INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [ GZ ] A cure for blindness.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyvr maa 10, 2017 6:19 pm


Hihi! :'D
ik heb al een hele tijd een idee voor Lawrence in mijn hoofd, maar had nooit een goede opbouw ervoor kunnen vinden om het uit te voeren. Het plot dat nu begonnen is, brengt daar verandering in. De enige persoon waar dat Law om geeft is hem nu ontnomen en hij vind het niet kunnen dat er (volgens hem dan toch :p) niets aan gedaan wordt. Hij wilt zelf iets doen om ze terug te gaan halen, maar hiervoor wilt hij nuttiger zijn en weer kunnen zien, hoe gevaarlijk dat ook is. Hij wilt haar dus gaan redden.

Wat zoek ik precies?
Ik zoek dus meerdere personages die de kracht zouden hebben om hem te genezen van zijn blindheid. Dit moeten meerdere mensen zijn omdat ik dus wil dat Lawrence verschillende keren wordt afgewezen omdat sommige hem niet willen genezen om welke reden dat ook, misschien omdat het te gevaarlijk is voor anderen.

Natuurlijk sta ik ook open voor andere ideeën als je die hebt! Dus laat het zeker weten~
Er moet ook wat drama ontstaan op Genosha zelf met heel deze situatie :]



Laatst aangepast door Lawrence Hastings op za maa 11, 2017 11:32 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyvr maa 10, 2017 10:24 pm

Ik heb wel een healer, die is alleen wel te lief en zou hem sowieso helpen, dus die kan hem niet afwijzen. Maar zij zou hem eventueel wel kunnen helen, ze heeft hier een goede kracht voor en het is niet super moeilijk voor haar. Hier is June's aanmelding met de beschrijving van haar mutatie KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyvr maa 10, 2017 10:26 pm

Ik heb Kim als healer, hij zou Lau kunnen afwijzen mocht je die zoeken :]
Hij kan zijn healing namelijk (nog) niet overbrengen op anderen en wss zijn krachten niet willen verspillen aan een vreemde op dit moment. Vanwege de ontvoeringen enzo ghehe ego
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyvr maa 10, 2017 10:30 pm

Charlie hier zou hem ook kunnen genezen, hij heeft ooit Adelyn haar zicht weer terug gegeven. Zijn bloed heeft namelijk helende krachten.
Ik denk niet dat hij het zomaar zou doen, hij zal ook wel gehoord hebben hoe wild Law gegaan is in de cafetaria, en zal ook door hebben dat hij zijn zicht zou gebruiken om actie te ondernemen. Om het eiland, de andere mutanten en vooral Law zelf te beschermen, zou hij hem dus afwijzen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyza maa 11, 2017 6:08 pm

Nien Voor mij is dat helemaal in orde! Misschien dat zij dan uiteindelijk de laatste gaat zijn waar Lawrence heen gaat na al verschillende keren te zijn afgewezen. Kan niet beloven dat hij haar al te vriendelijk gaat benaderen :p
Jara In dat geval mag Kim hem met veel liefde afwijzen als Law naar hem toe komt :]
Lucas Dit kan ook zeer interessant worden aangezien Law niet van zichzelf beschermd wilt worden en het hem gestolen kan worden wat er met de rest van het eiland gebeurd. Hij zal dus niet al te blij zijn omdat hij gewoon zijn Valkje terug wilt~
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyza maa 11, 2017 11:14 pm

Ooehh this seems interesting :aap3:

Ik heb Daphne voor je (klik hier), zij zou het wel kunnen doen, ze is en blijft een levende Apollo op aarde. Als godin van onder andere de geneeskunde ligt het in haar macht om Law weer te kunnen laten zien. De twist is echter wel dat het haar veel kracht gaat kosten, en het is inderdaad gevaarlijk om zo'n ingreep te doen. Maar, niets wat Daphne niet aan zal kunnen, dankzij haar eeuwenlange ervaring.
Net als Apollo zit er altijd een dubbele betekenis achter wat Daphne voorspelt, dus als ze hem weer gaat laten zien zal ze proberen duidelijk te maken dat er altijd een duistere kant aan ingrepen/voorspellingen zit. Door zijn omstandigheden zal ze het wel doen, omdat ze gelooft in Lawrence's redenen voor de wens om zijn zicht te krijgen. (Zeker omdat ze zelf Dahlia vaak heeft verloren, maar weer heeft gevonden, en ze het niet aan kan om iemand in dezelfde situatie te zien.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyza maa 11, 2017 11:51 pm

Ik heb de haar app eens nagelezen en had iets gelezen dat ze het niet volledig zou kunnen laten genezen? Als dat nog steeds het geval is zou Daphne zeker mee kunnen doen~
Misschien dat zij het namelijk probeerd, maar dat het voor Lawrence niet genoeg is en dat hij daarom nog naar June gaat ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyzo maa 12, 2017 2:44 pm

Oooh zo, ja daarmee bedoelde ik in de application meer dat van de dubbele betekenis ^^ Ze kan hem wel in principe helemaal genezen, maar hij zal bijvoorbeeld nog wel eens nachtmerries hebben dat hij weer blind zal zijn, en echt denken dat het zo is, tot hij weer wakker wordt.
Of misschien dat hij als hij in te fel licht kijkt het iets langer duurt voordat de vlekken verdwenen zijn, dan het bij een normaal iemand zou duren. (Dat is zeg maar gewoon hoe haar mutatie werkt, het laat altijd iets van angst zitten. Het ligt puur aan de persoon of dat laatste beetje angst weg zal gaan.)
Het is dus een beetje de vraag of dat erg zou zijn, want als dat niet erg is kan ze het zeker doen :aap:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyzo maa 12, 2017 7:00 pm

Hmm, dan moet ik maar eens kiezen tussen haar en June...Ben zo slecht hierin xD Maar dan ga ik voor Daphne zodat hij niet gelijk volledig in orde is en toch nog wat problemen ondervind.

Misschien dat we voor met June dan wat anders kunnen bedenken Nien? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyma maa 13, 2017 11:31 am

Aight klinkt als een intens topicje dan ghehe
Ik hoor 't wel als het van start gaat c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyma maa 13, 2017 1:23 pm

Helemaal goed! Drop het topic en ik zal reageren :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyma maa 13, 2017 3:33 pm

Ik zal vandaag proberen om wat aan te maken~
Lucas Als jij je geroepen voelt om wat aan te maken, mag dat en anders zal ik zien dat ik ook een postje kan typen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyma maa 13, 2017 3:36 pm

Moet dat met Daphne even wachten tot Law een paar keer is afgewezen?
Want dan hoor ik het wel als het tijd is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptyma maa 13, 2017 5:21 pm

Dat lijkt me het makkelijkste ja :p
Jara Hier is alvast je topicje: Klik
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Emptydi maa 14, 2017 9:37 am

June zal altijd comfort kunnen bieden, ze is echt een schatje en ze is telepathisch dus ze weet precies wat hij voelt en denkt waardoor ze hem misschien ook wel kan helpen (ze zou zelfs pijn kunnen verlichten, mocht hij die voelen nadat Daphne hem heeft geheeld? Als hij pijn voelt dan xD)

Ze kan hem ook bijstaan in zijn plan aangezien ze wel zo iemand is c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[ GZ ] A cure for blindness. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] A cure for blindness.   [ GZ ] A cure for blindness. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ GZ ] A cure for blindness.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cure me from insomnia [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: