INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Gast
avatar
Gast
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptydo nov 07, 2013 8:16 pm

Yush... proberen te posten ._." Laten we hopen dat ik ze alle drie kan doen! :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
avatar
Gast
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptydo nov 07, 2013 10:07 pm

Fuck you. Sterf. Niet bij Melody en Zoey gepost. Há.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptydo nov 07, 2013 10:21 pm

Ik heb morgen lekker een middagje vrij, dan ga ik weer in het topic met Lilian posten hoor :D 
nu gaat ik slapen want ik moet om vijf uur weer op voor t werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyza nov 09, 2013 3:21 pm

Nananana, that's what makes you beautiful~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyma nov 11, 2013 10:19 am

Holy shit. Morgen is gewoon het concert van YMAS en 30STM al. FFfffffff excite <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brin Leavessong
Brin Leavessong
Class 2
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Brin
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyma nov 11, 2013 7:50 pm

Next week dinsdag is Avenged Sevelfold:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyma nov 11, 2013 10:19 pm

Im going tomorrow, hehe. Heb er echt veel zin in, maar moet er wel dik drie uur voor reizen. Maar who cares... Eindelijk weer! Is alweer te lang geleden dat ik ze heb gezien :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptydi nov 12, 2013 9:52 am

Jadeline Clarck schreef:
Im going tomorrow, hehe. Heb er echt veel zin in, maar moet er wel dik drie uur voor reizen. Maar who cares... Eindelijk weer! Is alweer te lang geleden dat ik ze heb gezien :D
Oeeeh awesome :D Misschien zien we elkaar nog xD
... Wait, jij bent zeker niet toevallig die vriendin van Kim die mee gaat? XD Anders, als je ergens een meisje met rood haar, een groene broek en een shirt dat licht geeft ziet, dan ben ik dat waarschijnlijk.
We zouden eigenlijk een codewoord moeten hebben dat we elkaar herkennen. Hoewel de kans best klein is dat we elkaar echt tegenkomen in zo'n mensenmassa. :U
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyvr nov 15, 2013 9:45 pm

Nou mijn paar dagen Breda & ook A'dam voor het Ziggo Dome, waren geweldig. Vandaag weer pittige dag gehad op het werk, maaarrr. morgen ben ik vrij dus dan heb ik weer wat in te halen :D.

En nee ik ben geen vriendin van de Kim die jij bedoeld haha, En ik heb wel HEEEEEEEl veel meisjes met rood haar gezien haha. Waar stond je ergens? of had je zit plaatsen><
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyza nov 16, 2013 12:01 am

Bwaah, ikr. Er waren echt teveel mensen met rood haar. Ik moet echt die paarse en blauwe haarverf gaan regelen want zo voel ik me niet hipster genoeg >:U
Ik stond vrij ver vooraan, niet helemaal maar wel zo dat ik geweldig zicht op het podium had (en best mooie foto's kon maken, ghehe). Later ietsje naar achter geschoven door het vele gespring van mensen, maar nog steeds had ik een prima plekje. Alleen toen er mensen op het podium mochten en iedereen juist naar voren ging werd het wat minder comfortabel. xD

Bij YMAS bijna mn nek gebroken omdat er iemand op me terecht kwam bij het crowdsurfen, die gelukkig gered werd door een dude die in de buurt stond. Ik weet niet meer of het er voor was of er na maar op een gegeven moment zat ik ook opeens in een mosh pit. x'D
Ik heb echt genoten though. Ik zie mezelf niet echt als een concertganger, maar ik moet toegeven dat het een heerlijke ervaring kan zijn. Ik hoop wel dat morgen mn stem weer echt normaal is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyza nov 16, 2013 9:58 pm

Zo topicjes weer bijgewerkt :). Mocht ik ergens wat vergeten zijn meld t dan even ;)

Haha paars en blauwe haarverf ?? Ik ben allang blij met mijn enorm lange blonde haren haha. Ik zou het nooit verven XD. Ik stond schuin voor Shannon <3. Want ik sta altijd aan zijn kant. Maar niet voor aan want ik was niet zo heel vroeg, Ik moest nog werken en dus ook nog 3 uur reizen voordat ik überhaupt in R'dam was. En ik had ook beloofd mn vriendin op te halen en die woont in Breda dus ik heb behoorlijk wat heen en weer getreind. Ik denk dat ik zo rond half acht was, dus YMAS was ook al een poosje bezig. Ik vond het niet bijzonder goed, maar op zich wel oke om naar te luisteren, is niet helemaal mijn muziek smaak. Ik ben wel weer een echte concertganger , en ook diehard festival ganger haha dus ik heb nu alweer zin in de zomer :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Claire C. Danes
Claire C. Danes
Class 3
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Flame
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptyzo nov 17, 2013 10:36 pm

Wilde eigenlijk vandaag posten maar is er niet van gekomen >.> sorry guys. Heb wel onwijs lekker gereden op mijn ruige ros X) na een weekje vrij voor haar was ze lekker fris en fruitig X)

Als iemand geinterreseerd is :D Heb nog een topic open staan met me andere char :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoey Williams
Zoey Williams
Class 2
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Plot Twist
Age: 17 Years~
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptydi nov 19, 2013 11:56 am

Klinkt heel gemotiveerd Diantos, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptydi nov 19, 2013 2:48 pm

hmm welk topic staat er nog open? En met welke char? want ik wil eventueel wel een reply'tje plaatsen hoor :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jim Wright
Jim Wright
Class 2
Aantal berichten : 23

Character Profile
Alias: Jude
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Emptydi nov 19, 2013 9:55 pm

Oeh oeh! Mine please \(^~^)/ Als je wilt natuurlijk xP

Linkje x)
https://prophecy.forumactie.com/t141-hey-jude#1587
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: