INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alyssa Rodriguez
Alyssa Rodriguez
Aantal berichten : 26
There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming] Empty
BerichtOnderwerp: There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming]   There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming] Emptyma feb 01, 2016 5:21 pm

When the high is over
And we sober down
''All alone as you look through the door. Nothing left to see. If it hurts and you can't take no more. Lay it all on me.'' Zong Alyssa mee op terwijl ze haar voeten op de beat wist mee te dansen, het was nu niet heel moeilijk aangezien de moeilijkheidsgraad op makkelijk stond. Om even in te komen. Dit was de allereerste keer dat ze weer op een dansmachine stond na, letterlijk, jaren. Zodra ze de eerste voet erop had gezet beleefde ze een heleboel childhood memories, al moest ze toegeven dat ze die heel snel aan de kant had moeten zetten. De tijd was namelijk al vooruit gegaan en ook de technologie. De Ed Sheeran hit van twintig jaar terug liet haar grijnzen terwijl ze op het ritme haar voeten op de pijlen zette, elke keer net op tijd. ''Let my love in, let my love in. Lay your heart on me. If you're hurting, if you're hurting. Lay it all on me. You can lay it all on me. Lay it all on me. You can lay it all on me. If you're hurting, if you're hurting. Lay it all on me.'' Om anderen niet te storen in de game hall had ze expres de koptelefoon opgezet die erbij hing, al kon ze het niet laten om mee te zingen en doordat ze zo in haar eigen focus was galmde haar stem uiteindelijk door de hele hal heen, zelfs boven de meeste game controllers geluiden heen omdat haar stem hoog was. Met alle plezier sprong ze zelfs een beetje op en neer terwijl ze hier en daar een rondje draaide als de pijltjes dat haar toelieten. En door het dansje op de achtergrond, die door bijna levensechte characters gedanst werd, werd ze door de muziek heen geleid. Ze haalde ster na ster, natuurlijk ook door de makkelijkheid, maar het ging uiteindelijk om de plezier en plezier was iets wat ze zeker had. Haar voeten stapten haast uit zichzelf op de laatste twee pijltjes die gespreid lagen en het nummer kwam ten einde, waarbij de score al tevoorschijn kwam en ze van de hoge score spontaan moest lachen. ''Nice, nice!'' Sprak ze tegen zichzelf voordat ze de koptelefoon afzette en toen pas door had dat ze niet langer meer de enige was bij de dansmachine.

''Oh, sorry! Heb ik gestoord? Ik bedoelde dat niet zo-'' zei ze met nog altijd de lach in haar stem, maar de excuses was er ook bij te vinden en ze zette een hand in haar zij waarbij ze heel even een kleine hap adem nam voordat ze haar hoofd schudde. Ze was meer op rechts gaan leunen en in het menu was een volgend nummer verschenen dat ze ook maar al te goed kende. Akon en Stick Around, oh, hoeveel ze daar wel niet op gedanst had op feestjes in haar tienertijd. ''Mijn gezang was niet te erg, hoop ik? Maar hey, aan de andere kant.. wie daar echt last van heeft gehad- neem je kans om wraak te nemen. Ik heb dit al jaren niet meer gedaan en ik weet zeker dat sommigen van jullie hier al lang zitten en ervaring hebben hiermee.'' Ze maakte de beweging met haar handen dat wie ook maar wou naar voren moest komen terwijl ze haar ogen een voor een op iemand in de cirkel liet vallen. ''Wie oh wie? Ik daag je uit.'' Zei ze met een gniffel en een wenkbrauw die voor kort omhoog ging.

Rudimental ft. Ed Sheeran - Lay It All On Me
Akon & Matoma - Stick Around
THANKS ❤
Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming] Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming]   There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming] Emptyzo maa 20, 2016 11:48 pm





Don’t fall in love with the moment and think you’re in love with the girl

Normaal bracht Jynn haar dagen door met trainen en muziek luisteren en huiswerk maken. Ze was nog steeds geen bijzonder sociaal persoon, al had ze haar woede leren te uiten op andere manieren. Normaal gesproken was trainen haar uitlaatklep, maar sinds een tijdje was er een nieuwe trainingslerares. Een die ze wel heel erg mocht, van haar kledingstijl en haar tot haar muzieksmaak, ze kon het goed vinden met Pandora Aidan. En deze lerares, die zelf nog niet zo lang geleden hier op school had gezeten was met een nieuwe oplossing gekomen om Jynn’s korte lontje onder controle te houden. Het was iets waar Jynn nooit op zou zijn gekomen, en in het begin moest ze er wel om lachen, maar het bleek te helpen: Dansen.
Jynn had zichzelf nooit als een danser voorgesteld, maar door haar snelle reflexen en het instinct van haar mutatie, wat er normaal voor zorgde dat ze een goede vechter was, bleek ze een redelijk goede danser te zijn. En ze vond het leuk. Natuurlijk omdat er muziek bij kwam kijken, maar ook omdat ze zo iets positiefs uit haar, normaal nogal negatieve, mutatie kon halen.
Meestal danste ze in haar kamer, of tijdens de training met Pandora. Een publiek vond ze nou niet nodig. Ze was liever op zichzelf, met haar muziek.
Maar vandaag was ze met een stel klasgenoten mee gegaan naar de game hall, aangezien het een soort klassenuitje was geworden en ze toch niks beters te doen had. En natuurlijk kwamen ze op een gegeven moment bij de dansmachine, want daar stond hun science lerares, mevrouw Rodriguez, te dansen én te zingen. Dat was natuurlijk iets wat iedereen wilde zien, Rodriguez op de dansmachine. Voor dat Jynn op dat ding zou gaan dansen moest er wel een hoop gebeuren.
Er klonk wat gegrinnik in de groep om de lerares die vrolijk mee danste, zich blijkbaar niet bewust van de leerlingen om haar heen. Jynn lachte niet, dat vond ze achterbaks, bovendien zag de lerares eruit alsof ze de tijd van haar leven had.
Uiteindelijk liep het liedje, wat alweer van een aantal jaren terug was, tot een eind, en mvr. Rodriguez zette haar koptelefoon af. Jynn snapte niet helemaal wat de logica achter de koptelefoon was als je toch mee ging zingen, maar de lerares was eigenlijk niet zo’n slechte zangeres, dus het maakte niet veel uit.
Mvr. Rodriguez keek verbaasd op toen ze de leerlingen om haar heen zag.
''Oh, sorry! Heb ik gestoord? Ik bedoelde dat niet zo-'' zei ze verontschuldigend, maar ze leek nog steeds bijzonder vrolijk. Ze kwam even op adem, met één hand in haar zij. Er kwam weer een nieuw liedje op, ook weer een redelijk oude. Sowieso was dit allemaal pop. Leuk en aardig maar niet bepaald Jynn’s smaak. Als ze al oude muziek luisterde was het Nirvana, en dat was echt heel oud. Haar moeder luisterde daar naar, en haar moeder luisterde er naar omdat haar oma dat ook deed. Zo oud dus.
''Mijn gezang was niet te erg, hoop ik? Maar hey, aan de andere kant.. wie daar echt last van heeft gehad- neem je kans om wraak te nemen. Ik heb dit al jaren niet meer gedaan en ik weet zeker dat sommigen van jullie hier al lang zitten en ervaring hebben hiermee.'' Vervolgde mvr. Rodriguez. Ze gebaarde naar de leerlingen dat iemand naar voren moest komen. Er was wat gegniffel en gemompel onder de leerlingen die stonden toe te kijken. Niemand stond nou bepaald te springen om zich op te geven. Het was een beetje het zelfde als wanneer er in de klas werd gevraagd of een vrijwilliger naar voren wilde komen om iets op het bord voor te doen.
Maar toen zei een jongen vlakbij haar “Hey, danst Jynn niet?” op een redelijk luide toon. Jynn vervloekte het feit dat ze op een klein eiland woonde waar dingen niet lang geheim bleven. Niet dat ze zich er nou voor schaamde, of dat het geheim had proberen te houden, maar dit soort situaties haatte ze.
Maar het was al te laat, er trok een goedkeurend gemompel door de groep en enkele leerlingen riepen dat ze naar voren moest komen. Iemand duwde haar zachtjes maar dwingend naar voren, Jynn voelde haar irritatie meter omhoog schieten, en bedacht zich toen dat dansen misschien niet eens zo’n slecht idee was. Beter dan een klasgenoot een blauw oog slaan in ieder geval.
Ze schonken enkele leerlingen om haar heen een dodelijke blik, en stapte naar voren.
“Okay dan” mompelde ze vrijwel onhoorbaar en ze stapte de dansmachine op. Het vorige liedje was alweer afgelopen. Jynn zette de moeilijkheidsgraad op moeilijk met een triomfantelijke grijns naar haar klasgenoten en de lerares. Er klonken wat aanmoedigingen.
Er kwam een nieuw lied: Hands To Myself van Selena Gomez. Zo te horen was het ook een oud nummer, en ze kende het niet. Het was niet bepaald wat zij nou leuk vond, al kon het erger, en het was dansable.
Jynn moest even wennen aan het dansen op zo’n apparaat, maar als snel ging het eigenlijk wel heel goed en ze haalde al snel de ene na de andere ster. Toen het lied aan zijn eind kwam en de score op het scherm kwam bleek ze de highscore te hebben behaald. Haar klasgenoten juichten opgewonden. En even voelde Jynn wat het was om populair te zijn. Wat wel even leuk was, maar het paste niet bij haar.
Ze stapte dus weer aan de kant en gebaarde van de lerares naar de machine. “All yours.”




NOTES:||MUSIC:||CLOTHES:KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's no place I'd rather be [&Jynn + toestemming]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» @HitGrrrl // Jynn's IG
» Jynn Collins
» There's no good in goodbye [Jynn & Raven]
» New place, but what to do?
» Out of line, out of place

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Game Hall-
Ga naar: