|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexandra Mcclain- Class 2
- Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 6:29 pm | |
| er zijn echt zo van die momenten dat ik zing zonder dat ik het weet en dan vraagt mijn moeder of ik stil zou kunnen zijn voor even en ik zit daar dan zo van 'maar ik heb niets gezegd...' xD
bij mij klinkt het normaal wel oké, ik vind van niet maar blijkbaar heb ik 'talent' |
|
| |
Frankie Osborne- Class 3
- Aantal berichten : 82
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 6:39 pm | |
| Ik hoor altijd van mijn moeder en mijn broertje dat ik super goed kan zingen maar voor de rest zegt niemand er nooit wat van of zo. Volgens mij valt dat dus wel mee haha |
|
| |
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 6:40 pm | |
| oeh, nu ben ik nieuwsgierig naar hoe je klinkt xD |
|
| |
Raphael Immobile- Class 2
- Aantal berichten : 205
Character Profile Alias: Hideaway Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 9:55 pm | |
| Ik wil echt posten maar mijn laptop verandert binnen een half uur echt in een verwarming ;___; w h y :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 10:19 pm | |
| Your laptop is so mean My computer 2 Misschien kan je mobiel posts maken? Dat doe ik nu vaak sinds de computer door de hitte veel uitvalt enzo |
|
| |
Aurélia Nyitrai- Class 3
- Aantal berichten : 301
Character Profile Alias: Aurélia Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 10:49 pm | |
| Mijn laptop is hetzelfde xD Hij raakt soms oververhit en dan valt hij uit. Meestal helpt het als ik hem een tijdje zonder stroom laat afkoelen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 04, 2015 11:54 pm | |
| Ik leg hem altijd onderste boven, dan koelt hij wel af, maar de mousepad niet dus die kan ik niet gebruiken anders schiet de cursor alle kanten op :") (in de winter is een verwarming-laptop wel fijn ) Maar bij mobiel posten is het altijd de vraag, hoe lang is mijn post eigenlijk? xD |
|
| |
Cecilia Rosen- Class 3
- Aantal berichten : 173
Character Profile Alias: Trickster Age: 134 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 12:03 am | |
| Hahaha Same! Ik leg hem ook onderste boven. En in de winter heb ik hem ook op mijn buik liggen als een kruikje xD maar ik word met dit weer ook gek van de hitte die er van af komt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 12:18 am | |
| Mijn computer valt uit en ik zet hem gewoon weer aan, en als die dan weer van de hitte uitvalt doe ik hem nog eens aan, dat gebeurt 10 keer ongeveer voordat ik iets kapot ga maken van frustratie sinds ik de computer niet kapot wil slaan xD
En de lengte van een post ding, ja ken ik, ik gok eigenlijk gewoon xD Maar mijn posts met Alexx zijn tot nu toe nooit te kort geweest dus ja xD |
|
| |
June Southers- Class 2
- Aantal berichten : 30
Character Profile Alias: Tears Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 1:28 pm | |
| Vannacht rond 4 uur s'ochtends: Word helemaal gek van de muggen die om mijn hoofd heen zoemen, want wie word daar niet gek van? Dus ik stap uiteindelijk uit bed om het licht aan te doen zodat ik de muggen kan zien en dood slaan (sorry, dit gaat zo tegen de principes van mijn karakter Grace in maar ik kon er echt niet meer tegen) Komt Nelleke met het idee dat ik dat ook kan doen met een zaklamp op me mobiel, dus dat ga ik doen, met de zaklamp op mijn Iphone begin ik in mijn ondergoed rond te zoeken naar muggen, die verdomd goed verstopt zaten want de eerste minuten vond ik er geen een. Vraagt Nelleke me ineens aan welk liedje ze moest denken, dus ik vraag welk liedje (eff gewoon totaal niet denkend aan de grap dat ik daar met een zaklampje naar muggen zit te zoeken op de muur) Zet ze Ghostbusters op... Ghostbusters.. Ik kwam echt even niet meer bij van het lachen xDD |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 4:14 pm | |
| Haha dan is het ineens iets minder erg om op muggenjacht te moeten xD
Ik wou dat ik kon tekenen, dan kon ik Nadya in haar drakenlichaam tekenen... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 5:18 pm | |
| ik hou van de warmte, maar nu dat het super hard regent ben ik toch wel meer dan 10 minuten buiten in de regen gaan staan and let me tel you it was A-MA-ZING |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 5:28 pm | |
| Heee guys! Omdat ik ben verhuisd gisteren hebben wij tot maandag geen internet.. Hierdoor kan ik dus even niet posten maar via mn mobiel wel gezellig hier zijn ;3 |
|
| |
Frankie Osborne- Class 3
- Aantal berichten : 82
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 6:08 pm | |
| De oplossing voor een oververhitte laptop = zet m op een icepack |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 05, 2015 8:48 pm | |
| The engineer solution tbh Ik voel me altijd een echte ninja als ik een vliegje in een keer uit de lucht klap. In deze business moet je je handen soms vies laten worden |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|