INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Occupation:
Randomness talk - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 10:30 pm

@FilmpjeDing Ja mooi is ie hea.

@Rootje Omg jaaa Conde was zo vreselijk irritant i could shoot him damn. Maar ik was ook helemaal offended toen Conde en Mary seks hadden gehad want ik vond het 'speciaal' wat Francis en Mary hadden *Is dat raar? Ben ik nu rare dingen aan het zeggen?* Tho Francis al geen maagd meer was toen hij met Mary trouwde maar shhhhht.
Maar mijn NaNo verhaal is een beetje Reign achtig ^^ Dat moest ik wel doen.
Ik vind Lola en haar kind trouwens ook super irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 10:34 pm

Ik code al mijn sheetjes zelf :') ik heb bij 'art' een aanvraag dingetje staan, dus als je er eentje nodig hebt, wil ik het wel voor je fixen n.n
&Qua PS kan ik ook wel dingetjes fixen maar Nienke is daar veel beter in :'D
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 10:44 pm

Vanavond een nachtje thuis slapen en niet in de tent op het festival, Piet (jaa de piet van hier) plofte vannochtend op het luchtbed en de dop schoot open, dus die was leeg gelopen :[

Maar nu kan ik hier gezellig doen! Als ik dat ben.. Hoop ik
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 10:46 pm

Aiden O'Reilly schreef:
@Rootje Omg jaaa Conde was zo vreselijk irritant i could shoot him damn. Maar ik was ook helemaal offended toen Conde en Mary seks hadden gehad want ik vond het 'speciaal' wat Francis en Mary hadden *Is dat raar? Ben ik nu rare dingen aan het zeggen?* Tho Francis al geen maagd meer was toen hij met Mary trouwde maar shhhhht.
Maar mijn NaNo verhaal is een beetje Reign achtig ^^ Dat moest ik wel doen.
Ik vind Lola en haar kind trouwens ook super irritant.

Omg ja Conde ik werd gek van hem man x( Hij was zo irritant ik was zo blij met Mary haar plan in 'burn'. Zo van: Ha! Frary survives!
Arianna's history is ook erg op Reign geinspireerd, alle karakters komen er zowat in voor xD
Ik weet niet maar ik vind Lola om een of andere reden wel leuk maar ook weer heel irritant x3 Ze haalt Francis een beetje weg van Mary enzo :(
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:04 pm

@Rootje Precies dat idunno ik vind Lola gewoon niet zo leuk. Tho ik niet zou willen dat hun zoon dood zou gaan want dan heeft Francis pijn en nee. En mary's plan damn. Didn't see that coming. Ik was zo blij XP.
Ik vind je karakter trouwens ook heel cool ^^ Met ijs manipulatie enzo. Heel gaaf ^^ Ik krijg ook een beetje het idee dat ze op Elsa van Frozen geïnspireerd is met het bang zijn enzo.
*Of beledig ik je karakter nu?*

Frankie Osborne
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:07 pm

Aiden O'Reilly schreef:
@Rootje Precies dat idunno ik vind Lola gewoon niet zo leuk. Tho ik niet zou willen dat hun zoon dood zou gaan want dan heeft Francis pijn en nee. En mary's plan damn. Didn't see that coming. Ik was zo blij XP.
Ik vind je karakter trouwens ook heel cool ^^ Met ijs manipulatie enzo. Heel gaaf ^^ Ik krijg ook een beetje het idee dat ze op Elsa van Frozen geïnspireerd is met het bang zijn enzo.
*Of beledig ik je karakter nu?*

Heyy nog meer reign kijkers!! Ik ken btw echt niemand die Conde niet irritant vind. Al had Mary ook niet op hem moeten ingaan, maar dat loste ze idd op het eind op met haar plan.
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:22 pm

Kyrylo Wasylyk schreef:
Ik code al mijn sheetjes zelf :') ik heb bij 'art' een aanvraag dingetje staan, dus als je er eentje nodig hebt, wil ik het wel voor je fixen n.n
&Qua PS kan ik ook wel dingetjes fixen maar Nienke is daar veel beter in :'D

Aaaawhh thanks ^^

&Misschien moet ik eens een setjes shopje openen?
Ik maak graag setjes dus ik wil best wel wat setjes in elkaar zetten, no problem :) (anders ga ik alleen maar veel te veel setjes voor mijn eigen karakters maken xD)
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:22 pm

Randomness talk - Pagina 41 Tumblr_no4mya7nSA1u97inlo1_1280

ff Marshie en Grace xd
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:24 pm

Oeeehh cool :3
Wie is hij ook alweer? Volgens mij heeft ze nog meer foto's met hem en ook instagram filmpjes zelfs x3
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:26 pm

@Nien you should. Want ik word steeds helemaal blij als ik naar mn OS kijk ^^

Wil iemand een topic met Aiden : x i need words for NaNo
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:33 pm

Ash(ley) Stymest c:
&ik wil er wel eentje ja maar ik post heel slow want ik heb werk etc c:
Met Kyrylo heb ik wel veel inspi tho n.n
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:37 pm

Kyrylo Wasylyk schreef:
Ash(ley) Stymest c:
&ik wil er wel eentje ja maar ik post heel slow want ik heb werk etc c:
Met Kyrylo heb ik wel veel inspi tho n.n

Ash is zo'n hottie ughh h h h ik word wild als ik aan hem denk.

Grapje.

--

Iedereen hier post zo goed omg ik voel me echt iemand met de schrijfcapaciteit van een negenjarig kind nu. Hopelijk is dat over een tijdje beter.

--

Zit er op deze rpg een jongen, of is Piet een bijnaam? Ik heb op één rpg na nooit op een rpg gezeten waar ook een jongen lid van was.
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:40 pm

Ahhh jaa dat heeft ze ook een aantal filmpjes met hem op instagram en wel meer foto's c;

&Hahahaha nee Piet is geen jongen xD
Ze heeft gewoon al een hele lang tijd die bijnaam en we noemen haar gewoon zo, al best wel lang
(want Nelleke en ik kennen Piet (Cynthia) al heel lang)
(Nelleke en ik zijn btw ook zusjes xp)
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:41 pm

Oohh, ik dacht al :P

--

Ik ga maar eens terug proberen te posten bij Kellin :D

Eigenlijk wil ik met Mira iets van een dramatische relatie, maar ik ben nooit zo goed in het verzinnen van verhaallijnen. Ofja, ik kan het wel verzinnen, maar ik ben dan zo iemand die zich er niet goed aan kan houden :')
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo jul 12, 2015 11:45 pm

Genderqueer hier dus ik ben ook geen chick, als dat telt :'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: