INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The Art of Letting Go (+ Charlie)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyma jan 12, 2015 12:02 am


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Natuurlijk zag hij ze, de mensen op de gang. Hoe ze keken. Niet dat het hem iets kon schelen, en hij wist dat het Amber sowieso ook niks kon schelen. Het meisje zou haar wraak nog krijgen, hij wist diep vanbinnen dat ze elk gezicht onthield van de personen die het waagden om haar uit te lachen. Ze zou ze opzoeken, eenmaal ze beter was, als ze het niet verwachtten. En dan zou ze toe slaan. Het hele idee amuseerde hem nu al, tbh.

Buiten was het een stuk rustiger, en al snel vervielen ze allebei terug in hun rollen van emotieloze, koude wezens. Geen bedankjes, verhaaltjes over pijn en verdriet, verontschuldigingen, aardige woorden meer. Nee, laat het sarcasme maar komen. Hij kon het wel gebruiken nu. Terug in zijn oude vibe komen, daar kon ze hem als de beste mee helpen.

Al snel had hij al een nieuw onderwerp gevonden. Waarom hij er over begon, was zijn zaak, ze zou de reden waarschijnlijk niet kunnen achterhalen. Ze keek hem even met een opgetrokken wenkbrauw aan. “Nou ja, we hebben elkaar ontmoet in de poppenhoek en het klikte meteen.” Ze lachte even spottend en trok van haar sigaret. Ondertussen liet hij de zijne tussen zijn lippen zitten en speelde er een beetje mee.

Aandachtig luisterde hij naar haar woorden, maar zekerheid had hij nog steeds niet. Max, de naam klonk hem bekend, en haar beschrijving zou ook wel bij hem kunnen passen.. Maar hij had hem nog nooit ontmoet. Alleen maar over hem gehoord. “Hoezo, ben je jaloers?” Vroeg ze met een knipoogje, en nu was het zijn beurt om spottend zijn wenkbrauw op te trekken. Haha, please.

"Uhu", Reageerde hij met een grijnsje. "Zo jaloers, je hebt geen idee", Vervolgde hij, waarna hij even de as van zijn sigaret tikte en keek hoe de vlokjes met de wind werden meegenomen. "Ik denk dat ik hem maar eens ga opzoeken, ooit", Merkte hij op, meer tegen zichzelf dan tegen haar. "Of hij komt eerst naar mij. We zien wel", Vervolgde hij met een geamuseerd grijnsje, waarna hij haar aan keek alsof er niks was gebeurd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyma jan 12, 2015 7:31 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

Vrolijk schoten haar wenkbrauwen eventjes op en neer toen hij vertelde dat hij jaloers was. Amber geloofde het niet eens voor een seconde, maar dat maakte helemaal niets uit. Ze vond het best grappig dat hij het gewoon toegaf, of dat hij het nou meende of niet. “Ik denk dat ik hem maar eens ga opzoeken, ooit. Of hij komt eerst naar mij. We zien wel.” Amber draaide haar hoofd even naar hem en liet haar ogen over hem heen glijden. Uuuuuuuuuuuhm. What the fuck did he just say? Nogmaals ging haar wenkbrauw omhoog, deze keer van verbazing. “Oké, niet om rude te doen en onze hernieuwde harmonie te vernietigen, maar waarom zou je dat doen?” Amber staarde even naar haar nagels. Ergens voelde ze zich er best wel ongemakkelijk bij als die twee gingen praten. Amber wist niet precies wat er tussen Max en haar was, en ze wist ook niet hoe Charlie en zij op dit moment lagen, maar het zou best wel…apart zijn als hij zou vertellen dat hij haar had gekust.

Wat overigens nog awkwarder zou zijn, als Charlie zou vertellen over haar kleine foutje die ze had gemaakt in zijn kamer, zou dat nog erger zijn. Nooit was het de bedoeling geweest om hem een kus te geven, maar dat kwam gewoon omdat ze dacht dat hij Gabriel was #smoesjes #neegrapje. Daar was Amber overigens niet van op de hoogte, al kreeg ze wel steeds meer terug van die avond. Amber keek hem even van opzij aan. Ze moest maar gauw een nieuw onderwerp aansnijden om hem te laten vergeten over Max. Al was de kans groot dat ze elkaar wel eens tegen zouden komen, aangezien dit eiland misschien wel groot was, maar niet groot genoeg om iedereen te kunnen ontlopen. Kijk naar Amber, zij kon ook haar haters niet ontwijken.

“Dus, Charlie, was die stem die ik hoorde in het bos toen ook een van jouw stemmen?” vroeg ze daarom gemaakt nieuwsgierig “Ik bedoel, nu ik die link leg met die opdrachtgevers in jouw hoofd klinkt het allemaal een stuk logischer.” Amber knikte even bevestigend. “En ik dacht dat mijn leven fucked up was, ik heb tenminste nog de keuze om de dingen te doen die ik doe. Maar jij….jij moet.” Amber schudde even haar hoofd. Het was best wel oneerlijk. Een bezorgde blik verscheen even in haar ogen, maar richtte haar ogen weer op de grond. “Hebben die opdrachtgevers wel het beste met je voor? Ik bedoel, als ze je zo erg staffen om dit alles…misschien moet ik eens eventjes via je oor met ze gaan praten, dan houden ze hun mond wel.” Een grijns verscheen op haar gezicht. HA! Wie luisterde er nou niet naar Amber Brown?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyma jan 12, 2015 9:07 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Ondanks de grote verschillen tussen onder en boven, bleef er niet veel geheim voor beide partijen. De meeste gebeurtenissen werden wel gevolgd en geweten, dus daarom had hij er ook over horen praten. Dat hij hier misschien ook kon zijn. Want de activiteiten beneden waren nogal fors gedaald, en nu Amber zomaar even die naam had laten vallen, maakte hij wel snel de conclusie.

Ja, een gesprek met die dude zou vast wel interessant zijn. Heel interessant. “Oké, niet om rude te doen en onze hernieuwde harmonie te vernietigen, maar waarom zou je dat doen?” Vroeg Amber plots, en hij merkte hoe ze wat verbaasd naar hem keek. Charlie trok even geamuseerd zijn mondhoek op. "Om te zien of hij is wie ik denk dat hij is", Antwoordde hij simpel, want zo was het gewoon. En misschien nog voor andere redenen, maar daar was hij nog niet uit.

Niet dat hij met hem zou gaan roddelen over van alles en nog wat. Zo was hij zelf niet en zo zou Max ook niet zijn, als hij was wie hij vermoedde. Maar goed, met het antwoord dat hij had gegeven, zou ze voor nu maar tevreden mee moeten zijn. Meer kon hij haar zelf nog niet vertellen, dus hopelijk kwam ze weer niet aan huppelen met dat hij maar halve waarheden zat te verkondingen.

Ineens stelde ze nog een vraag, en ergens vroeg hij zich af waarom ze zo gehaast van onderwerp wou veranderen. Niet zijn zaken waarschijnlijk, dus hij zei er maar niets van. Ze vroeg hem naar de stemmen in zijn hoofd, en naar de gebeurtenis in het bos. "Jij houd echt niet op hè?" Zuchtte Raziël, en hij hoorde hoe teleurgesteld de Engel was. "Kom op, het is toch niet zo erg? Als ik hier binnen 2 jaar weg ben, zie ik haar nooit meer terug. Het kan geen kwaad", Verdedigde hij zich, waarna hij daarmee het korte gesprek beëindigde.

"Ja, dat was een van hen. Ze waren trouwens ook behoorlijk pissed toen je ineens in mijn kamer was, nadat je die waarschuwing had gekregen", Zei hij met een grijnsje. Typisch Amber, geen fuck geven om welk bevel dan ook. Ergens bewonderde hij haar daar wel voor. Hij wou dat hij die bevelen ook kon negeren, maar zoals ze zelf al zei, hij moest. Hij kon niet anders..

"Ik denk niet dat in mijn oor praten gaat helpen tho. Ik ben hun Jager, ze hebben mij nodig, zonder hen lag ik waarschijnlijk al lang in mijn graf te chillen. Dus ze moeten me ook beschermen, zoals ze die ene keer hebben gedaan? Ze straffen me gewoon omdat ik ongehoorzaam was. Als ik begin te rebelleren tegen hen, stort het systeem in. Ik help hen en in ruil helpen ze mij, maar zij kunnen me evengoed hier en nu dood laten neervallen. Die macht heb ik niet, dus ik vertrouw er op dat ze het beste met me voor hebben ja. En je hebt gelijk, ik heb geen keuze, maar ik ben liever hun werktuig dan dat van mijn vader", Vervolgde hij. Wooow, van waar kwam dat ineens? Sinds wanneer was hij zo open? Echt hoor, this needs to stop right now..

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyma jan 12, 2015 11:25 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

Omfg. Waarom was Charlie in vredesnaam geïnteresseerd in Max? Niet dat ze Max meteen voor zichzelf wilde claimen, want het stond hem vrij om te doen en te laten wat hij wilde, maar Amber was gewoon bang dat er twee dingen heel erg in elkaar om gingen lopen. “Hij is gewoon een normale jongen uit Dubai en hij heeft ook een mutatie net als wij, het is allemaal hartstikke gezellig, niets raar aan, gewoon normaal. Zoals jij en ik.” Slecht voorbeeld, want Charlie en zij waren natuurlijk niet echt normaal. Los van het feit dat ze killer mutaties hadden, waren ze qua sociale ontwikkeling ook niet echt normaal. God, God, God, kon ze Max nou maar eventjes uit het hoofd zetten van Charlie, dan zou hij het misschien wel vergeten. Want Amber had natuurlijk wel door dat Max een mutatie had die niet echt alledaags was en Charlie natuurlijk ook wel en dat dit best wel eens zou kunnen botsen. Help me nooooow.

“Ja, dat was een van hen. Ze waren trouwens ook behoorlijk pissed toen je ineens in mijn kamer was nadat je die waarschuwing had gekregen.” Amber kon het niet helpen, maar een lach, een gemeende lach, ontsnapte uit haar mond. “Sorry” zei Amber grinnikend “Maar dat vind ik echt geweldig. Zoals ik al zie, niemand zegt Amber Brown wat ze moet doen. Nu hoop ik alleen niet dat ze ook uit je hoofd kunnen komen, want in deze staat ben ik niet paraat om ze aan te kunnen.” Ugh. Waarom zei ze dat nou weer? Charlie zag waarschijnlijk zelf ook wel dat ze niet in staat was om ook maar een teen te kunnen bewegen zonder de uiterste pijnen van de hel te moeten doorstaan. Amber had pijn, en pijn was in dit geval niet zo fijn. Fucking Adrian Harper, ik krijg jou nog wel.

Amber staarde hem eventjes aan toen hij was begonnen over waarom ze wel goed voor hem waren. Ze fronste haar wenkbrauwen. Charlie was nu heel erg open tegen haar. Amber knikte ze begreep het. “Maar…liever het werktuig van hun dan van je vader?” zei ze toen zachtjes, terwijl ze haar rolstoel wat rechter zette, zodat ze hem aan kon kijken. “Wat heeft je vader hier mee te maken?” God, Amber, wordt nou niet te nieuwsgierig. Ze schudde haar hoofd. “Dat is misschien te privé. Maar als je het kwijt wil, je kan het me vertellen. Ik geloof dat ik nu wel een beetje over het stadium heen ben waarin ik alles aan iedereen ga vertellen over hoe jouw leven in elkaar zit.” Amber nam een laatste trekje van haar sigaret en schoot hem weg. Gimme more, gimme more. Wie weet wanneer ze weer een sigaret kon roken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptydi jan 13, 2015 1:36 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Ergens snapte hij de lichte vorm van paniek waarin Amber nu zat niet. Hij wou gewoon checken of de Max waar ze het over had een Grim Reaper was. Niet zomaar een Reaper, nee, de Reaper. De persoon die het dichtst bij de Duivel stond en zijn bevelen rechtstreeks van hem kreeg. Niet veel figuren uit de onderwereld waren zo close met hem, sinds hij eigenlijk nooit de moeite nam om rechtstreeks tegen al zijn onderdanen te spreken.

Als het hier echt ging om die ene Reaper, dan moest hij maar eens gaan bespreken hoe ze dat gingen aanpakken. Vroeg of laat zouden ze elkaar tegenkomen, en daar wou hij sowieso op voorbereid op zijn. “Hij is gewoon een normale jongen uit Dubai en hij heeft ook een mutatie net als wij, het is allemaal hartstikke gezellig, niets raar aan, gewoon normaal. Zoals jij en ik.” Zei ze, en hij lachte even geamuseerd. "Right, een hele normale jongen dan", Merkte hij droogjes op, maar oké, ze wou het er duidelijk niet over hebben, dus hij zou er maar gewoon over zwijgen.

Amber begon over de stemmen, stelde een paar vragen waar hij eerlijk op antwoordde. “Maar dat vind ik echt geweldig. Zoals ik al zei, niemand zegt Amber Brown wat ze moet doen. Nu hoop ik alleen niet dat ze ook uit je hoofd kunnen komen, want in deze staat ben ik niet paraat om ze aan te kunnen.” Zei ze, en hij knikte even. Yeah, daar had ze wel een punt. Zij zou vast beter omgaan met die stemmen, sowieso.

"Ze hebben geen lichaam, don't worry. Die ene keer dat ze het mijne overnamen, was omdat je me bedreigde, en dat doe je nu dus niet", Zei hij luchtig, alsof die gebeurtenis in het bos gewoon ging om een gezellige picknick ofzo. Het was vreemd om zo open te praten over alles, zeker omdat ze echt wel door bleef vragen en hij zomaar even heel open tegen haar zat te doen.

Amber knikte, maar toen merkte ze toch iets op over het ding dat hij beter niet had gezegd. “Maar…liever het werktuig van hun dan van je vader?” Vroeg ze zacht, en ze kwam ineens voor hem staan met haar rolstoel. Charlie keek haar eerst niet aan, maar deed dat daarna wel. Hij mocht geen zwakte meer tonen, echt niet. “Wat heeft je vader hier mee te maken?”

Ffs, natuurlijk had ze er vragen bij. Natuurlijk zou ze die ook gewoon stellen. Charlie slikte even. Haar volgende woorden stelden hem een beetje gerust, maar hij wist helemaal niet zeker of hij hier wel over wou praten. Ondertussen zag hij hoe ze haar peuk weg schoot. Subtiel haalde hij zijn pack weer boven en legde het op haar knie. Als ze wou, mocht ze gerust nemen, het kon hem niet echt boeien nu. Het was een rokersding, delen als iemand er behoefte aan had.

"Ik heb je al over hem verteld, je bent zeker wel slim genoeg om te weten wat ik bedoel", Antwoordde hij simpel. In zijn hoofd kwamen de beelden terug, en deze keer moest hij het alleen zien te weerstaan. Normaal hielpen de Engelen hem daar bij, maar die waren aan het staken momenteel. "Voor hem was ik iets dat hij kon trainen, niet een zoon waar hij om moest geven", Vervolgde hij zachtjes, waarna hij zijn blik naar de grond richtte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptydo jan 29, 2015 11:13 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

Een hele normale jongen inderdaad, dat was wat Max was. Misschien wilden die stemmen in zijn hoofd wel graag met Max afspreken? Maar waarom? Hij had hen toch helemaal niets aangedaan? Het enige wat hij deed was af en toe een klusje voor the devil en dat was alles. Maar toch scheen Charlie geïnteresseerd in hem. Dat begreep Amber niet. Maar goed, het maakte niet uit, ze hadden het al over iets anders. Charlie vertelde haar dat de stemmen alleen zijn lichaam overnamen omdat zij hem bedreigde. Amber haalde haar schouders op. “Ik geloof niet dat ik in de positie verkeer om je nu te bedreigen, aangezien het ergste wat ik kan doen is over je tenen rijden.” Amber grinnikte en schudde haar hoofd, terwijl ze wat haren uit haar gezicht sloeg. Amber nam dankbaar nog een sigaret aan en stak hem op, maar ondertussen bleef ze Charlie geïnteresseerd aankijken.

“Ik heb je over hem verteld, je bent zeker wel slim genoeg om te weten wat ik bedoel. Voor hem was ik iets dat hij kon trainen, niet een zoon waar hij om moest geven” vertelde Charlie en richtte zijn blik op de grond. De ademhaling van Amber werd wat heftiger, omdat ze zag dat het hem pijn deed, ook al zou hij dat nooit toegeven. Instinctief schoot haar hand naar zijn pols. Niet gemeen, niet dwingend, niet om hem pijn te doen, maar om te laten weten dat ze er was. “En dat is hoe jij zo fucked up bent gekomen” concludeerde Amber en zuchtte zachtjes. Een combinatie van die stemmen en van zijn vader natuurlijk. Amber begreep het heel goed.

Ze slikte. Nu moest ze natuurlijk iets zeggen. Maar daar was Amber niet zo goed in. Ze loste liever dingen op met haar vuisten, maar de vader van Charlie liet zich heus niet zomaar in elkaar slaan. “Wat jouw vader tegen jou heeft gedaan, verdient niemand. Jij niet, ik niet, niemand. En dat het er voor heeft gezorgd dat het is hoe je nu bent, siert je ergens. Maar…” Amber schudde haar hoofd “…ik weet dat het je niets kan schelen, maar ik vind het echt heel erg voor je. Ook al haatte ik je voor ons avontuurtje in de danger room, niemand verdient wat jou vader heeft gedaan. Een vader hoort een voorbeeld voor je te vormen, maar…” Nogmaals schudde ze afkeurend haar hoofd.

Amber nam een flinke hijs van haar sigaret en staarde naar iets in de verte, wat haar ogen volden. Ze liet Charlies pols los, genoeg lichamelijk contact voor vandaag. “We lijken veel op elkaar” gromde ze “Mijn vader…” Amber rolde met haar ogen. “Mijn vader is de grootste mislukking van deze aarde. Hij is verslaafd aan amfetamine en praatte alleen met mij als ik drank of drugs bij had. Anders was ik niet interessant. Mijn moeder komt uit Puerto Rico en is geen haar beter. Ze is een aan heroïne en alcohol verslaafde hoer. En niet eens als scheldwoord, maar het is echt zo…” Amber keek naar haar nagels, die zonder manicure niet van haar leken. Ze waren niet lelijk, alleen misten ze nepnagels. Ugh, misschien kon ze de zuster overhalen iets te laten doen er aan? “En hoewel ik steeds meer op hen begin te lijken, hoop ik dat ik ze nooit meer hoef te zien. Zowel hun niet, als Grace niet, als Gabriel niet.” Amber roggelde en spuugde op de grond bij het zeggen van hun naam. Agressief liet ze zich weer in haar rolstoel zakken en kreunde pijnlijk toen haar rug de rand raakte. Shit, stomme gebroken ribben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyvr jan 30, 2015 2:47 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Pijnlijke herinneringen aan al die keren dat zijn vader het nodig had gevonden om hem helemaal klein te maken op training. Al sinds het moment dat hij zijn valk de nek had gebroken, was hij gewoon bezig met de volgende stap: hem breken. Alleen lukte dat nooit echt helemaal, dankzij de steun van Raziël dan. Zonder hen had hij het sowieso ook niet gehaald, was hij waarschijnlijk nooit 19 geworden. Het was een complexe zaak. De Engelen hadden delen van zijn herinneringen voor hem afgeschermd op zijn vraag dan, maar ze waren er wel..

En nu kwamen ze dubbel zo hard terug. Hoe meer hij probeerde om het te weerstaan, hoe moeilijker het ging. En blijkbaar had ze dat door, natuurlijk. Haar hand sloot zich om zijn pols, en hij weerstond de eerste reflex om hem los te trekken. Het voelde.. Best goed. Niet dat hij er om zou vragen, maar het trok hem los uit zijn gedachten. “En dat is hoe jij zo fucked up bent gekomen” Zei ze, als een soort psychiater die een conclusie maakte. "Thanks, doctor Brown", Zei hij, in een poging om weer helemaal te focussen op de realiteit en niet op de stomme dingen in zijn hoofd en hart.

Amber vervolgde haar peptalk door hem te vertellen dat ze het erg voor hem vond. Dat ze hem haatte, sowieso het meest voordat ze samen hadden gewerkt, maar dat ze het toch erg voor hem vond. En dat waardeerde hij wel. Een korte zucht schoof over zijn lippen, maar het was geen sarcastisch gebaar ofzo. Eerder een zucht van verlichting? Zoiets. Ze liet zijn pols los en vervolgde haar verhaal. Ondertussen nam hij ook nog een peuk en stak die aan. Doej gezondheid, die was toch al lang verfuckt, dus waarom zou hij er nog om geven?

“En hoewel ik steeds meer op hen begin te lijken, hoop ik dat ik ze nooit meer hoef te zien. Zowel hun niet, als Grace niet, als Gabriel niet.” Eindigde ze, waarna ze op de grond spoog en nogal gewelddadig terug ging zitten. Charlie verwerkte de informatie even. "Ik snap niet hoe jij ooit helemaal zelfstandig door die hele situatie bent gekomen.. Ik kreeg daar nog hulp bij. Jammer genoeg gewoon omdat ze me nodig hadden en niet omdat ik het verdiende. Want misschien verdiende ik het helemaal niet", Hij haalde even zijn schouders op.

"Het heeft me waarschijnlijk ook gewoon dieper in de problemen gewerkt. Mijn broer verzette zich niet zo tegen mijn vader zoals ik deed, al deed ik het niet eens bewust? Hij probeerde ons te breken en bij mij lukte dat niet simpelweg omdat mijn opdrachtgevers het blokkeerden. Maar ja, daardoor ging hij nog beter zijn best doen", Vervolgde hij, waarna hij een paar flinke trekken van de sigaret nam en toen zweeg. Fucking hell, waarom praatte hij zoveel. "En ik zeg dit niet omdat ik je medelijden wil, maar omdat ik misschien ergens hoop dat je me snapt", Zei hij er nog zachtjes achteraan. Want had iedereen dat niet nodig, van tijd tot tijd?

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyza jan 31, 2015 7:06 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500
You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby, I know I'm not the only one

Dat Charlie zich rot voelde over hoe zijn vader hem had behandeld, begreep Amber heel goed. Natuurlijk was het nooit leuk als je zo behandeld werd, maar als je zo behandeld werd door je vader, die toch een voorbeeldrol moest vervullen en van je moest houden, was het dubbel zo erg. Wat had Amber gedaan als haar vader zo had gedaan? Nu had ze sowieso teruggeslagen. Maar vroeger…? Voor dat ze zo agressief werd? Dan had zij zich misschien wel laten slaan. Maar hoe ze nu was, dat kwam niet zomaar ergens vandaan. Dit had altijd al diep binnen van haar gezeten. En ze was trots dat het er nu uit was. Want als het er nooit was uitgekomen, wie was Amber Brown dan? “Ik snap niet hoe jij ooit helemaal zelfstandig door die situatie bent gekomen” zei Charlie en Amber schrok op uit haar gedachten “Ik kreeg daar nog hulp bij. Jammer genoeg gewoon omdat ze me nodig hadden en niet omdat ik het verdiende. Want misschien verdiende ik het helemaal niet.” Amber schudde haar hoofd.

“Als jij het niet verdiende, had je hier nu niet gestaan. Hulp wordt alleen geboden aan hen die het nodig hebben, aan hen die het verdienen. Het is niet erg om af en toe hulp te krijgen, ook al voelt het beter om dingen zelf op te lossen. Soms heb je hulp nodig, in een situatie waarin je het meest nodig hebt.” Ze keek hem even van opzij aan, doelend op de situatie die zich in de danger room had afgespeeld. “Ik had geen hulp, nee. Zelfs Gabriel wist niet wat er bij mij thuis gebeurde. Maar hoe ik het zelfstandig redde…alcohol, drugs, mannen, mannen vermoorden en vervolgens het geld dat ik er voor kreeg sparen of uitgeven aan kleding, dat soort dingen. Zonder die uitlaatkleppen had ik het niet gered, simpel weg omdat ik het ook niet zonder hulp kon. Misschien had ik geen persoonlijke hulp, maar wel materiële hulp…nou ja.”

Ze keek Charlie vanaf op zij aan, draaide toen haar hele hoofd naar hem en luisterde naar zijn verhaal. Ze knikte. “Nee, ik begrijp je. Ik begrijp het heel goed. En geloof het of niet, maar ik heb respect voor je dat je het niet hebt opgegeven. Dat klinkt als de Charlie die ik persoonlijk ontmoet heb.” Een glimlach gleed over haar gezicht en ze ging weer goed in haar stoel zitten. Ze sloeg haar lange benen over elkaar. “Ik snap alleen niet dat je nooit de behoefte had om hem…terug te pakken. Als mijn vader mij ooit had aangeraakt, maakt niet uit op wat voor manier, dan had ik zijn hele kop verbouwd. Maar omdat hij mij nooit sloeg, mij nooit vastpakte of iets, vond ik nooit een reden om het te doen.” Amber haalde haar schouders op. Zo ziek was ze nou ook weer niet, dat ze mensen zomaar in het wilde weg begon af te maken. Daar had ze een hekel aan, sterker nog, daar had ze nog een hele tijd tegen gestreden.

“Je hoeft mijn volgende vraag niet te beantwoorden…” begon Amber “…maar ik begrijp iets niet. En het is niet dat ik het niet waardeer, of me niet gevleid voel, maar waarom kwam je naar mij? Ik heb je leven voor de danger room zo zuur mogelijk voor mij doen geprobeerd te maken. Dat lijkt me niet echt een goede eigenschap…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 11:03 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Praten over zijn vader, hoe in de naam van de Engel was het zo ver gekomen? Nog nooit had hij het hier over gehad, zelfs niet met Eva. Die wist wel dat zijn vader een reputatie had, maar niet dat hij er niet voor terug deinsde om zijn eigen zoon een behandeling te geven die alleen de grootste misdadiger verdiende. Maar goed, zijn bekentenis was niet helemaal voor niks geweest.. Ook Amber gaf hem meer informatie, meer inzicht over waarom ze was wie ze was. En dat waardeerde hij ergens meer dan ze waarschijnlijk zou denken.

Op zijn laatste woorden schudde ze haar hoofd. Ze probeerde hem te overtuigen dat hij het wel verdiend had, de hulp van de Engelen. Toch was het moeilijk om het te geloven. Ze hadden hem gewoon in leven gehouden omdat ze hem nodig hadden, omdat ze hem uitgekozen hadden om als slaafje al hun missies uit te voeren. Tot voor kort had hij daar geen problemen mee gehad, maar de recente gebeurtenissen hadden alles in een heel nieuw perspectief gezet. Was er niet meer in het leven dan moorden en zonder vragen te stellen over waarom..

Al wist hij goed genoeg waarom. Maar wie nam uiteindelijk de beslissing over wie er aan de buurt was? Vroeger zou hij nooit twijfelen aan een oordeel, maar nu.. Nu was alles anders. Amber vertelde dat ze zichzelf hielp met drugs, alcohol en andere dingen. Dingen die haar er door hadden geholpen, door de situatie thuis. Charlie snapte het wel, al zou hij het zelf waarschijnlijk niet eens zo hebben kunnen oplossen. Hij had eigenlijk geen idee of hij een oplossing had kunnen vinden.

Waarom hij zijn vader nooit had terug gepakt. Ze vroeg het aan hem en die gedachte had ook al vaker door zijn hoofd gespeeld. ”Die behoefte was er zeker. Maar dat kon ik niet.. Dat mocht ik niet. Hij was in staat me te vermoorden, en mijn opdrachtgevers hadden me nodig. Ik pleegde mijn eerste moord toen ik 12 was, en sindsdien werd ik voor hen nog meer onmisbaar. Toen ik oud en sterk genoeg was om mijn vader uit te schakelen, hebben ze het verboden, dus ik kon helemaal niks meer uithalen", Vertelde hij schouderophalend. Het was een feit dat zijn hele leven lang al anderen besloten of hij iets wel of niet mocht, en daar was niks aan te veranderen.

“Je hoeft mijn volgende vraag niet te beantwoorden…” Zei ze toen, een korte pauze viel. Zijn aandacht had ze wel nu. “…maar ik begrijp iets niet. En het is niet dat ik het niet waardeer, of me niet gevleid voel, maar waarom kwam je naar mij? Ik heb je leven voor de danger room zo zuur mogelijk voor mij doen geprobeerd te maken. Dat lijkt me niet echt een goede eigenschap…” Charlie keek even naar de grond. Ja, waarom? Waarom was hij naar haar gegaan en had hij niet gewoon in zijn eentje zijn eigen problemen opgelost?

"Ik weet het niet.. Misschien..", Hij beet kort op zijn lip. Motherfucking emoties ook. Dit was te veel. "Misschien omdat je de enige op dit hele fucking eiland bent die het dichtst in de buurt komt van iemand die ik misschien een beetje kan vertrouwen?" Zo, dat lag er uit. Hij stelde zich heel kwetsbaar op nu, hopelijk zou ze daar niet proberen haar voordeel uit te halen. Charlie zuchtte even, wreef even vermoeid door zijn ogen, alsof die bekentenis het laatste restje energie uit hem had gehaald.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyvr feb 06, 2015 10:25 pm

The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Tumblr_lss4wcQzGN1r4rw59o1_500

You say I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've done

But when you call me baby, I know I'm not the only one



Amber begreep wat Charlie bedoelde, al leek het haar zo moeilijk. Het was voor haar niet moeilijk om voor te stellen dat die stemmen heus wel iets zouden doen als hij niet gehoorzaamde. “Toch vind ik het knap…” fluisterde Amber “Gewoon, wat hij je heeft laten doormaken. Ik snap dat je de stemmen in je hoofd moet gehoorzamen, maar toch…” Ze schudde haar hoofd en liet haar hoofd vervolgens op haar hand rusten, door haar elleboog op de rand van haar rolstoel te laten leunen. Amber staarde voor zich uit, realiseerde zich heel goed hoe Charlie zich moest voelen. Maar…Amber kon het zich ook aan de andere kant weer niet voorstellen. Er was nooit iemand in haar leven geweest die verteld had wat ze had moeten doen. Of die persoon deed dat wel, maar dan luisterde ze niet. Haar ouders hadden zich nooit met haar opvoeding bemoeit, dus dat er iemand klaar voor haar stond was Amber sowieso niet gewend. Al haar problemen had ze altijd in haar eentje opgelost en op een of andere manier kunnen laten verdwijnen.

Charlie verbrak haar uit haar gedachten. “Ik weet het niet..misschien…Misschien omdat je de enige op dit hele fucking eiland bent die het dichst in de buurt komt van iemand die ik misschien een beetje kan vertrouwen?” Vertrouwen. Dat woord betekende verschrikkelijk veel. Amber had het nooit in iemand gehad, behalve in Max dan, maar dat was ook weer een ander verhaal. Als Charlie haar een beetje vertrouwde, kon ze hem ook een beetje vertrouwen? “Bedankt dat je me een beetje vertrouwd” fluisterde Amber en keek weer in de verte. Het leek alsof haar blik niet meer op aarde was. God, wat had ze trek gekregen in een borrel. “Je hebt wel de juiste persoon gekozen om te vertrouwen” mompelde Amber sarcastisch.

Ze woelde wat door haar haren en staarde weer emotieloos voor zich uit. “Ik walg van mezelf” gromde Amber geïrriteerd en wreef langs haar oog. Dat kwam door de wind uiteraard. “Some random dude tried to kill me and I can’t even blame him, al krijgt hij daar natuurlijk nog wel eventjes iets te horen, sinds ik hier nog steeds zit. Maar als ik de keuze had gehad, was ik hier fucking weggegaan.” En toen had ze gewoon de behoefte om het hem te vertellen. Als hij haar dit belangrijke stuk van zijn leven toevertrouwde, moest zij dat ook maar doen. “Ik word gestoord op dit eiland. Het voelt alsof ik opgesloten zit in een kooitje en niet weg kan vliegen. Ik snap dat het beter is dat ik op dit eiland zit, maar fucking hell…ik word zo gestoord en ik voel zoveel woede in mezelf, dat ik het daarom op de mensen hier afreageer. Dit had allemaal niet gebeurd als ik gewoon mijn woede ergens kwijt kon.” Geïrriteerd spuugde Amber op de grond en veegde nog een keer langs haar oog. Ze wilde haar zwaktes niet laten zien. Bovendien werd de pijn in haar lichaam ook nog eens erger. “Het liefst wil ik gewoon nu opstaan, de zee in zwemmen en gewoon weggaan, God weet waar heen. Maar dat eerste gedeelte gaat alvast niet.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Emptyzo feb 08, 2015 7:03 pm


There Is Nothing Above
There Is Nothing Below

Zijn leven was gewoon fuckedup. Gelukkig zou het niet eens zo heel lang meer duren. Hooguit nog een 6-tal jaren, dan was het voorbij. Dan mocht hij eindelijk rusten. Niet dat hij er echt naar uit keek, want wie keek nu ook uit naar zijn eigen dood, maar toch. Dan was hij wel van alles verlost. Geen stemmen meer die zijn leven bepaalden, geen smerige opdrachten meer doen, geen dagen verspillen aan het plannen van moorden.. Het zou veel rustiger worden, en daar had hij gewoon nu even behoefte aan. Dat kwam waarschijnlijk omdat hij emotioneel gezien nu helemaal kapot was, daarom had hij geen energie meer om te dealen met de realiteit die zijn leven was.

“Toch vind ik het knap… Gewoon, wat hij je heeft laten doormaken. Ik snap dat je de stemmen in je hoofd moet gehoorzamen, maar toch…” Zei ze op zijn woorden, waarna ze even met haar hoofd schudde. Hij haalde zijn schouders even op, keek haar aan met zijn blauwe ogen. "Ik zou niet eens weten wat ik zou moeten doen zonder, snap je? Zoals je eerder al zei.. Dit is wie ik ben, en zoals ik altijd zal zijn", Reageerde hij simpelweg, alsof hij de formule voor zwaartekracht opzegde. Het was een feit en zo behandelde hij het ook. "Als ik nog af raak van die rot emoties, tenminste", Vervolgde hij toen, met een pijnlijk glimlachje. Maar toch wel even een glimlachje hoor.

Amber’s vraag overviel hem wel, even twijfelde hij of hij er op zou antwoorden of niet. Maar dan nog, hij was al de hele tijd eerlijk tegen haar, had al veel verteld. Dus dit kon er toch ook nog bij, right? Daarom gooide hij het er uit, dat ene woordje. Niet dat hij haar volledig vertrouwde, maar toch wel gedeeltelijk. Dat had ze vooral te danken aan de Danger Room, maar ook aan het feit dat ze sindsdien niks had gedaan dat hem enorm op de zenuwen had gewerkt. Hun relatie werd.. Normaler. Hij haatte haar toch al minder dan eerst, en dat betekende veel.

“Bedankt dat je me een beetje vertrouwd” Fluisterde ze zachtjes, en hij keek haar heel even aan met vriendschappelijke blik. Heel even maar, maar ze zou het wel zien. “Je hebt wel de juiste persoon gekozen om te vertrouwen” Zei ze toen sarcastisch. Hij nam nog even een trek van zijn sigaret en blies de rook langzaam uit, voor hij antwoordde. "Ik weet niet of je het beseft, maar ik ben wel heel goed in staat om mensen in te schatten", Zei hij, terwijl hij even tegen zijn hoofd tikte, doelend op de stemmen.

“Ik walg van mezelf” Zei ze plots, en hij keek op. Ze legde uit waarom, eindigde met de mededeling dat ze nu liever gewoon zou verdrinken dan dat ze hier nog een minuut langer zou blijven. Hij dacht er even over na, over hoe hij met deze situatie om ging. "Dan moet je iets zoeken om je woede kwijt te raken, iets dat geen betrekking heeft op andere mensen. Ga trainen, verbeter je mutatie of eender wat", Hij overliep even de opties. "Er zitten hier vast wel mutanten die je misschien een nieuwe vechtstijl kunnen aanleren. Of je kan oefenen op je andere vechtskills, voor als je mutatie even tekort komt", Stelde hij voor, denkend aan dat ene moment dat hij binnen was gevallen toen ze omringd werd door 32 gangsters, en haar mutatie door vermoeidheid even niet kon gebruiken. Hij doelde op Clyde of Damian, die zouden daar toch wel iets op moeten vinden, right?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Art of Letting Go (+ Charlie)   The Art of Letting Go (+ Charlie) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Art of Letting Go (+ Charlie)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Letting go is fateful [&Laura&Bear]
» No, I can't figure you out [&Charlie]
» I know how it goes from wrong and right.. &Charlie
» In my recovery /&Charlie
» Charlie Springs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Hospital Room-
Ga naar: