INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Not a good day & Aura Faye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptydi feb 25, 2014 4:26 pm

JYNN COLLINS & AURA FAYE
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Langzaam liep het klaslokaal leeg. Veel te langzaam. Waarom konden mensen niet gewoon snel het lokaal uit gaan na de les. Er was echt geen reden om hier nog langer te blijven dan je sowieso al moest. Jynn zuchtte meerdere malen geërgerd en tikte met haar pen op tafel, in afwachting van het laatste restje giechelende troela’s die maar niet de klas uit schenen te willen gaan. Ze onderdrukte de neiging om iets naar de meisjes te snauwen, maar er was een leraar bij en ze wilde natuurlijk niet net nú in de problemen komen. Dan had ze voor niks zitten wachten tot ze eindelijk alleen was met de leraar. Ze moest Lillian even spreken, heel even maar. Over een cijfer dat naar haar zin veel te laag was geweest voor de moeite die ze er in had gestopt. Moest dat nu zo moeilijk zijn? Ja dus, want voor Jynn het doorhad was Lillian zelf ook al weg, met de giechelpatrouille mee. Ze vloekte luid. Ze wilde Lillian nú spreken. Misschien zou ze zo weer terug komen? Er was nu pauze, misschien was ze even iets gaan halen maar ze moest toch weer hier terug komen voor de volgende les… Jynn besloot dus te wachten.
Ondertussen krabbelde ze wat op de tafel, ze was niet met haar aandacht bij haar handelingen maar dacht aan het huiswerk dat ze nog moest maken, een toets die ze morgen had en vooral aan hoe ze daar geen zin in had. Uiteindelijk was het hier niet zo anders dan op een normale school. Hier moest je ook gewoon werken. Toch was het hier fijner want hier was ze niet heel opvallend anders, aangezien iedereen iets raars had en daardoor had ze ook minder last van irritante leerlingen. Bleef ze ook gelijk wat rustiger. Want dat was misschien nog wel irritanter dan de naïeve leerlingen die haar dwars zaten; dat ze zich vroeger altijd voelde alsof ze elk moment kon ontploffen van woede. Ze was in lange tijd niet meer zo rustig geweest als nu, al kwam het misschien ook doordat ze hier mocht oefenen met haar mutatie en daardoor stoom kon afblazen. Ze had al gemerkt dat haar mutaties meer inhielden dan goed kunnen vechten en onzichtbaar kunnen zijn, als ze hen lang niet gebruikten stapelde de energie zich op.
Niet dat de energie zich nu niet opstapelde, Jynn had genoeg van het wachten. Blijkbaar kwam Lillian niet meer terug, ze zou haar straks wel proberen te zoeken. En met die gedachte stond ze op. Ze pakte een appel en haar flesje water uit haar tas, het was tenslotte pauze, hing haar tas losjes aan een hengsel aan haar rechter schouder en liep richting de deur. Ze hield haar appel tussen haar tanden om haar handen vrij te hebben zodat ze haar flesje open kon draaien. De dop deed ze voor de handigheid in haar broekzak. Ze hield haar flesje in de ene hand en de appel in haar andere. Kauwend wilde ze de deur openduwen met haar schouder, maar hij ging al open en door de kracht die ze had willen zetten vloog ze een klein beetje door naar voren en gooide haar water over de persoon die aan de andere kant van de deur had gestaan. Jynn snoof geïrriteerd. “Oeps.” gromde ze sarcastisch. “Misschien de volgende keer wat opletten?”


NOTES: Ik ben nogal slecht in titels verzinnen... En er staat een hoop crap in mijn post, ik hoop dat je er wat mee kan|| CLOTHES: || WORDS: 557
Terug naar boven Ga naar beneden
Aura Faye
Aura Faye
Class 3
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Aura
Age: 20
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptydo maa 06, 2014 7:10 pm


OOC: Sorry ik had hem helemaal niet gezien! I kon hem niet vinden. ;$ Sorry voor de late reactie!
Outfit.

Zo, dat had ze weer goed opgelost. Buiten dat dit een school voor mutanten was, was dit echt een school met gekken. Zo was ze al een jongen tegengekomen die meer op een vis leek en die haar probeerde te slim af te zijn, een meisje dat ‘per ongeluk’ eten op haar kleding had gemorst en weigerde het op te ruimen en zo had ze nog wel meer akkefietjes gehad. Wat was het met al deze mensen? Waren ze sociaal gefrustreerd ofzo? Nou was Aura natuurlijk ook op sociaal gebied niet het meest normaal, maar ze irriteerde mensen niet expres en ze gooide ook niet expres eten op het meest waardevolle bezit van mensen, namelijk kleding. Maar goed, dat was iets wat Aura nooit zou gaan begrijpen. Sommige mensen zaten nou eenmaal zo in elkaar en daar moest ze maar mee leren leven. En bovendien, af en toe een uitbarsting, wie had daar nou een probleem mee?

En toen Aura door de gangen van deze grote schol liep, had ze zo’n flauw vermoeden dat ze vandaag weer een uitbarsting ging hebben. Alles irriteerde haar vandaag namelijk. De meisjes die giechelend door de gang liepen. De jongens die stoer probeerden te staan als zij langs liep. Bij eentje had ze het niet kunnen laten om een klap op zijn pet te geven. Heerlijk was het geweest, maar het was niet genoeg om al haar irritatie te laten verwijderen. Nee, om de een of andere reden zat ze vol met irritatie en had ze heel erg veel behoefte om dit om iemand te gaan botvieren. Niet op een specifiek iemand ofzo, gewoon de eerste de beste die een misstap maakte, zou het slachtoffer worden van haar furie. O, en geloof me, haar furie was verschrikkelijk als ze eenmaal op dreef was. Maar eerst…

…had ze ongelooflijke trek! O my God, wat had ze een honger. Ze had het gevoel dat ze wel een heel paard op zou kunnen, als ze paardenvlees tenminste lekker had gevonden. I don’t know, ze hield gewoon niet zo van dat het tussen je tanden bleef zitten. Sowieso hield Aura van niets dat tussen haar tanden bleef zitten, dus al helemaal niet van paardenvlees. En draadjesvlees. Maar goed, Aura was dus op zoek naar wat te eten. Bij elke deur die ze langskwam, deed ze hem eventjes open om te spieken of er iets eetbaars te halen viel. Maar toen ze een deur van een lokaal wilde openen, werd ze door iets heel anders verwelkomd dan een lekker warm broodje kroket of een spiegeleitje.

Toen ze namelijk de deur had opengegooid, kwam er namelijk een vloedgolf lees: de inhoud van een flesje water water in haar gezicht en op haar kleding. Aura had haar ogen dicht gedaan voor het water dat in haar gezicht terecht was gekomen, maar zodra ze haar ogen weer zou openen was ze klaar om iedereen af te slachten die zich in haar gezichtsveld bevond. Aura opende haar ogen en voor haar stond een meisje. Uiteraard. Waarom was het altijd een meisje? Waren ze jaloers dat Aura wel kleding kon dragen die zij zich niet konden veroorloven? “Oeps” klonk het sarcastisch uit de mond van het meisje “Misschien de volgende keer wat beter opletten?” Aura kneep haar ogen tot vuisten. Eigenlijk had ze zin om de smoel van het meisje flink te verbouwen, maar ja. Maar ja. Waarom niet?

Aura’s ogen versmalde zich tot spleetjes en in twee stappen stond ze vlak voor het meisje. “Luister eens meisje, die toon die jij aanslaat, die bevalt me niet. Dat doe je maar tegen je vriendjes en vriendinnetjes, maar niet tegen mij, je weet namelijk niet wie je boos hebt gemaakt” zei Aura sissend, terwijl ze het meisje recht aankeek. Ze was benieuwd hoe het meisje zou reageren, ze zag er niet uit als een bang kippetje. “Dus als ik jou was, zou ik binnen tien seconden terug zijn met een servetje om mijn trui schoon te maken, voordat ik dingen ga doen waar jouw hoofd en een van deze stoelen in dit lokaal heel erg betrokken mee gaan zijn…”

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptyza maa 08, 2014 8:09 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Pas toen Jynn geërgerd was uitgevallen tegen het meisje waar haar water op was beland bekeek ze haar onbedoelde slachtoffer pas goed. Geverfd blond haar en kleding die zij het liefst tien meter uit de buurt wilde hebben. Jynn snoof, zeker toen ze opmerkte dat het blondje haar vuisten balde. Dat was geen goed plan… Al had ze nu zelf ook zin om iemand even een flinke mep te verkopen. Ze was nog met niemand op de vuist gegaan maar oh boy, wat had ze nu zin om zich even op iemand af te reageren. Eens moest de eerste keer zijn, laat het dan wel zo’n tutje als dit zijn. Dan was het tenminste geen verspilde moeite.
Het blondje haar zwaar opgemaakte ogen versmalden zich en ze deed twee stappen naar voren, waarschijnlijk in een poging intimiderend over te komen. Jynn keek haar strak aan. “Luister eens meisje, die toon die jij aanslaat, die bevalt me niet. Dat doe je maar tegen je vriendjes en vriendinnetjes, maar niet tegen mij, je weet namelijk niet wie je boos hebt gemaakt” sisste het blondje. Jynn grinnikte laag. ‘Oh blondie, inderdaad heb ik geen idee wie jij bent maar je gaat toch niet beweren dat je mij dan wel kent?’ zei ze met een halve grijns om haar lippen. “Dus als ik jou was, zou ik binnen tien seconden terug zijn met een servetje om mijn trui schoon te maken, voordat ik dingen ga doen waar jouw hoofd en een van deze stoelen in dit lokaal heel erg betrokken mee gaan zijn…” vervolde het meisje. Jynn schudde meewarig haar hoofd. ‘Was je dat echt van plan?’ Langzaam liet Jynn haar tas van haar schouder glijde, ze hield hem vast aan een hengsel. De appel liet ze in de prullenbak naast de deur ploffen. Jammer dan, maar die was nu niet zo handig. ‘Ik was niet van plan ook maar iets te doen wat jij me opdraagt, prinsesje. Dus als je alsjeblieft even die twee stappen weer achteruit wil zetten…? Dan hoeft er verder niks te gebeuren en kunnen we allebei weer gewoon verder gaan met ons leven.’ sprak ze op een lage, uitdagende en zwaar sarcastische toon. Bijna had ze iets opgemerkt over dat zo’n blondje niet veel tegen haar kon beginnen toen ze zich herinnerde dat ze niet de enige was met een mutatie als voordeel. Je wist maar nooit wat je voor je had, dus ze liet het even hier bij maar elk vezeltje in haar lichaam stond op scherp, klaar om tot actie over te gaan.


NOTES: Maakt niet uit, zo veel tijd had ik toch niet om te posten|| CLOTHES|| WORDS:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aura Faye
Aura Faye
Class 3
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Aura
Age: 20
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptyzo maa 09, 2014 8:32 pm


Haar handen jeukten. Het meisje was brutaal, bijdehand en toch niet zo’n kneus als Aura had gedacht. Ze had wel lef. Niet veel mensen in het leven van Aura hadden haar tegengesproken. “Ik was ook niet van plan ook maar iets te doen wat jij me opdraagt, prinsesje. Dus als je alsjeblieft weer even die twee stappen achteruit wil zetten…? Dan hoeft er verder niets te gebeuren en kunnen we allebei weer gewoon verder gaan met ons leven” zei het meisje en Aura trok haar wenkbrauwen op. Ze sloeg haar armen over elkaar. Ze dacht nu eventjes goed na over de woorden die ze nu wilde gaan zeggen. Duidelijk verwoorden, laten zien dat ze niet zomaar over zich heen liet lopen en niet uit haar slof schoot. Het meisje haalde het bloed onder haar nagels vandaan, maar ze had geen zin om door dit trutje meisje van school gestuurd te worden.

“Ten eerste, ik ben geen prinsesje. Ik geloof niet dat er een prinsesje is die haar vuisten zomaar in iemands gezicht zou zetten en dan mag je heel erg blij zijn dat ik dat nog niet gedaan heb…” begon Aura en keek het meisje recht in haar ogen aan. Wat wilde ze doen? Aura was langer. Dat kwam mede door haar hakken, maar toch. “Ten tweede, net als jij, ga ik ook niets doen wat jij mij opdraagt dus ik denk dat ik eigenlijk maar liever hier blijf staan…” En dat was eigenlijk al de druppel aan het worden. Het meisje zei dat ze haar niets moest commanderen, maar op Aura kwam het aardig over dat het meisje dat ook deed. En dat kon ze nou helemaal niet hebben. “En ten derde…” Aura sloot haar ogen, driftig van woede. “Heb jij…water gemorst…over een shirtje dat ik net op internet heb gekocht….en dat shirtje was heel erg duur…” Aura opende haar ogen weer. Waarom had ze geen kracht waarmee ze dit meisje aan kon vallen? Damn.

“Dus…” vervolgde Aura en ademde zwaar. Maar ze kon het niet. Ze kon zichzelf niet inhouden. Alle weken van frustratie en irritatie kwamen eruit. Bovendien had ze ook nog hele erge honger. “MAAK HET SCHOON, TRUT!” schreeuwde ze toen razend. Ze deed een stap naar achteren en haar gezicht was verwrongen van woede. Wat dacht zij wel niet?!

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptyzo maa 09, 2014 9:24 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

“Ten eerste, ik ben geen prinsesje. Ik geloof niet dat er een prinsesje is die haar vuisten zomaar in iemands gezicht zou zetten en dan mag je heel erg blij zijn dat ik dat nog niet gedaan heb…” Jynn lachte nu hoog maar emotieloos. Dat wicht mocht dan wel langer zijn, dat kwam voornamelijk door haar hakken en hakken waren alleen maar in haar nadeel. Bovendien was een gevecht niet over grote. Maar nu liep ze wel hard van stapel, het hoefde natuurlijk niet in een gevecht uit te lopen… Jynn moest zich gewoon in houden en dat tutje ook. Al paste “inhouden” en “Jynn” niet echt bij elkaar. “Ten tweede, net als jij, ga ik ook niets doen wat jij mij opdraagt dus ik denk dat ik eigenlijk maar liever hier blijf staan…” ging het blondje door. Oh gosh ze ging dwarsliggen. Ze vroeg er gewoon om, een klap. Een flinke mep. Short swing, fist closed. Meer was waarschijnlijk niet nodig om haar knock-out te slaan. Maar nee, Jynn ademde diep in. Nog niet. Wel liet ze nu haar rugtas echt op de grond vallen. Met een doffe plof landde het gestreepte ding op de grond, maar Jynn keek er niet naar om. Ze hield strak oogcontact met het nep-blondje. al kon ze dat niet volhouden toen het meisje haar ogen sloot. “En ten derde… Heb jij…water gemorst…over een shirtje dat ik net op internet heb gekocht….en dat shirtje was heel erg duur…” Het meisje leek wel moeite te hebben met praten. Was ze nu echt zó kwaad over een simpel shirtje. Jeez, dramaqueen.
Het blondje opende haar ogen weer. Jynn keek haar met een beetje een geamuseerd gezicht aan, haar wenkbrauwen hoog opgetrokken. “Dus…” vervolgde het prinsesje. Jynn onderdrukte de neiging om haar armen over elkaar te slaan, in afwachting wat er ging komen. Maar haar instinct zei haar dat niet te doen, waaraan ze merkte dat haar mutatie “wakker” begon te worden. Fijn.
“MAAK HET SCHOON, TRUT!” schreeuwde het blondje opeens. Jynn voelde het borrelen, erger dan anders. Het meisje deed nog een stap naar achter, maar het haalde als niks meer uit. Na weken van irritatie en hoop dat ze door te trainen zich niet zo snel meer zou laten gaan, had Jynn haar kookpunt bereikt. Eerlijk was eerlijk, ze had het langer uitgehouden dan gedacht. Maar dit was het toppunt. Bovendien had het trainen niet alleen als uitlaatklep gediend, ze was er ook beter door geworden. Jynn vergat totaal het feit dat het meisje haar misschien wel iets veel ergers kon aandoen met haar mutatie. Short swing, closed fist. Tegen het blondje haar rechter wang en jukbeen. Jynn wist niet of ze het zich verbeeldde, of dat ze echt iets hoorde kraken maar dat maakte eigenlijk toch niet uit. Met het laatste restje zelfbeheersing klemde ze haar kaken op elkaar en gromde laag en waarschuwend ‘Misschien een goed idee om je nu terug te trekken, voor je eigen veiligheid. Niet dat ik daar iets om geef, maar toch’


NOTES: Ik ben nogal een noob met vechten, dus vergeef me, ik moet nog wat oefenen||[url=]CLOTHES[/url]||WORDS: 503
Terug naar boven Ga naar beneden
Aura Faye
Aura Faye
Class 3
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Aura
Age: 20
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptyzo maa 09, 2014 11:35 pm


En wat nu gebeurde had Aura niet zien aankomen. De vuist van het meisje was door de lucht gezeild, had haar wang en junkbeenderen geraakt en Aura stapte naar achteren, terwijl ze naar haar gezicht greep. Een halve draai maakte ze en ze pakte gedesoriënteerd de deurpost vast, terwijl ze naar de grond keek en haar andere hand op haar knie legde. Zwaar hijgend liet Aura voorzichtig de deurpost los en ging met haar hand over haar wang. Au, pijnlijk. Tranen prikten achter haar ogen, maar ze weigerde het toe te laten. De laatste keer dat Aura gehuild had, was toen ze zeven jaar oud was, de reden was nog steeds onbekend. Er zou een flinke bult op haar wang ontstaan, dat was een ding wat ze zeker wist. Geen enkele make-up ter wereld zou die bult kunnen verbergen. Dit meisje wist niet wie ze kwaad had gemaakt en wat haar ging overkomen.

Aura rechtte haar rug en draaide zich om naar het meisje. Haar vingers ging nog zachtjes over de plek op haar wang, die er rood en opgezwollen uitzag. “Nu ga je eraan, bitch…” fluisterde Aura naar het meisje en een gemene glimlach sierde haar mond. Met een schreeuw stapte Aura naar voren en gaf het meisje een flinke duw, zodat het meisje uit balans zou raken. Toen begon ze op het meisje in te slaan, met haar vuisten. Op elke plek die in haar zone kwam, probeerde Aura een klap uit te delen. Het was niet alleen de frustratie om dit meisje en de actie die ze had verricht, maar om de frustraties van de afgelopen weken, misschien inmiddels wel een maand. Iedereen had haar genegeerd, de aandacht die ze van jongens en mannen kreeg was vele malen minder op deze school. Aura werd gek. Ze wilde dat mensen naar haar keken en dan moest het maar zo. En ze stopte niet met slaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptydi maa 11, 2014 8:35 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Het meisje was dus niet verstandig. “Nu ga je eraan, bitch…” zei ze en ze gaf Jynn een flinke duw. Hoewel Jynn vrij stevig stond raakte ze toch even haar balans kwijt en de aandacht die naar het terug vinden van die balans ging zorgde ervoor dat ze het blondje de kans gaf om op haar in te rammen. Lekker dan. Instinctief hief Jynn haar armen om haar gezicht te beschermen. Het meisje raakte haar op welke plek dan ook binnen haar bereik lag, maar zoals altijd voelde Jynn het niet zo erg. Later zou dit nog wel eens pijn kunnen gaan doen, al verwachtte Jynn er niet veel van. Het meisje leek haar tenminste niet super sterk of zo. En als dit haar aanval was, had ze nog niet echt vaak gevochten. Misschien een catfight, maar dit was alles behalve een catfight en op deze manier haalde je tegen Jynn niet veel uit. Al lag dat ook aan haar gedeeltelijke gevoelloosheid, maar dat was een ander verhaal.
Nu moest even een eind worden gemaakt aan deze vertoning. En wel snel, want hoe meer klappen, hoe groter de terugslag later zou zijn. En daar zat Jynn nou niet bepaald op te wachten. Met een simpele beweging van haar been raakte ze het meisje vol tegen haar knieschijf. Autsh. Vloeiend erachteraan stompte ze haar in haar maag en gaf haar een elleboog in haar zij. Dat moest wel werken. Hopelijk.


NOTES: Yeah, sorry nu worden mijn posts wel korter :/ ||[url=CLOTHES]CLOTHES[/url]||WORDS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aura Faye
Aura Faye
Class 3
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Aura
Age: 20
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptywo maa 12, 2014 6:22 pm


OOC: Dat geeft niet, dat heb ik ook namelijk. <3 Ik geef meer om een goede inhoud, dan om de lengte van een post. c:
Verdomme, die trut was nog eens goed in vechten ook. Doordat Aura losgeslagen op haar had lopen in timmeren, had het meisje waarschijnlijk een strategie bedacht. Misschien was het wel haar mutatie dat ze extreem goed kon vechten. De schop in haar knieschijf, de klap in haar maag en in haar zij, hadden Aura doen wankelen en bijna was ze op haar knieën gevallen, maar ze kon zichzelf nog net wankelend overeind houden. Happend naar lucht liep ze naar een van de tafeltjes en hield zich hier aan vast. Verdomme, dat meisje was echt sterk. Maar nu moest Aura het slim gaan spelen, ze zou niet verliezen van dit meisje en ze zou het ZEKER niet zomaar opgeven. Dat lag niet in haar aard. Voorzichtig kwam Aura weer overeind en keek naar het meisje, schattend nam ze het meisje in zich op. Ze wist niet eens haar naam en ze waren nu al op de vuist gegaan. Diep van binnen vond Aura dat wel grappig, maar dat zou ze niet aan het meisje laten zien.

En toen kreeg Aura opeens een slimme ingeving. Ze ging rechtop staan en toen ze weer eenmaal recht stond, verdween ze opeens. Nou ja, verdwijnen was een groot woord, Aura was geteleporteerd. En wel naar de plek achter het meisje. “Bitch” fluisterde Aura en glimlachte toen. Ze gaf een flinke ruk aan het meisje haar haren, zo hard dat het meisje naar achteren zou moeten leunen. Toen zette ze haar naaldhak in de knieholte van het meisje en gaf haar een flinke duw naar voren, richting de grond. Maar terwijl ze dat deed, schoot er een flinke pijnscheut door haar eigen knie en toen ze het meisje naar voren had geduwd, greep ze naar haar knie. Nog net kon ze geen kreet van pijn uitslaan, maar dat had niet veel gescheeld. O, wacht maar tot Aura weer normaal kon lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptydo maa 13, 2014 9:53 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Jynn’s aanvallen hadden het gewenste effect. Het blondje zakte bijna door haar knieën, ze greep zich nog net vast aan een tafeltje en hapte naar adem. Jynn kon een sadistische kleine grijns niet onderdrukken. Waarom zou ze ook, dit blondje had erom gevraagd. Maar Jynn’s grijns verdween ook snel weer. Het meisje rechtte haar rug en… verdween. Jynn kneep haar ogen tot spleetjes, niet dat het natuurlijk hielp. Blijkbaar was ze niet de enige die onzichtbaar kon worden. Ze wilde net zelf ook opgaan in haar omgeving toen ze “bitch” achter zich hoorde en wist dat ze in de problemen zat. Een ruk aan haar eigen, van nature blondje lokken liet haar naar achteren buigen. Meer door de kracht dan de pijn. Maar het was ook geen lekker gevoel, dat moest Jynn toch toegeven. Jynn probeerde toch helder te denken. Haar gedachten gingen snel over de nieuwe feiten heen. Ze had geen voetstappen gehoord, hoewel ze de hakken van het meisje toch had moeten kunnen horen, ook al was ze onzichtbaar. Jynn was daarin een expert, ze wist wat geluid maakte en wat niet. En hakken… op deze vloer nog wel. Hoe kwam het dan dat de aanval van het blondje zo onverwachts kwam?
Veel tijd om verder na te denken kreeg ze niet. Een naaldhak werd in haar knieholte geduwd. Vrij stevig, Jynn moest tot haar grote woede toch meegeven. Dit was háár gevecht. Zíj was in het voordeel. Niet dat stomme trutje. De naaldhak verdween ook weer, en de druk ging van haar haren af. Maar Jynn deed geen moeite meer om overeind te komen, dat zou alleen maar in haar nadeel zijn. Ze liet zich vallen, en verdween tijdens haar val. Ze ving zich behendig op en keek om. Het blondje had haar knie gegrepen. Jynn keek triomfantelijk, al was er niemand om dat te zien. Muisstil ging ze zitten. Ze sloot haar hand om de naaldhak aan het blondje haar nog goede been en trok zo hard ze kon. Het meisje kieperde om en er klonk een harde knak. De hak was afgebroken. Jynn hield hem in haar hand. Die kon nog wel eens van pas komen. Langzaam en geruisloos stond ze op.


NOTES: ||[url=]CLOTHES[/url]||WORDS:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aura Faye
Aura Faye
Class 3
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Aura
Age: 20
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptyzo maa 16, 2014 1:47 am


OOC: I'm really enjoying this tbh. ;$

Voorzichtig was Aura weer overeind gekomen, om het resultaat van haar aanval te bekijken. Ergens hoopte ze dat het meisje smekend op de grond zou liggen, of dat ze haar alsjeblieft wilde sparen. Maar Aura zou geen genade kennen. Toch was het een teleurstelling. In plaats van een smekend meisje, was er nu helemaal niets. Op de plek waar het meisje gevallen zou moeten zijn, lag nu helemaal niemand. Aura deed een paar passen naar de plek waar het meisje zou moeten liggen, haar naaldhakken klonken luid in het (naar haar inzien) lege lokaal. “Kom maar tevoorschijn, klein muisje…deze kat pakt je toch wel…” fluisterde Aura en liet haar ogen waakzaam door het lokaal glijden. Zodra ze ook maar een beweging zou ontdekken, zou ze toeslaan. Het moest afgelopen zijn met dit gevecht, ze wou het meisje laten smeken van angst om vergiffenis.

Maar wat er nu gebeurde, had Aura niet voorzien. Ze voelde hoe een hand zich om haar schoen wikkelde en haar onderuit terug. Met een luide gil kwam Aura op de harde stenen vloer terecht. Kreunend lag Aura op de vloer, de pijn was voelbaar in haar hele lichaam. In haar ogen prikten tranen, maar ze weigerde nu op te geven. Voorzichtig krabbelde ze overeind, de pijnscheuten die door haar lichaam gingen negerend. Er liep iets warms over haar gezicht. Ze stak haar hand uit, naar haar gezicht, en ging over de plek waarvan zij dacht dat er iets aan de hand was. Er zat inderdaad een vloeistof op haar gezicht en Aura wist eigenlijk al wat het was. Toch keek ze naar haar hand om tot een bevestiging te komen: bloed. Er zat een plek, iets boven haar oog. Toen ze haar vingers op het plekje legde, schoot er een pijnscheut door haar hoofd, de enige plek die (tot voor kort) geen pijn had gedaan. Verdomme, die trut ging eraan.

Woest probeerde Aura op te staan, maar toen ze bijna rechtop stond, merkte ze dat haar schoen uit was. Haar ene been was hoger dan het andere been. Met een ruk draaide ze zich om. Daar lag haar andere schoen. En toen kwam de schok voor Aura. Haar hak was van haar schoen afgebroken. Deze schoenen, dit paar had ongeveer 500 dollar gekost. “Verdomme…”gromde Aura en haar ogen gleden door de ruimte. En daar zag ze het. De hak van haar schoen zweefde in de lucht. “Denk je dat ik achterlijk ben, trut?” schreeuwde Aura door de ruimte “Dat ding in je klauwen zweeft door de lucht” Aura stak haar been omhoog en trok haar andere schoen van haar voet af. Nu was ze opeens een aantal centimeter kleiner, maar nog steeds was ze niet bang voor het meisje tegenover haar. Ze duwde schoen met de afgebroken hak weg en stormde toen op de plek af waar de hak in de lucht zweefde.

Doordat Aura nu een beetje gedesoriënteerd was, omdat ze niet kon zien wat er nou gebeurde, liet ze zich eigenlijk als het ware om het lichaam van het meisje vallen. Ze voelde hoe ze allebei op de grond terecht kwamen en toen de koude grond haar, alweer, keihard raakte, wist ze wat ze moest doen. Aura kwam niet uit een ei, ze wist dat het meisje de hak als wapen kon gebruiken. Ze voelde met haar hand en voelde het lichaam van het meisje. Ze nam er op plaats en spuugde op de plek waar volgens Aura het gezicht moest zitten. Met een ranzige blik keek ze naar het spuug, dat in de lucht scheen te zweven. Gadver. Maar het was tijd voor andere zaken. Aura boog voorover en probeerde de hak uit de hand van het meisje te peuteren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptyza apr 12, 2014 2:53 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Jynn had gedacht dat ze slim was door het blondje onderuit te halen, maar ze had geen rekening gehouden met het feit dat de hak in haar hand nog steeds zichbaar was. Alles wat niet bij Jynn zelf hoorde, kleding, schoenen, dingen die ze vast hield, etc. werd alleen ook onzichtbaar als ze het al vast hield of aanhad terwijl ze onzichtbaar werd. En nu zweefde er dus een afgebroken hak in de lucht.
“Denk je dat ik achterlijk ben, trut?” schreeuwde het blondje, er zat bloed op haar gezicht. “Dat ding in je klauwen zweeft door de lucht” En met die woorden trok ze haar andere schoen ook uit en stormde op Jynn af. En omdat Jynn op de grond zat was ze niet snel genoeg weg. Ze probeerde wel achteruit de deinzen, maar het blondje liet zich als een baksteen op haar vallen. Ze klap tegen de grond zorgde er voor dat ze even bijna geen adem kon krijgen door de druk van het lichaam bovenop haar. Een beklemmend, paniekerig gevoel bekroop haar en zonder na te denken over een tactische actie begon ze te kronkelen. Ze probeerde het meisje te raken met de afgebroken hak, maar het had niet veel zin.
Het blondje gaf Jynn weer wat ruimte, en Jynn’s groene ogen volgden haar acties. Jynn had alleen niet zo’n ranzige, laffe aanval verwacht als spugen in haar gezicht. Gelukkig kwam het aan de zijkant van haar hoofd, maar tijd om het weg te vegen kreeg ze niet. Het blondje begon de hak uit Jynn’s hand te peuteren. Met haar vrije hand probeerde Jynn de duim van her blondje weg te draaien, zodat ze haar hand wel moest loslaten. Zonder het zelf te realiseren werd Jynn weer wat zichtbaarder, al bleef ze doorzichtig en wazig. Ze had nog altijd moeite met onzichtbaar blijven, zeker in chaotische situaties als deze.
Jynn haalde haar vrije arm achteruit en hoewel en niet haar sterkste arm was haalde ze uit naar de kaar van het blondje, om erna gelijk met de hak een flinke por tussen haar ribben te geven.


NOTES: Sorry voor het lange wachten het werd opeens heeeeel druk door school.||[url=]CLOTHES[/url]||WORDS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aura Faye
Aura Faye
Class 3
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Aura
Age: 20
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptyvr mei 09, 2014 12:12 pm


Langzaamaan zag Aura dat het meisje weer een beetje zichtbaar begon te worden. Goed, haar acties waren misschien niet helemaal netjes, maar het had duidelijk gewerkt. Ze had heel eventjes een gevoel van triomf gevoeld, maar dit ging al gauw weer weg toen ze een scherpe pijn tussen haar ribben voelde. Verdomme, het meisje was slim. Ze had de grijpgrage handen van Aura weten te ontwijken en had toen met haar eigen schoen een por tussen haar ribben gegeven. Aura kwam overeind, zat nog steeds op het meisje, maar greep nu naar haar ribben in plaats van het meisje. Ze stond op en keek om zich heen. Ze moest ook een wapen hebben. Haar schoen was vele malen sterker dan haar handen en het meisje zou haar nog serieus meer kunnen verwonden. En toen keek ze naar een plek die een aantal meter van hun vandaan was: een boekenkast. Het was immers een geschiedenislokaal dus de zware geschiedenisboeken zouden nu eindelijk een doel krijgen in het leven van Aura.

Ze strompelde een beetje richting de boekenkast, de pijn in haar ribben was erg intens. Toch weigerde Aura op te geven. Eigenlijk had ze een mutatie van haar willen gebruiken, maar ze was nu te zwak om een mutatie van haar te gebruiken. Ze probeerde een paar keer te teleporteren, maar haar lichaam leek een beetje op die van een ruisend beeld: ze verdween even, maar kwam ook vrijwel meteen weer tevoorschijn. Uiteindelijk was ze dan toch bij de boekenkast gekomen. Ze greep een paar zware boeken en richtte op de schoen die nog in de lucht hing en het vage meisje dat er onder hing. Ze zou de boeken gaan afvuren en het meisje als schietschijf gaan gebruiken. Aura begon de boeken naar het meisje te gooien, met de kracht die ze nog in zich had. Haar ene hand bleef nog op haar ribben rusten. Misschien zou het meisje wel opgeven? Aura wilde weg, ze voelde zich verzwakt, moe en ze had echt een pleister nodig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptydi mei 27, 2014 6:46 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Raak. De por had nog meer gevolgen dan Jynn had kunnen hopen. Het meisje ging eindelijk van haar af en strompelde van Jynn vandaan. Jynn’s zintuigen stonden nog steeds op scherp. Ze moest overeind komen. Want hoewel het blondje erg verzwakt was, was ze nog lang niet uitgeschakelt. En dat was vooral te merken aan de boeken die Jynn om de oren vlogen zo gauw ze weer op haar benen stond. Ze werd twee keer geraakt, maar het haalde niet veel uit. Ze voelde de boeken wel, maar het deed natuurlijk geen pijn. Nu realiseerde ze zich wel dat ze weer zichbaar was. Het had geen zin meer om onzichtbaar te blijven nu, dus ze werd weer wat zichbaarder dan de doorzichtige waas die ze nu was.
De meeste boeken die het blondje op haar afstuurde waren goed te ontwijken. Blijkbaar kon het prinsesje niet zo hard meer gooien. Maar Jynn viel ook niet aan, ze wachtte eerst even tot het blondje wat meer vermoeid was. Dat kon niet lang duren. En dan zou ze hier wel even een einde aan maken. Één ding was zeker; Jynn zou niet opgeven.
Maar de hele tijd boeken ontwijken is ook saai. Met een halve koprol dook Jynn achter een tafeltje, buiten het bereik van de boeken. Daar werd ze weer onzichtbaar. Dat maakte alles wel even tien keer zo makkelijk. Je kunt geen boeken naar iemands kop gooien als je niet weet waar je op moet richten. Vlug en soepel als water bewoog Jynn zich geruisloos door de kamer, van tafeltje naar tafeltje. Vlak naast Het blondje stond ze stil. “Boeh.” siste ze in het oor van het meisje en tegelijkertijd stompte ze haar in haar maag. Jynn’s elleboog kwam hard neer tussen de schouderbladen van het blondje. Met een vloeiende beweging draaide ze beide armen van het meisje op haar rug en duwde haar tegen de kast aan. “Klaar met die spelletjes.”


NOTES:||[url=CLOTHES]CLOTHES[/url]||WORDS: 458
Terug naar boven Ga naar beneden
Aura Faye
Aura Faye
Class 3
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Aura
Age: 20
Occupation:
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Emptydi jul 01, 2014 12:09 am


En het meisje was weer verdwenen. Ugh, Aura werd hier gek van. Wat een rot mutatie! Het meisje werd te pas en te onpas onzichtbaar. Hoe moest Aura het meisje nu aanvallen? Doordat ze het meisje niet kon zien, schrok ze zich rot toen ze opeens “Boe” in haar oor siste. Daar had Aura niet opgerekend, stom natuurlijk, want ze moest waakzaam zijn voor die trut. Door haar onoplettendheid kreeg ze een stoot in haar maag en werd ze tegen de boekenkast gewerkt. Ze gromde kwaad. “Klaar met die spelletjes” hoorde ze het meisje zeggen en even was Aura in paniek. Totdat ze weer bij zinnen kwam: niet alleen haar tegenstander had een mutatie, maar zij zelf ook. Toen begon ze hard te lachen. “O maar schatje van me, ik heb zo’n gevoel dat dit spelletje nog maar net begonnen is” zei ze op een lacherige toon en verdween toen. Letterlijk in rook ging ze op en glipte ze door de handen van het meisje heen. Heerlijk was haar mutatie.

Ze had gemikt op het punt achter haar tegenstander en drukte nu haar tegen de boekenkast aan. Het was niet moeilijk om haar beet te pakken, omdat het meisje recht achter haar had gestaan, ondanks dat ze onzichtbaar was. “Wat jij kan, kan ik ook” siste ze kwaad, maar haar greep verzwakte. In de verte hoorde ze een geluid, het getik van hoge hakken verraadde dat er iemand aan kwam. Aura liet het meisje los en liep naar de deur. Ze stak haar hoofd niet om het hoekje, maar de persoon kwam steeds dichterbij het lokaal. Het geluid dat de meiden gemaakt hadden tijdens hun gevecht had vast hun aanwezigheid in het lokaal verraden. En nu zouden ze waarschijnlijk straf krijgen. Maar dat liet Aura niet zomaar gebeuren. Zeker niet omdat ze hier niet weg kon. Waar zou ze heen moeten als ze van school zou worden gestuurd? Dat zou ze niet laten gebeuren en zeker niet door zo’n trutje die heel de tijd voor haar had gestaan.

In het lokaal kon je het tikken van de klok horen en het werd steeds harder. De klonk die in het lokaal hing ging in plaats van vooruit, achteruit. Alles werd automatisch teruggezet: de boeken gingen weer de boekenkast in, de stoelen werden weer aangeschoven en uiteindelijk stonden Aura en het meisje weer bij de boekenkast. De enorme snee op het voorhoofd van Aura was verdwenen en ook haar hak zat weer aan haar schoen. Alles leek weer precies zoals het was voordat het gevecht begonnen was, maar er waren twee verschillen: het shirtje van Aura was niet meer nat en allebei de personen zouden nog op de hoogte zijn van het gevecht dat zich hiervoor afgespeeld had. Dat was het mooie aan de mutatie van Aura. Ze kon de tijd manipuleren, maar niemand zou ooit vergeten wat er toch nog had afgespeeld.

“Ik hoop dat je een les hebt geleerd” zei Aura toen en ging vlak voor het meisje staan. “Ik zou je nog heel graag alle hoeken van dit lokaal willen laten zien en geloof me, als ik je nog een keer tegen kom en de situatie staat er naar, dan doe ik dat graag…” Ze gniffelde en spuugde voor de voeten van het meisje. “Maar weet wel dat je vandaag een vijand gemaakt hebt…”

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Not a good day & Aura Faye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a good day & Aura Faye   Not a good day & Aura Faye Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not a good day & Aura Faye
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aura Faye
» Good food ends with good talk
» Good food is good mood.
» fite me irl [+ Aura]
» Solitude is Bliss (+Faye)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Bin-
Ga naar: