van zodra ze er waren keek ze met grote ogen rond, grijnzend en meteen een beschuldiging over het feit dat hij een Show off was. ‘Het komt soms wel eens van pas.’ Haalde hij zijn schouders op als antwoord op dat. Hij kon hen overal op de wereld krijgen en het zou hem nooit veel moeite kosten. ‘Ik kan ons overal krijgen.’ Hij wees richting de zee, naar het vasteland dat ergens aan de horizon zou liggen. Maar het was vooral ook handig bij tijdsgebrek. Maar hij kon vaag wel raden dat ze het handig zou vinden om andere redenen, zoals weg sneaken of vluchten na een “misdrijf”. ‘Jij zou het wel aardig weten te gebruiken denk ik zo.’ Sprak hij zijn gedachten luidop uit. Het was wel behoorlijk de mutatie om te gebruiken in die situaties. Hij kon daarnaast nog eens tijd stilzetten en terug draaien dus technisch gezien geraakte hij overal ongestraft van onderuit.

Het zandkasteel kon wel een heel stuk beter. Hij keek er zelf naar met een frons van “hoe in godsnaam kon ik zo’n lelijk ding bouwen” maar goed, het punt was ermee gemaakt. ‘Nul op tien voor schoonheid.’ Merkte hij voor zichzelf op, grijnzend. Waarna ze hem een klopje gaf om aan te geven dat hij daadwerkelijk wel de show off was. Maar het was altijd zoveel cooler om het te demonstreren in plaats van uit te leggen. Lex draaide zich met een ondeugend glimlach naar hem en gaf aan dat het haar beurt was. Hij stak zijn handen in een afwerend gebaar om en deed een stapje achteruit. ‘All yours.’ Wees hij richting het strand. Hij keek geïntrigeerd toe hoe ze haar handen bewoog, hij zag geen rode mist ofzo maar hij zag wel de zandkorreltjes bewegen, eerst langzaam maar dan sneller n sneller. In een halve minuut stond een klein zandkasteel naast het zijne … en het was haar geluk om het te doen zonder haar handen vuil te maken. Ze zette trots haar handen in haar zij en Jensen knikte goedkeurend zijn hoofd terwijl hij weer een stapje dichter zette. ‘Ik denk toch dat ik mag aangeven dat jouw zandkasteel meer punten verdiend dan het mijne.’ Zei hij met een kritische blik op de twee zandkastelen. Zag hen daar nou beide staan, mutaties gebruiken om zandkastelen te bouwen …
Tag/Alex - 805 words - Notes//
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Being the new kid for a change [Alex]   Being the new kid for a change [Alex] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Being the new kid for a change [Alex]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sometimes change is what we need
» We can’t change what we are
» I stand for the power to change
» One man can change the world &Dante
» Alex Udinov [WIP]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Schoolyard-
Ga naar: