INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Danté Koychev

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Danté Koychev
Danté Koychev
Class 2
Aantal berichten : 2

Character Profile
Alias: Bones
Age: 20
Occupation:
Danté Koychev Empty
BerichtOnderwerp: Danté Koychev   Danté Koychev Emptydi jan 05, 2016 3:03 am

• Danté Koychev (FC Efren Garza)
'Bones'

Danté Koychev Tumblr_inline_nzmh4nfxeA1tjf5yg_500
Danté Koychev Tumblr_inline_nzmh4tHKCY1tjf5yg_500


• My profile
Who am I?

Yo, Mijn naam is Danté. Ik ben momenteel twintig en geboren in Moskow, wat zich bevind in Rusland, al ben ik daar alleen niet opgegroeid. Wel heb ik een Russisch accent. Ik ben te beschrijven als een soort outcast. Het liefst zit ik alleen en ben ik nogal een einzelganger. Ze denken allemaal dat ik gek ben, maar geloof me wanneer ik zeg dat de wereld snel tot zijn einde komt. Al weet ik alleen niet hoe.. Overigens schijn ik apart en koud over te komen. Ik vind gewoon dat je niemand anders nodig hebt om te overleven, zo ben ik opgevoed. Ik ben niet bepaald een open boek, tenzij ik je echt vertrouw. Maar in deze tijd kan je moeilijk iemand makkelijk vertrouwen. Ik heb lichtblauwe ogen en mijn haar is pikzwart. Het reikt tot ver over mijn schouders en ik heb een ontzettende hekel aan vlechten en mensen die ongevraagd aan m'n haar zitten. Overigens val ik op mannen en op vrouwen, voornamelijk op mannen.

Mutatie!?
Ik ben een mutant, maar ik heb het idee dat ik niet zomaar een mutant ben. Ik kan me verdiepen in duivelse praktijken en de dood recht in zijn ogen aankijken. Soms als iemand sterft, gun ik ze een tweede leven. Maar dat niet alleen; ik praat met demonen en zet ze aan mijn kant, net zoals de ondoden, skeletten, en alles wat ooit geleefd heeft. Volgensmij ben ik vervloekt.. Ik kan het niet altijd in controle houden. Sommige zeggen dat ik de 'touch of disease' heb, want soms onttrek ik zonder dat ik wil hun levensenergie. Ik ben er niet altijd helemaal bij wanneer dat gebeurt. Iemand tot leven brengen lukt me alleen als ik mijn eigen energie door laat stromen, met soms vitale gevolgen van mijn eigen gezondheid, dus dat houd ik liever achterwegen. Zag je dat? Nee..? Ah, shit. Het gebeurt steeds opnieuw. Ik zie gewoon soms dingen die er niet zijn. Maar goed, om even terug te komen op mijn verhaal..

Een en ander
Ik heb een officiele diagnose van schizofrenie, maar zo officieel vind ik het niet echt, Er is toch niets mis met mij hoop ik? nee toch?

Ik wil graag een martial artist worden en ik kan goed omgaan met messenwerk. Mijn andere bijnaam is dan ook wel 'Knife', maar de meeste noemen mij Bones. Ik ben geinteresseerd in zwarte magie en duistere praktijken, heb een obsessie voor alles wat glinstert en ik hou absoluut niet van doordrammers. Die sluit ik buiten.

Hoe zat het vroeger?
Verder heb ik het niet graag over mijn verleden, maar ik zal toch een het ander vertellen.
Ik ben opgegroeid met het idee: Kom voor jezelf op, en overleef. Mijn moeder was niet altijd aanwezig en vader was veel buiten. Volgensmij zat 'ie bij de russische coke maffia ofzo. Geen idee. Als mijn moeder thuis was, ja, ze moest wel met een kind thuis-- Dan was ze erg liefdevol. Niet altijd, want dat ik mensen van me afduw heb ik van haar. Ik werk momenteel in café als barman en muzikant-- Ik speel piano. Helaas sta ik op stand-by vanwege mijn mentale gezondheid.

Ik denk dat dat het wel was. Hopelijk kom ik je tegen, veel vrienden heb ik niet.
My theme song!

Toevoeging van schrijver: Ik schrijf normaal gesproken in derde persoon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Danté Koychev Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danté Koychev   Danté Koychev Emptyvr jan 15, 2016 1:49 pm

Danté Koychev Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
 
Danté Koychev
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who's this Dante guy?
» Dante Rivera
» Die hard [&Dante]
» What I did was terrible and I want you to know.. [&Dante]
» Gotcha {{DANTE}}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Accepted-
Ga naar: