INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Eleanor Birdy
Eleanor Birdy
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Spirit
Age: 35
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo nov 21, 2013 8:53 am

Hi guys :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Claire C. Danes
Claire C. Danes
Class 3
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Flame
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo nov 21, 2013 4:14 pm

Hello new teacher :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo nov 21, 2013 10:01 pm

He wat leuk nieuwe teachers. Welkom!. Ik ga morgen een poging doen tot een postje voor Jim, ben net naar Catching Fire geweest, die echt uuuuubervet was.. maar ben echt snip verkouden en niet fit dus ik kruip lekker mn bedje in ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor Birdy
Eleanor Birdy
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Spirit
Age: 35
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo nov 28, 2013 5:43 pm

Zo stil hier.. En yes yes yes, kan niet wachten om meer te posten! :D

Catching Fire, Catching Fire all the way, moet alleen nog iemand vinden om er mee heen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo nov 28, 2013 6:02 pm

Ik post vanavond weer hoor :) Druk met mn werk en mn paardjes, Maar na een uurtje of tien ben ik er weer :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo nov 28, 2013 8:39 pm

Yupyup, als ik mn huiswerk gedaan heb zal ik me ook weer op wat posts storten. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyvr nov 29, 2013 9:41 pm

Ik ben morgen een dagje naar Utrecht, Dus ben er pas zondag avond weer :). Ik plaats nu nog even een postje maar dat zal dan even mn laatste zijn, ligt eraan hoe laat ik zondag thuis ben! :D Fijn weekend allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyvr nov 29, 2013 10:12 pm

Oew, klinkt interessant =D Veel plezier morgen in Utrecht en wat je zondag ook gaat doen~

Jij ook fijn weekend. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Eleanor Birdy
Eleanor Birdy
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Spirit
Age: 35
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo dec 01, 2013 8:28 pm

How was it, Jadeline? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo dec 01, 2013 8:44 pm

He!. Ja geweldig. Jammer dat ik 3 uur moet reizen voordat ik bij mn zus ben in Utrecht, maar goed het is t zeker waard. Lekker geshopt en op stap geweest. Nog steeds moe haha dus ik ga op tijd naar bed want mn werkweek gaat morgen gewoon weer beginnen met het wekkertje op zes uur :). Heel misschien komt er nog een postje van mij vanavond, maar grote kans dat ik m morgen pas post ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Claire C. Danes
Claire C. Danes
Class 3
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Flame
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyma dec 02, 2013 9:40 pm

Zo ik was even dood op hier (en nog wel meer rpg's XD)

Ik moet maar even wat in gaan halen deze week :)

Ben wel blij! want heb er een nieuw verzorg paardje bij. Helemaal gratis en voor niets :D 2,5 jarige merrie dus ga haar helemaal zadelmak maken enzo :D samen met mijn mamsie :) en nu the walking dead kijken. Heb gehoord dat er iets ergs ging gebeuren D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi dec 03, 2013 10:26 pm

He Maaike Welcome back ;)

En wat leuk een verzorg paardje! Al helemaal omdat het nog een jonge is!. En idd TWD is echt heeeeeeel erg haha, Ik was in iedergeval totally shocked XD
|
Oh en trouwens 'Jean" , hoe staat het met het evenement?? Ik heb daar wel zin in ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptywo dec 04, 2013 7:37 am

Ik had best graag een kerstbal willen hebben, maar met het aantal mensen dat nu actief is denk ik niet dat dat echt zin heeft :C Oh well..

Ben heel benieuwd naar de nieuwste aflevering van TWD, zelfs al ben ik al gespoiled door Tumblr xd Zelf ben ik nu bij ep 7 van seizoen 4. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptywo dec 04, 2013 8:36 am

Kzal het zo snel mogelijk voor elkaar maken, Jadeline.. nog even geduld. :twisted: 

TWD. Ghehe. Kben nog maar bij S05E04 want ja, kijk het samen met m'n ouders en voordat die tijd hebben. :roll: 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptywo dec 04, 2013 12:46 pm

Wel ik heb wel een ideetje om meer leden te trekken. Misschien is er iemand hier heel handig die een mooi filmpje kan maken?? Zo een promoshoot voor op Youtube? En dan een mooi stuk tekst ervoor om mensen te lokken die we als advertise overal kunnen plaatsen, ik weet igg wel een aantal actieve sites waar nog geen reclame voor POF is gemaakt :) en ik ben trouwens niet goed in filmpjes XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 52 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: