INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Girls just wanna have fun. [Dante]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptywo aug 10, 2016 11:06 am

Faye Jupiter Jones

Ze stond letterlijk op de vensterbank in het raamgat en dat op het derde verdieping van het slaapgebouw. Veel had ze niet aan omdat ze niet van plan was geweest om nog echt buiten te komen. Ze keek naar beneden, de grond was in zoveel opzichten veraf en voor haar zo dichtbij. Maar Jupiter had er niets aan, haar ogen staarde naar de horizon waar een echte onweersbui naar Genosha dreef. En dit was niet haar schuld, als er een Genosha krant, zou zijn dan zou het er gegarandeerd in staan, “Storm op komst door de drukkende warmte van voorbije dagen.” En er was niets dat Faye zo graag zag komen als die donkere wolken waar je af en toe een flits doorheen zag snijden. Ze had glas sterke drank in haar handen dat ze ergens had weten op te vissen en stond op haar vensterbank te dansen op de muziek die door haar oortjes in haar hoofd galmde. Ondanks dat ze niet zoveel plaats had lukte het haar met gemak om rond haar eigen as te draaien en zachtjes mee te zingen op de muziek terwijl die storm dichterbij kwam. Ze zette haar glas aan haar lippen en dronk het laatste beetje leeg. Dit was feest voor Faye. Het was niet verboden om je mutaties te gebruiken maar weermutanten moesten toch wat meer opletten. Ze was niet op te letten nu, ze wilde die storm.

Ze hurkte neer en zette haar glas op de vensterbank en trok de oortjes uit haar ogen. Haar glimlach werd net een tikkeltje groter en uitdagender toen ze de eerste donderslag hoorde. Ze sprong van de vensterbank, een twee meter vrije val voor ze transformeerde naar de grote zeearend waar ze wel vaker in transformeerde. Ze vogel maakte zijn vrije val af voor ze haar vleugels strekte en de vogel laag over het binnenplein schreed alvorens het koers zette naar die storm. Hoe dichter ze kwam hoe meer ze het verlangen voelde in haar lichaam. En van zodra ze de eerste druppels voelde sterkte ze haar mutatie waardoor het onweer meteen losbarstte boven haar hoofd. De bliksem pakte zich samen rond haar gevleugelde lichaam en vulde haar lichaam met de elektriciteit waar ze zo naar verlangde. Ze zweefde tussen de zwarte wolken door terwijl het langzaam over Genosha verder dreef. Het was al behoorlijk laat en ondanks dat het nog klaar was geweest werd het nu aartsdonker. Het was nog steeds drukkend warm maar dit onweer bracht en zekere verfrissing met zich mee dus ze zouden niet allemaal kwaad zijn. Net als zij nu kletsnat tussen de wolken dreef zouden er nog studenten zijn die misschien buiten zouden zijn.

Faye bleef het onweer verder over het eiland begeleiden, al de bliksem sloeg in op haar lichaam en ze reguleerde het tot een kleine lichtbol die een korte harde flits over het hele eiland gooide. Ze liet haar lichaam vantussen het onweer naar beneden glijden. De zeearend vloog over de boom richting de gebouwen. Vele studenten stonden naar buiten te kijken, bang, afgunstig, met een fototoestel of met een grijns. Haar blik bleef hangen op één van de ramen bij de jongensvertrekken. Wel, had je daar … De zeearend daalde in hoogte en vloog naar het geopende raam. Van zodra ze de vensterbank had bereikt transformeerde ze terug, gehurkt om de transformatie op te vangen en kletsnat weliswaar maar met die glimlach op haar lippen die hij wel zo herkennen. ‘Ik dacht dat je naar Italië was zonder mij.’ Ze had Dante al eventjes niet gezien, ook geen glimpen in de gang. Ze stond op, veegde haar natte haar uit gezicht en keek kort over haar schouder naar het onweer voor ze omlaag keek naar Dante, haar ogen over zijn lichaam liet glijden voor ze de zijne weer vond. ‘Geen nood aan verfrissing?’ Vroeg ze terwijl ze uitdagend met haar hoofd schudde waardoor de druppels in het rond vlogen. Ze was heel erg goed gezind, het onweer, de warmte, haar zoveel verjaardag van vorige week, die twee glazen drank die ze al op had en nu dit … Dante Rivera …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptywo aug 10, 2016 2:29 pm



Bless zijn buikje en alle onverwachte aanvallen van munchies. De jongen had de hele namiddag in het skatepark rond gehangen (duh), tot hij ontdekt had dat hij alle voorraad die hij had meegenomen al weg had gewerkt. Skaten was een intensieve bezigheid, natuurlijk kreeg je daar honger van. De lege pakken koekjes had hij al in de vuilbak gegooid, was daarna terug naar het schoolgebouw vertrokken. Hier en daar had hij zijn hand opgestoken naar mensen die hij kende. Eventjes was hij zelfs gestopt om een praatje te doen met twee klasgenoten, hadden ze ook afgesproken om naar het strand te gaan die avond. Maar die afspraak hadden ze snel genoeg weer gecanceld. De regenwolken hadden zich boven de zee samen gepakt, en al gauw was het ook wel duidelijk dat er een onweer zat aan te komen.

Daarom was hij ook blij dat hij nu veilig en droog in zijn kamer zat, genietend van een schaal vol druiven. Het was niet zo dat hij regen haatte, hij vond het alleen niet fijn dat zijn deck kapot zou gaan door het water, moest hij nu nog buiten zijn. Leunend op zijn vensterbank stond hij toe te kijken hoe het onweer steeds dichterbij kwam en toen ineens in alle hevigheid los barstte. De lichtflitsen waren oogverblindend en kwamen altijd heel onverwacht, maar dat maakte het nog niet minder leuk. Gespannen bleef hij in de wolken staren, wachtend op de volgende.. En zag toen een grote zeearend vliegen?

Oké, vreemd. Toen de bliksem zich echter rond het lichaam van de arend leek te verzamelen, kreeg hij door dat het hier om één van de mutanten moest gaan. Het schouwspel deed hem ergens wel denken aan een lasershow, en geboeid bleef hij kijken totdat.. De arend op zijn raam af dook? Snel stapte hij achteruit, keek verbaasd en toen geamuseerd toe hoe de vogel veranderde in Faye. ‘Ik dacht dat je naar Italië was zonder mij.’ Was het eerste wat ze zei. Hij stak zijn handen in de lucht. "Ik? Ik zou niet durven", Grijnsde hij.

Ze keek even over haar schouder, dan met een keurende blik terug naar hem om terug bij zijn ogen te eindigen. ‘Geen nood aan verfrissing?’ Vroeg ze, maar nog voor hij kon antwoorden schudde ze haar haren uit alsof ze een hond was. De druppels vlogen in het rond, inclusief op hem en zijn gezicht. Theatraal veegde hij langs zijn ogen. "Nou bedankt, dit had ik net nodig", Lachte hij. Hij stak zijn hand naar haar uit om haar van de vensterbank te helpen. "Typisch iets voor jou, dit. Zal ik maar een handdoek halen voor de jongedame?" Vroeg hij, nadruk leggend op dat laatste woord. Want zo jong was ze natuurlijk niet, al verraadde haar uiterlijk daar niks van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyvr aug 12, 2016 10:03 am

Faye Jupiter Jones

Het was een soort vrijheid waar ze wel enorm naar snakte, het vliegen. Haar mutaties waren haar als het ware op het lijf geschreven. Ze hield van dat ontembare, het ontembare dat iedere storm met zich mee droeg. Ze hield ervan om over de wind te zweven en die vrijheid te proeven die niemand zonder vleugels of zonder hoogtemutaties kon voelen. En om het te mogen combineren, om door het hart van de storm te vliegen en de bliksem door je lichaam te voelen schieten … wel … er was maar heel weinig dat voor haar beter aanvoelde dan dat. Het was alsof ze een soort adrenalinekick kreeg en haar vol stak met die energie. Ze wilde ergens wel een beetje kwaad doen, een beetje van haar mutaties op het eiland los laten. Enkel en alleen om al de gezichten te zien van de studenten die door het raam naar buiten zaten te kijken. In zo’n momenten voelde ze zoveel macht in dat dierlijke van haar mutatie schuilen dat ze echt een zekere grens zou overschrijven. Ze had het allemaal perfect onder controle maar onsterfelijkheid maakte je niet altijd heilig … integendeel.

Maar voor ze zover iets in haar hoofd kon halen werd ze afgeleid door een “pretty face” in het raamgat. Hij zat naar buiten te kijken, gespannen en met enige fascinatie om in welk level deze storm zich ontwikkelden. Het was een storm die zelf ontstaan was, Faye had er enkel een beetje van haar eigen enthousiasme aan toegevoegd. De zeearend vloog tussen de wolken door, recht naar dat geopende raam. Moest het dier kunnen lachen dan zou het, het doen want hij deinsde meteen een stuk naar achter toen het op een meter van het raam een landing inzette. En dan transformeerde ze terug en zag ze de amusante blik in zijn ogen die er meteen voor zorgde dat er ook een brede glimlach op haar lippen kwam.

Toen hij opmerkte dat hij niet zou durven vertrekken zonder haar knikte ze bijna dankbaar. ‘Ik wil niet alle fun missen die jij daar maakt zonder mij.’ Zei ze er nog achter. Ze schudde haar hoofd waardoor alle druppels in het rond vlogen. Ze keek met een geamuseerde glimlach toe hij dramatisch zijn handen langs zijn ogen veegde alvorens hij zijn hand haar op hield. Ze knikte goedkeurend, nam het aan en sprong van de vensterbank in zijn kamer. ‘Dankjewel.’ Het was misschien niet haar beste idee om kletsnat bij Dante in de kamer verschijnen maar dan weer … waar kon hij nou over klagen. Haar ogen gingen meteen naar het andere bed, hij had een kamergenoot. Toen hij weer sprak gleed haar blik automatisch weer naar hem om dan met een korte plezierige blik naar buiten kijken. ‘Je weet dat ik graag van een goed aankomst hou en,’ ze zweeg en keek kort naar het onweer buiten. ‘wat spektakel.’ Vervolgde ze. Zijn voorstel voor een handdoek te halen eindigde met een hele benadrukte “jongedame.” Ze keek hem aan en glimlachte, gevleid door de mooie benadrukking. ‘Dat zou ik heel erg appreciëren, jongeheer.’ Reageerde ze er uiterst beleefd op. Ze duwde haar duimnagel tegen haar tanden en keen onderzoekend de kamer rond. ‘Is je kamergenoot niet thuis?’ Vroeg ze met een taxerende blik over het andere deel van de kamer. Ze volgde Dante en bleef in de deuropening naar hun badkamer staan, volgde zijn bewegingen nauwgezet. ‘Had je nog plannen voor vanavond?’ Ze hield haar hoofd schuin, bijna onschuldig en keek hem afwachtend aan …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyvr aug 12, 2016 1:06 pm



Veel mutanten stonden momenteel waarschijnlijk aan hun raam naar buiten te kijken. Stormen waren ze hier wel gewend, aangezien er wel een aantal mutanten waren die het weer nogal eens konden beïnvloeden als hun emoties overhoop lagen. Hij was vast niet de enige die wist van Clyde zijn ongeluk, en de bijna constante regenval die daar ten gevolge aan gekomen was. Maar dit onweer was niet zo heftig, niet zo onstabiel. Het had iets natuurlijks, wat dan weer zijn aandacht had getrokken. En dan met open raam, natuurlijk, zodat hij de wind ook kon voelen en de milde regen die met die wind mee op zijn armen en gezicht terecht kwam. Een welkome aflossing na de drukkende warmte van de dag, vond hij zelf dan.

Gelukkig voor Faye had hij zijn raam open staan. Anders was ze er waarschijnlijk vol tegen aan geknald of.. Helemaal niet naar hem toe gekomen. Dus eigenlijk was het ook deels zijn geluk dat hij het open had gezet. Ze was doorweekt, niet dat je hem zou horen klagen. Haar kleding plakte tegen haar lichaam aan, wat hem natuurlijk wel een mooi zicht gaf. Behulpzaam stak hij zijn hand uit om haar naar beneden te helpen, nadat hij haar getrakteerd had op nog wat meer verkoeling. ‘Dankjewel.’ Zei ze, waarop hij even achteloos een wegwerpgebaar maakte. Kleine moeite. ‘Je weet dat ik graag van een goede aankomst hou en wat spektakel.’ Merkte ze op. "Een blijvende indruk maak je zeker", Glimlachte hij, al was dat eigenlijk maar oud nieuws.

Aangezien ze zowat een overstroming veroorzaakte in zijn kamer, bood hij haar aan om een handdoek te halen. ‘Dat zou ik heel erg appreciëren, jongeheer.’ Reageerde ze formeel. Hij onderdrukte een lach nauwelijks. De jongen liep naar de badkamer, zocht de grootste badhanddoek die hij kon vinden. ‘Is je kamergenoot niet thuis?’ Vroeg ze, blijkbaar was ze hem gevolgd naar de badkamer en stond ze nu in de deur zijn bewegingen te volgen. "Nee, eigenlijk is hij hier 's avonds niet veel. Geen idee waar hij uit hangt tho", Antwoordde hij. Ondertussen haalde hij een grote donkergrijze handdoek tevoorschijn. Hij was lekker zacht, voelde hij. Hij deed het ding open en stak het haar toe.

‘Had je nog plannen voor vanavond?’ Vroeg ze hem, met een wel heel onschuldige blik. Hij haalde even plagend zijn wenkbrauw omhoog. "Die had ik ja, tot dat gebeurde", Hij knikte naar buiten, waar het onweer nog altijd niet was gaan liggen. "Eigenlijk heb jij gewoon mijn plannen gedwarsboomd", Merkte hij behulpzaam op. Hij stapte iets dichter naar haar toe, recht haar personal space in. Bedachtzaam keek hij haar aan. "Dus beter kom jij met een mooi alternatief, anders zou ik nog wel eens boos kunnen worden", Zei hij, al ging dat dreigement natuurlijk helemaal verloren in de ondeugende scheve grijns die op zijn gezicht verschenen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyzo aug 14, 2016 2:56 pm

Faye Jupiter Jones

Een kans als dat laten liggen zat er voor haar dus niet in. Ze zou niet Dante’s raam voorbij vliegen in het humeur waarin ze nu zat. Ze zou niet eens voorbij vliegen als hij daar zo heel erg verleidelijk voor haar, stond naar buiten te kijken. Hij was verrast, in de minieme vorm. Hij wist was ze kon maar dat ze ook nog eens het hele vogelrijk onder de duimen had wist hij niet, dus vandaar de deelse verbazing en verrassing in zijn blik als ze landde op zijn vensterbank. Damn, ze was misschien beter eerst nog eens die fles gaan halen die ze via via uit de keuken had kunnen smokkelen. Alhoewel Faye niet echt drank nodig had om plezier te hebben, zeker niet met iemand als Dante hier. En hoe ze ervoor kwam, kletsnat, kon haar ook maar weinig schelen. Ze kon wedden dat ze met aangeplakte kleren er nog voortreffelijk uit zag in andere jongens hun ogen.

Jupiter was in veel gevallen verwend, ze dacht wel vaker dat ze alles kon krijgen en over alles een eigen mening had. Maar het was keiharde onsterfelijkheid die met al dat aan de haal ging. Haar recente “verjaardag” haalde dat iedere keer weer naar boven. En dan was ze eerlijk gezegd blij dat ze momenten had als deze. Dat ze iets gedronken had, een waanzinnig onweer kreeg als cadeau om tussenin te vliegen en dan nog eens iemand aan zijn raam zag staan als Dante. Dat maakte het, dat zorgde ervoor dat ze een beetje vergat dat ze onsterfelijk was. En inderdaad … ook Faye had haar mindere kant, al zou ze nooit iemand daar echt iets van laten merken. Ze nam zijn hand aan en sprong naar binnen. Dat ze zijn kamer nu wel nat maakte deed haar onschuldig op haar onderlip bijten terwijl ze van de grond naar hem keek. Hij bevestigde haar blijvende indruk en daar was gelijk weer haar scheve glimlach. Ze volgde hem naar de badkamer terwijl haar ogen over het meubilair van zijn kamergenoot gleden, twee jongens in één kamer, hoe zou de kamergenoot zijn. Niet dat ze het zou weten want Dante zei dat hij niet al te veel “thuis” was s’avonds. ‘Kot voor ons alleen.’ Het kwam er neutraal uit maar haar ogen spraken gelijk het tegenovergestelde. Hij deed de handdoek open en stak hem naar haar uit. Ze liep op hem af, nestelde zich erin alvorens ze het van hem overnam. Lekker zacht, gaf ze eerlijk toe.

Bij de vraag kwam meteen een tegenreactie. Hij had plannen maar het was haar schuld dat die waren gedwarsboomd. ‘Dat is niet mijn schuld.’ Wees ze met één vinger naar buiten terwijl ze de handdoek kort over haar hoofd en door haar haren streek. ‘Neem de Genosha krant erbij en je ziet dat het voorspelt was. Ik heb gewoon,’ ze zweeg en tuitte bedenkelijk haar lippen. ‘genoten van de kans.’ Lekker onschuldig. Ze had de storm wat extra gegeven maar er was niet haar schuld dat hij er was. Hij kwam dichter, recht in haar persoonlijke ruimte en haar blik gleed langzaam over zijn gezicht. Ze grinnikte om zijn woorden. Zijn dreigement, die ondeugende glimlach … ‘Misschien wil ik je graag eens kwaad zien.’ Ze tikte kort tegen zijn borst en keek hem dan weer met die glimlach van haar aan. ‘Trouwens,’ ze deed een mini stapje dichter. ‘Ben ik geen mooi alternatief, als in kletsnat en met amper iets aan.’ Ze rees kort op haar tippen en drukte een razendsnelle kus op zijn lippen alvorens ze zich om haar as draaide en zijn kamer weer binnen wandelde terwijl ze de handdoek over zich heen liet gaan, niet dat die kleren snel zouden drogen … als je dat kleren kon noemen …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyzo aug 14, 2016 4:31 pm



Het onweer zou binnen de kortste keren waarschijnlijk wel uitgeraasd zijn. Maar om daarvoor zijn plannen terug op te nemen? Dacht het niet. Ten eerste, buiten zou alles nat zijn, en op nat zand zitten was sowieso niet aangenaam. En ten tweede.. Waarom zou hij zelfs nog naar buiten willen als hij met Faye op eenzelfde kamer was? Zijn keuze was wel snel gemaakt, eigenlijk. Al vond hij het natuurlijk ook wel terecht om het haar even door te steken dat ze zijn plannen had geruïneerd. ‘Dat is niet mijn schuld.’ Zei ze, wees even bestraffend richting hem nadat ze met de handdoek haar haren had af gedroogd.

‘Neem de Genosha krant erbij en je ziet dat het voorspelt was. Ik heb gewoon,’ Ze onderbrak zichzelf en keek bedachtzaam. ‘genoten van de kans.’ Vervolgde ze onschuldig. Dante schudde grijnzend zijn hoofd. "Nonsens. Zonder jou was dat onweer vast en zeker rond het eiland heen getrokken", Zei hij, deed moeite om bestraffend te klinken. Om er nog een schepje boven op te doen, stapte hij naar haar toe en nam haar even in zich op, om vervolgens een dreigement te maken die niet over kwam door zijn gezichtsuitdrukking. Haar grinnik zei natuurlijk ook genoeg.

‘Misschien wil ik je graag eens kwaad zien.’ Bekende ze, terwijl ze tegen zijn borst aan tikte. Hij trok zijn wenkbrauwen even op. "Onderschat jij mij nu?" Vroeg hij, deed alsof hij heel diep beledigd was. ‘Trouwens,’ Zei ze, stapte nog wat dichterbij. ‘Ben ik geen mooi alternatief, als in kletsnat en met amper iets aan.’ Vroeg ze, waarna hij ineens vluchtig haar lippen op de zijne voelde. Het was maar goed dat ze zich om draaide, anders had ze waarschijnlijk wel staan lachen om zijn hoofd momenteel. "Mij hoor je anders niet klagen", Mompelde hij zachtjes, wel luid genoeg zodat ze hem zou horen, terwijl hij haar volgde terug de kamer in.

"Dus, wat ga je ruïneren? De bank, m'n zitzak..", Hij keek haar even veelbetekenend aan. "Het bed?" Grijnsde hij. Dante ging zelf onderuitgezakt in de zetel zitten, nam het kommetje druiven weer op en stak er een in zijn mond. Vragend keek hij haar vervolgens aan, stak het kommetje naar haar uit, voor moest ze ook een heerlijk fruitig hapje willen. "En jij, had jij geen plannen voor vanavond?" Vroeg hij toen nieuwsgierig, want ja, zijn leven was vast een stuk saaier dan dat van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyma aug 15, 2016 10:19 am

Faye Jupiter Jones

Dante beschuldigde haar ervan dat dit onweer haar schuld was. Ze zou hem niet discussiëren over de heftigheid ervan want dat kon daadwerkelijk haar schuld zijn maar ze wilde hem wel discussiëren over het ontstaan ervan, want dat was niet haar schuld. Maar ze kon het hem niet bewijzen, een Genosha krant was er niet en als hij eerder vandaag niet eens naar boven had gekeken dan kon hij ook niet hebben gezien dat de donkere wolken er van over de zee al aankwamen. Toch kon hij het niet laten om haar te beschuldigen. Zijn bestraffende toon, zijn dreigement ging verloren in die glimlach van hem waardoor ze hem enkel maar glimlachend kon aankijken. ‘Het zou over het eiland zijn gekomen, of je dat nu wilde of niet. Ik zou het je willen bewijzen maar dat kan ik niet dus zal ik mijn straf maar moeten aanvaarden.’ Bij dat laatste trok ze een quasi treurig pruilgezicht terwijl ze eens lief knipperde met haar ogen. Niet dat hij haar zou straffen, ze zou het hem wel eens willen zien proberen. Wedden dat als hij het probeerde ze er beide iets moois voor zouden krijgen?

Bij zijn diep beledigde toon zocht ze weer zijn ogen op, haalde haar schouders op. ‘Misschien.’ Gaf ze onschuldig toe. Ze zou Dante niet onderschatten, hij had haar al bewezen dat hij niet één van die doorsnee saaie jongens was en dat hij haar daadwerkelijk nog wist te verrassen. Maar ze ging gelijk verder naar het volgende onderwerp, gaf hem die vluchtige kus en liep met dat kleine glimlachje terug naar zijn kamer. Zijn gemompel had ze nog gehoord, haar glimlach werd breder en ze beet kort op haar onderlip. Zij mocht ook niet klagen, het was Dante. En niet enkel het feit dat hij Italiaans was maakte dat al goed, er was nog zoveel meer dan dat, dat hem tot zijn recht bracht.

Bij zijn vraag gleed haar blik naar de zetel, de zitzak en zijn bed. Zelf ware haar kleren en haar nog nat, maar het druppelde niet meer dus ze liet ook geen spoor meer achter. ‘Alle drie?’ Vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen en een verleidelijk scheve glimlach. Zelf ging hij in de zetel zitten, onderuitgezakt en nam hij er een kommetje druiven bij. Ze zette haar voet op de rand van zijn en ging erop staan, ze veerde een beetje door haar benen, alsof ze wilde voelen met haar voeten of het goed was. ‘Het bed lijkt me wel mals.’ Merkte ze bedenkelijk op, alsof ze echt moeite deed om in van de drie te kiezen. Ze sprong van zijn bed, actief, ze was zo verschrikkelijk goed gemutst vandaag. ‘Maar de zetel heeft zoveel beter gezelschap.’ Ze reikte naar zijn uitgestoken kommetje en plukte er een druif af. Ze stak het tussen haar tanden alvorens ze er heel langzaam op begon te kauwen. Bij zijn vraag draaide ze eens om haar as, ze had precies geen fut om stil te zitten, en schudde haar hoofd. ‘Ik had een fles drank staan, en ik had muziek maar nee,’ ze keek hem aan en schudde haar hoofd. ‘Geen plannen.’ Ze haalde haar schouders op. Ze zou uiteindelijk wel ergens op school de boel op stelten kunnen gaan zetten hebben maar de storm had haar van gedachten doen veranderen. ‘Dus jij bent mijn plannen voor vanavond.’ Ze haalde haar wenkbrauwen tweemaal op. ‘Als je dat goed vind.’ Ze hield hoofd schuin en reikte naar nog een druif …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyma aug 15, 2016 1:09 pm



Hoewel hij wist dat Faye in een heleboel opzichten ver boven hem stond qua dominantie, kon hij het natuurlijk niet laten om even zijn beste toneel skills boven te halen. Het was nog een verrassing dat ze zich gewillig liet doen, maar met zijn mutatie pikte hij op dat ze in een enorm speelse bui was. Er was nog wel een mild protest te horen, maar haar emoties vertelden hem dat ze zich gewonnen gaf. Er was namelijk geen enkele manier om het te bewijzen, en hij had deze kleine strijd gewonnen. Iets wat waarschijnlijk geen tweede keer meer zou gebeuren, dus hij was best tevreden met zichzelf. Zelfs toen ze opmerkte dat ze hem wel eens kwaad zou willen zien, en hem daarmee nogal onderschatte.

Die opmerking was hij snel genoeg vergeten tho, daar had zij wel voor gezorgd. Om het zacht uit te drukken, zo’n impact had ze wel op hem. Alsof al de rest er gewoon niet toe deed. Het was niet dat hij verliefd was, gewoon extreem onder de invloed van haar charmes. En haar uiterlijk, want holy fuck (excuseer hem even de uitdrukking). Dante was haar terug de kamer in gevolgd, vroeg zich af welk meubel ze zou ruïneren door er met haar natte kleren op te gaan zitten. ‘Alle drie?’ Zei ze heel onschuldig, waardoor hij in de lach schoot. "Gedurfd", Grinnikte hij, terwijl hij op de bank ging zitten en het schaaltje druiven weer op pakte.

Ondertussen was ze zijn bed aan het uittesten. Zachtjes veerde ze op en neer, nog steeds met zoveel energie dat hij zich af vroeg wanneer ze uit elkaar zou barsten. ‘Het bed lijkt me wel mals.’ Merkte ze op, een nadenkende uitdrukking op haar gezicht. Met een sprongetje kwam ze van het bed af. ‘Maar de zetel heeft zoveel beter gezelschap.’ Glimlachte ze toen, waarbij ze naar het kommetje reikte en een druif nam. Hij kon het toch niet laten om te grijnzen om haar compliment. Benieuwd of zij plannen had gehad voor ze hier zo impulsief was binnen gevlogen, vroeg hij er gewoon naar. Zo werkte dat, waarom zou hij het ook niet vragen, als hij het wilde weten?

‘Ik had een fles drank staan, en ik had muziek maar nee,’ Ze schudde haar hoofd. ‘Geen plannen.’ Dante keek haar samenzweerderig aan. "Al die dingen heb ik hier ook hé, just saying", Grijnsde hij. Zijn plan was toch geweest om een fles mee te nemen naar het strand, konden ze hem evengoed hier legen. Dan was zijn plan net iets minder gedwarsboomd dan eerst, dus alleen maar win-win, toch? ‘Dus jij bent mijn plannen voor vanavond.’ Ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. ‘Als je dat goed vind.’ Vroeg ze toen. Dante tilde even zijn kin op, nam haar nog een keer goed in zich op. Eventjes bleef het stil.

"Hmm.. Ja, dat vind ik wel goed", Zei hij toen, alsof dat ook een heel moeilijke beslissing was geweest. "Dus, is er een reden dat mijn hele systeem hier overloopt van intense vrolijkheid?" Vroeg hij vervolgens, kreeg onderhand ook al de grijns niet meer van zijn gezicht. God behoedde het, straks zou hij zelf nog rond gaan stuiteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyvr aug 26, 2016 9:28 pm

Faye Jupiter Jones

Het was gemakkelijk om een weermutant te beschuldigen van een weersverandering, zeker in de negatieve zin. Eigenlijk zou ze wel vaker eens een complimentje willen voor de zon boven het eiland … niet dat ze daar iets aan had gedaan maar dat wisten zei niet. Faye had betere controle over de slechte natuurelementen dan de anderen. Ze putte er ook veel meer voldoening uit om een echte storm te creëren dan een simpel zonnetje met wat stapelwolken. Ze kon het voor elkaar krijgen, alleen gaf het haar geen kick. Ze hield van die adrenaline, net als ze eerder door het onweer had gevlogen en de bliksem op haar had laten inslaan. Het liet niet meer dan een tinteling achter op haar lichaam maar het gaf haar echt dat beetje macht waar ze soms zo naar hunkerde. Deze samenleving had geen keizers meer, geen goden om in te geloven. Vroeg was aan de macht staan zoveel simpeler, nu vond ze het haast saai. Dus moest ze amusement op andere manieren zoeken en voor deze avond was dat iemand in de vorm van een jongen. Niet zomaar een jongen, maar Dante.

Ze had met de handdoek een groot deel van haar lichaam droog gekregen. Niet dat ze veel aanhad om eerlijk te zijn. Het enige wat nog echt kletsnat was, was haar truitje, al gebruikte ze het tegenwoordig meer al elegante badjas dan voor wat anders. “Gedurfd.” Grinnikte hij meteen op haar voorstel. Nee, zoveel respect had ze wel voor hem, ze ging niet beginnen met al zijn spullen te ruineren, ze wilde nog vaker op bezoek komen. Maar met de energie die ze had moest ze wel eens alles zogenaamd testen dus ze sprong op het bed, met een brede glimlach op haar lippen. Drank en muziek, daar was ze mee begonnen, daar zou ze graag mee willen eindigen. Toevallig had hij dat ook in de aanbieding. De samenzwerige blik van Dante bracht haar vinger naar haar kin terwijl ze op haar onderlip beet en op de ballen van haar voet wiegde, alsof ze niets had om te doen. ‘Just saying, hmm.’ Reageerde ze terwijl haar blik langzaam doorheen zijn kamer gleed, waar hield hij die drank? ‘Care to share? Anders haal ik die van mij.’ Wees ze naar het raam, als standaards uitgangspunt voor haar.

Maar daarmee stond het ook echt vast, hij was haar plannen voor vanavond. En terwijl hij haar die lange blik gunde trok zij het kletsnatte truitje, badjas meer maar goed, uit. De handdoek lag in haar nek terwijl ze terug wandelde naar het raam en het truitje over de vensterbank legde, natter kon het waarschijnlijk toch niet worden. En toen besloot hij dat het goed was, haar gezelschap en ze draaide zich met een glimlach terug naar hem op. ‘Perfect.’ Stemde ze in. Ze bleef een tel lang onbeweeglijk staan toen hij haar vroeg waarom ze zo vrolijk was. Een tel … en dan wandelde ze weer elegant en energiek zijn kant op. Ze haalde de handdoek van rond haar nek en mikte het rond de zijne. Ze hield de uiteinden vast en kroop met die glimlach van haar op zijn schoot. ‘Die intense vrolijkheid komt door de muziek, de drank, het onweer, de adrenaline … jou.’ Ze knipoogde bij dat laatste, bracht haar hoofd wat dichter naar het zijne, liet haar ogen over zijn gezicht glijden. ‘Waar is je fles drank Dante?’ Fluisterde ze op haar meest verleidelijkste toon. Er kwam een glimlach op haar lippen, weer die vrolijkheid, weer dat verlangen alvorens ze opzij keek naar zijn schaaltje druiven en er eentje van nam, tussen haar tanden stak en erop kauwde. ‘Misschien ben ik ook ergens vorige week jarig geweest en ben ik vrolijk omdat ik nog steeds leef op deze onzinnige planeet. Gelukkig maken dagen als dit het goed.’ Ze tikte kort tegen zijn borst. Onsterfelijkheid was een vloek, soms wilde ze sterven dus nee, ze was niet vrolijk om haar verjaardag, ze was vrolijk bij het idee om het te vergeten en dat wilde ze vanavond graag bereiken …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyza aug 27, 2016 1:37 pm



Muziek en drank.. Wat jammer dat ze dat moest missen door hem. Of niet? Het was zo voorspelbaar natuurlijk, wie zou nu niet denken dat hij ergens wel een fles sterke drank verstopt had op zijn kamer. Hij was bijna zeker dat de docenten zich daar ook wel bewust van waren. Heel casual merkte hij op dat hij die twee dingen hier ook op zijn kamer had. ‘Just saying, hmm.’ Zei ze, had hem natuurlijk heel erg hard door dat hij dat niet zomaar had gezegd. ‘Care to share? Anders haal ik die van mij.’ Zei ze, wijzend naar het raam. Dante grinnikte even. "Als je lief voor me bent, wil ik die wel sharen ja", Zei hij grijnzend. Het was een kwestie van haar een beetje pushen om te kijken waar haar grenzen lagen in die gekke bui van haar.

Natuurlijk stemde hij uiteindelijk in met het feit dat ze de avond met hem mocht doorbrengen. Hij deed dan misschien wel alsof het voor hem niet echt veel boeide, maar ze zou ook wel weten dat hij het ten zeerste waardeerde dat ze hem had uitgekozen om bij rond te hangen. Ondertussen had ze haar natte trui uit getrokken en op de vensterbank gegooid. Glimlachend draaide ze zich om. ‘Perfect.’ Zei ze. Haar emoties hadden de zijne ondertussen ook al zo overhoop gehaald dat hij niet anders kon dan terug grijnzen. Bij de vraag waar die vrolijkheid vandaan kwam, bleef ze wel een hele seconde lang stil staan.

Vervolgens stapte ze op hem af, gooide haar handdoek rond zijn nek en ging ze op hem zitten. ‘Die intense vrolijkheid komt door de muziek, de drank, het onweer, de adrenaline … jou.’ Zei ze met een knipoogje. "Door mij? Wauw", Zei hij verwonderd. Hij liet zijn handen over haar bovenbenen glijden. "Het werkt wel heel aanstekelijk", Vervolgde hij. Vooral die milde verlangende emoties ook weer, waar hij de laatste keer zoveel moeite mee had gehad om ze buiten te sluiten.

Faye kwam dichterbij, nam hem inspecterend in zich op. ‘Waar is je fles drank Dante?’ Vroeg ze op een uiterst verleidelijke toon. Een rilling liep langs zijn rug naar beneden. "Hmm.. Heb je die wel al verdiend?" Merkte hij op, alsof hij er zelf nog eens goed over moest nadenken. ‘Misschien ben ik ook ergens vorige week jarig geweest en ben ik vrolijk omdat ik nog steeds leef op deze onzinnige planeet. Gelukkig maken dagen als dit het goed.’ Zei ze vervolgens, tikte even tegen zijn borst. Deze informatie was nieuw, maar zeker wel interessant, vond hij dan.

Snel genoeg had hij zijn handen verplaatst, tilde haar met gemak op terwijl hij overeind kwam van de bank. Hij deed twee stappen naar rechts, duwde haar daarbij tegen de dichtstbijzijnde muur aan. Door zijn heupen tegen de hare te drukken voorkwam hij dat ze naar beneden gleed. Dante drukte zijn lippen in haar hals, ging vervolgens naar omhoog richting haar oor. "Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat deze avond geen onzinnige avond op de rest van de hoop gaat worden", Fluisterde hij zachtjes, daarmee ook zijn verlangens mooi duidelijk makend tegenover haar. Alsof ze het niet al lang wist. "Zal ik die fles voor je gaan zoeken of wat?" Vroeg hij toen plagend, liet haar nog niet meteen terug op de grond zakken omdat hij wist dat ze dan terug weg zou stuiteren vanaf het moment dat hij haar los liet.


Laatst aangepast door Dante Rivera op za aug 27, 2016 6:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyza aug 27, 2016 4:58 pm

Faye Jupiter Jones

Hij gaf subtiel aan dat hij wel een fles en goede muziek had liggen … Maar of hij het wilde delen was een heel andere vraag. Ze kon lief overkomen, charmant, al was dat uitdagende wel haar specialiteit. Maar met de energie die ze vandaag had lukte het haar ook om eens lief te knipperen al reageerde hij op precies de manier die ze had verwacht. Of ze wel lief zou zijn voor hem? Daar moest ze duidelijk nog even over denken. ‘Te zien wat je definitie onder lief is.’ Want ze kon hem zoveel geven. Ze kon daadwerkelijk lief zijn maar wilde ze dat. Haar lieve kant zou misschien eindigen in een praatje en het verder delen van die druiven. Of misschien zou ze hem kunnen verwennen, al stond dat ook niet zo hoog aangeschreven op haar lijstje. Ze wist maar al te goed wat Dante graag had, zijn definitie van lief moest daar waarschijnlijk wel ergens tussenin zitten. De grijns rond zijn lippen liet de hare niet vervagen, zelf als er geen grijns was zou ze blijven glimlachen. ‘We kunnen elkaar zoveel meer geven dan een fles, dus misschien moeten we gewoon waar lief zijn voor elkaar.’ Dat laatste met wat meer nadruk en een knipoog.

Dante had iets van haar vrolijkheid overgenomen. Ze wist dat hij nog niet compleet zijn mutaties kon beheersen en dat hij dus snel dingen oppikte van anderen. Dat zij hier zo overdreven vrolijk was binnen gevlogen zou hem misschien niet helpen in het onder controle houden daarvan. Maar misschien deed ze er wel om, wilde ze hem eens lekker wild maken in zijn hoofd genoeg om deze avond nog geweldiger te maken. Daar zou ze technisch gezien geen drank of muziek voor nodig hebben. Ze sloeg de handdoek rond zijn nek en kroop op zijn schoot. Dat hij één van die redenen was voor haar vrolijkheid zorgde voor reactie. Ja, Dante was niet helemaal ongevoelig voor haar en dat was zeldzaam. Ze kon iedereen gemakkelijk op afstand houden maar Dante, kwam het omdat ze beide Italiaans waren? Ze voelde zijn handen op haar bovenbenen en bij zijn woorden glimlachte ze zachtjes. ‘Dat zie ik.’ Fluisterde ze, haar hoofd zo dicht bij het zijne terwijl haar ogen vast geankerd in de zijne. ‘Laat het me weten als die vrolijkheid je teveel word.’ Liet ze hem nog weten.

Haar vraag naar de fles bleef onbeantwoord, ze moest het verdienen. Bij Dante moest ze altijd iets verdienen, uiteindelijk kreeg ze wel haar zin, het was een kwestie van de juiste knopjes indrukken. Ze liet de handdoek uit zijn nek glijden, legde het naast hem. ‘Misschien kan ik het nog verdienen.’ Haalde ze onschuldig haar schouders op. Ze was immers tot veel in staat. Zoveel leek Dante immers niet nodig te hebben, zeker niet nadat ze had gezegd dat het technisch gezien ergens haar verjaardag was geweest. Niet dat ze er veel om gaf. Ze sloeg haar armen rond zijn nek toen hij met gemak recht kwam zonder dat ze zich een centimeter van hem hoefde los te maken. Hij deed twee stappen en ze voelde hoe haar rug tegen de muur kwam gedrukt, ze maakte een vaag instemmend geluidje toen zijn lichaam haar tegen de muur hield gepind, haar benen samen gestrengeld achter zijn rug. Ze kantelde haar hoofd een beetje toen zijn lippen tegen haar hals drukte, sloot haar ogen. Bij zijn woorden glimlachte ze opgelaten. Haar vingers gleden door zijn haar, grepen een paar plukken vast. ‘Ik wist dat ik altijd op je kon rekenen Dante.’ Fluisterde ze in het Italiaans, zijn naam met iets meer nadruk. Zijn plagende vraag deed haar zachtjes grinniken. Ze trok zachtjes aan zijn haar zodat ze zijn blik kon vangen. ‘Enkel als jij er nog zin in hebt.’ Reageerde ze even plagend. Waar ze momenteel was, was ze goed, hij hoefde haar niet los te laten. En om dat nog wat kracht bij te geven, drukte ze haar lippen tegen de zijne. Ze liet haar vingers uit zijn haar glijden en sloeg het terug om zijn nek, kuste hem met alle passie die hij verdiende en zij zozeer nodig had …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyza aug 27, 2016 6:56 pm



‘Te zien wat je definitie onder lief is.’ Was haar weerwoord op zijn toch wel een beetje chanterende opmerking. Dante kon het even niet laten om te grijnzen. Onder lief zijn kon ze inderdaad veel interpreteren. Maar ze kende hem wel al een beetje, ze hoefde niet extreem plakkerig te gaan doen of hem complimentjes geven. Ze hoefde niet zacht te doen.. Integendeel. Hoe ruiger ze was, hoe meer passie ze hem toonde, hoe liever hij het had. "Dat weet je diep vanbinnen wel", Zei hij met een opgetrokken wenkbrauw. ‘We kunnen elkaar zoveel meer geven dan een fles, dus misschien moeten we gewoon waar lief zijn voor elkaar.’ Zei ze, stuurde hem weer zo’n veelzeggend knipoogje waardoor hij kort in de lach schoot.

Blijkbaar waren er wel veel redenen voor Faye’s overdreven vrolijkheid. En hij was er eentje van, iets wat hem toch wel vleide om eerlijk te zijn. De enige reden voor zijn vrolijkheid was die van haar, al zat haar algemene aanwezigheid er natuurlijk ook voor iets tussen. Maar zijn mutatie, die hij trouwens nog steeds echt niet in bedwang kon houden met haar in de buurt, maakte het hem ook moeilijker. Toen hij bekende dat hij aangestoken werd door haar, kwam dat niet eens als een verrassing. ‘Dat zie ik.’ Fluisterde ze, terwijl ze hem intens in de ogen keek. Ja, dat hielp.. ‘Laat het me weten als die vrolijkheid je teveel word.’ Meldde ze, waarop hij geamuseerd knikte.

De informatie die ze hem gaf over haar verjaardag, overviel hem wel. Maar het zag er niet naar uit dat ze er veel belang aan hechtte; iets wat hij wel kon snappen. Als je er al zoveel gehad had, wat was een extra jaar dan? Wat was een extra avond dan.. Al zou hij Dante niet zijn als hij niet zou proberen om deze toch memorabel te maken. Ze had haar armen om zijn nek geslagen toen hij haar had op getild, een instemmend geluidje gemaakt toen hij haar tegen de muur aan drukte. Speels liet hij zijn lippen langs haar hals gaan. Zijn woorden, zijn belofte, zorgden er voor dat ze haar handen verstrengelde met zijn warrige haren.

‘Ik wist dat ik altijd op je kon rekenen Dante.’ Sprak ze in het Italiaans. "Altijd", Herhaalde hij bevestigend, schakelde nu ook moeiteloos over op zijn moedertaal. Hij stelde voor om de fles te pakken, al leek zij andere plannen te hebben. Zachtjes trok ze hem wat achteruit, keek hem met haar typische intense blik aan. ‘Enkel als jij er nog zin in hebt.’ Zei ze, waarna ze haar lippen op de zijne drukte. Haar handen belandden weer in zijn nek, hij leunde nog iets harder tegen haar aan om elk stukje huid te kunnen voelen tegen zijn lichaam.

Even vurig kuste hij haar terug, beet zachtjes op haar lip als hij even de kans had. Na enkele minuten trok hij zich een beetje terug, zijn gezicht nog altijd dicht bij het hare. "Ik heb wel zin in meerdere dingen", Zei hij nonchalant. Via zijn handen liet hij zijn mutatie even op haar los, begon met haar emoties te spelen, begon die van hem naar haar door te sturen. Zijn vrolijkheid, zijn verlangens.. Zijn toch wel lichte gevoel van onder de indruk zijn om de hele situatie. "Ik hoorde dat drank je geweldig goed kan afkoelen op warme dagen als deze", Zei hij, heel erg onschuldig. Hij bracht zijn lippen weer dichter bij de hare, voelde net de lichte druk. "Vertel eens, heb jij 't al warm?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyza aug 27, 2016 8:56 pm

Faye Jupiter Jones

Ze stelden elkaar vragen die geen antwoord nodig hadden. Dus hij antwoordde haar niet direct. Nee, ze zou nooit lief zijn onder de normale term. Ze was niet het meisje dat aan bloemen zou ruiken die ze had gekregen. Ze was niet het meisje dat zou flauwvallen bij een huwelijksaanzoek. Faye was het tegenovergestelde, ze ging op zoek naar de grootste problemen, ze ging op zoek naar de jongens die gevaarlijk ideeën hadden of pranks wilden uithalen. Ze deinsde niet terug voor vreemdelingen en ze hield meer van de wilde feestjes dan een etentje voor twee. Ze geloofde niet in liefde, ondanks dat ze het ooit had gedaan was ze er te “oud” voor geworden. Had ze al teveel gezien van de wereld om het niet zomaar aan te nemen. Dus bij zijn woorden glimlachte ze veelbelovend, liet haar vinger langs zijn kaaklijn naar zijn kin glijden. ‘Dat weet ik ja.’ Prevelde ze hem toe. Dus ze konden maar beter lief zijn op hun eigen manier en het feit dat ze hier op zijn schoot zat, zo ongelofelijk dichtbij was een heel erg mooie belofte voor hun eigen genomen van “lief” zijn. Ze zou hem eens bewijzen hoe lief ze kon zijn.

Het was weer hetzelfde van die ene keer in de bibliotheek, hij stookte haar aan en zij stookte hem aan. Hoe meer ze hem aan keek met die intens zelfzekere blik van haar hoe dieper ze hem trok. Maar het werkte ook omgekeerd, ze was oprecht blij geweest om dat lichaam van hem in het raamgat te zien staan en ze was eveneens blij met de druk van zijn vingers op haar bovenbenen. Het gevaarlijke eraan was dat hij geen controle had over zijn mutaties, toch niet als hij te lang bij haar in de buurt was. Faye stookte het aan, omdat “gevaar” haar altijd liep te roepen. Dat verlangen dat ze voelde, die energie kon hij van haar over nemen, nam hij praktisch van haar over. En hij kon er zoveel mee doen, hij knikte geamuseerd op haar woorden en daarmee nam ze aan dat hij haar waarschijnlijk helemaal niets zou zeggen als vrolijkheid hem teveel zou worden. Integendeel, ze konden het maar beide beter gebruiken voor andere dingen.

Zijn belofte om haar een avond te geven die ze niet bij de ellendige hoop zou gooien zette hij alvast op de goede manier in. De druk die de muur haar gaf tegen haar rug was lang niet zo bevredigend als de druk van zijn lichaam tegen het hare. “Altijd.” Bevestigde hij in zijn moedertaal. Ze voelde zijn warme adem tegen haar huid terwijl ze genoot van alle kleine dingen die hij deed. En uiteindelijk kon ze zichzelf niet houden want dat was exact wat Dante ook wist te doen bij haar. Ze drukte haar lippen tegen de zijne, hij reageerde door haar haar lichaam nog steviger tegen de muur te drukken en haar reactie was dan weer dat ze haar benen nog beter samen kneep rond zijn lichaam. De intensiteit, de vurige, haar hartslag schoot de hoogte in, haar ademhaling werd een zacht uitdagend gehijg. Toen hij zich een klein stukje terug trok gleden haar vingers weer door zijn haar. Ze opende haar ogen en keek hem aan. Zijn woorden. ‘Je hebt geen idee.’ Fluisterde ze onder haar zware ademhaling door. En toen werd ze overwelmd met emoties, zijn emoties. Het wakkerde dat verlangen aan, het wakkerde haar verlangen naar hem aan, naar Dante. Ze wist dat het door hem kwam en het leek alsof ze zat volgepropt met iets dat haar zweverig maakte, die constante speling van emoties maakte het zo intens. Ze hunkerde, hunkerde naar hem. Hij sprak weer en ze probeerde focus te vinden op zijn woorden. De onschuldigheid in zijn stem deed haar zachtjes lachen. Hij bracht zijn lippen weer dichter, ze opende ze verlangen maar ze kreeg niet meer dan die lichte druk. Zijn vraag liet haar kort dat beetje afstand overbruggen, drukte een trage kus op zijn lippen waar ze zich haast met tegenzin van los trok. ‘Zeker.’ Antwoordde ze zijn vraag. Ze had het warm, deels omdat het echt warm was buiten maar zeventig procent omdat Dante haar hier tegen de muur omhoog hield. ‘Ik weet niet wat ik meer wil, jou of die fles drank.’ Ze drukte haar lippen wang, zijn hals, zijn oor. ‘Verdien ik het om beide te krijgen.’ Vroeg ze fluisterend in zijn oor, op dezelfde onschuldige toon als hem …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyza aug 27, 2016 10:44 pm



Wat hij met Faye had, was iets speciaals. Iets zorgeloos, net hetgeen waar hij zo naar hunkerde. Geen onmogelijk ingewikkelde situaties. Alleen maar een heleboel lol en avontuurtjes, zonder dat er verantwoordelijkheden zouden bij komen kijken. Ze verwachtte geen romantiek van hem, iets wat hij ook niet verwachte van haar. Iets waar hij ook geen behoefte aan had, en hij wist dat het omgekeerd ook gold. Ze waren perfect voor elkaar op dat punt, niemand verwachtte meer dan wat de ander kon geven. Toen hij dan ook over ‘lief zijn’ sprak, wist ze sowieso wel waar hij het over had. Iets wat ze ook bevestigde. ‘Dat weet ik ja.’ Had ze gezegd, waarop hij lichtjes goedkeurend op had geknikt.

Ergens had hij er zijn persoonlijke missie van gemaakt om zijn stempel te drukken op de korte periode waarin hij in haar eeuwenlange leven aanwezig zou zijn. Dat ze later, als ze nog een keer al die jaren had geleefd, terug dacht met een gevoel van tevredenheid over haar tijd die ze met hem had doorgebracht. Dus hij deed zijn uiterste best om haar tevreden te stellen, om haar dingen te doen voelen die ze anders niet zou gevoeld hebben. Ze haalde dat vastberaden kantje in hem naar boven dat hem de creativiteit en kracht gaf om dit soort dingen te doen. De kus die ze deelden, was zo intens dat het bijna voelde alsof hij net een heel eind had gerend. Licht hijgend had hij zichzelf terug van haar los gemaakt, kon het niet laten om die nonchalante opmerking te geven.

‘Je hebt geen idee.’ Zei ze, waarop hij lachte. Dit was precies wat hij wilde bereiken. En dan nog zijn mutatie, hij slaagde er maar niet in om die te beheersen met haar in de buurt.. Dus kon hij hem evengoed in zijn voordeel gebruiken. Dante hield zich niet in, gooide haar emoties wel heftig overhoop.. Nu voelde ze precies wat hij voelde vanbinnen. Het leek alsof de storm van daarnet zich gewoon had voortgezet in zijn emoties. "Ik ga hier niet eens sorry voor zeggen", Zei hij met een ondeugende glimlach toen hij zag wat voor een uitwerking het op haar had. Plagend was hij dichterbij gekomen, zo onschuldig als alleen hij dat kon zeggen gevraagd of ze al warm had. Ze kuste hem traag, maar dat maakte het nog intenser. ‘Zeker.’ Beantwoordde ze uiteindelijk zijn vraag. ‘Ik weet niet wat ik meer wil, jou of die fles drank.’ Vervolgde ze. Ze drukte haar lippen tegen zijn huid aan, waarop hij even zijn ogen sloot en op zijn lip beet. ‘Verdien ik het om beide te krijgen.’ Vroeg ze, ook zo extreem onschuldig dat het niet meer geloofwaardig was.

Dante keek haar even aan, een intens oogcontact waar de spanning gewoon van af leek te stromen. Hij drukte opnieuw zijn lippen tegen de hare, hervatte de zoensessie van daarnet met dezelfde passie als eerder. Het duurde even, maar uiteindelijk liet hij haar naar beneden glijden en legde nog even zijn handen op haar heupen. "Nu wel", Zei hij, zijn ademhaling onregelmatig maar zijn ogen stralend van het soort geluk dat je alleen maar kon vinden tussen twee mensen zoals zij. Hij stapte met spijt van haar weg, liep naar de koelkast en ging op zijn knieën zitten. Helemaal achterin lag een fles tequila. Die haalde hij tevoorschijn en stak hem bijna triomfantelijk, als een soort trofee, omhoog. "Wat denk je hier van?" Vroeg hij met een grijnsje. "Helaas heb ik geen shotglaasjes dus.. Dat moeten we op een andere manier oplossen", Zei hij, opnieuw onschuldig. Met body shots zou de fles ook wel leeg geraken, dacht hij dan toch..
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Emptyza aug 27, 2016 11:19 pm

Faye Jupiter Jones

Hij gebruikte zijn mutatie tegen haar. Er was nog nooit iemand geweest die ze het zo gewillig toe liet om zijn of haar mutatie tegen haar te gebruiken zoals ze het toe liet bij Dante. Faye had normaal netjes controle over alles wat ze voelde, dat waren de dingen die ze heel lang geleden had geleerd en nog steeds goed onder de knie had. Maar wat hij deed … gooide alles overboord. Het was alsof de storm die zij altijd zo nauwgezet kon beheersen nu vrij spel had. Weer lukte het hem haar te verrassen. Het was hem gelukt in de bibliotheek en het lukte hem nu weer. Hij gaf haar iets wat niemand anders haar in haar tweeduizend jarige bestaan had gegeven. Die roekeloze tornado aan emoties was zo ontzettend nieuw dat ze zich aan het gevoel vast klampte, een verrukking, een genot. Haar adrenaline kreeg een goede boost aan zelfvertrouwen waardoor alles wat hij deed en gaf nog intenser aanvoelde dan eerder. De hele nieuwe ervaring zorgde ervoor dat ze hem nog meer zou herinneren dan ze al deed. Want hij was degene die haar iets gaf wat niemand anders haar ooit had kunnen geven, en dat verdiende meer van haar dan hij zou durven verwachten. Hij was het gezelschap waar ze iedere keer weer naar toe zou keren.

Ik ga hier niet eens sorry voor zeggen.” Deelde hij met die ondeugende glimlach van hem mee. Ze ademde fel in en uit, gaf hem die uitdagende blik en kantelde kort haar hoofd. ‘Het is,’ ze zweeg om hem die trage passievolle kus te geven. ‘intens, op een heel goede verslavende manier intens.’ Ze vond het niet erg dat er met haar emoties werd gespeeld. Ze voelde zich er meer in leven mee dan ooit te voren. Het zorgde ervoor dat ze niet wilde dat hij haar ging los laten, het zorgde ervoor dat ze meer van die chaos wilde in haar leven waar ze helemaal zweverig van zou worden omdat ze geen blijf wist met zichzelf. Was het voor hem ook zo? Het was een zalig gevoel. En ze waren nog niet eens tot de drank gekomen. Het was nu al de beste avond die ze in tijden had gehad, en hij was nog zo ontzettend jong.

Nadat ze hem had gevraagd of ze het beide verdiende keek hij haar aan, echt aan, met die intense blik van hem die zoveel meer deed dan enkel kijken. Ze wilde hem gewoon terug tegen zich aan trekken, de helft van zijn kleren alvast uit trekken. Haar blik zei waarschijnlijk ongeveer hetzelfde, ze wilde hem en het was allemaal zijn schuld omdat hij met haar emoties liep te spelen. Niet dat het anders veel slechter was uitgedraaid. Hij kon zichzelf ook niet houden, ze voelde zijn lippen terug tegen de hare en ze sloot genietend haar ogen terwijl ze alles van zichzelf gaf enkel maar voor hem. En toen hij zich terug trok liet hij haar ook zakken. Ze liet haar benen zakken tot ze de grond raakten al was haar aandacht enkel maar naar de aanraking van zijn handen tegen haar heupen, de voldoening van zijn onregelmatige ademhaling. Haar adem was ook duidelijk hoorbaar terwijl hij zich tegen zijn zin van haar los trok. Warm, ze had het echt wel warm nu. Met die laatste blik kwam die glimlach weer op haar lippen en ze volgde met haar ogen zijn lichaam naar de koelkast. Terwijl hij zich op zijn knieën liet zakken nam Faye twee seconden de tijd om haar handen door haar haren te strijken, een beetje adem te nemen van alles wat hij net had gedaan. En toen was daar die fles Tequila. Hij hield het triomfantelijk in de lucht terwijl hij vroeg wat ze ervan vond. ‘Uitstekend.’ Stemde ze meteen in. Wat je niet allemaal kon bereiken met Tequila. Zijn onschuldige excuus over geen shotglaasjes bracht een lichte uitdaging in haar ogen. ‘Dat had ik ook niet verwacht.’ Ze maakte zich voor het eerst los van de muur, wandelde naar hem toe. Ze zette haar wijsvinger op de bovenkant van de fles. ‘Er zijn honderd manieren hoe we die fles leeg krijgen met enkel ons twee.’ Zei ze terwijl haar ogen tergend langzaam langs zijn lichaam naar beneden gleden. Hij was uit hetzelfde hout gesneden, hij zou het wel begrijpen …
Outfit

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Girls just wanna have fun. [Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls just wanna have fun. [Dante]   Girls just wanna have fun. [Dante] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Girls just wanna have fun. [Dante]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Good girls are bad girls that haven't been caught |&Alec
» I don't wanna go to school, I just wanna break the rules.
» Girls like Girls {& Brandi}
» When you get the girls from the boys together.
» Who run the world, girls {&Spencer}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: