INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The Art of Letting Go (+ Charlie)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyvr jan 09, 2015 1:52 am

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

Amber was terug. En hoe. Die ochtend was ze enorm uitgevallen tegen de zuster. Ze hadden haar krukken afgepakt en nu een belachelijke rolstoel voor haar neergezet. Niet omdat het beter was voor haar genezingsproces, maar omdat ze haar niet vertrouwden met krukken. En het was niet eens in haar opgekomen om iemand pijn te doen met die krukken. Amber was razend geweest, maar haar zuster had haar toch weer iets van vrolijkheid in haar leven gegeven. Doordat ze nu niet hoefde te lopen, kon ze haar hoge hakken weer aantrekken. En ze had haar favoriete gehaald: zwarte, hoge hakken met op de neus drie studs. Ze zaten heerlijk en gaven precies aan waarom ze zo van mode hield: ze waren flawless. “MIJN KINDEREN!” had ze gegild en had haar armen wijd open gegooid. Ze had haar schoenen geknuffeld en ze meteen aangedaan. En o God, wat was dit fijn. Ze kon niet eens normaal op sneakers lopen, omdat ze hoge hakken gewend was. En met haar hakken, hoefde Amber alleen nog maar haar make-up te fixen. Als de laatste blauwe plekken weg waren, dan kon ze aan dat proces gaan beginnen. Fuck yeah.

En nu lag Amber in haar bed, diep onder de dekens en stonden haar hakken braaf aan de zijkant van haar bed. Ze was zojuist wakker geworden van een heerlijk middagdutje. Dat was wel een voordeel aan hier liggen, ze kon slapen waar en wanneer ze maar wilde. Daarom was ze ook helemaal niet meer moe tegenwoordig. In haar hand had ze haar Blackberry en was vrolijk aan het tikken met Sierra. Het meisje was een aantal keer langsgeweest, en in het begin was ze best boos geweest op Amber. Dat begreep ze best, Amber had zichzelf ook de eerste dagen gehaat, maar na haar gesprek met Max en Maurim voelde ze zich veel beter. Ze voelde zich meer als…zichzelf. Amber was niet eens meer bang voor wat de mensen over haar zouden zeggen, het maakte geen verschil meer. Iedereen zou altijd over je praten, of je nou goede of slechte dingen deed, ze vonden altijd wel een manier om je belachelijk te maken. En nadat ze even met Maurim had opgetrokken, leek het haar beter om geen fuck meer te geven.

Amber pakte haar spiegel en bekeek zichzelf erin. De blauwe plekken waren bijna weg en ze was eigenlijk niet eens zo heel erg lelijk zonder make-up. Ze had geen puistjes, geen rare vlekjes in haar gezicht, of een rare afwijking. Maar ze zou nooit stoppen met het dragen van make-up hoor. En opeens schrok Amber zich rot. Een gezicht verscheen opeens in haar spiegel. Het gezicht was van haar zuster. Gosh, ging deze vrouw haar ooit nog eens een keertje met rust laten? Haar wenkbrauw trok ze sarcastisch omhoog. “And you’re in my mirror…because?” De vrouw slikte, Amber wist dat ze een lastige patiënt was, maar ja. Als Britney Spears behandeld kon worden in een kliniek, kon zij dat ook. “Amber, het is bezoekersuur…” “Ja…dus? Laat ze gewoon binnen zoals je altijd doet? Ik geloof dat je dit zo’n driehonderd keer voor negen keer zoveel andere mensen doet.” “Ja maar het is een jongen en…” “Je kent Max toch? Christ.” Met een zucht verliet de zuster haar kamer.

Hoofdschuddend legde Amber haar spiegel op haar nachtkastje, en terwijl ze omgedraaid zat, hoorde ze voetstappen in haar kamer. “Hay Max, heb je een fles Jack meegenomen? Fuck deze regels hoor…” Met een stralende glimlach draaide ze zich om, maar keek niet in de ogen van Max. Het was Charlie. De glimlach veranderde en haar wenkbrauwen fronsten zich verbaasd. Oké, na de danger room had ze minder haat voor hem, maar ze had nog steeds niet verwacht hem hier tegen te komen. “Hey…Charlie?” begon ze toen en haar glimlach kwam terug “Oké, ik ga niet ontkennen dat ik verbaasd ben om je te zien, want dat had ik echt niet verwacht.” Ze staarde hem even aan. De blik in zijn ogen was….anders. Heel anders dan normaal gesproken, alleen ze kon niet echt plaatsen wat het was. “….” Amber kwam iets overeind. Nogmaals fronste ze haar wenkbrauwen. “Gaat het wel?” vroeg Amber toen, zich afvragend waarom hij hier was en wat er in godsnaam aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyvr jan 09, 2015 2:34 am


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Een week en twee dagen. Zo lang liep hij er al mee rond. Raziël was er nog steeds niet van overtuigd dat hij zijn lesje had geleerd, dus de marteling ging gewoon lekker verder. Zijn hele trainingspatroon lag door elkaar, hij skipte de lessen waar hij normaal wel altijd naartoe ging en hij zonderde zich nog meer af dan anders. Hij ging zelfs al niet meer naar de kantine om te eten, zo fuckedup voelde hij zich.

Het ging wel al beter tho. Zoals Lorise had gezegd, het zou wel weer goed komen, maar hij wou gewoon dat het proces wat sneller ging. Hij werd gek van het piekeren, van het nadenken over alles, gewoon van het alleen zitten. Uit alle macht probeerde hij zijn hoofd leeg te maken, terwijl hij naar het witte plafond van zijn kamer keek, maar het was onmogelijk.

Daarom probeerde hij maar te denken aan het enige pluspuntje op dit hele fucking eiland, en dat was de danger room. Ja, dat was pas echt leuk geweest. Automatisch gingen zijn gedachten naar Amber. Waar hing dat kind ook al weer uit? Oh ja, de ziekenhuisvleugel. Nadat een of andere dude had geprobeerd om haar te vermoorden. Oh well, elk zijn eigen hobbies.

Charlie stond op en begon te lopen. "Waar ga je naartoe?" Klonk de gouden stem van Raziël in zijn hoofd. "Give me a fucking break okay?" Gromde hij terug. De Aartsengel had hem de hele nacht wakker gehouden, alsof zijn pijn dat al niet genoeg deed, en dan zou hij nu nog een beetje vervelend gaan doen? "Zo spreek je niet tegen mij", Gromde de stem, en hij zuchtte even. "Whatever", Zei hij even kort terug, waarna hij lekker toch door liep richting de ziekenhuisvleugel.

Een of andere zuster had hem gevraagd om even te wachten toen hij vroeg waar Amber was, en uiteindelijk kwam ze hem halen. ”Het is die deur.. Succes“, Zei de vrouw, waardoor hij toch wel even moest grijnzen. Hij wandelde de kamer binnen, vergat heel even hoe uitgeput en idioot hij er uit zag. Ze vond vast dat hij er altijd idioot uit zag, dus het kon hem niks schelen.

“Hay Max, heb je een fles Jack meegenomen? Fuck deze regels hoor…” Zei ze, en ze draaide zich met een stralende glimlach om. Wow, die was vrolijk. Alhoewel, toen ze hem zag, verdween die al snel weer. “Hey…Charlie?” De glimlach kwam terug. Damn, hadden ze haar iets gegeven waardoor ze ineens zo vrolijk en praatgraag was? “Oké, ik ga niet ontkennen dat ik verbaasd ben om je te zien, want dat had ik echt niet verwacht.” Zei ze, waardoor hij nu toch wel even geamuseerd keek.

Snel genoeg veranderde zijn blik weer, en natuurlijk had ze het door. Ze had hem altijd door. Ze keek hem bestuderend aan. “Gaat het wel?” Vroeg ze toen. Sinds wanneer was ze zo met hem begaan. "Ben ik niet degene die dat aan jou hoort te vragen?" Vroeg hij zo droog mogelijk, maar zijn stem klonk toch niet zoals hij normaal zou klinken.

"Die Max waar je het over had, komt die nog met die fles Jack of wat?" Vroeg hij toen met een zuchtje, waarna hij naar het bed toe liep en met zijn armen op het voeteinde leunde. Hij bekeek haar even, de blauwe plekken in haar anders zo perfecte gezicht. Ze zag er niet anders uit tho, ze was nog steeds Amber Brown en daar was hij ergens wel blij om. Hij had wel nood aan een vertrouwd gezicht en als het daar op aan kwam, kwam zij het dichtst daarbij in de buurt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyvr jan 09, 2015 12:27 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

“Ben ik niet diegene die dat aan jou hoort te vragen?” Amber haalde haar schouders op en staarde even nadenkend voor zich uit. “Ze hebben er meer voor nodig dan een paar domme roddels, een jongen die mij slaat en een gehavend gezicht om mij klein te krijgen.” Dat ze een paar dagen in een depressie had gezeten vertelde ze er maar niet bij. Als hij in haar ogen keek, zou hij het toch wel zien en het apart nog eens vermelden leek haar niet echt een geweldige voortzetting van de conversatie, aangezien ze er een hekel aan begon te krijgen hoe zwak ze was geweest en hoe zwak het weer zou overkomen als ze nu nog eens lekker zou gaan zitten toegeven hoe depressief ze zich erover had gevoeld. Haar hand gleed even over een blauwe plek op haar gezicht. “En hij zal spijt krijgen dat hij het gedaan heeft, laten we het daar op houden.” Ze knikte en keek hem toen weer aan.

Amber begreep het niet. Hij zag er zo anders uit als normaal. Moe, verward. Normaal gesproken zou ze iemand keihard uitlachen. Maar…hij stond hier met een reden en normaal gesproken zag hij er beter uit, dus Amber ging er maar van uit dat er echt iets aan de hand was met Charlie. Ze begreep alleen nog steeds niet waarom hij dan naar haar was gekomen. Als hij iemands advies niet op moest volgen, was het haar advies wel. Amber maakte zelf ook alles kapot waar ze van hield en dat was een feit. “Die Max waar je het over had, komt die nog met een fles Jack of wat?” Amber maakte een raar gebaar, iets wat tussen haar schouders ophalen en haar hoofd schudden zat. “Uhm, hij is niet iemand die zich laat commanderen, denk ik…zelfs niet door mij.” Maar misschien als ze het heel lief vroeg?

Haar wenkbrauwen schoten omhoog en ze verliet haar warme kussen door iets omhoog te komen. God, hij zorgde er maar voor dat dit het waard was. “Maar ik geloof niet dat de reden dat je hier bent is om met mij een borrel te drinken, want we weten allebei hoe dat de vorige keer afliep…” Amber staarde hem even aan. “Dus vertel, waarom ben je hier?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyvr jan 09, 2015 2:33 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Of hij zich schaamde? Ja, toch wel. Misschien was het toch niet zo’n goed idee geweest om hierheen te komen. Langs de andere kant, hij werd letterlijk gek van alleen op zijn kamer zitten en de hele tijd na te denken over wat was gebeurd en wat nog kon gebeuren. Daar kon hij echt niet langer mee dealen. Een trainingssessie zou helpen, maar zelfs daar kon hij zich niet op concentreren, en dan zou hij misschien per ongeluk gewond kunnen raken of erger.

Natuurlijk vroeg ze er meteen naar. Hij wist niet hoe ze het deed, maar ze leek hem wel snel door te hebben nu. Normaal lukte dat niemand, aangezien niemand zijn koele blik en emotieloze gezicht kon doorgronden. Maar die Charlie was even op vakantie ofzo. Om de vraag nog even af te houden, kaatste hij de vraag eerst maar terug.

“Ze hebben er meer voor nodig dan een paar domme roddels, een jongen die mij slaat en een gehavend gezicht om mij klein te krijgen.” Antwoordde ze, nadat ze even haar schouders had opgehaald. In haar ogen zat iets wat hij niet meteen kon thuiswijzen, maar hij vroeg er niet naar. Ze zou het zelf wel vertellen als ze het al wou vertellen, wat dus blijkbaar niet het geval was. Dat respecteerde hij, hoe vreemd het ook klonk.

“En hij zal spijt krijgen dat hij het gedaan heeft, laten we het daar op houden.” Zei ze, waarna ze hem weer aan keek. Charlie trok even zijn mondhoek op. Zo kende hij Amber, hij verwachtte ook niks anders. Het idee van een fles Jack klonk hem eigenlijk wel goed. Niet om dronken te worden met haar erbij, maar gewoon alleen in zijn kamer.

“Uhm, hij is niet iemand die zich laat commanderen, denk ik…zelfs niet door mij.” Zei ze, en hij trok even zijn wenkbrauw op. Hij werd een beetje nieuwsgierig naar die Max, maar had de energie niet om het uit te zoeken. Eigenlijk had hij geen energie om ook maar iets te doen. De jongen wendde zijn blauwe ogen naar beneden, waarna hij een paar keer in de ijzeren buis van het bed kneep.

“Maar ik geloof niet dat de reden dat je hier bent is om met mij een borrel te drinken, want we weten allebei hoe dat de vorige keer afliep… Dus vertel, waarom ben je hier?” Vroeg ze, en hij voelde haar blik op zijn gezicht. Hij ontweek die maar even. Hoe de fuck moest hij dit beginnen uitleggen? Hij wist dat ze al met soortgelijke situatie had gedeald, maar hoe moest hij bekennen dat hij nu met hetzelfde zat?

Charlie, de jongen die geen hart leek te hebben, had er blijkbaar wel een. Eentje die nu gebroken was. "Ik vroeg me gewoon iets af", Begon hij, waarna hij even op zijn lip beet en zijn handen in elkaar vouwde, om zijn zenuwachtigheid toch een beetje te verbergen. "Ik wou weten waar jij je lijm hebt gekocht", Gooide hij er toen uit, niet eens echt beseffend wat hij net had gezegd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyvr jan 09, 2015 8:47 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
Sayin' we don't miss each other, but it's all fictitious, sayin' that we had enough, but enough of what?
Another slap to the face, another uppercut, I'm just abusive by nature, not cause I hate ya
Not cause I wanna get someone to imitate ya, I know it's hard, I know I intimidate ya
But is you stayin' or goin'? I couldn't breathe and you ain't even know it

Eigenlijk had Amber verwacht dat het Max was die aan haar bed zou staan. Dan kon ze met hem praten over wat er gebeurd was. Want hij had een kus op haar voorhoofd gedrukt? Amber was daar echt verward over, ze wist niet hoe ze zich erover moest voelen. Aan de ene kant vond ze het wel lief, maar aan de andere kant was het zo niet hem. Zou hij hier niet nog meer problemen mee krijgen? Amber moest hem er maar snel op aanspreken, want wat had het precies te betekenen? Maar nu was Charlie hier. En ook Charlie scheen zichzelf niet te zijn. Was het gevaarlijke trio van Genosha Island dan van ‘icecold bitches’ naar ‘emotionele dropstaven’ gegaan? God, nu ze er zo over nadacht waren ze allemaal best wel zielig bij elkaar. Ze zouden een boekenclubje moesten oprichten waar ze allemaal hun emoties en gevoelens de vrije loop konden laten gaan. Al zou Amber waarschijnlijk diegene die het eerst huilde slaan, ook al was zij het.

“Ik vroeg me gewoon iets af…” Amber keek hem weer aan en een nieuwsgierig gevoel werkte in haar lichaam. Godsamme man, zeg het nou gewoon! Ze zag hoe hij op zijn lip beet en zijn handen in elkaar vouwde. Uuuuh, ging hij haar ten huwelijk vragen ofzo? “Ik wou weten waar jij je lijm hebt gekocht.” Sarcastisch schoot haar wenkbrauw omhoog. Oké, what the hell? Was hij helemaal naar haar kamer gekomen om haar dat te vragen? Had hij dat niet kunnen sms’en ofzo? Oké Amber, gewoon rustig blijven ademhalen, dan kwam het allemaal helemaal goed. “I don’t know Charlie, het is een tijd geleden dat ik lijm gekocht heb” Welk spelletje was hij aan het spelen? Als het “Laten we Amber pakken nu ze nog in bed ligt” was, moest ze hem teleurstellen. In een paar seconden zou ze naast haar bed staan, gebroken ribben of niet.

“Maar voor dat ik je vraag kan beantwoorden” ging ze verder en staarde hem recht in zijn ogen aan “zal ik moeten weten wat voor lijm je nodig hebt. Wat gaan we maken? Hebben we houtlijm nodig, textiellijm, één seconde lijm? Zeg het maar…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyvr jan 09, 2015 9:45 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Om nu uit te maken of ze blij was om hem te zien of niet, was best wel lastig. Ze had duidelijk iemand anders verwacht, en hij was al de laatste die ze verwachtte, maar toch.. Ze joeg hem niet weg, leek zelfs nieuwsgierig naar de reden van zijn komst. Ze zou eens moeten weten waarom hij hier was. Om haar om fucking hulp te vragen. Hij, Charlie Garroway, vroeg haar, Amber Brown, om hulp. Hoe laag was hij gezakt?

Niet dat hij heel duidelijk was. Wow, de woorden die hij sprak leken wel van ergens anders te komen. Had hij nu zonet ècht gevraagd waar ze haar lijm kocht? Nu ja, als zij lijm gebruikte om high te worden, dan was het vast wel echt goeie lijm. Misschien kon hij er nog van af komen door te doen alsof hij dat bedoelde, maar dat zou ze sowieso niet gaan geloven.

“I don’t know Charlie, het is een tijd geleden dat ik lijm gekocht heb” Zei ze, nadat haar wenkbrauw omhoog was geschoten in een sarcastische, ongelovige uitdrukking. Right, hij wist niet goed wat hij nu moest zeggen. Hij vouwde zijn handen in zijn nek en leunde even achterover, zijn ogen op het plafond gericht. Zijn hoofd was een grote rommel en dat was te merken.

Toen ze weer sprak, keek hij naar beneden, plaatste zijn handen terug op de rand van het bed. “Maar voor dat ik je vraag kan beantwoorden” Zei ze, waarna ze hem recht in de ogen keek. “zal ik moeten weten wat voor lijm je nodig hebt. Wat gaan we maken? Hebben we houtlijm nodig, textiellijm, één seconde lijm? Zeg het maar…” Ging ze verder, en hij sloot zijn ogen even, zijn gezicht vertrok in een pijnlijke uitdrukking.

In de naam van de Engel, dit was echt fucking vreemd en awkward, maar hij was hier nu toch. Als ze hem ging uitlachen, had ze het volste recht, hij had namelijk hetzelfde gedaan een tijdje terug. Als ze hem ging uitschelden, dan zou hij het maar ondergaan. Maar daarvoor moest hij eerst vertellen wat er scheelde. Hij opende zijn ogen weer en beet opnieuw op zijn lip, waarna hij al zijn moed bij elkaar zocht en het er gewoon uit gooide. "Ik heb echt geen idee, Amber.. Met welke lijm fix je een gebroken hart?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyvr jan 09, 2015 10:36 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
Sayin' we don't miss each other, but it's all fictitious, sayin' that we had enough, but enough of what?
Another slap to the face, another uppercut, I'm just abusive by nature, not cause I hate ya
Not cause I wanna get someone to imitate ya, I know it's hard, I know I intimidate ya
But is you stayin' or goin'? I couldn't breathe and you ain't even know it

Oké, het ging echt niet goed met deze jongen. Amber fronste haar wenkbrauwen toen hij zijn ogen sloot en er een pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht verscheen. Ze keek toe hoe hij zijn ogen opende en de magische woorden zei: “Ik heb echt geen idee, Amber.. Met welke lijm fix je een gebroken hart?” Een zachte zucht ontsnapte uit haar mond en ze staarde hem even aan. Oké, er waren zoveel dingen die ze nu kon doen. Ze kon hem uitlachen, zoals hij bij haar had gedaan. Ze kon hem helemaal gaan vernederen, zeggen dat het zijn eigen fucking schuld was en dat het super dom van hem was. Dat zou Amber Brown doen. Maar het betekende ook wel iets voor haar dat hij hier was gekomen. Het leek Charlie echt veel te doen en dan kon het niet zomaar iemand geweest zijn. En daarom wist Amber wat ze moest doen. “Er is een speciale lijm voor dat, en het is gemaakt door Amber Brown Companies…” Ze sloeg haar dekbed weg en liet zichzelf uit haar bed zakken. Lopen deed al minder pijn. Voorzichtig hinkte ze naar hem toe en drukte hem in de stoel die bij het bed stond.

Met een pijnlijk gezicht hurkte ze bij hem neer en keek hem aan. “Luister goed naar me, want ik ga het niet nog een keer herhalen, aangezien ik nu een uitzondering voor je maak, want ik help geen mensen.” Ze keek hem even streng aan. “De rest van de dag mag je van mij alles doen wat je wilt. Huilen, niet eten, niet slapen, fuck alles. Maar morgen pak je jezelf bij elkaar. Het gaat zeker nog wel wat pijn doen, maar doorgaan is het beste wat je kan doen.” Ze dacht aan zichzelf, hoe ze kei- en keihard had gehuild. Ze had heel haar kamer overhoop gehaald, een borstel in de spiegel gegooid, waar nu een barst in zat. Huilend had ze op de grond gezeten, net zolang tot haar hart het had opgegeven met voelen. Amber schudde haar hoofd. “Denk aan wat je tegen mij zei. Wij hebben niemand nodig, wij moeten geen mensen toelaten, wij zijn er om onze plicht te vervullen. Zie dit niet als een fout, wees niet te hard voor jezelf, zie dit als een wijze les.” Amber had namelijk geen idee dat de Engelen hem straften hiervoor, want ze wist niet eens van hun bestaan, WANT DAT HAD HIJ HAAR NIET VERTELD.

Amber keek Charlie aan. “Ze moet heel erg speciaal zijn om jou hart gewonnen te hebben, dat weet ik zeker. Maar stel dat je nog een keer een les wilt leren over hoe de liefde gaat, denk er dan aan dat je geen hand vol meisjes hebt, maar een eiland vol meisjes, en over een paar jaar een wereld vol meisjes. En als je geen les meer wilt leren, wees dan blij. Je hebt niemand nodig, want als iedereen je laat vallen, heb je altijd jezelf nog.” Voorzichtig pakte ze de rand van haar bed weer vast en trok zichzelf met een pijnlijke kreun omhoog. Holy dickholes. Ze keek op hem neer. Het was best wel erg om hem zo te zien, zeker toen ze de vreugde in zijn gezicht had gezien in de danger room. Charlie…oh Charlie. Ze schudde haar hoofd. Zou ze…? Of…? Maar dat zou hij vast niet…? Nee…
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyza jan 10, 2015 11:23 am


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Het was er uit, de woorden waren gesproken, en nu stond hij te wachten op reactie. Het enige wat ze liet horen was een zachte zucht, en toen niet echt iets meer. Opnieuw beet hij op zijn lip, wendde zijn blik terug van haar weg. Dit was.. Een fout geweest. Hij had nooit naar hier moeten komen, had er gewoon moeten mee dealen tot Raziël hem genade zou schenken en zijn hart terug van ijs zou maken.

“Er is een speciale lijm voor dat, en het is gemaakt door Amber Brown Companies…” Zei ze toen, en ze stapte uit het bed. Zachtjes drukte ze hem in een stoel, waar hij zich gedwee in liet vallen. Met een pijnijk gezicht hurkte ze bij hem neer en begon ze te praten. Met een even pijnlijke blik keek hij haar aan, luisterde naar de woorden die ze zei.

Bij elke normale mens zou dit werken, maar niet bij hem. Het was niet eens een normale situatie. Zijn hart was gebroken door een meisje met een mutatie, dat was heel anders. Hij had niet van haar gehouden, dat gevoel had ze gewoon bij hem opgewekt. Amber stond weer op, en hij slikte even, hopend dat zijn stem vast genoeg zou klinken om te spreken.

"Ik ben zeker dat iedereen zich geholpen zou voelen bij die woorden, maar er zijn dingen die je nog niet weet", Begon hij, waarna hij zijn blik kort op haar richtte en toen weer op de grond voor zijn voeten. "Het meisje had een mutatie waarbij ze verliefdheid heeft opgewekt. Het heeft maar een uur of 5 geduurd, maar.." Hij twijfelde even, wist niet hoe slim het was om nu nog door te praten. Maar fuck alles, zij had hem toen ook de volle waarheid gezegd, nu was het tijd om haar terug te betalen.

"Dat waag je niet", Klonk de stem van Raziël ijzig koud in zijn hoofd, maar hij negeerde het. "Het ding is, je weet die stemmen nog? Dat zijn mijn opdrachtgevers.. Zij helpen me met het blokkeren van mijn emoties zodat het allemaal makkelijker gaat, snap je? Dat doen ze al sinds dat voorval met mijn valk”, Charlie gebruikte expres dat ene woord en niet ‘Engelen’, dus eigenlijk had hij de regel nog niet overtreden.

"Maar ze zien dit alles als ongehoorzaamheid, en daar straffen ze me voor. Ze willen me niet meer helpen, en nu voel ik alles wat ze al die tijd tegengehouden hebben", Zijn stem was ergens halverwege beginnen trillen. Hij zou wel snappen als ze vragen had nu, vragen waar hij eerlijk op zou antwoorden, als het hem lukte tenminste. Want zoals hij nu bezig was, wist hij niet of hij zich nog zou kunnen controleren, en het laatste wat hij wou was voor haar ogen instorten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyza jan 10, 2015 4:48 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
Sayin' we don't miss each other, but it's all fictitious, sayin' that we had enough, but enough of what?
Another slap to the face, another uppercut, I'm just abusive by nature, not cause I hate ya
Not cause I wanna get someone to imitate ya, I know it's hard, I know I intimidate ya
But is you stayin' or goin'? I couldn't breathe and you ain't even know it

Haar woorden schenen niet te helpen. Dat vond Amber niet leuk, want nu deed ze eens haar best om iemand te helpen . “Ik ben zeker dat iedereen zich geholpen zou voelen bij die woorden, maar er zijn dingen die je nog niet weet.” Verbaasd fronste Amber haar wenkbrauwen. Ging Charlie het haar vertellen, of zou hij haar weer maar voor de helft inlichten over dingen? Dan zou het meteen de eerste en laatste keer geweest zijn dat Amber hem geholpen. Maar voordat ze iets kon zeggen, keek Charlie naar de grond. Ging hij het echt zeggen? Hij vertelde dat het over een meisje ging dat haar mutatie op hem had gebruikt. Voor een paar uur lang was hij smoorverliefd op haar geweest. Dat gedeelte kon Amber nog volgen, omdat ze het zelf ook begreep. Het maakte niet uit hoe lang je iemand kende, als je smoorverliefd was op diegene, dan kon diegene je hart helen en breken. Maar wat hij haar nu ging vertellen, was shit waar zelfs Amber goed over moest nadenken.

Charlie had dus stemmen in haar hoofd, opdrachtgevers die hem zeiden wat hij moest doen en wat hij moest voelen. Nou ja, wat hij niet moest voelen natuurlijk. Zijn opdrachtgevers zagen dit dus als een soort ongehoorzaamheid, waardoor ze hem niet meer gingen helpen en hij gewoon zijn gebroken hart voelde. Oké, Amber dacht dat haar leven fucked up was op het moment toen Grace werd geboren, maar als Charlie al zijn hele leven met deze stemmen in zijn hoofd leefde was zijn leven ook best wel fucked up geweest. Zij had bewust de keuze gemaakt om mensen uit haar leven te schrappen, mensen niet toe te laten en gewoon de persoon te zijn die ze was. Charlie had die keuze nooit gehad, volgens Amber moest hij zijn wie die stemmen wilde dat hij was. En dat was helemaal vervelend, om niet te kunnen zijn hoe je was. Amber schudde haar hoofd.

“Okay….ik had nooit verwacht dat dit was wat je me kwam vertellen. It sounds all super fucked up…” Amber stond op en liep weer terug naar haar bed. Ze ging op haar bed zitten en liet de informatie die hij haar zojuist had verteld even rustig verwerken. Oké, wat moest ze met al deze informatie? Hoe kon ze hem nou in vredesnaam helpen? “Luister, ik ben geen psycholoog, dus het is allemaal erg verwarrend” vertelde ze hem “Ik bedoel, hoe werkt dat dan met je stemmen in je hoofd? Kan je met ze praten zoals wij nu praten, of reageren ze helemaal niet? Horen ze nu wat ik zeg to be honest?” Eigenlijk wilde ze tegen die stemmen gillen dat ze hem met rust moesten laten. Amber kon zich prima voorstellen hoe het moest zijn om de hele tijd stemmen te horen.

Amber stond weer op en legde haar hand eventjes op zijn onderarm. Ze klopte hem eventjes bemoedigend toe. “Dit soort pijn is de ergste pijn die er is. Als wij elkaar slaan, zoals we altijd doen, drinken we een whisky of doen we er een pleister op, en dan is het over. Dit soort pijn moet helen en het beste is om proberen door te gaan, ook al houden die motherfuckers je boven bezig. En je hebt natuurlijk de rebound.” Een klein grijnsje stond op haar gezicht. Niet dat ze zich aanbood als rebound chick. O nee, absoluut niet hoor. Amber zou nooit de rebounder zijn, nooit de sidechick, maar altijd the main chick. Hell to the fucking yeah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyza jan 10, 2015 9:25 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Misschien had hij echt wel de grootste fout van zijn leven gemaakt nu. Sinds hij hier op Genosha was, leek het wel alsof hij de ene fout na de andere maakte, maar deze was toch wel de grootste van allemaal. Tot nu toe dan. Wie weet zou hij nog zo’n grote fout gaan maken dat het hele eiland naar de bodem van de zee zonk.

Hoe zou ze reageren op zijn bekentenis? Zou ze de link leggen tussen de stem die zij gehoord had en hetgeen hij nu verteld had? Zou ze door hebben dat hetgeen hij zijn opdrachtgevers had genoemd ook tegen haar hadden gesproken? “Okay….ik had nooit verwacht dat dit was wat je me kwam vertellen. It sounds all super fucked up…” Begon ze, en hij haalde even zijn schouders op.

Door haar verwarde blik en haar volgende vragen deden hem vermoeden van niet. Rustig luisterde hij naar haar vragen, negeerde de stemmen in zijn hoofd zo goed mogelijk, al was dat best zwaar. Het feit dat hij over hen zat te praten, maakte hen niet zo blij. Daarom verscheen er een klein, pijnlijk glimlachje op zijn lippen bij haar laatste vraag.

“Je hebt denk ik geen idee hoe fuckedup het is”, Zei hij, en hij opnieuw even zuchtte. "Ik had nog nooit dat ene gevoel gehad, en ik wist niet wat ik miste. Dat maakte het.. Minder lastig? I don't know. Ik bedoel, ik weet nu hoe het is, ik weet hoe goed het voelt, maar ik mag het nooit meer opnieuw voelen. Dat laten ze niet toe", Ging hij verder, waarna hij even rustig probeerde te ademen omdat het praten hier over best wel lastig was, en hij voelde dat hij nu toch wel even op iets anders moest focussen.

Daarom besloot hij maar om op haar verdere vragen te antwoorden. “Maar om op je vraag te antwoorden, ja, ze horen je. Meer nog, ze zijn niet zo blij dat ik het over hen heb nu. Dat bedoelde ik dus die ene keer toen ik zei dat ik het niet mocht vertellen.. Maar nu heb ik niks te verliezen, ze kunnen me niet nog erger straffen dan dit", Vertelde hij, waarna hij haar weer aan keek. Het was een feit, nu konden ze niet echt meer iets doen om hem te straffen, dat deden ze toch al.

Amber was weer opgestaan, klopte nu bemoedigend op zijn onderarm, net zoals in de danger room. Het was een fijn gebaar, betekende voor hem evenveel als een knuffel voor eender wie zou betekenen. Haar volgende woorden deden hem heel even een scheef grijnsje opzetten. "Ik kan je geen ongelijk geven", Zei hij, de vermoeidheid was nog in zijn stem hoorbaar, maar de pijn was er al wat meer uit. "Ik ben Charlie Garroway.. Ik kan de hele wereld hebben", Fluisterde hij zachtjes, meer tegen zichzelf dan tegen haar, waarna hij kort even zijn handen door zijn warrige haren haalde en haar toen heel even met een dankbare blik aan keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyzo jan 11, 2015 1:24 am

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
Sayin' we don't miss each other, but it's all fictitious, sayin' that we had enough, but enough of what?
Another slap to the face, another uppercut, I'm just abusive by nature, not cause I hate ya
Not cause I wanna get someone to imitate ya, I know it's hard, I know I intimidate ya
But is you stayin' or goin'? I couldn't breathe and you ain't even know it

Ze wist hoe hij zich voelde. Ze had zich precies hetzelfde gevoeld als met Gabriel. Voor mensen die hun emoties niet veel lieten zien, was het gewoon verschrikkelijk als ze opeens hun emoties moesten laten zien. “Ik weet hoe je je voelt, Charlie” fluisterde ze zachtjes en een kleine glimlach stond op haar gezicht “Ik zie dat het pijn doet en het valt me nog mee hoe je reageert. Ik heb mijn hele kamer afgebroken voor Gabriel, ik heb me op verschillende mensen afgereageerd vanwege hem. Ik weet niet hoe zij is, maar misschien is zij er nog voor jou…dat je nog met haar kan praten. Want niets doet meer pijn dan ook niets meer van diegene horen.”

Amber vond dat ze deze situatie redelijk goed behandeld had. Hoe moest zij in godsnaam iemand helpen met een gebroken hart, terwijl ze zelf ook net achter een gebroken hart was? Maar ze moest zeggen dat ze het goed afgehandeld had. Amber was geen enkele keer haar agressie verloren, wat natuurlijk ook al vrij nieuw was, en ze had Charlie zijn verhaal laten doen. Charlie mocht wel trots op haar zijn, jeez. “Ja, ze horen je. Meer nog, ze zijn niet zo blij dat ik het over hen heb nu. Dat bedoelde ik dus die ene keer dat ik zei dat ik het niet mocht vertellen.. Maar nu heb ik niets te verliezen, ze kunnen me niet nog erger straffen dan dit.” Amber keek hem eventjes aan en schudde haar hoofd. Oké, ze had dus een fout gemaakt om hem zo te behandelen op de dag dat ze samen in zijn kamer hadden gechilld. Damnit. Amber was dan wel niet zo begaan met Charlie, aan vooroordelen had ze een hekel en nu had ze het zelf ook gedaan.

“Ik ben Charlie Garroway…ik kan de hele wereld hebben” Amber grinnikte om zijn woorden en beantwoordde zijn dankbare glimlach. “Exactly! Waarom blijven hangen bij één persoon, als dat je twee keer met je wimpers wappert en er een horde dametjes aan je voeten hangt.” Amber haalde haar schouders op, hij deed maar. Daar had zij natuurlijk vrij weinig over te zeggen. Ze staarde hem nog even aan. “Oké, ik weet dat ik me daarom wel stom heb gedragen tegenover je, want ik wist niet dat je het niet mocht zeggen…ik voelde me eigenlijk nogal dom, omdat ik je mijn halve verleden vertelt had en jij, voor mijn gevoel, maar een half antwoord gaf…” Ze haalde haar schouders op. Als ze weer zouden zijn zoals ze waren, dan zou het hem niet zoveel uitmaken. Sterker nog, ze zag hem er voor aan nu gewoon weg te lopen. Maar dan had Amber dit in ieder geval aan hem duidelijk gemaakt. In de Danger room had ze hem al willen vertellen waarom ze eigenlijk zo’n hekel aan hem had.

Amber slikte even. “Dus….daarom ga ik je nu iets zeggen en luister heel, heel, heel, HEEL erg goed, want dit zul je niet vaak horen uit mijn mond…” God, ze ging doen waar ze het meeste hekel aan had. Beter hoorde hij het meteen, anders zou ze gewoon ‘fuck you’ zeggen. Amber haalde diep adem. “Charlie Garroway, I…” Kom op, Amber, nog twee woordjes, je kan het gurl “am….” Dit woordje was het moeilijkst, maar ze was er bijna, kom op! “…sorry.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyzo jan 11, 2015 2:10 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Uit alle mensen op dit hele fucking eiland, zou zij hem waarschijnlijk het best begrijpen. Niet Sierra, die toch wel haar best had gedaan om hem te helpen. Niet Lorise, die ondanks alles nog wel voor hem klaar stond. Nee, zij wisten helemaal niet hoe het was. Allebei totaal anders opgegroeid dan hij, zonder de verplichting om iemand te zijn die ze niet waren.

Maar kon hij ooit anders zijn dan dit? Sinds zijn geboorte hoorde hij de stemmen al, sinds zijn geboorte waren ze al bezig met het omvormen van wie hij was naar het perfecte instrument voor hun idealen. De perfecte moordenaar, die het onrecht die op de wereld was moest uitschakelen. Zijn eerste moord had hij gepleegd op zijn 12de, minstens 500 waren er gevolgd sinds die dag.

Charlie was Charlie, het resultaat van de stemmen en zijn vader. Ergens vermoedde hij ook wel dat ze hem hadden uitgekozen juist omdat hij de eerstgeborene zoon van Liam Garroway was. Als Isaac voor hem was geweest, dan had hij misschien een ander lot gehad nu. Dan zat hij nu niet hier, maar veilig thuis in Canada.

“Ik weet hoe je je voelt, Charlie” Fluisterde ze zachtjes, daarmee bevestigend dat hij het toch wel bij het rechte eind had. Ze vertelde dat ze zijn reactie nog vond meevallen, iets wat hem toch wel even opbeurde. "Ik heb nog een laatste keer met haar gesproken ja, en ze zei dat ze er voor me zou zijn, maar zij kan me niet helpen en dat weten we allebei", Antwoordde hij. Met de info die ze nu had, zou ze ook wel snel die conclusie maken.

“Oké, ik weet dat ik me daarom wel stom heb gedragen tegenover je, want ik wist niet dat je het niet mocht zeggen…ik voelde me eigenlijk nogal dom, omdat ik je mijn halve verleden vertelt had en jij, voor mijn gevoel, maar een half antwoord gaf…” Zei ze toen, waarna ze haar schouders ophaalde. Charlie haalde op zijn beurt zijn schouders op. "Ik was nogal vaag, dus je kon het niet weten", Reageerde hij.

De jongen merkte hoe ze even slikte. “Dus….daarom ga ik je nu iets zeggen en luister heel, heel, heel, HEEL erg goed, want dit zul je niet vaak horen uit mijn mond…” Zei ze, en hij trok even zijn wenkbrauw op. Hij volgde haar advies wel op en luisterde goed. De woorden die volgden, had hij nooit van haar verwacht. "Charlie Garroway, I am sorry", Zei ze, en hij hoorde dat ze er wel moeite mee had.

Niet dat hij dat erg vond. Hij keek haar even verbaasd aan, maar toen kwam er toch een glimlachje om zijn lippen. "Dat had je niet moeten doen", Zei hij toen zachtjes. "Maar.. Bedankt. Alweer. Voor alles ofcourse", Vervolgde hij. Hier zou hij ook geen gewoonte van beginnen maken hoor. Maar ergens gaf het hem een goed gevoel, voor het eerst sinds dagen, dat er misschien wel een mogelijkheid was dat ze elkaar minder zouden haten dan de eerste paar weken dat ze op het eiland waren.

"I could really use a goddamn cigarette right now", Merkte hij toen op, terwijl hij even de ruimte scande en toen naar Amber keek. "Ga je mee naar buiten of houden ze je hier vast?" Vroeg hij toen, niet zeker wetend of ze haar ziekenhuiskamer eigenlijk wel kon en mocht verlaten. Of de mogelijkheid was er ook dat ze nog zou wachten op die andere dude, dan was dat ook goed voor hem, dan ging hij wel alleen natuurlijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyzo jan 11, 2015 7:24 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

Amber had haar excuses aangeboden en dat was iets waar ze misschien later spijt van ging krijgen, maar voor nu was het iets waarbij ze zich goed voelde. Anders dan Charlie en Max had zij geen stemmen in haar hoofd die haar vertelden wat ze moest doen. Bovendien zou Amber daar niet eens naar luisteren. Zij was Amber Brown en niemand, en ik herhaal, niemand kon haar vertellen wat ze moest doen. Natuurlij konden ze haar advies geven, maar waarschijnlijk zou ze toch haar eigen plan trekken. Amber werd gek van de mensen die haar dachten te kunnen vertellen wat ze moest doen. En als zij stemmen zou hebben in haar hoofd, zou ze gewoon vertellen dat als ze een meisje wilden vertellen wat ze moest doen, ze naar een bordeel moesten gaan. Als dat maar eventjes duidelijk was.

Charlie vond dat ze haar excuses niet had hoeven maken, maar ze haalde haar schouders op. “Ik had het al in de danger room willen zeggen to be honest”bekende ze “Maar ik vond het moment niet echt, aangezien we allebei best wel druk waren.” Een grijns stond op haar gezicht. Vrienden of niet, ze hadden Damian wel eens laten zien wat er gebeurde als je Charlie en Amber in een ruimte zette tegenover een groep moordlustige drugdealers. Het was geen partij geweest voor hen, al waren ze er allebei op het einde toch niet zo makkelijk vanaf gekomen, aangezien ze wel gewond waren geraakt. Maar goed, Amber en Charlie hadden het allebei overleefd. Al waren ze toch weer opnieuw gewond geraakt….zij was zo wat uit elkaar gevallen en hij had een gebroken hart. Mmm, dan hadden ze elkaar beter kunnen afmaken in de danger room. Nee hoor, just kidding, obvi.

“I could really use a goddamn cigarette right now” “Well, give me a break” gooide Amber er hysterisch achteraan en rolde met haar ogen “Ik heb hier een keer een sigaret gerookt…de volgende dag kwam ze boos de kamer binnen dat het hier naar sigaretten rook.” Een grijns stond op haar gezicht. “Nee, ze was niet zo blij. Mja, care.” “Ga je mee naar buiten of houden ze je hier vast?” Haar wenkbrauwen schoten omhoog. Haar vasthouden? HA! Mochten ze willen. “Ik ben Amber Brown, honey, niemand houdt mij langer dan ik wil vast.” Een grijns stond op haar gezicht, terwijl ze zich uit het ziekenhuisbed liet glijden. Eerst was het tijd om zichzelf een beetje om te kleden. Onder haar prachtige ziekenhuiskleding had ze eigenlijk alleen haar string en een bh aan. De blauwe plekken, de schaafwonden, de beurse plekken op haar lichaam zouden zichtbaar zijn. Maar als Charlie daar te awkward van zou worden, keek hij maar mooi de andere kant op. Amber kende geen schaamte. Daarom lag haar lange cape van het ziekenhuis al gauw op de grond en keek ze naar de kleding die daar voor haar klaar lag. Het was nog steeds niet haar gebruikelijke kleding, dus voelde ze zich er nog steeds niet thuis in. Maar ach, boeiend.

Eenmaal klaar stond ze in een leren broek, een t-shirtje en haar gebruikelijke bontachtige jas in de kamer. Ze liet zichzelf voorzichtig in de rolstoel zitten en deed als finishing touch haar hoge hakken aan. Terwijl ze een elastiekje van haar nachtkastje pakte, keek ze hem met een grijns aan. Amber was dan wel gewond, maar nog steeds gestoord. “En nu krijg jij, Charlie Garroway, de eer om mij naar buiten te rijden, op dit onwerkelijk prachtige ding van ziekenvervoer….” zei ze met een grijns, terwijl ze haar haren in een rommelige paardenstaart bond. Nou ja….onwerkelijk prachtig, als je er een stootje tegen zou geven zou hij waarschijnlijk van ellende uit elkaar vallen. “Ik ben weg!” schreeuwde Amber. Haar stem was echter zo luid dat een van de zusters het wel zou horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyzo jan 11, 2015 10:27 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Echt hoor, Amber was nu al de tweede persoon op dit eiland die over de stemmen in zijn hoofd wist. Grace was nog een stapje dichter bij de waarheid over hun identiteit, maar Amber was dan weer degene die wist wat die stemmen in zijn hoofd deden. Maar voor nu zou hij echt stoppen met het praten over al deze dingen tegen wie dan ook, het draaide toch altijd uit op problemen en daar had hij nu wel even genoeg van, dank u zeer.

Hoewel, zijn ene probleem leek een ander wel op te lossen. Amber had zonet maar even haar excuses gemaakt, iets wat hij niet verwacht had maar wel apprecieerde. Tegelijkertijd was het ook wel raar. “Ik had het al in de danger room willen zeggen to be honest” Zei ze toen. “Maar ik vond het moment niet echt, aangezien we allebei best wel druk waren.” Vervolgde ze, en hij dacht er even met een grijnsje aan terug.

Vooral het vuur op het einde, dat was echt wel het beste deel geweest. Daarna was het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan, voor hen allebei. Zij had haar problemen en hij had de zijne, dus hij kon zich ook wel voorstellen dat zij liever gewoon terug in de tijd zou gaan, naar het moment voor al die dingen waren gebeurd. Gewoon lekker los gaan op die stomme gangsters en vergeten dat ze eigenlijk op een stom eiland zaten in plaats van in de vrije buitenwereld.

Nu goed, hij had wel even wat nicotine nodig hoor nu. Ze stemde er dramatisch mee in. Daar was de Amber die hij kende weer. “Ik heb hier een keer een sigaret gerookt…de volgende dag kwam ze boos de kamer binnen dat het hier naar sigaretten rook. Nee, ze was niet zo blij. Mja, care.” Vertelde ze toen, en hij grinnikte even. "Waarom verbaasd me dat niet?" Vroeg hij met een grijnsje, waarna hij voorstelde om naar buiten te gaan.

Nu ja, waarna hij vroeg of ze wel buiten mocht. Wist hij veel hoe het hier werkte met regels en alles? “Ik ben Amber Brown, honey, niemand houdt mij langer dan ik wil vast.” Grijnsde ze terug, waarna ze zich uit haar bed liet glijden en ineens in haar lingerie voor hem stond. Ok, wow, dat had hij niet zien aankomen, maar eerlijk? Boos was hij er ook niet om.

Binnen no time zat ze in iets wat leek op een rolstoel, en had ze zelfs haar killer heels aangetrokken. Letterlijk ‘killer’ heels; was dat niet hetzelfde paar waarmee ze Antonio had vermoord? “En nu krijg jij, Charlie Garroway, de eer om mij naar buiten te rijden, op dit onwerkelijk prachtige ding van ziekenvervoer….” Zei ze. Oh echt? Echt waar? Great, dit alles.

"Het is dat jij al iets voor mij hebt gedaan vandaag hoor, anders had je mooi zelf kunnen duwen", Merkte hij op, terwijl hij een wenkbrauw op trok. Amber liet ook nog even op haar geheel eigen manier weten dat ze weg gingen, en met die woorden duwde hij haar de gang op, richting buiten. Het duurde misschien 5 minuten, veel drukte was er ook niet op de gang.

Eenmaal buiten zette hij de rolstoel neer en hopte hij op het muurtje ernaast. Handig haalde hij zijn pack met zijn aansteker uit en bood er haar eerst een aan, waarna hij oh zo vriendelijk het vuurtje voor haar hield, zodat ze haar peuk kon aansteken. Daarna deed hij het hetzelfde met zijn eigen peuk. Even bleef hij in stilte zitten, waarna hij toch niet kon laten om haar een vraag te stellen die hij al eerder had willen stellen. "Dus je hebt een nieuw vriendje gemaakt?" Vroeg hij, doelend op Max, de naam die ze eerder genoemd had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Emptyzo jan 11, 2015 11:35 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

Gelukkig stemde Charlie er mee in om haar naar buiten te rijden. Dat vond ze stiekem wel nice, omdat ze vond dat hij niet het type was die dat zou doen. Maar stiekem was ze hem nu wel dankbaar dat ze niet alleen naar buiten hoefde. De roddels waren nog steeds de wereld niet uit en Amber had veel gehoord, onder andere van Sierra. Toen ze de deur uitliepen, zuchtte ze zachtjes. Gelukkig was het niet heel erg druk op de weg naar buiten toe, maar zag ze toch een paar mensen die haar aankeken. Toen hun ogen elkaar kruisten, was dat voor Amber een rotmoment. Hoe het ene meisje snel tegen het andere meisje ging fluisteren. Het liefste wilde ze hun twee koppen tegen elkaar knallen, maar dat kon niet. Te lang lopen op haar hoge hakken, waar ze Antonio een kopje kleiner mee had gemaakt, zou pijn doen aan haar ribben, die nog steeds erg blauw waren.

Buiten was het gelukkig nog rustiger en dat was voor Amber prettig, want ze haatte het dat ze nu niets terug kon doen. Natuurlijk kon het wel, maar als ze iemand als Aly tegenkwam die gewoon terugsloeg, dan was ze echt wel de lul. Dankbaar nam ze de sigaret aan die Charlie haar voorhield en wachtte even tot hij hem had aangestoken. Ze nam een snelle trek van de sigaret en sloot even genietend haar ogen. Het was niet haar eigen merk, maar dat maakte niet uit. Elke vorm van nicotine was op dit moment goed. Dankbaar keek ze hem even aan, hij zou het wel begrepen. Ze had hem zojuist beloofd dat ze dat soort uitspraken niet meer ging doen. Verontschuldigingen, bedankjes, Amber begon er niet meer aan.

“Dus je hebt een nieuw vriendje gemaakt?” Geamuseerd trok Amber haar wenkbrauwen omhoog en keek hem even aan. “Nou ja, we hebben elkaar ontmoet in de poppenhoek en het klikte meteen.” Haar spottende lach rolde even uit haar mond en vrolijk nam ze nog een trek van de sigaret. “Letterlijk hoor, ik ken hem nog van de tijd uit Londen. Hij komt uit Dubai en ik ken hem van een uitwisselingsprogramma. Hij is best wel nice hoor, ik denk dat jij hem ook wel mag. Al haat hij elke vorm van leven….wat ons alle drie weer verbind.” Amber knikte wijs en een grijnsje verscheen op haar gezicht. “Hoezo, ben je jaloers?” Ze gaf hem een knipoog en nam nog een trek van haar sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Art of Letting Go (+ Charlie)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Letting go is fateful [&Laura&Bear]
» No, I can't figure you out [&Charlie]
» I know how it goes from wrong and right.. &Charlie
» In my recovery /&Charlie
» Charlie Springs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Hospital Room-
Ga naar: