Net Jupiter Ascending gekeken, ben nog nooit zo teleurgesteld geweest door een film. I mean, great story...maar ze hebben het helemaal verpest en het is makkelijk de slechtste film die ik ooit heb gezien. Hoe konden ze nou zo een goed verhaal zo erg verpesten? De film had zo goed kunnen zijn...
Net Jupiter Ascending gekeken, ben nog nooit zo teleurgesteld geweest door een film. I mean, great story...maar ze hebben het helemaal verpest en het is makkelijk de slechtste film die ik ooit heb gezien. Hoe konden ze nou zo een goed verhaal zo erg verpesten? De film had zo goed kunnen zijn...
Ik heb alleen de honest trailer gezien (waar echt het hele verhaal werd verteld tho) maar ik snapte d'r echt niets van x'D Was it really bad bad? o:
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Ik heb alleen de honest trailer gezien (waar echt het hele verhaal werd verteld tho) maar ik snapte d'r echt niets van x'D Was it really bad bad? o:
Ja, het was echt een slechte film (vind ik) en ik snapte er ook niets van, je moet je een boek voorstellen en dan lees je de eerste pagina van een hoofdstuk om vervolgens naar het volgende hoofdstuk te gaan en weer maar één blad te lezen en dan weer naar het volgende hoofdstuk enzo de hele tijd doorgaan, zo ervaarde ik het. Daarnaast gingen ze SUPER overboard met de special effects tijdens al de vechtscenes (die er ook te veel waren) en het was gewoon super nep. And that makes me so sad D": Ik keek er echt naar uit enzo en had hoge verwachtingen en super verhaal, maar het is gewoon niet te volgen enzo en ze hebben een super kans verpest D": natuurlijk is dit mijn eigen mening, maar ja... Ik had het bijna niet uitgekeken, en dat doe ik nooit en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in een film, natuurlijk vind ik niet alle films leuk maar... nope...
Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 5:11 pm
https://vine.co/v/e1pw26Uh0i3 Als ik later mijn kind klusjes zou moeten geven O:)
@P Same, join the squad 8|
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 5:59 pm
Ik post ook echt heel sloom. Of nu juist super snel.
Alexandra Mcclain
Class 2
Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 6:02 pm
ik post gewoon snel xD
ik heb pijnlijke keel die mijn stem hees maakt = niet mogen zingen, enig probleem is dat ik altijd zing en ik het de helft van de tijd niet eens door heb
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 6:25 pm
aahh dat heb ik nu ook echt verschrikkelijk. En als ik dan zing klinkt t nergens naar (niet dat het normaal al zo geweldig klinkt)