INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptyma sep 19, 2016 11:49 pm

My mind is not my home
IT'S DARK AND FULL OF TERRORS
Een simpel telefoontje, hoe moeilijk kon het zijn? Ze ergerde zich dood aan haarzelf. Dat ze niet eens de moed had om Gregers te bellen. Maar ze moest wel, ze zat vast in de situatie en ze had antwoorden nodig. De info die ze had doorgekregen over ‘Spyro’ was vaag. Te vaag. Ze zat op een eiland vol met mutanten. Ze moest zeker weten of ze niet haar kracht en energie verspilde aan iemand die niet haar slachtoffer was. Want ze had zo haar twijfels. Ze had de ‘Spyro’ toch wel wat ouder en meer ervaren verwacht. Het meisje was waarschijnlijk nog aan het herstellen maar ze kon het niet uitstellen. Zahra haalde diep adem en tikte het telefoon icoontje aan. Hij ging over en ze wachtte geduldig af.

“Cynder?” hoorde ze Gregers vragen aan de andere kant van de lijn. Ze was het al een tijdje niet meer gewend om door die naam aangesproken te worden. “Ja. Gregers, ik had een vraag.” begon ze en dacht eventjes na hoe ze het moest verwoorden. Echt fuck, ze had het al zo vaak in haar hoofd geoefend. Ze had niet eens veel tijd om iets terug te zeggen voordat ze de man al eventjes hoorde brommen. “Een vraag Cynder? We zijn al maanden verder zonder enig bericht van je en je komt NU met een vraag? Heb je hem al gevonden of moeten we je terughalen?” vroeg de man meteen streng en ze verstijfde even. “Nee! ik heb meer tijd nodig. Dingen zijn hier anders dan daar Gregers, ik had tijd nodig om me aan te passen aan de rest, het was de bedoeling dat ik op de achtergrond bleef toch?” Ze wilde verder maar werd meteen onderbroken door een harde zucht. “Ben je niet gewoon aan het genieten van je vrijheid daar? Want die kan je hier ook krijgen als je gewoon je best zou doen. Je moet wel contact hebben met mensen om hem te vinde-” zei hij en ze moest zijn preek onderbreken. “Hij? Spryo is een jongen? Ik belde voor antwoord op een vraag, niet voor een preek.” zei ze dapper, ze was bijna verbaasd van haarzelf om die toon. Dat had ze daar nooit gedurfd, met redenen. Ze dook bijna in elkaar door het geluid alleen al uit de telefoon, ze hoorde hoe hij op de achtergrond iets stuk sloeg. “Jij durft wel he zo over de telefoon!? Beter handel je dit snel af want anders kan ik geen warm welkom beloven.” gromde de man en ze bleef gewoon even stil. “Ja, Spryo is een jongen, hij is jouw leeftijd. Was dat je vraag? Dit hoorde je te weten..” zei hij en ze hoorde op de achtergrond hoe hij aan anderen vroeg wie haar de info had gegeven. Waarvan ze dan meteen wist dat hij de dood op zijn naam had staan. Een normale dag bij haar thuisleven. “Ja, dat wilde ik weten. Bedankt voor de info” zei ze en haalde meteen de telefoon bij haar oor weg en drukte op het rode telefoontje. Ze zuchtte even diep en haalde haar hand door haar lange haren. Ze bleef nog eventjes zitten, keek nog wat voor haar uit, om alle informatie te verwerken. Back to business.

Stapeltje voor stapeltje legde ze haar kleren en alles wat erbij hoorde netjes in haar koffer. het was niet iets wat ze expres deed, de orde en strakheid. Ze was niet echt anders gewend. Ze was eraan gewend dat ze haar kamer netjes moest houden, simpelweg omdat ze zich in de nesten zou werken als ze dat niet deed. Ze had altijd veel regels waaraan ze zich moest houden anders zou ze gestraft worden. Ook wist ze niet of het heel anders was op het eiland. Ze was nog niet in de kamer van iemand anders geweest. En er was haar ook niks verteld over regels in haar kamer. Dus ze had het netjes gehouden, voor het geval dat. Niet dat ze echt iets van harde straffen verwachtte van de schoolhoofden maar ze wist het niet. Ze kende niets anders dan vreselijke straffen. Zahra was op haar hoede. Toen ze werd aangesproken was ze eerst bang dat het om dat meisje ging wat ze bijna van kant had gemaakt. Zahra hoefde geen aandacht meer te besteden aan haar, ze begreep niet goed waarom ze dat niet wilde. Ze had het meisje ook niet willen opbrengen in het telefoongesprek, want ze had geen idee wat dat voor gevolgen voor dat kleine kind zou hebben. Betekende dat ze het kind wilde sparen? Ja daar kwam het op neer, maar toch was het raar. Ze had haar wel willen vermoorden. Zo kon ze wel haar woord houden bij Dean.

Maargoed, dat was dus niet de reden waarvoor ze haar hadden aangesproken. Ze had het eigenlijk al meerdere keren gehoord maar ze had het simpelweg nooit willen doen. Verhuizen naar een andere kamer. Het telefoongesprek had haar wel weer wakker geschud. Contact met anderen maken. Dat ging ze nou precies doen. Met haar koffers liep ze de gang op. De kamer zat vrij ver aan het begin, kamer 10. Zonder te kloppen deed ze de klink van de deur naar beneden en stapte ze de kamer in. Het was toch haar eigen kamer, gedeeld wel, maar ook van haar. Ze duwde eerst haar koffers naar binnen en keek daarna pas op naar het meisje wat in de kamer stond. Haar kamergenote, wat een toeval. Ze zuchtte en rolde met haar ogen naar Octavia. “Grapje zeker? Jij?” vroeg ze en keek haar met een verveelde blik aan.

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptyzo sep 25, 2016 1:38 pm

I was born to be real

“Grapje zeker? Jij?” Vroeg het meisje die haar kamer was binnen gelopen. Octavia had zich omgedraaid, maar ze herkende de stem al en dat was al erg genoeg. Een geïrriteerde zucht kwam van haar kant en ze rolde haar ogen. “Wees blij dat ik het ben. Ze wilde je eerst bij iemand anders plaatsen,” zei ze. Ze draaide zich weer terug om naar waar ze mee bezig was. Het was al een aantal dagen dat ze wist dat Zahra haar kamergenoot zou worden, maar door wat ongevalletjes had het iets langer geduurd. Dat was ook maar beter ook, want ze was nog niet begonnen om haar kleren in de ene helft van de kast te leggen. Dat was ze nu ook aan het doen. Haar kleren waren heel variërend. Niet van kleur, want het meeste was gewoon zwart en grijs, maar er lag ook wel eens een paars of een donker groen hemdje tussen. Ze deed niet echt haar best om haar kleren netjes neer te leggen, omdat ze van zichzelf wist dat het toch weer een rotzooi werd. Het maakte niet uit hoe oud je was de kleren in de kledingkast werd altijd wel een rommeltje. De rest van de kamer zag er wel netjes uit. Er was niet snel een stofje te bekennen en het bed (aan haar kant) was netjes op gemaakt. Het tweede bed in de kamer die bedoeld was voor Zahra was niet opgemaakt. Iets wat logisch was, want ze had geen zin om de spullen van het meisje klaar te leggen of op te ruimen. Dat mocht ze lekker zelf doen. Octavia hoopte dan voor al dat ze niet met een kleuter zat op gescheept die haar spullen niet netjes achterliet. Wat er in de kledingkast gebeurde qua rommel boeide haar niet, want daar zaten deuren voor.  

Octavia draaide zich weer om naar Zahra en bekeek haar van top tot teen. “Ze zeiden al dat je laat was vanwege een ongevalletje, wat is er gebeurd?” vroeg ze onderzoekend. “Heb je weer iemand lastig gevallen?” vroeg ze licht spottend. Het meisje had haar immers ook lastig gevallen op het dak, dus het zou niks verbazen als ze wéér iemand lastig viel die dat minder goed opvatte. Ze zou echt eens wat manieren moeten krijgen, anders zou ze er wel wat manieren in proppen als dat nodig was. Zahra zou dan wel echt spijt krijgen dat Octavia had gezegd dat ze haar wel als kamergenoot wilde nemen. Ze was sterk genoeg om halve draak shapeshifter wat stil te houden.


words: ### • notes: here.  • outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptyzo sep 25, 2016 11:29 pm

My mind is not my home
IT'S DARK AND FULL OF TERRORS
Op één punt in het telefoongesprek met Gregers had hij wel gelijk. Ze had hem durven tegenspreken omdat het via de telefoon was, anders had ze dat nooit gedaan. Het herinnerde haar eraan dat ze haar hoofd er goed bij moest houden. Ze zouden haar nog net niet vermoorden als ze het niet voor elkaar kreeg. En nog een ding was waar en dat was het feit dat ze opzich wel genoot van haar vrijheid op het eiland, oke twee dingen waarbij Gregers haar een bedreiging had gegeven dus. Maargoed het zal er niet beter op worden als ze niet deed wat hij zei. Ze moest loyaal blijven en opschieten want anders had ze een groot probleem. En dan nog eens over problemen gesproken, ze moest verhuizen van kamer. Naar een gedeelde kamer.

Guess what? Ze kende haar roommate al. En van alle mensen die ze al had ontmoet, van alle drie ofzo, kreeg ze de ergste als kamergenoot. Oh well, nee. Als het dat kind was geweest dan was het misschien erger geweest. Of gewoon heel awkward. Oke ja, dit was wel het ergste. Octavia, echt fucking geweldig. Oh bijna vergeten. Er was één voordeel en dat was dat ze gewoon Noors kon praten. Voor de rest zat ze opgescheept met een heel erg bazige, veel oudere (hele)draak-shapeshifter die alles beter wist dan haar, right? “Wees blij dat ik het ben. Ze wilde je eerst bij iemand anders plaatsen,” zei ze en Zahra fronste meteen en legde haar koffers op het bed zodat ze ze kon uitpakken. “Okee.. Weet je ook bij wie want ik heb nog niet een beeld van wat erger is dan jij” zei ze met een het neppe glimlachje waarvan ze wist dat het Octavia irriteerde. Opende de kast en begon met haar kleding netjes in haar kast te leggen.

“Ze zeiden al dat je laat was vanwege een ongevalletje, wat is er gebeurd?” zei Octavia uit het niks. Onwetend dat dit haar was verteld kneep Zahra haar ogen even fijn en keek ze haar verward aan. “Heb je weer iemand lastig gevallen?” vroeg ze erachter aan en Zahra legde het duwde het stapeltje kleding wat ze in haar hand door frustratie wat harder in de kast dan nodig was. “En dat hebben ze je verteld?” mompelde ze binnemonds met een irriteerde toon waarna ze zich weer naar Octavia omdraaide. Ze zuchtte even en zette het glimlachje weer op. “Ik heb alleen geprobeerd een tien jarig meisje te vermoorden en dat zijn jouw fucking zaken niet” zei ze en liet de glimlach terug veranderen in de resting bitch face waarna ze weer verder ging met haar kleren.

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptywo sep 28, 2016 3:36 pm

I was born to be real

Nee, natuurlijk had Octavia geen zin om een bemoeial als kamergenoot te hebben. Oh en niet te vergeten een veel te jonge half draak waar ze echt geen interesse in had om haar als gezelschap te nemen. Toch was het wel haar keus geweest dat Zahra bij haar in kwam. Ondanks dat ze zo hekel aan de half draak had, vond ze het toch wel zielig als ze bij een tien jarig meisje met een nog een ander meisje. Die twee waren gewoon nog veel te jong om Zahra stil te houden. En Octavia kan haar nog wel wat manieren bij leren en misschien nog wel wat Viking skills. Dat was immers haar specialiteit. Bij de laatste keer dat ze de brunette had gezien was ze er achter gekomen dat het meisje veel te fake deed naar anderen waardoor de kans groot was dat ze niet kreeg wat ze wilde. Ze had al als advies mee gegeven dat ze beter haar zelf kon zijn en als ze dan nog niet kreeg wat ze wilde over gaan naar de harde kant. In haar geval was dat de Viking skills in de strijd gooien. In haar ogen was het zo logisch. En dat zou Zahra ook nog even moeten leren.

In elk geval mocht Zahra wel heel blij zijn dat Octavia had aangeboden om kamergenoot te worden met haar. Of ze er echt blij was was een ander verhaal. “Okee.. Weet je ook bij wie want ik heb nog niet een beeld van wat erger is dan jij,” reageerde ze met een nep glimlachje. Ze zuchtte geïrriteerd en draaide zich naar haar om. “Bij een tien jarig meisje en een vijftien jarig meisje die super irritant zijn, twee kamers verderop,” zei ze eerlijk. Terwijl ze verder ging dacht ze na hoe ze de meid zou gaan aanpakken. Ze was net zo blij met haar als kamergenoot te hebben als dat wist dat haar zus ook nog ergens rondliep. Het was een groot feest. “Maar ja, als je mij erger vind dan oké. Je zou het toch met mij moeten doen,” zei ze alsof ze tegen een klein kind aan het praten was dat blij moest zijn dat het een snoepje had gekregen, ook al vond het kind dat ene snoepje niet lekker. Het leven was nou eenmaal moeilijk.

Het enige voordeel van Zahra als kamergenoot hebben was het feit dat ze te horen had gekregen dat er een klein ongevalletje was gebeurd. Natuurlijk had ze al vaag iets gehoord dat er een kind bij betrokken was, maar nu wilde ze ook wel echt het hele verhaal weten. “En dat hebben ze je verteld?” hoorde ze haar mompelen. Er zat een grijns op Octavia´s gezicht geplakt die er nu zeker niet af zou komen. Het was dus sowieso iets wat zij niet mocht weten en dat maakte het alleen maar leuker. “Ik heb alleen geprobeerd een tien jarig meisje te vermoorden en dat zijn jouw fucking zaken niet,” zei ze, nadat ze beide naar elkaar toe waren gedraaid. Het gezicht van Zahra stond op een resting bitch face, terwijl Octavia haar aan bleef kijken met een grijns die al snel begon te lachen. “Jij hebt geprobeerd een tien jarig kind te vermoorden?” zei ze lachend. En ze dacht dat Valkyrie niet sterk was, maar dit had echt de nummer één plek van falen. “Ik had gehoopt dat je sterker zou zijn dan mijn zus, maar zij wint het toch echt,” ging ze lachend verder. In een hele lange tijd had ze nooit meer zo gelachen. Het maakte niet uit of ze de meid nu uitlachte of dat het lachen was om een grapje; lachen was lachen. “En waarom was van plan dat te doen?” vroeg ze, terwijl ze met haar vinger een traantje weg veegde van het lachen.


words: ### • notes: here.  • outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptywo sep 28, 2016 11:23 pm

My mind is not my home
IT'S DARK AND FULL OF TERRORS
Zahra zat met haar gedachten bij het telefoongesprek en want zoals gewoonlijk deed ze alles weer verkeerd. Ze hoorde kalm te blijven onder druk. Dat waren haar lastigste trainingen geweest. Maar hoe moest ze kalm blijven in stressvolle situaties terwijl ze schouder klopjes kreeg elke keer als ze haar woede niet kon beheersen en in een monster veranderde. Ze kon geen controle hebben als ze het beste was als ze haar controle verloor. En in de situaties waar ze bijvoorbeeld van kamer werd waren cruciaal in bepaalde technieken om ‘Spryo’ te vinden. Het maken van vrienden. Maar dat ging lastig met de opgekropte woede en daardoor haar nogal korte lontje. Ze wist daarom ook niet echt dat haar nieuwe kamergenote niet het beste in haar boven zal halen. Zeker omdat Octavia al had gezegd dat ze niet nep aardig moest doen. Als dat niet hoefde dan kreeg ze ook alle rot opmerkingen en giftige blikken. “Bij een tien jarig meisje en een vijftien jarig meisje die super irritant zijn, twee kamers verderop,” was het antwoord wat ze kreeg op de vraag wie er dan erger waren dan Octavia. Ze trok even een bedenkelijk gezicht. “Maar ja, als je mij erger vind dan oké. Je zou het toch met mij moeten doen,” zei ze er nog achteraan en Zahra bleef de sarcastische glimlach houden. “Ohja dat maakt het wel iets minder erg inderdaad” zei ze nog aardig serieus. “Zo’n klein ini mini beetje I guess” zei ze en en hield haar hand naar Octavia waarmee ze haar duim en wijsvinger naar elkaar toe trok tot er een klein stukje ruimte tussen zat.

Zo snel kwam ze niet van haar slechte humeur af. Het werd met de minuut erger met dat mens. Ze hadden haar verteld over dat gedoe met dat meisje? Hoe konden ze? Zahra mompelde iets tegen haarzelf en snauwde vervolgens naar Octavia dat het haar zaken niet waren. Wat het ook echt niet waren. Want dan kreeg Zahra weer een uitleg over hoe zij natuurlijk alles beter wist en hoe ze het echt moest aanpakken. Daar zat ze dus absoluut niet op te wachten. Oh maar blijkbaar vond ze het eerder heel grappig. Typisch Octavia.. Een normaal mens zou haar boos vragen wat the fuck er mis met haar was. Maar nee, deze lag helemaal in een deuk. Ze wist niet hoelang het zou duren voordat ze alle Noorse scheldwoorden die er bestonden al gezegd had. Niet heel lang in ieder geval. “Jij hebt geprobeerd een tien jarig kind te vermoorden?” vroeg Octavia en ze knikte serieus. “Ja.” zei ze kortaf en ging verder met haar kleren. Ze kreeg het wel snel voor elkaar met de grumpy mood waarin ze haar stapeltjes nog net niet erin smeet. “Ik had gehoopt dat je sterker zou zijn dan mijn zus, maar zij wint het toch echt,” zei ze en Zahra schudde meteen haar hoofd. “Ik hoef ook niet sterker te zijn dan jouw zus, I don’t fucking care” zei ze en haalde haar schouders op met een frons. Ze moest sterker zijn dan Spryo, dat was wat telde. “En waarom was van plan dat te doen?” vroeg ze en naja dan kon ze maar meteen ter zake komen. Ze was tenslotte nog één van de laatste die haar zou helpen met haar bazige levenslessen. “Ik dacht dat ze iemand anders was maar ze bleek niet degene te zijn die ik wilde hebben dus ja, foutje” zei ze en haalde nonchalant haar schouders weer op. Als ze door zou vragen zou Zahra het misschien gebruiken als hulpmiddel. Om haar slachtoffer te vinden.

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptyma okt 03, 2016 11:51 am

I was born to be real

Octavia vond dat Zahra eens blij moest zijn met de kleine dingetjes in het leven. Al mocht ze dat zelf ook niet zeggen. In de jaren dat zou de wereld rond zwierf zag ze nooit het nut om blij te zijn met kleine dingetjes. Toch sinds ze op Genosha was en wist dat haar zus nog leefde was het verhaal in anders. Ze kon nu haar zus in de gaten houden en als ze wilde tot een aanvalsplan komen. Zonder twijfel durfde ze te zeggen dat ze sterker was. Ze had sowieso meer geduld om tot een aanval te komen en dat was iets wat de brunette tegenover haar ook eens zou moeten leren. Als je geduld had kon je heel erg ver komen in een oorlog. Met geduld heeft zij ook vele oorlogen gewonnen.
Als Zahra nou ook eens geduld zou krijgen dan zou ze ook minder agressief worden. Al was er niks mis mee om agressief te zijn. Octavia was zelf zelf zeer agressief en door het monster dat in haar school had ze wel van die buien dat ze snel agressief kon worden. Alleen had ze geleerd geduld te krijgen en pas op het moment dat ze wilde aanvallen helemaal los te gaan. Zahra mocht het dan niet leuk vinden dat ze nu kamergenoten waren, maar Octavia was de vijand niet. Als ze dat wel was dan mocht de brunette wel hard trainen om een onsterfelijke Viking te gaan verslaan. Hoeveel de meid ook ging trainen het zou haar toch niet lukken. En dat maakte haar een stuk betere kamergenoot dan de twee meisjes die eerst Zahra’s kamergenootjes zouden worden. “Ohja dat maakt het wel iets minder erg inderdaad” reageerde de meid nog aardig serieus. Niet dat Octavia dat ook geloofde. “Zo’n klein ini mini beetje I guess” vervolgde ze, terwijl ze haar duim een wijsvinger een klein beetje van elkaar af deed. Dat bewees gewoon al dat Octavia ouder was. “Als het zo’n mini beetje is dan is het in ieder geval iets om blij mee te zijn,,” zei ze droog, terwijl ze verder ging met haar kleding.

De meid had nog veel te leren. Dan had ze het nog niet alleen over manieren en geduld krijgen, maar ook hoe ze iemand goed moest vermoorden. Zahra had een tienjarig kind willen vermoorden, maar ze had gefaald. Iets wat vrij logisch was, want ze geloofde niet dat de brunette echt een iemand kon vermoorden. Het had wel iets heel erg komisch. Ze lachte de meid dan ook vol op uit. Desondanks had ze wel medelijden met haar. Iedereen was sterker dan haar zus, behalve Zahra. Daar moest wel iets aan gedaan worden. “Ik hoef ook niet sterker te zijn dan jouw zus, I don’t fucking care” zei ze met ophalende schouders en een frons op haar gezicht. “Misschien als je sterker was dan mijn zus dat je dan wel gewonnen had van een tienjarig kind,” zei ze terug. Stiekem twijfelde ze of haar zus wel zou slagen om een kind te vermoorden, maar het ging niet om haar zus. Het ging nu om Zahra die duidelijk wat training nodig had. “Ik dacht dat ze iemand anders was maar ze bleek niet degene te zijn die ik wilde hebben dus ja, foutje” zei Zahra, nadat Octavia had gevraagd waarom ze dat wilde doen. Er zou toch een reden achter zitten. “En dan stop je gelijk met je aanval?” zei ze licht verbaasd. Zelf zou ze de aanval doorzetten tot ze het leven had genomen van het kind. Het kon haar immers vrij weinig schelen of het een kind was of een man. “En wie dacht je dat ze was?” vroeg ze verder. Ze wilde een beetje een analyse maken hoe en wie Zahra dood wilde helpen. Natuurlijk zou ze geen nee zeggen om haar te trainen. Het leek haar eigenlijk wel leuk om een jong iemand te trainen.


words: ### • notes: here.  • outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptyma okt 03, 2016 12:58 pm

My mind is not my home
IT'S DARK AND FULL OF TERRORS
Misschien had Octavia wel gelijk. Ze had het wel erger kunnen treffen. Maar dat ging ze niet toegeven aan haar. Nee in plaats van dat doen deed ze liever nog een stomme opmerking. Daar was ze ook meer in de mood voor anyways. Gek genoeg altijd bij Octavia. En dan deed ze wel net zo stom terug maar dat maakte Zahra niks uit. “Als het zo’n mini beetje is dan is het in ieder geval iets om blij mee te zijn,,” kreeg ze als zo’n typische droge opmerking terug. Zahra rolde enkel met haar ogen en ging weer verder met uitpakken. Alles kwam in nette stapeltjes in de kast te liggen. Bij het uitpakken bedacht ze zich ook ineens dat ene vakje, die ze alleen moest uitpakken als ze roommates zou krijgen. Er zaten allerlei spulletjes in die ze op haar bureau kon neerzetten zodat het leek alsof ze een normaal kind was uit een normaal gezin met interesses en hobby’s. Zahra vond ze raar, het was een soort verzameling van dingetjes uit een leven wat ze niet had geleefd. Dingen waarbij ze herinneringen kon vertellen over haar leven die ze nooit had gedaan. Maar misschien moest ze ze zometeen toch een plekje geven, het was wel een opdracht geweest.

Alleen was ze wel even te afgeleid omdat ze Octavia blijkbaar hadden verteld over een ongevalletje. Zahra werd er nogal pissig om en vertelde Octavia maar meteen wat er gebeurd was. Het was alleen jammer dat de bemoeial gelijk alles wilde weten, en Zahra ermee wilde kleineren. Oh ja, haha. Een tienjarig meisje, tuurlijk wist ze wel dat dat niet heel succesvol klonk. Nou Octavia hoefde zich geen zorgen te maken, Zahra had best wel mensen vermoord in haar leven. Dus bang zijn dat ze dat niet aankon hoefde ze echt niet. “Misschien als je sterker was dan mijn zus dat je dan wel gewonnen had van een tienjarig kind,” zei ze en zuchtte weer luidop. “Ik kon haar wel verslaan, het liep gewoon anders” zei ze verdedigend terug. Please, ze was echt wel sterker dan dat kind. Ze lichtte Octavia ook maar meteen in waardoor ze was gestopt. “En dan stop je gelijk met je aanval?” vroeg ze en meteen schudde ze haar hoofd. “Jaa logisch. Als ik dat kind had vermoord dan was ik misschien van het eiland gestuurd en dan kan ik niet meer de persoon vinden waarvoor ik gekomen was” zei ze als uitleg. Want dat was precies hoe het zat. Het was maar goed dat ze haar niet had vermoord.

“En wie dacht je dat ze was?”
vroeg haar kamergenote vervolgens en ze dacht eventjes na. Moest ze dat wel vertellen? Hmm, ze ging er maar voor. Anders kwam ze er nooit. “Beloof je me niet te verklikken?” vroeg ze streng met een frons. Dat zou dan wel erg klote zijn. Maargoed, ze kon wel de hulp gebruiken. Dus ze nam wel het risico. “Spyro. hij is een half draak net als mij, ongeveer mijn leeftijd.” zei ze wat kalmer dan eerst. Ze hoopte ergens wel dat ze haar wilde helpen.

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptyvr nov 11, 2016 3:53 pm

I was born to be real

Op sommige momenten kon Octavia Zahra niet uitstaan, maar toch had ze ook wel medelijden met het meisje. Waarschijnlijk zat het gewoon in iedereen die Noors was nog wel een beetje Viking. Bij haar in ieder geval, maar dat lag aan de manier hoe zij was opgegroeid. Octavia twijfelde er niet aan dat er nog wel iets van Viking in Zahra zat. Het meisje was agressief, was pissed op de meeste mensen en ze was Noors. Of ze ook kon vechten was een ander verhaal, maar dat zou ze haar nog wel aan leren. Er was verder niet echt een andere manier op elkaar te accepteren. En ze moesten het er toch mee doen dat ze sinds de dag van vandaag roommates zouden zijn. Voor hoelang dat zou zijn dat wist ze niet, maar ze waren beide niet van het opgeven dus weg lopen van elkaar zou ook niet snel gebeuren. Aan de ene kant was dat wel een uitdaging voor haar, maar aan de andere kant ook weer niet. Octavia had de voordelen dat ze een Shieldmaiden was en oud en wijs genoeg om zo’n kinderachtig groentje als Zahra weg te pesten. Maar dat zou de situatie niet veel beter maken. Ze moest gewoon geduld hebben en uiteindelijk zou het kleine kind groeien en misschien een ietsje wijzer worden, of niet.

Het tienjarig kind dat gewond was geraakt door Zahra zou er waarschijnlijk wel een stukje wijzer van worden. Het zou Octavia niets verbazen dat het kind sowieso al veel wijzer was dan de brunette, maar dat hield ze nog maar even voor zich. De meid was al helemaal pissed dat ze er achter was gekomen wat ze had gedaan, maar veel zorgen maakte ze er niet over. Ze had allang haar meningen over haar gezegd en gedacht. “Ik kon haar wel verslaan, het liep gewoon anders” zei ze om zichzelf nog door te verdedigen. Ze snoof haar neus om schudde met een grijns haar hoofd. Het was allemaal dikke vette onzin. Er was nog zoveel wat ze kon leren van een échte Viking. Regel nummer één: stop nooit met een aanval op een persoon als je er achter komt dat het niet de persoon was die je wilde vermoorden. Elke moord was om van te leren. Zahra had nu angst gezaaid onder de leerlingen om een onschuldig tienjarig kind aan te vallen, als ze het kind had vermoord en ze had het lichaam begraven was niemand er achter komen. Er zat gewoon zoveel logica in, maar ze begreep het gewoon nog niet. “Jaa logisch. Als ik dat kind had vermoord dan was ik misschien van het eiland gestuurd en dan kan ik niet meer de persoon vinden waarvoor ik gekomen was,” vertelde ze haar uitleg. Octavia zuchtte. Was ze echt zo dom of lag het gewoon aan haar dat ze zo slim was? “Vermoord dan iedereen die het ziet en dan is het allemaal goed. Mensen ga je echt niet verdenken of zo,” legde ze uit als of ze echt tegen een dom kind aan het praten was.

Echter was ze wel nieuwsgierig naar wie ze eigenlijk zocht. Het was logisch dat Zahra wel een doel had en niet zou opgeven op de juiste persoon te vinden. Al was Octavia het niet eens met hoe ze had gehandeld naar het tienjarig kind, maar dat zou ze wel anders maken. “Beloof je me niet te verklikken?” vroeg ze met een strenge frons op haar gezicht. Ze trok een wenkbrauw op en knikte een keer. Het was niet echt een knik dat ze het echt beloofde, maar toch was ze wilde ze het wel weten. Zahra had sowieso vechtskills nodig die Octavia haar kon aanleren. En ze kon haar verder helpen zoeken naar die ene juiste persoon. Niet dat het voor haar veel moeite zou kosten, maar dat was allemaal ervaring die ze had. “Spyro. hij is een half draak net als mij, ongeveer mijn leeftijd.” Wauw. Octavia had totaal geen idee hoe slecht de ogen van Zahra waren en hoe ze er in had kunnen vergissen met een tienjarig meisje. Zelfs een baby kon het verschil zien tussen een jongen van haar leeftijd en een tienjarig meisje. Het was te zielig voor woorden. “Hoe heb jij je in hemelsnaam kunnen vergissen?” Vroeg ze, terwijl ze Zahra uitlachte. “Geeft niet, hoor. Ik zie jou ook als een tienjarig kind,” reageerde ze.


words: ### • notes: here.  • outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptydo dec 15, 2016 2:14 pm

My mind is not my home
IT'S DARK AND FULL OF TERRORS
Haar dag was gewoon verpest. Niet dat ze al enige goeie achter de rug had maar dit was toch wel de slechste. Hoe ging ze het overleven met haar op één kamer. Octavia had een grote mond en een koppige houding. Maar Zahra reageerde net zo fel terug. De strijdlustigheid was in haar DNA gestoken en daar kwam ze niet meer van af. Daarbij was het echt ontzettend irritant hoeveel Octavia wilde weten van het incident met het tienjarige meisje, of in ieder geval de uitleg eiste met de manier waarop ze de vragen stelde. Ze lokte het gewoon uit met haar opmerkingen. Alsof Zahra een mietje was. Ze werd er gek van.  “Vermoord dan iedereen die het ziet en dan is het allemaal goed. Mensen ga je echt niet verdenken of zo,” zei Octavia en alweer zuchtte Zahra geïrriteerd. “Ik zal er om denken voor de volgende keer Octavia thankyouverymuch.” zei ze sarcastisch met een glimlachje.

het was duidelijk dat Octavia best nieuwsgierig was en dan wel wilde weten wie ze wel had moeten vermoorden. Tja, dat was natuurlijk uiterst geheim. Wat als Octatvia het zou vertellen aan de schoolhoofden of misschien aan Spyro zelf. Dan liep alles in de soep. Maargoed het kon haar ook verder brengen naar hem vinden. En in dit geval wilde Zahra best een risico nemen, want ze begon langzamerhand in de knoop te komen met alles en ze werd toch wel een beetje wanhopig. Zeker nu er meer druk op haar stond. Maar net als eerst leek Octavia echt niks serieus te nemen. Zahra vond het bloedirritant, als zij toch eens wist hoe serieus het was.. Haar missie was niet niks en het was niet kinderachtig zoals zij het beschouwde. Het was niet zoals school op het eiland, geen huiswerk af en dan strafwerk. Zahra kreeg toch wel wat meer op haar kop als ze het niet goed deed. “Hoe heb jij je in hemelsnaam kunnen vergissen?” vroeg Octavia. “Geeft niet, hoor. Ik zie jou ook als een tienjarig kind,” zei ze er achter aan. “Ik had die informatie eerst niet! Ik wist alleen de naam Spyro en dat het een half draak is net als mij” legde ze op een boze toon uit. “Maargoed als jij het zo goed beter te kunnen, dan kun je me net zo goed helpen.” zei ze en hoopte dat ze er misschien een beetje door uitgedaagd werd. Aangezien ze haar hulp alleen maar kon gebruiken. “Of zou je niet een tienjarig kind in nood helpen?” vroeg ze met een pruillipje.

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Emptyza dec 24, 2016 2:20 pm

I was born to be real

Octavia vond Zahra wel een jongere versie van haar. Alleen dan een heel stuk dommer, maar ja daar kon het meisje ook niks aan doen. Ze moest nog veel leren en als Octavia degene die moest uitleggen dat de wereld rond was in plaats van plat dan was dat maar zo. Ze moest zich er toch bij neerleggen dat mensen tegenwoordig een stuk dommer waren. Haar reactie op Zahra was wel erg logisch. Het had ook wel met ervaring te maken dat het viking meisje had. Waarschijnlijk als ze geen Viking was geweest dat ze dan ook niet had geweten. Precies zoals Zahra dat ook niet wist. Ze was geen Viking en dat was wel een groot verschil met haar en Octavia. En dat verschil zou nooit opgelost kunnen worden. Ook al had de meid wel wat eigenschappen van een Viking. “Ik zal er om denken voor de volgende keer Octavia thankyouverymuch.” reageerde ze met een sarcastisch lachje. Octavia rolde met haar ogen en knikte vervolgens toch maar. “Doe dat maar, inderdaad. Je hebt nog veel te leren,” zei ze betweterig.

Zahra had al helemaal veel te leren, toen ze uitlegde dat ze op zoek was naar een jongen genaamd Spyro die net zo oud was als haar was. Ze stond er echt van versteld dat het meisje zich hadden kunnen vergissen met een tien jarig kind. Zelfs mensen die blind waren konden als nog het verschil zien tussen een jongen van haar leeftijd en een tien jarig meisje dat waarschijnlijk net een meter groot was. Octavia was oprecht teleurgesteld in haar. Ze had wel betere verwachtingen van haar gehad. “Ik had die informatie eerst niet! Ik wist alleen de naam Spyro en dat het een half draak is net als mij” legde ze op een boze toon uit. Octavia schudde zuchtend haar hoofd. Ze wilde er geen woorden meer aan vuil maken. De meid wist zelf wel dat ze echt heel zielig was. “Maargoed als jij het zo goed beter te kunnen, dan kun je me net zo goed helpen.” Er lag een uitdagende toon in Zahra’s stem, waarbij ze toch een wenkbrauw op trok. Ze kon inderdaad veel beter haar prooi vinden dan dat zij dat zou kunnen, maar ze stond nou niet bepaald in de startblokken om gelijk in te gaan op de uitdaging. “Of zou je niet een tienjarig kind in nood helpen?” vroeg ze met een pruillipje. Een lach verliet haar mond en ze legde een hand op de schouder van haar kamergenoot. “Ik vind het super goed dat je jezelf ook ziet als een tienjarig kind,” Kort zweeg ze even. “Maar ik zou inderdaad geen kind in nood helpen,” reageerde ze. Zahra mocht Octavia dan wel zien als een persoon die kinderen zou helpen vanwege haar leeftijd, maar dat betekende nog niet dat ze dat ook echt deed. Ze was namelijk geen persoon die van kinderen hield en ze ook zou helpen. “Ik heb je trouwens al een keer geholpen met het uitvinden hoe je mobiel werkt en daar kreeg ik ook niets voor,” vervolgde ze er achteraan. “Denk er dan ook maar zeker niet aan dat ik je dit keer nog een keer zou gaan helpen,” zei ze kalm.


words: ### • notes: here.  • outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)   Room 10 -  Sad souls don't sleep [Octavia) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Room 10 - Sad souls don't sleep [Octavia)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 17 [Esther & Serena's room]
» Octavia Skalksdóttir

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: