INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It's a me again [+Dante]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptydi aug 09, 2016 9:10 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes

Grijzend sloot Samantha haar social media af. Ze mocht die R-dude wel, eerst zijn blog met ratings van studenten op Genosha én zijn datingsadvies, dan haar rating met het advies om haar Calvins vaker aan te doen en nu die Game of Players. Zalig! Maar Samantha, competitief als ze was wou natuurlijk winnen. Daarom vond ze dat het hoog tijd was om nog eens een bezoekje aan Dante te brengen. Niet alleen omdat ze die stakker al eeuwen niet meer gezien had, maar ook omdat ze hem stiekem wel gemist had hoor. Na de nacht dat ze bij hem was komen crashen, had ze hem niet meer gezien. Jammer maar helaas. Misschien dat hij haar nog wel wat kon leren. Op het vlak van video games natuurlijk.

Vastberaden liep Samantha door de gangen, blij met het vooruitzicht een goeie vriend terug te zien. Nu alleen nog hopen dat hij op zijn kamer zat en niet met zijn skateboard ergens aan het rondtoeren was. Terwijl ze door de gangen liep voelde ze de blikken van enkele tieners op haar blijven hangen. Wat kinda logisch was als je wist hoeveel 'huid' ze liet zien. Moest ze zo in deze croptop en hetzelfde rokje rondlopen op haar school was ze waarschijnlijk al geschorst voor ze 'Kledingcodes' kon zeggen. Dante's deur kwam in zicht en misschien versnelde haar pas wel een beetje. In haar rechterhand had ze een fles sterke drank vast, een feestje kon ze ook wel gebruiken. Vol plezier duwde ze de deur van Dante's kamer op, zonder te kloppen of zichzelf aan te kondigen. Het was verbazingwekkend hoe snel Sam eigenlijk was op haar zwarte hakken, jaren van oefenen waarschijnlijk. "Dante!!" Kirde ze veel te opgewonden, terwijl ze recht op hem afliep. Natuurlijk zat hij weer in zijn zitzak video games te spelen, wat had ze ook verwacht. Haar blote armen sloegen zich om zijn nek heen zoals een boa constrictor. "Ik heb je gemist!" Pure blijdschap was op haar gezicht te lezen toen ze een kus op zijn wangen drukte. Ze liet zich langs hem glijden en leunde met haar rug tegen zijn schouder aan. "Plus ik heb nood aan een feestje," Ze hield de fles drank op en draaide zich om. "Wat denk je?" Haar wenkbrauw was opgetrokken, "Hier een privéfeestje of op het strand?" Een uitdagende grijns lag om haar lippen, nieuwsgierig naar Dante's keuze.

words: ### • notes: here.  • Clothes: x
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptydi aug 09, 2016 10:37 pm


Games waren leuk, maar niks was zo grappig als games waarvan de figuurtjes veel te grote hoofden hadden in vergelijking met hun lichaam. Little Big Planet was dan ook precies zo’n game, en het was eens een welkome afwisseling met al die shooters die hij anders zo intens zat te spelen. De stem die uit de speakers kwam en hem een hele tutorial gaf, was heel erg aangenaam, en sprak op zo’n grappige manier dat hij af en toe echt in de lach schoot. De stem legde hem net uit hoe hij de gezichtsexpressie van zijn sackperson kon veranderen, iets waar hij zich sowieso uren mee bezig kon houden, had de game hem niet snel naar het volgende stukje gestuurd.

Ineens begon de hele wereld op zijn scherm in stukjes te barsten, hij snapte nu toch wel niet meer wat er allemaal gebeurde, maar het vrolijke muziekje zorgde er voor dat zijn stemming opgewekt bleef. Terwijl munchte hij gezellig van zijn koekjes, die natuurlijk niet konden ontbreken bij zo’n intense gamesessie. Net werd hij letterlijk het eerste level in gegooid toen de deur ineens open vloog. "Dante!!" Hoorde hij een bekende stem gillen, waardoor hij met een afwezige blik op keek. Bijna werd hij verstikt door een paar armen rond zijn nek, maar hij had al gauw door wat er gebeurde. "Ik heb je gemist!" Riep ze uit, haar pure blijheid en enthousiasme werkten zijn vrolijke emoties nog meer de hoogte in. "Omygod, Sam! Wauw, ik heb jou ook gemist?" Bracht hij nog steeds half verbaasd uit.

"Plus ik heb nood aan een feestje," Zei ze, zwaaide met een fles sterke alcohol voor zijn gezicht. "Wat denk je?" Ze trok haar wenkbrauw vragend op, "Hier een privéfeestje of op het strand?" Zonder te twijfelen zette hij de game op pauze, keek haar met een veelbetekenende blik aan. "Het maakt me niet uit waar, maar hier heb ik wel genoeg dingen liggen om het feestje op te leuken", Zei hij enthousiast, wiebelde met zijn wenkbrauwen. Met een grote beweging nam hij een koekje en hield het voor haar neus. "Koekje?" Vroeg hij grijnzend, zou die grijns waarschijnlijk moeilijk nog van zijn gezicht af krijgen zolang ze aanwezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptywo aug 10, 2016 9:52 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes

Dante Rivera, een naam die toch wel redelijk bekent klonk en dan vooral bij Sam. Hun eerst ontmoeting was hilarisch geweest met vonken van beide kanten, dus ze kon niet ontkennen dat ze het niet fijn vond om in zijn aanwezigheid te vertroeven. "Het maakt me niet uit waar, maar hier heb ik wel genoeg dingen liggen om het feestje op te leuken" Zo'n typische uitspraak, wat zorgde voor Sam's gekende glimlach op haar lippen. "Oeeh," Ze wiebelde met haar wenkbrauwen, "We kunnen beerpong doen!" Wat een geweldig idee, dat natuurlijk kwam van Samantha Holt een meid die veel te goed overweg kon met sterke drank. En koekjes. Toen Dante haar eentje aanbood kon ze niks anders doen dan aannemen. "Je weet dat ik hier geen nee tegen kan zeggen," Grinnikte ze, waarna ze zich achterover op zijn bed liet vallen met haar blonde haren om haar heen als een kroontje. Meteen vlogen haar benen omhoog zodat ze met haar handen aan haar voeten kon zonder terug recht te gaan zitten. "Ik had nooit deze schoenen mogen aandoen. Ze zijn zoveel werk om uit te krijgen," Grommelde ze zachtjes, terwijl haar lange vingers aan het prutsen waren met de veters. Meestal deed ze deze schoenen aan als ze uitging, zodat ze hen niet dronken terug uit kon en ermee kon gaan rondzwieren. Plus ze waren natuurlijk ook ontzettend mooi, maar comfortabel iets minder.

Haar schoenen uitdoen was niet de beste keuze geweest. Één haar witte Calvin onderbroek was duidelijk zichtbaar -Ze had R's advies opgevolgd en ze vaker aangetrokken. Twee, het was een zeer ongemakkelijke pose en drie het lukte haar gewoon niet. "Dante," Een pruillipje verscheen, "Zou jij zo lief willen zijn om mij te helpen met mijn schoenen?" Samantha zette een puppyblik op en knipperde snel enkele keren met haar ogen. "Alsjeblieeeeft," Dankzij een kleine aanstoot kon ze terug rollen naar zit, met haar rok netjes onder haar poep geschoven.

words: ### • notes: here.  • Clothes: x
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptydo aug 11, 2016 1:30 am


Het was nu niet zo dat hij het niet gewend was dat hij werd besprongen (just kidding), maar hij schrok zich toch wel een ongeluk toen zijn kamer ineens werd binnen gedrongen zonder enige waarschuwing. Geen sms’je op voorhand, geen DM, geen klopje op de deur.. Niks. Slecht voor zijn hart hoor. Gelukkig kwam dat al snel weer op gang toen hij door kreeg wie zijn game sessie zo bruusk had verstoord. Het was Sam, en nu ja, hij kon het haar eigenlijk niet eens kwalijk nemen. Boos worden op haar zou hij nooit doen. Eerlijk gezegd was hij maar wat blij dat ze hem met dit bezoekje vereerde, en vooral wat ze daar dan nog eens voor mee bracht ook. Ze kende hem maar al te goed, bleek maar weer, ghehe.

"Oeeh," Bracht ze uit. "We kunnen beerpong doen!" Stelde ze voor. Hij keek haar even bedenkelijk aan. "Met.. Sterke drank? You absolute madwoman", Grijnsde hij. "Sign me the fuck up", Lachte hij toen. Eerst een beetje judgen en dan gewoon meedoen, zo zat hij wel in elkaar. Om haar een beetje af te leiden, bood hij haar een koekje aan, wat ze natuurlijk zonder morren aan nam. Sam ging op het bed liggen, in een heel elegante positie. "Ik had nooit deze schoenen mogen aandoen. Ze zijn zoveel werk om uit te krijgen," Beklaagde ze zich haar keuze van eerder.

Op een wel heel ineffectieve manier begon ze haar schoenen los te maken. Hij zou nog aangeboden hebben om te helpen, als hij niet zo’n mooi uitzicht had gehad.. Tot ze hem smekend vroeg of hij wou helpen. Met een overdreven zuchtje draaide hij zich om, ging in kleermakerszit op de zitzak zitten en boog zich naar haar toe. "Misschien doe ik dit beter nu ja, want straks ben ik niet de enige die volledig wasted is om het niet zelf te kunnen", Grinnikte hij. "Ik weet nog goed genoeg de laatste keer dat ik dit voor je moest doen", Plaagde hij, terwijl hij aan de veters bleef prutsen tot schoen 1 ver genoeg open was om hem af te trekken. Hij vroeg zich af of dat het enige was wat hij zou uittrekken bij haar die avond..
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptyma aug 29, 2016 10:30 am

There's a little bit of devil in her angel eyes

Bij Dante in de buurt kon Sam haar gekste ideeën naar boven halen. Haar kamergenoot was nooit in voor drankspelletjes en de leerkrachten hadden het er ook niet zo op, of enkelen toch. Dus was hij telkens opnieuw haar slachtoffer... alsof hij dat zo erg vond. Nu had ze wel zin in beerpong en wie weet waar dat in over zou vloeien. "Met.. Sterke drank? You absolute madwoman", Verleidelijk beet ze op haar lip en trok ze haar wenkbrauwen op. Een madwoman was ze wel. "Jij hé," Grinnikte ze uitgelaten, "Altijd hetzelfde," Speelse duwde ze met haar schouders tegen hem aan, met een uitdagende blik in haar heldere ogen. Tot haar een koekje aangeboden werd, die ze gretig aannam. Met eten kon je haar altijd wel sussen, zo was ze wel. Die truc had haar mama ook altijd door, want als Sam boos was dan was ze echt brullend, stampende, krabbend, schreeuwend boos. Gelukkig kon haar moeder én haar zus dit altijd vermijden door haar eten aan te bieden. Alsof ze een godin was waar ze offers aanboden. Maar het was natuurlijk niet altijd als Sam boos werd, enkel als ze er een goede reden voor had. Eigenlijk was het dus een beetje een peace offer.

Schoenen met gigantische veters en Sam gingen niet echt samen, maar ze waren zo mooi dus kon de blondine het natuurlijk niet laten. Nu lag ze daar, in een erg charmante pose te strugglen. Dante had natuurlijk als een echte gentleman direct aangeboden om te helpen... not. Dus vroeg ze het hem zelf maar, dat ging ook. Zijn overdreven zuchtje maakte een glimlach los en ze gooide haar blonde haren naar achteren. Terwijl Dante bezig was met haar schoenen zochten haar ogen de kamer al af naar dingen die ze konden gebruiken, voor de beerpong ofcourse. "Alsof je het toen zo erg vond," Plaagde ze hem terug. "Besides, we kunnen maar beter klein beginnen met kleren die uitgaan," Een uitdagende, langzame ondertoon zat in haar stem en plezier glinsterde in haar ogen. Samantha had al een vaag idee van waar deze avond heen zou gaan, zeker met de drank die ze had meegenomen.

Toen haar schoenen eenmaal los waren, ging ze terug recht staan, bukte ze voorover en drukte een zachte kus op Dante's wang. "Thanks darling," Sprak ze met een overdreven Brits accent, iets wat ze totaal niet kon. Haar gsm pakte ze van het bed op en al swingend zette ze muziek op. Golden light kwam uit haar speaker, waardoor haar lichaam vanzelf op de beat begon te dansen. "Zullen we de grond gebruiken als tafel?" Vroeg ze nadat ze een draai had gemaakt op de muziek. "Heb je glazen?" Een zachte glimlach die niet veel goeds voorspelde lag op haar lippen terwijl ze op de beat op hem af kwam gedanst met draaiende heupen.

words: ### • notes: here.  • Clothes: x
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptyma aug 29, 2016 4:27 pm


Een avondje gamen of een avondje drankspelletjes met Sam. Zijn beslissing was snel gemaakt tbh. Ook al was ze aan komen lopen met een fles sterke drank. Ach ja, dan zou hij alleen maar sneller onder invloed raken waarschijnlijk, en eigenlijk was dat zo erg niet.. Vond hij dan weer. Wie weet vond zij hem wel vreselijk als hij gedronken had, maar dat verwachtte hij niet. Al bij al bleef hij er wel chill onder, net zoals ze hem kende. "Jij hé," Grinnikte ze. "Altijd hetzelfde," Zei ze met een speelse duw tegen zijn schouder. "Daarom hou je toch van me", Merkte hij plagend op, waarna hij haar een koekje aan bood. Zo lief was hij wel weer ja.

Maar ze maakte er weer misbruik van, voor de tweede keer zat hij op zijn knieën voor haar om haar te helpen met haar schoenen. Hij kon het dan ook niet laten om er een opmerking over te maken. "Alsof je het toen zo erg vond," Kaatste ze terug. "Besides, we kunnen maar beter klein beginnen met kleren die uitgaan," De manier waarop ze het zei deed hem grijnzend opkijken. "Wilde plannen voor straks ja?" Vroeg hij onschuldig, alsof ze straks terug weg zou gaan om die wilde plannen te gaan uitvoeren met iemand anders, ook al had ze ‘we’ gebruikt.

De schoenen waren uiteindelijk uit getrokken, waarop ze op stond en hem een kusje gunde op zijn kaak. "Thanks darling," Zei ze met een gefaald Brits accent, waardoor hij in de lach schoot. "Zullen we de grond gebruiken als tafel?" Vroeg ze toen. "Goed idee, anders is mijn tafel sowieso geruïneerd ja", Grinnikte hij. "Heb je glazen?" Was haar volgende vraag, waarop hij knikte. "Beter zelfs, plastic bekertjes! Die kunnen niet breken, is een stuk veiliger met jou in de buurt", Zei hij, gunde haar een plagende knipoog.

Dante stond op en liep naar de kast, waar hij de bekertjes uit haalde. Terwijl hij langs kwam, zette hij zijn stereo aan. "Het is bluetooth, connect daar anders mee", Zei hij. Dat zou waarschijnlijk wel beter klinken dan het speakertje waar de muziek nu uit kwam. Hij liep naar een stukje vloer dat redelijk vrij was van meubels.. En rommel. Ghehe. Hij zette de bekertjes in een driehoekje voor zich neer, om aan de andere kant hetzelfde te doen, waarna hij haar fles nam en er overal ongeveer de hoeveelheid van een shotje in goot. Nu nog een balletje. "Hmm, geen pingpongballetje, wel een knikker, maar dat lukt ook wel zeker?" Zei hij, nadat hij een doosje knikkers uit een andere kast tevoorschijn had getoverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptydi aug 30, 2016 9:12 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes

Verveling was haar grootste vijand dus moest Dante even voor haar ridder spelen. Kon hij met zijn zwaard het monster tekeer gaan en dan kon zij aan de zijkant staan toekijken met een cocktail in de hand. Want in haar fantasie had hij natuurlijk alleen maar een strakke broek aan hoor, hij had echt geen bovenstuk nodig. Besides, dan kon ze niet genieten van haar uitzicht. "Daarom hou je toch van me", Grijnzend keek ze hem aan, "Heel erg veel hoor," Plagend vormde ze kuslipjes en maakte ze smakkende geluiden. "Mwah mwah mwah," Deed ze zijn richting uit, met samengeknepen ogen. Amerikaanse jongens waren zoveel leuker om te plagen dan de Zweedse, die namen alles veel te serieus. Ooit had Sam in de bar per ongeluk een drankje omgestoten in de hoop dat de jongen zijn shirt uit deed, maar nee hij moest natuurlijk weer kwaad worden en beginnen te schelden dat ze zijn merkkledij had verpest. De snob. Gelukkig was er een Italiaanse toerist die ook een klein spatje op zijn trui gekregen had en met plezier Sams plan volgde, heel de avond lang. Ja, die toerist wou ze nog wel eens tegenkomen.

Haar schoenen moesten haar plan dan weer niet volgen, al was haar plan b niet zo heel slecht. Dante werkte wel mee, maar kon het niet laten om een plagende opmerking te maken waarop Sam direct iets terugkaatste. "Natuurlijk!" Een sluwe grijns verscheen om haar lippen, "We gaan straks rodeo rijden, het is westernavond in de lounge," Het aureooltje was bijna om haar hoofd te zien, zo onschuldig zei ze het. Een echt engeltje was ze, met haar witte *kuch* kleren en haar onschuldigheid... Wie hield ze hier eigenlijk voor de gek?

Na een grote omweg konden ze dan eindelijk beginnen met het ding waarvoor ze gekomen waren, beerpong. "Ik heb alleen maar goede ideeën, Dante," Zei ze bekakt met een zwier van haar blonde haren en een zweem van een glimlach om haar lippen. "Beter zelfs, plastic bekertjes! Die kunnen niet breken, is een stuk veiliger met jou in de buurt", Enthousiast klapte Sam in haar handen, "Perfect, want met mij in de buurt gaat alles kapot," Giechelde ze zachtjes. Al viel het de laatste eigenlijk nog wel mee. "Hé, zelfkennis is het begin van alles," Verdedigde ze zichzelf een beetje tegen Dante met zijn knipoog.

Nadat ze haar gsm met de speaker verbonden had, de juiste playlist op had staan en Dante klaar was met zijn voorbereidingen, waren ze er klaar voor. "Ladies first," Knipoogde ze hem toe, waarbij ze het knikkertje uit zijn handen gritste. "Dames en heren!" Samantha draaide een rondje in de lege kamer op haar en Dante na, "Vandaag gaan we verder in de discipline, beerpong!" Het moest natuurlijk allemaal wel een beetje in de stijl van de olympische spelen zijn, aangezien die pas op tv waren. "Aan de ene kant ziet u," Ze draaide haar hand naar Dante, "De Italiaanse kampioen met verschillende titels op zijn naam staan waaronder Mister Universe..." Met haar vingers zorgde ze voor denkbeeldig tromgeroffel, "Dante Rivera!" Uitgelaten klapte ze in haar handen, aangezien ze een heel publiek moest spelen. "En zijn tegenspeelster is de oogverblindende, onverslagen, Zweedse kampioene Samantha Holt!" Onverslagen was niet eens gelogen, aangezien beerpong wel echt haar spelletje was geweest in Zweden, waar ze het bijna altijd met sterke drank speelde aangezien bier niet echt iets voor haar was. "Laat de beste winnen!" Sloot ze haar presentatie af, waarna ze ging klaar staan, één oog dichtkneep en gooide. Knikkers waren een ander soort bal, maar dat maakte niet uit. Trouwens als ze nu verloor kon ze het op de knikker steken...

words: ### • notes: here.  • Clothes: x
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptydi aug 30, 2016 10:04 pm


Het fijne aan Sam was gewoon het feit dat ze de combinatie van entertainment en looks had. Als ze in de buurt was, verveelde hij zich nooit. Haar humor was ook gewoon geweldig, leek perfect te passen bij die van hem. Ze waren allebei bijzonder scherp met hun opmerkingen, het leek wel alsof ze altijd een weerwoord klaar hadden op elkaars woorden. Hij maakte er een beetje een wedstrijdje van voor zichzelf ook, om te kijken hoe vaak hij het laatste woord had bij haar. Niet dat hij echt een score bij hield, maar ja, het voelde nu eenmaal wel goed om haar het zwijgen op te leggen met een rake opmerking tbh.

"Natuurlijk!" Zei ze op zijn woorden, een sluw grijnsje speelde om haar lippen. "We gaan straks rodeo rijden, het is westernavond in de lounge," Zei ze, heel erg onschuldig. Dante moest een lach onderdrukken, klemde even hard zijn kaken op elkaar. Snel trok hij zijn gezicht in de plooi. "Ach, die rodeo kunnen we hier ook wel doen", Zei hij op een even onschuldig toontje als zij, al was de blik in zijn ogen heel erg tegensprekend met de woorden die hij had gezegd. Maar dat was het chille, bij Sam kon hij zo’n dingen gewoon flikken zonder dat ze het verkeerd zou opvatten..

Na wat uitstellen, was de set-up voor hun beerpong wedstrijdje eindelijk klaar. De fles was redelijk wat geminderd, maar hij had ergens ook nog wel wat rond slingeren, dus dat gaf niet. Plus, met die shotjes, zou hij waarschijnlijk wel snel genoeg van het padje gaan. Tenzij ze echt niet kon mikken. Sam had de knikker uit zijn hand gepakt. "Ladies first," Meldde ze, en hij grijnsde even. Ach, het was niet omdat ze eerst mocht dat ze een voorsprong zou krijgen, right?

Sam voerde een hele show op, geamuseerd volgde hij haar bewegingen en de dingen die ze zei. Mister Universe hé, well, daar overdreef ze niet. "Laat de beste winnen!" Besloot ze, waarna ze de knikker richting zijn formatie bekertjes gooide en.. Raak gooide ook. "Hé, wow, wacht.. Je had me wel niet verteld dat je goed kan mikken", Zei hij, gespeeld verontwaardigd. "Trouwens, vals spelen mag niet hoor", Vervolgde hij, keek haar scherp aan, maar schoot al gauw in de lach. Oké, fair enough.

Dante nam het bekertje, haalde er wel eerst de knikker uit en gooide de inhoud toen achterover. Het bekertje zette hij aan de kant. "Ik hoop voor jou dat we niet in de ziekenboeg belanden", Grinnikte hij, waarna hij de knikker even heen en weer rolde tussen duim en wijsvinger. "Uiterste concentratie", Fluisterde hij zachtjes, super serieus. Tot hij zijn grijns niet meer kon bedwingen. Hij gooide de knikker in een boogje richting haar bekertjes, die toch wel verder stonden dan hij in eerste instantie gegokt had.


Laatst aangepast door Dante Rivera op zo okt 02, 2016 5:22 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptydi sep 13, 2016 8:46 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes

Scherpe opmerkingen maken was echt wel haar ding, net als Dante's. Misschien dat ze daarom zo'n dynamic duo waren, omdat ze gewoon helemaal zot konden gaan zonder dat de andere zou judgen. Ieder ander persoon zou rare gezichten trekken bij haar rodeo opmerking, maar Dante maakte er dood leuk eentje terug. "Als jij zo'n rodeostier  hebt, met plezier," Grijnsde ze onschuldig, maar met een sluw kantje, "Kan ik je nog wat trucjes laten zien," Nu kon ze het echt niet meer houden en barstte ze in het lachen uit waardoor haar blonde krullen in het avondlicht danste.

Uiteindelijk kwamen ze dan aan de beerpong, of ja. Sam moest natuurlijk eerst een hele show opvoeren om zichzelf en Dante voor te stellen en pas daarna konden ze beginnen aan het echte werk. Samantha kneep haar ogen tot spleetjes en stond geconcentreerd te kijken naar de bekertjes. In een vloeiende beweging en met het puntje van haar tong tussen haar lippen gooide ze de knikker. Raak. Een vreugde kreetje met bijhorend dansje was Sams reactie. Draaiend met haar schouders en heupen en haar vuisten hoog opgeheven maakte ze een rondje, waarna ze Dante in de gaten hield terwijl hij het goedje naar binnen klokte. "Ik hoop voor jou dat we niet in de ziekenboeg belanden", Ondeugend lachte Sam hem toe met pretlichtjes in de ogen. Sierlijk hief ze haar hand op en keek ze er ondeugend naar. "Ik kan hartmassage toedienen als het nodig is," Waarna elektriciteit knetterend tussen haar vingers begon te springen. "Uiterste concentratie", Enkele seconden bleef ze stil, maar net op het moment dat Dante gooide, sprong ze recht. "BOE!" Probeerde ze hem uit zijn concentratie te halen, wat niet lukte. Dan maar plan b. Het knikkertje was bijna bij het voorste bekertje en zou er zeker in vallen, was het niet voor Sams hand, die heel per ongeluk uitschoot en het knikkertje weg sloeg. "Oeps," Zei ze, met grote ogen en haar rechterhand voor haar ronde mond geslagen. "Nee grapje, die was er sowieso in geweest," Lachte ze vervolgens ontspannen, waarna ze het bekertje aan haar lippen zette. Een branderig gevoel verspreidde zich in haar slokdarm en met de rug van haar hand veegde ze haar mond af. "My turn!" Riep ze, waarna ze opnieuw gooide.

words: ### • notes: here.  • Clothes: x
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Emptyzo okt 02, 2016 5:29 pm


Een western avond in de lounge. Waar ze het vandaan haalde, was voor hem een raadsel. Een heel levendige fantasie, waarschijnlijk. Al wou hij met momenten dus niet weten waar die zat. Die van hem, tja, dat was dan weer een ander verhaal. Hoe dan ook zat hij er niet mee in om een opmerking terug te maken. Ze hield zich heel erg onschuldig tho. "Als jij zo'n rodeostier hebt, met plezier," Zei ze. "Kan ik je nog wat trucjes laten zien," Plaagde ze hem, waarna ze in de lach schoot. Dante kon zich nu ook niet meer serieus houden. "Mij trucjes laten zien? Een oude vos leer je niks bij hoor", Lachte hij nog na. Misschien kon ze hem wel eens tonen hoe hij knikkers in bekertjes drank moest gooien, want hij was niet echt van plan om haar te laten winnen bij dit spel.

Als het uit gespeeld raakte voor één van de twee bezweek aan de alcohol. Zoals het er nu uit zag, had ze wel al een voorsprong. "Ik kan hartmassage toedienen als het nodig is," Zei ze na zijn opmerking, de elektriciteit knetterde rond haar vingers. "Nee bedankt", Merkte hij fijntjes op. Alhoewel hij waarschijnlijk toch niet echt kon protesteren als hij KO was. Dante had ondertussen de knikker gepakt en gegooid maar.. Ze kaatste hem weg met haar hand. Omygod. "Oeps," Zei ze, opnieuw de onschuldigheid zelve. "Sahaaam", Klaagde hij, haalde zijn hand dramatisch door zijn wilde haren. "Nee grapje, die was er sowieso in geweest," Gaf ze toe, waarna ze het bekertje toch leeg dronk en toen de knikker weer pakte.

Ze gooide opnieuw raak en hij dronk zonder veel te protesteren het bekertje leeg. Hij schoof het in het andere en zette het opzij. "Zo ga ik dus echt verliezen he", Grinnikte hij. Hij speelde even met de knikker, rolde hem tussen zijn vingers. "How about this, laten we never have I ever spelen", Grijnsde hij. Zo leerde hij waarschijnlijk een heleboel leuke dingen bij over haar. "Dat ken je wel toch?" Vroeg hij, voor de zekerheid. Anders zou hij het met plezier nog even uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It's a me again [+Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a me again [+Dante]   It's a me again [+Dante] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a me again [+Dante]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who's this Dante guy?
» Die hard [&Dante]
» What I did was terrible and I want you to know.. [&Dante]
» Gotcha {{DANTE}}
» I'm not drunk! + Dante

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: