|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ava Hessington- Class 2
- Aantal berichten : 45
Character Profile Alias: Fenrir Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:47 pm | |
| - Kyrylo Wasylyk schreef:
- Genderqueer hier dus ik ben ook geen chick, als dat telt :'D
Genderqueer, heb er wel wat over gehoord, maar wat is het nou precies? c': |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:47 pm | |
- Genderqueer hier dus ik ben ook geen chick, als dat telt :'D
Hoe heet jij in het echt? Of heet je in het echt Grape? |
|
| |
Kyrylo Wasylyk- Class 3
- Aantal berichten : 179
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:50 pm | |
| Google is je vriend :D Nee haha euhm hoe moet ik dat uitleggen ya see ik ben geboren in een lichaam met een gender, maar ik identificeer me niet met dat gender c: het is niet zo dat ik m'n lichaam wil laten ombouwen om het andere geslacht te worden (wat dan transgender is), want ik kan over het algemeen wel leven met het lichaam dat ik kreeg bij mijn geboorte n.n soms voel ik me gewoon meer een man en ga ik echt proberen om er mannelijk uit te zien etc en voel ik me ook beter als iemand per ongeluk jongen tegen me zegt, en andere keren voel ik me wat vrouwelijker (al is dat wel minder), en nog andere keren is het geen van beide n.n en dat kan variëren van dag tot dag of in periodes van weken etc c:
En call me Grape or call me Max, al is dat ook niet mijn echte naam :'D mijn geboortenaam is Lies, maar die naam is meh en mijn vrienden noemen me meestal Max maar weet je whatever noem me voor mijn part popcorn ofzo :'D |
|
| |
Ava Hessington- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:52 pm | |
- Google is je vriend :D
Nee haha euhm hoe moet ik dat uitleggen ya see ik ben geboren in een lichaam met een gender, maar ik identificeer me niet met dat gender c: het is niet zo dat ik m'n lichaam wil laten ombouwen om het andere geslacht te worden (wat dan transgender is), want ik kan over het algemeen wel leven met het lichaam dat ik kreeg bij mijn geboorte n.n soms voel ik me gewoon meer een man en ga ik echt proberen om er mannelijk uit te zien etc en voel ik me ook beter als iemand per ongeluk jongen tegen me zegt, en andere keren voel ik me wat vrouwelijker (al is dat wel minder), en nog andere keren is het geen van beide n.n en dat kan variëren van dag tot dag of in periodes van weken etc c:
En call me Grape or call me Max, al is dat ook niet mijn echte naam :'D mijn geboortenaam is Lies, maar die naam is meh en mijn vrienden noemen me meestal Max maar weet je whatever noem me voor mijn part popcorn ofzo :'D Waaaaiiit. Lies als in Lies uit België die ook op WS zat? |
|
| |
Jace Griffiths- Class 3
- Aantal berichten : 229
Character Profile Alias: Quash. Age: Eighteen. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:53 pm | |
| Nieuwe Jace ava ashfkdlaja, nu alleen een sign want oh god wat haat ik deze. Xam sinds wanneer staat dat Grape er want omg het is me echt nog nooit opgevallen oeps. |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:55 pm | |
| Hey popcorn. Topic lijkt me awesome met je karakter :D *Aiden zal wel bang voor je zijn Tho. Als je zijn grote mond negeert...* Je kan me waarschijnlijk niet meer herinneren but i meeted you at serigala in dierenpark rotterdam enzo ^^ |
|
| |
Kyrylo Wasylyk- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:57 pm | |
| @Demi; Kind ja omg dat ben ik xD @Loch Tess; dude it is I Grape, V zei me in het midden van de nacht opeens 'kijk wel, jij druif' en sindsdien ben ik Grape, maar ook Watermeloen met Pit want PS4 avatar en alles omg waarom ben ik alle fruit? I am Froot (totaal geen guardians of the galaxy reference nah) |
|
| |
Ava Hessington- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:58 pm | |
- @Demi; Kind ja omg dat ben ik xD
@Loch Tess; dude it is I Grape, V zei me in het midden van de nacht opeens 'kijk wel, jij druif' en sindsdien ben ik Grape, maar ook Watermeloen met Pit want PS4 avatar en alles omg waarom ben ik alle fruit? I am Froot (totaal geen guardians of the galaxy reference nah) ohmygodddd dat is lang geleden ;d |
|
| |
Kyrylo Wasylyk- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 12, 2015 11:59 pm | |
| @Demi; ja meeega fucking lang man ik weet nog dat ik een bedevaart zou doen naar je haag omg wat @Jennifer; *heeft nog altijd moeite met de Jennifer's uit elkaar te houden* yeah ik weet het nog hoor :D omygod een topic yaas maak jij 't aan of ik? n.n
Also if I may ask van waar komen jullie eig opeens allemaal? o.o |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jul 13, 2015 12:01 am | |
| - Frankie Osborne schreef:
- Aiden O'Reilly schreef:
- @Rootje Precies dat idunno ik vind Lola gewoon niet zo leuk. Tho ik niet zou willen dat hun zoon dood zou gaan want dan heeft Francis pijn en nee. En mary's plan damn. Didn't see that coming. Ik was zo blij XP.
Ik vind je karakter trouwens ook heel cool ^^ Met ijs manipulatie enzo. Heel gaaf ^^ Ik krijg ook een beetje het idee dat ze op Elsa van Frozen geïnspireerd is met het bang zijn enzo. *Of beledig ik je karakter nu?*
Heyy nog meer reign kijkers!! Ik ken btw echt niemand die Conde niet irritant vind. Al had Mary ook niet op hem moeten ingaan, maar dat loste ze idd op het eind op met haar plan. @Jennifer, Idd ik zou niet willen dat haar kind dood gaat enzo, want dan heeft Francis pijn en ik vind dat ook wel te zielig voor Lola dan. Ik haat haar en haar kind namelijk niet, ik vind ze alleen irritant xD En ik zat daar ook echt met zo'n face van: Go Mary!! En thnx <33 Aiden is echt gwn bae <3 Het is ook wel gebaseerd op Elsa met die angst ja c: Je beledigt mn karakter helemaal niet hoor xD @Iris, ooohh ik wist helemaal niet dat je Reign keek :0 Maar ik ken idd ook niemand die Conde mag, zelfs op tumblr haat echt bijna iedereen Conde xD Bash en Mary vond ik als ze samen zouden eindigen ook niet erg, omdat ze ook wel cute enzo waren, maar ik ben echt een Frary shipper in the end c: @Jennifer en Xjam, stiekem herinnert Xjam alleen mijn brownies gwn, omdat ze zo hemeks zijn xD |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jul 13, 2015 12:01 am | |
- @Demi; ja meeega fucking lang man ik weet nog dat ik een bedevaart zou doen naar je haag omg wat
@Jennifer; *heeft nog altijd moeite met de Jennifer's uit elkaar te houden* yeah ik weet het nog hoor :D omygod een topic yaas maak jij 't aan of ik? n.n
Also if I may ask van waar komen jullie eig opeens allemaal? o.o Heb je het ook tegen mij, of alleen tegen hun twee? :P |
|
| |
Ava Hessington- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jul 13, 2015 12:03 am | |
| oh shiit, mijn haag. jij hebt m'n liefde voor hiphop aangewakkerd met je Wiz Khalifa ;d |
|
| |
Jace Griffiths- Class 3
- Aantal berichten : 229
Character Profile Alias: Quash. Age: Eighteen. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jul 13, 2015 12:03 am | |
- @Loch Tess; dude it is I Grape, V zei me in het midden van de nacht opeens 'kijk wel, jij druif' en sindsdien ben ik Grape, maar ook Watermeloen met Pit want PS4 avatar en alles omg waarom ben ik alle fruit? I am Froot (totaal geen guardians of the galaxy reference nah)
...Dan sliep ik, I guess. Dat van de pit(ten) weet ik wel. |
|
| |
Kyrylo Wasylyk- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jul 13, 2015 12:06 am | |
| Help ik praat denkik tegen iedereen I don't even know xDD
Maar omg Demi; A$AP Rocky en Wiz Khalifa komen samen optreden in België en ik ben echt zo thrilled man daaamn :o alle frustraties tho, A$AP was in BE dit weekend en ik kon niet gaan :c
&Tess; ja probably 't was zo'n onmenselijk uur yaknow, wanneer V echt de grappigste dingen zegt en ik lach als een zeehond met astma omdat m'n ouders slapen xD |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jul 13, 2015 12:06 am | |
| @Max Nou ik ben hier vooral gekomen door Nien. Ik wist eigenlijk niet zeker of ik wel een profiel aan moest maken omdat ik bang was dat ik het niet vol zou houden enzo. Maar iets van vier dagen geleden ofzo kwam ze bij me slapen en zijn we begonnen met X-men kijken en toen werd ik enthousiast enzo. En hier ben ik :/
En als jij hem zou willen openen :X
@Rootje nee same. Weet je nog dat die wachters met het dekentje die Francis had gegeven binnen kwamen lopen? I got a hearattack. Je brownies waren superlekker sshhh
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|