|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 12:39 am | |
| - Jean Grey schreef:
- IS ER EEN NIEUW RECORD AAN ONLINE LEDEN GEVESTIGD, BEN IK ER NIET. VERDOMME.
WELCOME TO MY WORLD D. 11/10 ADMINS ZIJN WE OOK. |
|
| |
Quinn Warlow- Class 3
- Aantal berichten : 20
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 12:41 am | |
| hahaha awhh 51 mensen online though.... DAT IS ZO VEEL |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 6:46 am | |
| |
|
| |
Enzo Parrish- Class 2
- Aantal berichten : 26
Character Profile Alias: Desert wolf Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 9:40 am | |
| Wat doe je er zo vroeg uit? |
|
| |
Alexis Maywood- Class 3
- Aantal berichten : 15
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:11 pm | |
| |
|
| |
Alexandra Mcclain- Class 2
- Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:15 pm | |
| |
|
| |
Alexis Maywood- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:18 pm | |
| |
|
| |
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:22 pm | |
| |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:32 pm | |
| Same ik ben ook net wakker, misschien net iets later maar scheelt niet veel xD
Twee keer in de week naar Walibi gaan is vermoeiend, ik was echt dood toen ik gister ging slapen xd viel meteen in slaap Heb ook super veel spierpijn en ga vanavond ook nog eens paardrijden, geweldig, maar ik heb er toch wel zin in want dat heb ik eigenlijk altijd, cuz I love it <3
En hoe is het met iedereen hier right now? |
|
| |
Enzo Parrish- Class 2
- Aantal berichten : 26
Character Profile Alias: Desert wolf Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:33 pm | |
| Ik kan maar geen grens bedenken met Enzo zijn mutatie. Alleen een paar zwakheden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:35 pm | |
| mijn moeder zegt zo van; 'ik ga je morgen om 12 uur wakker maken in de plaats van 1 uur' en het eerste dat ik zeg is; 'goodluck'....xD |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:44 pm | |
| - Aly Elsevier schreef:
- Same ik ben ook net wakker, misschien net iets later maar scheelt niet veel xD
Twee keer in de week naar Walibi gaan is vermoeiend, ik was echt dood toen ik gister ging slapen xd viel meteen in slaap Heb ook super veel spierpijn en ga vanavond ook nog eens paardrijden, geweldig, maar ik heb er toch wel zin in want dat heb ik eigenlijk altijd, cuz I love it <3
En hoe is het met iedereen hier right now? Duuh. Was it fun tho? Geen regen gehad? Nog een keertje vooring in ge Goliath geweest XP Mn moeder vroeg me vanochtend: Wat ga je doen vandaag? En ik antwoord heel droog: Schrijven. I'll probably end up watching weird videos again... |
|
| |
Alexis Maywood- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:51 pm | |
| - Enzo Parrish schreef:
- Ik kan maar geen grens bedenken met Enzo zijn mutatie. Alleen een paar zwakheden.
Misschien dat je niet te vaak achter elkaar kunt veranderen ofzo? Of dat je het soms niet kan controleren wanneer je verandert? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:54 pm | |
| - Enzo Parrish schreef:
- Ik kan maar geen grens bedenken met Enzo zijn mutatie. Alleen een paar zwakheden.
je kunt doen dat hij het niet altijd onder controle heeft? En dat als hij boos is ofzo hij het ook niet onder controle heeft. Daarnaast dat mistletoe en wolfsbane giftig of dodelijk is? |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 1:58 pm | |
| - Aiden O'Reilly schreef:
- Aly Elsevier schreef:
- Same ik ben ook net wakker, misschien net iets later maar scheelt niet veel xD
En hoe is het met iedereen hier right now? Duuh. Was it fun tho? Geen regen gehad? Nog een keertje vooring in ge Goliath geweest XP
Mn moeder vroeg me vanochtend: Wat ga je doen vandaag? En ik antwoord heel droog: Schrijven. I'll probably end up watching weird videos again... Nee, we hebben zelfs meer regen gehad als toen in met jou ging xD Maar uiteindelijk merkten we er niet zoveel meer van, we gingen gewoon door al die regen heen Het was ook wel veel drukker (dus ook niet voorin in de Golaith geweest ;c) maar hij bleef vandaag ook open tot 11 uur dus we zijn tot half 8 gebleven in het park |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|