INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Chayenne Cedar
Chayenne Cedar
Class 2
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Farah
Age: 16 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptyma mei 11, 2015 5:59 pm

Aly Elsevier schreef:
SORRY. SORRY. IK VERVEELDE MIJ ECHT TE ERG XDDD
Als iemand btw ook een eigen gif party wil maken? Site, je hoeft er alleen op te klikken

&
@Jara, sure, ik wil wel :)
Heb hier Grace, Aly, Salina, Jackie, June en Avery in de aanbieding (of een andere mag ook maar heb meeste inspiratie met deze)

Leuk! Zeg maar met wie jij het meeste inspi hebt, voor mij maakt Kim of Chay niet uit ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptydi mei 12, 2015 4:19 pm

Succes iedereen die examens heeft! Hoe ging Nederlands trouwens Veronica?

En ik weet niet of jullie ooit met SPSS gewerkt hebben, maar wat een kut programma! :[ Ik moet er voor me studie wel vaker mee werken maar nu moeten we de data van ongeveer 140 mensen invoeren en analyseren en dat kost zo belachelijk veel tijd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptywo mei 13, 2015 6:05 pm

Nadya Kyla schreef:
Succes iedereen die examens heeft! Hoe ging Nederlands trouwens Veronica?

En ik weet niet of jullie ooit met SPSS gewerkt hebben, maar wat een kut programma! :[  Ik moet er voor me studie wel vaker mee werken maar nu moeten we de data van ongeveer 140 mensen invoeren en analyseren en dat kost zo belachelijk veel tijd..

Pff, klaar met wiskunde x_x nu 4 dagen om geschiedenis voor te bereiden woepwoep
Nederlands ging op zich wel? Ik heb er heel veel klachten over gehoord zoals gewoonlijk, vooral over die rommelig/industrieel-vraag, maar ik vond hem goed te doen hahah xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptywo mei 13, 2015 6:15 pm

@Jara, Ik heb met ze allemaal wel inspiratie eigenlijk x3
Maar denk atm het meest met Salina of Grace maar met Aly heb ik ook altijd heel veel inspi (don't know how maar met haar posten lukt altijd wel xD)

En ook succes iedereen die examens heeft! :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptywo mei 13, 2015 6:23 pm

@V: Mooi dat Nederlands bij jouw wel ging dan! Ik had inderdaad op fb voorbij zien komen dat er veel klachten over waren. Wiskunde ging dus niet zo goed? Of ben je nu gewoon kapot? Wat ik wel kan begrijpen ;) Succes nog met geschiedenis en je andere examens!

Ik ben bijna klaar met Nadya cs :D Haar geschiedenis uitwerken was/is best wel een werk, ik hoop dat het straks nog een beetje te volgen is haha (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptywo mei 13, 2015 6:30 pm

Nadya Kyla schreef:
@V: Mooi dat Nederlands bij jouw wel ging dan! Ik had inderdaad op fb voorbij zien komen dat er veel klachten over waren. Wiskunde ging dus niet zo goed? Of ben je nu gewoon kapot? Wat ik wel kan begrijpen ;) Succes nog met geschiedenis en je andere examens!

Ik ben bijna klaar met Nadya cs :D Haar geschiedenis uitwerken was/is best wel een werk, ik hoop dat het straks nog een beetje te volgen is haha (a)

Ik ben vooral heel erg moe hahah xD Heb nog tot half 6 op school zitten praten met klasgenoten xD Wiskunde op zich... Goed denk ik? Met een 4,5 red ik het nog dus dat moet te halen zijn. Ik durf het alleen niet na te kijken tho (a) En dankjewel! ^^

Aah nice! Ik ben benieuwd =D

Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptywo mei 13, 2015 6:49 pm

Jamie Nicholls schreef:
Nadya Kyla schreef:
@V: Mooi dat Nederlands bij jouw wel ging dan! Ik had inderdaad op fb voorbij zien komen dat er veel klachten over waren. Wiskunde ging dus niet zo goed? Of ben je nu gewoon kapot? Wat ik wel kan begrijpen ;) Succes nog met geschiedenis en je andere examens!

Ik ben bijna klaar met Nadya cs :D Haar geschiedenis uitwerken was/is best wel een werk, ik hoop dat het straks nog een beetje te volgen is haha (a)

Ik ben vooral heel erg moe hahah xD Heb nog tot half 6 op school zitten praten met klasgenoten xD Wiskunde op zich... Goed denk ik? Met een 4,5 red ik het nog dus dat moet te halen zijn. Ik durf het alleen niet na te kijken tho (a) En dankjewel! ^^

Aah nice! Ik ben benieuwd  =D


Ah nice! En het is idd chil om te weten dat je niet heel goed hoeft te scoren om het te halen :) Haha, snap ik volgens mij heb ik toen ik examen deed ook nooit nagekeken.

Yeah, ze is af :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhys Dwyer
Rhys Dwyer
Class 4
Aantal berichten : 80

Character Profile
Alias: Viluppo.
Age: 19 yrs.
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptywo mei 13, 2015 8:16 pm

Dat onderschrift. <3_____<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Age: 10
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptywo mei 13, 2015 10:13 pm

Morgen maar eens overal posten en een topicje met Wayne + lestopic open gooien
Terug naar boven Ga naar beneden
Aislin O'Donaghue
Aislin O'Donaghue
Class 4
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Cinder
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptydo mei 14, 2015 3:55 pm

Gosh, Aislin post echt heel erg fijn. En het is ook weer relaxend om te kunnen schrijven na zoveel te hebben geleerd :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptydo mei 14, 2015 8:13 pm

@Tess: Thanks! Alle credits gaan naar Nienke! <3

Wie wil er een topicje met Nadya? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Fairfax
Alice Fairfax
Class 3
Aantal berichten : 107

Character Profile
Alias: Aisa
Age: 19 when she became immortal
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptydo mei 14, 2015 8:37 pm

@Daphne: Ooh, nu ben ik heel tempted voor een topic tussen Nadya en Alice (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptydo mei 14, 2015 9:25 pm

@Veronica: Oeh, ben ik wel voor :3 Twee verbitterde meiden die bijna hun hele leven opgesloten hebben gezeten, wordt vast gezellig (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Fairfax
Alice Fairfax
Class 3
Aantal berichten : 107

Character Profile
Alias: Aisa
Age: 19 when she became immortal
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptydo mei 14, 2015 9:27 pm

@Daph: Jaa precies :]  Lekker gezellig samen kletsen over diepe kerkers en dode vrienden/echtgenoten :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Emptydo mei 14, 2015 9:59 pm

@Veronica: Super gezellig :] Ik zal je even een pm sturen, altijd makkelijker dan het randomness topic helemaal vol spammen (a) al is dat natuurlijk ook leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: