INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Can I be your knight in shining armor? [Denni]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptydo sep 08, 2016 8:09 pm


Heel erg vroeg wakker zijn had zijn voordelen. Voordelen als naar Denni kijken terwijl ze sliep nog voor de zon compleet op kwam. Wat hij had gedaan, met die kleine tederheid rond zijn lippen. Maar hij was er niet als ze wakker werd, zoals hij eigenlijk had beloofd, in plaats daarvan liet hij een briefje achter vlak naast haar hoofd op haar hoofdkussen alvorens hij weer haar kamer uit sloop zonder dat iemand het zou merken.



Dearest,

Lupos heeft niet veel voordelen, zijn geruisloosheid voor mij is er één van. Het is een genot om je te zien slapen. Hopelijk zijn je dromen even sprookjesachtig dan mijn verzoek voor jou.

Goedemorgen. ;-)

Love, je wolf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptyvr sep 09, 2016 5:43 pm


De blonde meid was altijd al een vaste slaper geweest, van af jongs af aan. Het was dan ook niet heel vreemd dat ze Storm niet binnen had horen komen. Zelfs de bewegingen naast haar hoofd waren haar totaal ontgaan. Het briefje was haar echter meteen opgevallen toen ze wakker was geworden en Dennimae had meteen terug geschreven. Storm was waarschijnlijk bezig met zijn ochtendloopje of iets, hij was iniedergeval niet thuis geweest toen ze het briefje op zijn laptop legde.




My love,

De volgende keer als je mijn kamer binnensluipt, kom je er dan even bij liggen? Je maakt me iniedergeval heel erg nieuwsgierig naar je verzoekje. En mijn dromen zijn altijd sprookjesachtig sinds ik een prins heb om over te dromen. Trouwens, ik heb je vest in de was gegooit en een nieuwe mee genomen.

Ook jij een hele goeiemorgen ;-p

Dikke kus, je meisje.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptyvr sep 09, 2016 6:35 pm


Aangezien hij zijn volle maan net voorbij was hoefde hij niet met Lupos in te zitten, wat betekende dat hij meer tijd had om aan zijn eigen lichaam te denken, al veranderde daar nooit iets aan. Maar lopen klaarde het hoofd zeiden ze vaak, dus dat was wat hij had gedaan. Toen hij terug kwam op zijn kamer was daar meteen die glimlach toen hij Denni's briefje aan trof. Hij nam eerste een douche, maakte zich klaar en liep dan met het tegenantwoord terug naar haar kamer. Toen hij de hoek om kwam zag hij haar nog net vertrekken, voor ontbijt waarschijnlijk. Hij wachte tot ze uit het zicht was en liep dan haar kamer in, plakte zijn tegenantwoord op haar kleerkast nadat hij er nog snel iets had onder gekrabbeld.



Misschien ben ik wel naast je gaan liggen maar heb je het niet gemerkt ... Ik wil je graag ergens heen kidnappen zoals dat gaat in de sprookjes, al beloof ik de hele avond een betere boze wolf te zijn zoals in de meeste verhalen. Tenminste, als je wil? Trouwens ... kijk, een kleerkast, je hebt er ook eentje. Straks heb ik geen kleren meer om te dragen (niet dat je daarover zou klagen).

PS, you look gorgeous today.

X, je bijna-kidnapper

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptyza sep 10, 2016 9:01 am


Haar weg naar het ontbijt, tijdens het ontbijt en op de terug weg zochten haar lichte ogen naar Storm. Denni was benieuwd wat hij allemaal van plan was, met zijn 'sprookjesachtig verzoekje'. Een grote glimlach sierde rond haar lippen toen ze een nieuw briefje op haar kleerkast zag hangen. Ze vond het een erg leuk idee van Storm en was meteen aan haar antwoord begonnen, om zijn kamer op te zoeken. Voor de deur bleef ze staan, hoorde ze stemmen van de kamer afkomen. Voorzichtig schoof ze haar briefje onder de deur door voordat ze zich uit de voeten maakte.



Kidnappen? Jij weet wel hoe je een dame moet benaderen.. Maar wat als blijkt dat mijn glazen schoentje niet past? Prinses zijn is zo lastig soms.. Ik zal je kidnapping accepteren, als jij mij dat perfect passende glazen schoentje kan vinden.
Jou kleren zitten gewoon lekkerder, Storm. Sorry xoxo

Stiekem hou ik wel van je hoor

Kus, je prinses zonder glazen schoentje

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptyza sep 10, 2016 10:39 am


De hele tijd wist hij exact waar ze was en wat ze deed. Ondanks dat hij uit volle maan was, waren zijn zintuigen onrechtstreeks helemaal op haar gericht. Dus toen hij op zijn kamer tegen Devon zat te praten over hoe zwaar het volgende schooljaar zou worden pikte hij het op dat Denni voor zijn deur stond. Hij draaide zijn blik naar de deur en keek hoe er een briefje werd ondergeschoven. En met de charme die hij zelf in woorden kon zetten schreef hij terug. Deze keer ging hij haar echt gaan zoeken, ze liep over het schoolplein naar het schoolgebouw ... haar kluisje misschien. Hij probeerde haar voor te zijn, stak het briefje tussen het spleetje zodat het haar kluisje in viel en richtte zich dan zelf ook weer op de dag, lessen volgen, schoolwerk inhalen ...



Het is amper kidnappen als ik het je vooraf vraag Darling, misschien kidnap ik je wel een andere keer. ;-) Wat dat glazen schoentje betreft ... ik zal mijn best doen het te vinden. Misschien moet ik je gewoon één van mijn schoenen geven aangezien je toch al zo graag met men kleren rond loopt en het "zo lekker zit". Trek je meest sprookjesachtige outfit aan, voor die avond mag je je eens openlijk als een prinses gedragen, tenminste ... als je het aandurft mij als je "officiele" prins te aanvaarden.

Stiekem? Heel lang kun je dat niet meer stiekem houden hoor.

Your knight in shining armor

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptyza sep 10, 2016 5:01 pm


Het was moeilijk om je voor te bereiden op de lessen als je gedachten ergens anders zaten. Dennimae was erg benieuwd naar het geen Storm voor haar gepland had en de kriebels vulde haar buik en liet een glimlach op haar lippen vormen toen ze zijn briefje in haar kluisje vond. Denni had over 2 uur scheikunde samen met Storm, waardoor ze wist dat hij nu naar economie zou gaan. Nog voordat de lessen konden beginnen maakte ze een omweg naar les, om haar briefje aan de economie leraar van Storm te kunnen geven.



Steel je nou mijn idee, meneer Hall? Ik dacht dat ik jou ooit eens zou kidnappen. Ik moet wel toegeven dat ik denk dat jou schoenen mij niet zo lekker zullen zitten.. Ik doe mijn eigen wel aan. Maar hoe weet ik dan dat ik een echte prinses ben?Geef me een tijd, plaats en datum en ik zal je kronen als mijn waardige prins.

Laat me nog eventjes genieten van jou als mijn geheimpje bromwolf <'3

Kus, je- toch nog niet echt helemaal- prinsesje

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptyza sep 10, 2016 6:08 pm


Hij kreeg het briefje van zijn docent scheikunde ... Ergens hoopte hij dat de docent in kwestie het niet gelezen had maar aan de blikken ervan niet. Dus nog voor de les begon las Storm het briefje en volgde de rest van de les maar met halve gedachten. Opletten was op zich niet moeilijk voor hem maar Denni maakte het haast onmogelijk. In de laatste tien minuten schreef hij een antwoord terug om het in de leswisseling stiekem in haar zak vol boeken te steken. Heel misschien dat het haar zou opvallen dat hij een minuut lang achter haar liep om zijn briefje bij haar kwijt te geraken. Maar aangezien hij hier zoveel plezier om had maakte hij zich snel weer uit de voeten.



Sorry! Jij mag mij kidnappen zoveel je wilt. Je bent mijn prinses ... is dat voldoende? En prinsessen hoeven zich niet druk te maken om planningen dus jij hoeft nergens heen te gaan, ik kom je halen 16 september, als je er klaar voor bent.

Ik hou van dit geheimpje ... En ik ben geen bromwolf, hoe kom je daar weer bij?
Tot over een uurtje Darling, hopelijk heb je een goed pokerface voor die les samen. ;D

Het word moeilijk om me te concentreren in de les Denni, daar ben jij schuldig aan.

Je dromerige prins.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptywo sep 14, 2016 6:21 pm


Een grote grijns had rond haar lippen gedanst toen ze er achter kwam dat Storm het briefje tijdens de leswisseling bij haar had achter gelaten. 16 september, het bal.. ze had het moeten weten. Met een nog even grote grijns als eerst wandelde ze wat laat de les in, om het briefje in Storm zijn boek te schuiven toen ze langswandelde. Ze nam plaats ergens achter in de hoek, bij het raam om haar pokerface te oefenen.



16 September zal ik voor je klaar staan als de prinses die je verdient. En het is genoeg, meer dan genoeg zelfs. God, mijn handen trillen terwijl ik dit opschrijf. Eerlijk kan ik ook niet wachten om je na de lessen te kunnen zien, alleen, waar ik je helemaal voor mezelf heb. Wat dacht je er van om vanavond langs het strand te wandelen? Het is al weer veel te lang geleden sinds we de zonsondergang en onze Dennister hebben gezien.

Met mijn pokerface is niks mis! Kijk maar, ik zit er serieus en oplettend bij. Waarschijnlijk zal ik stiekem vanuit mijn ooghoeken naar js gluren, maar dat zal niemand opvallen. Als we eens zouden pokeren kleed ik je helemaal uit, meneer Hall. ;-)

Ik hou ook van dit geheimpje, hoewel het echt je eigen schuld is dat je niet kunt opletten. Had je me maar niet moeten overtuigen met je charmens en dat knappe koppie van je.

Droom maar verder, ik geef je straks wel bijles ♡...

Kus, het verliefde meisje in je klas

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptywo sep 14, 2016 10:37 pm


Hij was in veel gevallen een goede leerling, hij lette op, maakte huiswerk en kwam altijd op tijd in de les. Ook nu was hij ruimschoots op tijd, wat niet van Denni kon gezegd worden. Zijn blik gleed meteen automatisch haar kant op met die onschuldige charme in zijn blik. In het langs lopen liet ze het briefje achter. Wat ze schreef was niet gemakkelijk voor hem om er een goed pokerface bij te houden. Zijn blik gleed kort haar kant uit om haar dan weer vluchtig naar de les te zien kijken. Hij schreef zijn antwoord en vouwde er een vliegertje van zonder dat het teveel op viel. Halverwege de les mikte hij het haar kant op en landde het als een echte atleet op haar bureau.



Je handen hoeven niet te trillen Love ... het is maar Storm Hall naar wie je schrijft, met wie je naar een bal gaat, met wie je al je tijd alleen mee wilt doorbrengen. En ja, ik wil je ook voor mij alleen. <3 Ik heb vannacht onze Dennister en een mooie zonsopkomst gezien, maar met jou erbij maakt dit alles het enkel mooierr! (denk er maar een charmante glimlach bij) ;D

Je zit er inderdaad bij als een toonbeeld voor elke les maar ik zie dat je gedachten mijlenver zitten ... net als de mijne. Het is een marteling, die twee rijen tussen ons in. Kleed je me helemaal uit? Is dat een uitnodiging of een uitdaging? Want je kent mij, ik hou wel van een uitdaging, al zeker als er kleren uittrekken mee gepaard gaan. (grapje ... of misschien niet.)

Is het nu plots mijn schuld?

Ik droom verder. Weet dat er van bijles geen sprake is als je dergelijke briefjes naar mij blijft schrijven Darling. Ik krijg bijna de aanleg om een uur te skippen hierna (want je kunt zoveel doen met een uur). Droom jij maar alvast over je outfit, weet dat ik in pak komen ... en je weet wat ze zeggen van mannen in pak. ;-)

Je ongeduldige klasgenoot!

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptydo sep 15, 2016 6:09 pm


Het vliegtuigje van Storm landde perfect op haar boek. Ze had het al zien aankomen en probeerde subtiel het papiertje recht te vouwen. Het meisje naast haar keek wat verbaasd richting Storm, probeerde nieuwsgierig mee te lezen. Maar Denni draaide zich zo dat ze niks zou kunnen zien, maakte een propje van haar briefje waarna ze hem vol tegen Storm zijn nek gooide. Haar lach, die ze niet kon onderdrukken, liet de leraar kort stoppen voordat hij verder ging met zijn uitleg.



Als je het zo beschrijft, liefste, begin ik juist nog meer te trillen. Mijn hoofd is een warboel momenteel en de vlinders die jij mij geeft vullen mijn buik met zo veel meer dan enkel kriebels. Alleen al de gedachtens dat ik met jou, jou vingers om de mijne, het bal binnen mag lopen.. Pf, meiden zouden me spontaan arrogante blikken geven. Het onzekere, verlegen meisje op de achtergrond heeft de wilde haren van de meest charmante Brit kunnen temmen. Ik vraag me nog steeds af hoe..

Die twee rijen zijn inderdaad een marteling van obstakels. Vooral die jongen met de krullen, Thomas ofzo? Hij buigt steeds voor over waardoor je prachtige gezicht verdwijnt onder zijn haardos. Heel vervelend.. En uitkleden zeker, bereid je maar vast voor! Dit is zeker een uitdaging, want ik laat je niet zomaar winnen. Helaas is verliezen niet 1 van mijn sterkste punten..

Het is altijd al jou schuld geweest, Storm. Er zijn niet voor niets zoveel meiden die graag een briefje als dit aan je hadden geschreven. Bof ik toch maar mooi weer.

We zouden best een uur kunnen missen.. Ik bedoel, deze les is zo belangrijk dat ik de lesstof meteen met je zou moeten delen voordat het ergens achterin mijn hoofd verdwijnt..

En jij in pak.. zucht.. spaar mijn hartje alsjebliefd..

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Emptydo sep 15, 2016 7:46 pm


Het vliegtuigje had wat aandacht getrokken, er keek een meisje verbaast naar Storm, hij glimlachte op een charmante manier alvorens zijn blik afwachtend naar Denni gleed terwijl ze het las. En terwijl ze terug antwoordde richtte hij zich op de les, liet Lupos haar in de gaten houden, wat verontrustend gemakkelijk ging. Dat de prop zijn kant uit kwam registreerde Lupos sneller. Maar wat hij nog sneller merkte was haar lach. Hij viste de prop uit de lucht en staarde twee tellen onbewogen naar het bord. De leerkracht keek Denni kort aan voor hij verder ging. Storm draaide zich naar haar om en grijnsde hoofdschuddend. Het antwoord gooide hij opnieuw haar kant uit ... het meisje keek wat verward tussen hen in.



Volgens mij maak ik je buurmeisje jaloers?

Word alstublieft niet ziek door al die leuke vlinders in je lichaam, want ik wil het niet doen zonder jou. Je weet toch dat je mij helemaal alleen voor jou hebt, niet enkel die avond maar alle weken en avonden die erop volgen. Dus negeer de arrogante blikken en laat het je avond niet verpesten. Voor mij zal het allesinds al niet kunnen mislukken. Temmen? (het is moeilijk om serieus te blijven nu.)

Nu kwaad worden op Thomas, de jongen let enkel op, wat we ook zouden moeten doen! Ik weet niet of ik die versie van poker wil winnen of verliezen ... In ieder geval, jij kan slecht tegen je verlies? En ik ben wel zo gedreven om te winnen, dat beloofd.

Als Londen dit te horen krijgt houden ze meteen een rouwproces. ;-)
Nee, je hebt gelijk, ik ken de impact, weliswaar was het nooit mijn bedoeling geweest die op jou los te laten, al zal ik het nu wel nog honderd keren doen. Be prepared!

Dennimae Elscot ... suggereer jij nou dat wij een uur moeten skippen? Ik dacht dat jij zo'n voorbeeldleerling was? Deze les is inderdaad belangrijk genoeg om er meteen over samen te komen ... hmm, waar gaan we deze boeiende lesstof bespreken?

Ik in pak ... strik, das ... niets en knopje open ... whatever you want.

Je Storm Hall (de enige echte)

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can I be your knight in shining armor? [Denni]   Can I be your knight in shining armor? [Denni] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can I be your knight in shining armor? [Denni]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I just want you to dance with me tonight /&Denni
» Please don't, I don't want you here. [Denni]
» Every now and then we fall apart [Denni]
» There is nothing that makes it right. [Denni]
» Mister Hal, at your servise. [Denni]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: