|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 2:50 pm | |
| Ohjaaa tuurlijk. En really 0.0 wan hier was het prima weer :O Het is vakantie hea voor midden nu ook, dus best logisch dat het drukker was. (En meer schoolreisjes) |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 3:53 pm | |
| ohhh ik heb nu officieel vakantie. Lekker |
|
| |
Enzo Parrish- Class 2
- Aantal berichten : 26
Character Profile Alias: Desert wolf Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 4:08 pm | |
| Fijne vakantie I have miss this sheep |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 8:03 pm | |
| Ayo er zijn nieuwe foto's van X-Men Apocalypse - Spoiler:
Ik hou van Storms mohawk. |
|
| |
Damian Youth- Class 2
- Aantal berichten : 257
Character Profile Alias: Mr. Youth, DJ, Ink Age: 26 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 9:22 pm | |
| Storms mohawk is gewoon <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 9:46 pm | |
| Ik heb vandaag op stage zoveel chocola gekregen |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 9:46 pm | |
| - Mirajane Evergreen schreef:
- Ik heb vandaag op stage zoveel chocola gekregen
Ik geloof dat dat nooit verkeerd is niet? |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
- Aantal berichten : 317
Character Profile Alias: Bugs Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 9:59 pm | |
| Yeaaa net weer op een buitenrit geweest, we waren eerder ook al op een buitenrit geweest met onze oude lerares maar nu voor de vakantie wilde deze nieuwe lerares ook wel met ons op buitenrit en we waren toch maar met twee in de les :) Het was toch lekker weer, perfect voor een buitenrit en deze keer kon ik ook op een van me favoriete paardjes (Hij heet Lieuwe en is een fries) en hij luisterde zo goed <3 Hij wilde ook wel door het water heen in tegen stelling tot de pony waar ik de vorige keer op zat, en hij is zo fijn met de galop Echt ik ben helemaal verliefd op dat paardje (was ik al, maar nu helemaal ^^)
&Dan nu weer tijd voor posten, eindelijk :) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 10:02 pm | |
| - Aiden O'Reilly schreef:
- Mirajane Evergreen schreef:
- Ik heb vandaag op stage zoveel chocola gekregen
Ik geloof dat dat nooit verkeerd is niet?
Ik had er nog een poppetje met hartjes achter, maar je ziet de emoji van de iphone niet op deze site haha - Grace Manthey schreef:
- Yeaaa net weer op een buitenrit geweest, we waren eerder ook al op een buitenrit geweest met onze oude lerares maar nu voor de vakantie wilde deze nieuwe lerares ook wel met ons op buitenrit en we waren toch maar met twee in de les :)
Het was toch lekker weer, perfect voor een buitenrit en deze keer kon ik ook op een van me favoriete paardjes (Hij heet Lieuwe en is een fries) en hij luisterde zo goed <3 Hij wilde ook wel door het water heen in tegen stelling tot de pony waar ik de vorige keer op zat, en hij is zo fijn met de galop Echt ik ben helemaal verliefd op dat paardje (was ik al, maar nu helemaal ^^)
&Dan nu weer tijd voor posten, eindelijk :) Ohh lekker! Wil ik ook, maar hier zitten echt teveel dazen |
|
| |
Alexandra Mcclain- Class 2
- Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 10:04 pm | |
| - Grace Manthey schreef:
- Yeaaa net weer op een buitenrit geweest, we waren eerder ook al op een buitenrit geweest met onze oude lerares maar nu voor de vakantie wilde deze nieuwe lerares ook wel met ons op buitenrit en we waren toch maar met twee in de les :)
Het was toch lekker weer, perfect voor een buitenrit en deze keer kon ik ook op een van me favoriete paardjes (Hij heet Lieuwe en is een fries) en hij luisterde zo goed <3 Hij wilde ook wel door het water heen in tegen stelling tot de pony waar ik de vorige keer op zat, en hij is zo fijn met de galop Echt ik ben helemaal verliefd op dat paardje (was ik al, maar nu helemaal ^^)
&Dan nu weer tijd voor posten, eindelijk :) oeh, jealous! |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 10:14 pm | |
| Ohhh ja dat is echt super vervelend :/ hadden wij op sommige plekken daar ook echt last van, maar gelukkig waren het nog net niet zoveel en konden we ze wel gewoon een beetje wegslaan (of gingen we op die plekjes gewoon draven om ze kwijt te raken), in het bos hadden we er niet zoveel last van dus dat was wel erg fijn. Alleen had ik daar het probleem dat Lieuwe best wel groot is en ik alle takjes waar de rest onderdoor ging tegen mijn kop aan kreeg xDD |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 10:25 pm | |
| @Enya haha XP Ik had ook niet verwacht dat je er niet blij mee was geweest. @Nien :'D Ik wil ook. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 10:29 pm | |
| @nienke ik heb net ook gereden, maar het was echt net het dazenfestival hier. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer rijden haha |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 11:08 pm | |
| @Enya, Oh ja, dat hadden dan gelukkig niet want het ging eigenlijk nog prima :) maar het is inderdaad wel echt super vervelend als het er zo veel zijn dat je gewoon niet meer kan rijden xd
@Jennifer, Kom ook weer op paardrijden dan? :) Of gaan we een keer ergens een buitenritje doen (of met een lesje want ik had ook ergens een gezien waarbij je van te voren ook nog weer wat lessen kon krijgen, om er weer een beetje in te komen als dat nodig is?) Sowieso wil ik ergens nog deze vakantie een buitenrit doen en had wel iets leuks gevonden in Drente over die duinen daar, of anders in Utrecht (of Gelderland, weet niet meer waar die precies zat xD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 11:16 pm | |
| Weet iemand waar je voor niet al teveel geld kan buitenrijden in de duinen/het strand? Ik wil dat zo graag, maar waar ik woon kan dat niet en ik moet dus sowieso al veel reizen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|