|
|
Auteur | Bericht |
---|
Grace Manthey- Class 2
- Aantal berichten : 317
Character Profile Alias: Bugs Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 11:28 pm | |
| Ik weet niet waar je ongeveer woont? In Drente zijn sowieso heel veel plekken waar je buiten kan rijden en ik denk dat ik daar ook heen ga, heb net dat ook eentje gevonden waarbij je zelfs (met begeleiding) mee kan als je nog nooit op een paard heb gezeten (gheheh ja Nelleke jij gaat dus ook mee) Is in Gasselte en ik ben daar wel eens geweest, heb daar ook gewandeld en dat is een super mooi gebied, dus dat lijkt me wel erg leuk. De prijs vind ik ook meevallen, namelijk tot 16 jaar is 14 euro en ouder is 16 euro |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 11:32 pm | |
| Weten jullie btw al wanneer jullie gaan Nien? Want als het aan het einde van de vakantie is (na de 15e augustus) kan ik ook wel mee Eerder niet vanwege mn vakantie )': Maar 16 euro is absoluut niet duur! |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 16, 2015 11:47 pm | |
| 16 euro is zeker niet duur! Nu moet ik nog iemand vinden die mee wil haha |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:09 am | |
| @Jennifer, Nee nog niet, maar wij zullen ook ergens eind vakantie gaan omdat me moeder dan vrij heeft van het werk en zij gaat ook mee, sowieso omdat we anders ook niet makkelijk in Gasselte komen anders xD Dus we kunnen wel regelen dat het na 15 Augustus is en dat je dan mee kan @Enya, Nee het is idd echt niet duur! :) Meestal is het toch ergens tussen de 30 - 50 euro &Ik weet niet of je dat leuk vind, maar als je dat zou willen denk ik best met ons mee zou kunnen? Tenzij je het natuurlijk niet vertrouwd, wat mag btw xD Er zijn dan ook al twee (of drie als piet ook mee gaat?) van het forum die mee gaan en we zijn al een keer op een meeting geweest dus die kunnen ook garanderen dat we echt zijn xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:14 am | |
| - Grace Manthey schreef:
- @Jennifer, Nee nog niet, maar wij zullen ook ergens eind vakantie gaan omdat me moeder dan vrij heeft van het werk en zij gaat ook mee, sowieso omdat we anders ook niet makkelijk in Gasselte komen anders xD
Dus we kunnen wel regelen dat het na 15 Augustus is en dat je dan mee kan
@Enya, Nee het is idd echt niet duur! :) Meestal is het toch ergens tussen de 30 - 50 euro &Ik weet niet of je dat leuk vind, maar als je dat zou willen denk ik best met ons mee zou kunnen? Tenzij je het natuurlijk niet vertrouwd, wat mag btw xD Er zijn dan ook al twee (of drie als piet ook mee gaat?) van het forum die mee gaan en we zijn al een keer op een meeting geweest dus die kunnen ook garanderen dat we echt zijn xD Ohh klinkt gezellig! Waar rijden jullie meestal? |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:16 am | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- Ayo er zijn nieuwe foto's van X-Men Apocalypse
- Spoiler:
Ik hou van Storms mohawk. OHJA. Kan iemand me uitleggen wie die dude is in de tweede foto? Want ik vindt hem zooooo cool. maar ik weet gewoon echt niet wie hij is XP Wolverine seem to knew him. Maar heb ik wat gemist?! Also: ik wist dus nog niks van de nieuwe Xmen film, maar betekend dat daat het weer een film word met jonge Charles. Want yes @Nien dan kan ik mee woowow |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:31 am | |
| @Enya, ik rij zelf paard bij Manege de Driesporen, dat is een redelijk grote manege in Onstwedde (Groningen) maar voor de rest zit niemand volgens mij echt op paardrijden atm? xD Nelleke kan zelfs helemaal niet paardrijden en die vind het ook een klein beetje eng, dus voor haar gaat het nog wel wat worden xp Piet kan wel goed paardrijden en volgens had Jennifer ook op paardrijden gezeten? right? Mijn moeder en mijn jongste zusje die dus wss ook mee gaan kunnen ook wel redelijk goed paardrijden, maar voor hun is het ook alweer een tijdje geleden want ze rijden nergens |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:33 am | |
| @Nien voor mij geld hetzelfde als voor je moeder & je zusje ^^ Ik heb vorig jaar voor het laatst gereden en twee jaar geleden voor het laatst een buitenrit gemaakt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:35 am | |
| oke wacht, wie is Piet ook alweer? haha |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:42 am | |
| @Jennifer, Wanneer heb je toen gereden, waar was ik toen? ;O Heb eigenlijk altijd jou wel eens op een paard willen zien of een buitenrit met jou willen maken xD
@Enya, ze is hier James, Kelsey, Lydia, Delano, Alec en Nikita (hoop dat ik er niet een vergeet xd) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:51 am | |
| - Grace Manthey schreef:
- @Enya, ik rij zelf paard bij Manege de Driesporen, dat is een redelijk grote manege in Onstwedde (Groningen) maar voor de rest zit niemand volgens mij echt op paardrijden atm? xD
Nelleke kan zelfs helemaal niet paardrijden en die vind het ook een klein beetje eng, dus voor haar gaat het nog wel wat worden xp Piet kan wel goed paardrijden en volgens had Jennifer ook op paardrijden gezeten? right? Mijn moeder en mijn jongste zusje die dus wss ook mee gaan kunnen ook wel redelijk goed paardrijden, maar voor hun is het ook alweer een tijdje geleden want ze rijden nergens Ik rijd wel paard, maar niet meer op een manege, telt dat ook? :P Groningen is wel echt te ver voor mij, bijna 4 uur reizen |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:53 am | |
| OHJA piet is Cyntia ik vergeet dat steeds XP Uhm ik was in Drenthe, natuurlijk, op vakantie met mn oom & tante. Zij hebben hun eigen paardje, en een manege pony was mee. Het was daar heerlijk rijden |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 10:26 am | |
| @Enya, Dat telt ook wel vind ik xP En tja, wij wonen echt in het puntje van Groningen dus echt in the middle of nowhere @Jennifer, Ohja hahahaha volgens mij had je mij dat idd wel eens verteld, maar ben het dan vergeten ;o Maar leuk dat je dan ook mee gaat |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 11:57 am | |
| Maarrr, als we gaan rijden, gaan we dan naar delft? |
|
| |
Alexis Maywood- Class 3
- Aantal berichten : 15
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 17, 2015 12:28 pm | |