INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 So what can I do [&Aly]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
So what can I do [&Aly] Empty
BerichtOnderwerp: So what can I do [&Aly]   So what can I do [&Aly] Emptydo maa 03, 2016 8:14 pm

Sinds dat ze in de woonkamer willekeurig aan het zingen was geweest en daar twee meisjes was tegengekomen waarmee ze plotseling een karaoke party had gestart had ze ze beide niet meer echt gezien. Nouja wel gezien, maar niet like gesproken of iets. En ergens miste ze wel contact dat niet gewoon eenmalig was, behalve als het om Ruby ging natuurlijk want die was forever bae, maar eens een keer vast. Waarmee ze over van alles kon praten en ook huiswerk van kon overschrijven als dat nodig was. En ze wist dat Aly bij haar in de klas zat dus had ze haar mobiel er eens bij gepakt en scrollde ze verveeld door haar contactenlijst heen. Omhoog en naar beneden. Omhoog en naar beneden. En nog vier keer woohoo. Oke waar stond ze ook alweer? Ze liet haar ogen vaker over de lijst van A-mensen rollen maar zag haar er niet in staan. Hoe stond ze er niet in? Had ze haar nummer achteraf niet opgeslagen? Of had ze haar een andere naam gegeven? Ze wist het niet meer. En dus scrollde ze met gefronsde wenkbrauwen door het lijstje heen, niet zeker hoe ze haar anders genoemd moest hebben. Ze ging elke letter van het alfabet langzaam langs. H.. I.. J.. K.. Ka.. Kar.. Karaoke chick 1 en Karaoke chick 2. Well fuck.

Ze liet zich face forward in de zitzak vallen en gaf een luide zucht dat nauwelijks te horen was door de stof van de zitzak. Goed. Ze zou ze wel op whatsapp zoeken en kijken wie wie was. Met een kreun hief ze haar hoofd weer op en opende de whatsapp app op haar mobiel, drukte op een nieuwe chat en zocht naar Karaoke chick 1, stalkte haar profielfoto en zag dat het Aly was. Nice. Alsnog was het moeite though, maar nu was ze in ieder geval wel meteen op whatsapp en hoefde ze haar niet te sms'n. Zou het een leuk idee zijn though? Ze had geen idee hoe Aly zou reageren als ze haar zomaar random zou berichten na al die tijd. En buiten die karaoke party kende ze haar ook niet- oke stop. Het was juist haar idee geweest om haar te berichten om haar te leren kennen, niet piepen nu en gewoon doen.

''Aly, please, red mij, ik zak door een zitzak in de game hall.''

Ze drukte op verzenden en strekte toen haar arm uit waarin ze haar mobiel vast hield, drukte het apparaat uit en plantte haar gezicht terug in de zitzak. Ze hoopte maar dat ze haar zou komen redden. Niet per se omdat ze echt stikte of gevangen was genomen door een zitzak maar juist van de verveling.
get r e k t
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
So what can I do [&Aly] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So what can I do [&Aly]   So what can I do [&Aly] Emptyvr maa 04, 2016 10:27 pm

But we young right now
We got right now, So get up right now


Valentijnsdag was jammer genoeg alweer voorbij maar niet dat het Aly eigenlijk iets kon schelen, voor haar was het elke dag Valentijnsdag want ze werd elke ochtend wakker naast precies degene waar ze wakker naast wilde worden. Iets wat haar nog altijd heel erg beval en waar ze ook nooit een einde aan zou willen maken. Er zou echt iets serieus mis met haar zijn als ze het ooit zou willen verbreken. Maar in ieder geval, nu was Adrian even weg en zat Aly alleen op haar kamer, maar dat maakte het soms ook wel fijn. Niet altijd waren ze bij elkaar, ze hadden ook hun eigen levens op school maar daarnaast nog wel genoeg tijd voor elkaar.

Ze was net de douche uitgelopen en liep nog met een handdoek om haar lichaam gebonden richting de radio om muziek aan te zetten. Muziek was wel altijd een must have, daar kon ze niet zonder. Terwijl ze haar haren aan het föhnen was en ze haar make-up aan het doen was schudde ze ook een beetje met haar heupen op de maat van de muziek. Zachtjes begon ze ook mee te zingen met de muziek en werd ze steeds iets luider. Net zoals het dansen, dat werd ook steeds wat meer. Tot ze uiteindelijk alleen maar gewoon in haar kamer stond te dansen en te zingen. Serieus, als Adrian nu binnen zou komen lopen. Hoewel ze eigenlijk best vaak van die dansvibes had en hij die ook al vaak genoeg gezien had. Dus het zou hem waarschijnlijk toch niets verbazen. Het liedje ‘Right Now’ van Rihanna was het liedje dat al de hele tijd op was, gevolgd door ‘We found love’ van Rihanna die daarna kwam. Ze had tenslotte er een cd inzitten met liedjes van Rihanna, omdat dat haar all time favorite zangeres was.

Het plingetje van haar mobiel leidde haar alleen even af van het dansen. Ze had inmiddels - tijdens het dansen - al kleren aangetrokken en sprong nu met een sprongetje haar bed op, als een plankje tbh. Haar mobiel lag namelijk op haar kussen en die was anders moeilijk te bereiken, en omlopen, ja daar had ze geen zin in. Ze vergrendelde haar scherm en las het berichtje die ze van een random iemand kreeg, er stond namelijk geen naam bij. 'Aly, please, red mij, ik zak door een zitzak in de game hall.' Zei het berichtje waarop ze even verward naar haar scherm bleef staren. Iemand zakte door een zitzak? Hoe? Was dat niet de bedoeling? Of viel diegene er te ver in? Hoe kwam die aan haar nummer en waarom berichtte diegene haar? Oke?

Ze had er niet echt aan gedacht om te kijken naar de profielfoto, was gewoon de deur uitgelopen om diegene dan te redden van de zitzak. Maar waar zat die gamehall nou ook alweer? Verdomme.. Ze liep gewoon stevig door en realiseerde daarbij even niet dat ze gewoon de gehele deur voorbij liep. Niet tot ze ineens weer begon na te denken. Oh ja, ze was zo stom. Ze had daar toch games gezien? Meteen kwam ze terug en liep de deur naar binnen waar ze het eigenlijk meteen al zag. Er lag een blond meisje gewoon volledig met haar gezicht ook in de zitzak die daar stond, oh wauw. Iets wat verbaast of zelfs verschrokken keek ze even waarna alleen al snel een lach op haar gezicht verscheen, waarbij nog geen paar seconde later ook geluid kwam. Want oké, het was echt veel te grappig om te zien. ”Wat.. Ben jij nou aan het doen?” Vroeg ze half lachend terwijl ze probeerde serieus te klinken. Natuurlijk was het Freya, tenminste dat dacht ze wel en daar leek het ook wel op, maar ze wist het nog niet zeker omdat ze met haar gezicht in de zitzak zat.
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
So what can I do [&Aly] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So what can I do [&Aly]   So what can I do [&Aly] Emptywo maa 09, 2016 2:00 pm

Willekeurig dacht ze aan het gesprek dat ze met Ruby had gehad op whatsapp over een hamsterwiel en het liet haar diep grinniken terwijl ze met d'r gezicht gefaceplant in de zitzak zat. Met een zwaai hief ze haar hoofd weer omhoog en danste al het pluis haar terug naar achter en drukte ze haar mobiel terug aan. Zou Aly al gereageerd hebben? Het berichtje überhaupt al gezien hebben? Er knipperde geen lichtje van notificaties of iets en wanneer ze het scherm ontgrendelde kwam alleen Ruubruub in beeld. Bovenaan in de notificatie balk stond niks anders dan de batterij, het icoontje dat ze wifi had, verbinding en dat d'r mobiel op trillen stond. Meh. Ze zou dan whatsapp maar gaan stalken dan. Misschien kon ze Aly op heterdaad betrappen dat ze online was en haar gewoon negeerde ofzo. Well crap. Ze was nog niet online geweest. Dus gaf Freya nog eens een vermoeide kreun en sloot toen dat gesprek en drukte op die van Ruby. Maar in plaats van die te berichten drukte ze met haar duim op Ruby's naam en bekeek de profielfoto die ingesteld stond. Het deed haar zachtjes glimlachen, de foto van hoe hun lippen zachtjes op elkaar gedrukt stonden die in de zomer gemaakt was, was zonder twijfel nog altijd een van haar favorieten. Het zomer festival-achtige feest.. ah daar had ze zoveel meer herinneringen gemaakt en het maakte haar gelukkig. Dat ze nu meer mensen kon en bovendien ook zoveel leuke dingen met Ruby had gedaan en nog altijd deed. Dat hun relatie nog altijd in stand was en ze geen drama hadden zoals ze van zoveel koppels hier op het eiland had gehoord. Niemand was rond aan het kutten tussen hen en als er wel ooit iemand dacht rot te doen dan ging dat dus mooi niet lukken. Ze waren altijd open en eerlijk tegen elkaar, vooral zij bracht dat op de meest originele manieren. Al was het maar hoe haar dag was gegaan als ze maar heel even niet bij Ruby was geweest of kon zijn. Hoe de lessen waren gegaan, hoe het ontbijt smaakte en hoe ongesteld ze wel niet was- noem het maar op en ze had het verteld.

Inmiddels had ze haar mobiel weer uitgedrukt en had de moed maar opnieuw opgegeven dat Aly ook maar überhaupt haar bericht zou zien en gaf een kreun wanneer ze haar gezicht terug in de zitzak duwde. De stof was ook best zacht en ze vond het een lekker gevoel om haar gezicht in kleine balletjes te drukken die onder de laag van stof zaten. Of misschien moest ze echt maar een bezigheid gaan zoeken in haar eentje want dit ging ook niet werken.
Totdat... ze plots iemand achter haar hoorde en het tot haar doordrong wat ze had gezegd. Ze grinnikte weer eens en stak haar hand omhoog waar ze nog altijd haar mobiel in vast hield. ''Freya present.'' Zei ze door de zitzak heen voordat ze zich probeerde om te rollen en al haar haren in d'r gezicht kwamen. ''Ik euh.. ohja! De zitzak heeft me in z'n greep. Je moet me helpen hem te verslaan!'' Verzon ze even snel terwijl ze haar haren voor d'r gezicht probeerde weg te halen en toen pas haar ogen opende. Voor heel even dan, want ze faalde gauw genoeg om in de zitzak te blijven liggen en rolde er toen uit op de grond. ''Ik verveel me.'' Gaf ze verslagen toe wanneer ze met haar buik op de grond lag en spreidde toen haar armen en benen. ''En ik wil Pokemon spelen en ik weet niet, ik dacht ineens aan jou van de karaoke party en je leek me wel cool enzo.'' Zei ze met haar hoofd naar links gedraaid en keek half naar Aly. ''Maar.. je mag me ook hier laten liggen als je daar geen zin in hebt. Ofzo. Dan blijf ik hier wel forever liggen. Is cool.''
get r e k t
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
So what can I do [&Aly] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So what can I do [&Aly]   So what can I do [&Aly] Emptydo maa 31, 2016 10:33 pm

But we young right now
We got right now, So get up right now


Terwijl ze naar de gameroom liep vielen meerdere gedachten haar hoofd binnen over wie het kon zijn die haar geapp’t had over de zitzak. Het kon sowieso niet Adrian zijn, Lorise, Kitty of ieder ander waarvan ze de nummer had. Misschien was het Arianna? Nee, ergens had ze niet het idee dat die haar zou appen omdat ze vast zou zitten in een zitzak, maar aan de andere kant wist je natuurlijk maar nooit. Of iemand had een andere mobiel gejat om haar te appen, dat kon ook. Als dat het geval was gokte ze Loriso, maar ergens dacht ze niet dat die met een andere mobiel zou appen, dus nee dat was het ook niet.

Ze had dus eerlijk geen idee, maar had ook niet heel breed nagedacht over wie het verder nog kon zijn, ze zat enkel bij een klein groepje close vrienden. Jammer genoeg waren er namelijk ook een aantal vrienden die ze eigenlijk nog een beetje oppervlakkig kende. Toch, wanneer ze er eenmaal achter kwam wie het was, had ze het misschien wel beter moeten weten. Natuurlijk was het haar, het kon ook bijna niet anders. Hetzelfde meisje als waarmee ze random een karaoke was gestart in de woonkamer, dit leek ook wel echt een actie voor haar om te doen. Heel even had ze er wat verbaast en verward bij gestaan, had haar zelfs niet meteen helemaal herkend. Maar ze kwam er wel snel achter en toen was het ook eigenlijk best wel heel grappig, hilarisch zelfs. Ze stak haar hand waar ze nog haar mobiel in vast had, om te laten zien dat ze nog leefde. Gelukkig, ze was dus nog niet helemaal opgeslokt in de zitzak, want even was ze wel bang hoor.

''Freya present.'' Zei ze tegen de zitzak waarna ze om probeerde te rollen, maar daarbij wel alle haren in haar gezicht kreeg. Weer eens begon Aly zachtjes te lachen en schudde ze even haar hoofd. ”Ik had ook wel kunnen weten dat jij het was.” Zei ze, want ja eerlijk, het leek haar precies een actie voor haar. ''Ik euh.. ohja! De zitzak heeft me in z'n greep. Je moet me helpen hem te verslaan!'' Ging ze verder waarbij ze even leek te vechten tegen de haren in haar gezicht, meer dan naar de zitzak. Ze deed even een stap naar voren om haar eruit te helpen maar voordat ze dat kon doen rolde het meisje er al uit. ''Ik verveel me.'' Zei ze terwijl ze uitgebreid op de grond lag, alsof ze die een knuffel probeerde te geven. ”Neeuuh echt?” Vroeg ze wat lachend. Dat was ook echt helemaal niet duidelijk, kuch kuch. ''En ik wil Pokemon spelen en ik weet niet, ik dacht ineens aan jou van de karaoke party en je leek me wel cool enzo.'' Ging ze verder waardoor Aly even oprecht heel blij glimlachte. Awh, dat was toch ergens wel heel lief en het streelde haar ego ook wel dat iemand haar wel een cool persoon leek te vinden. Niet iedereen dacht namelijk zo over haar hedendaags, de meningen waren behoorlijk verschillend. ''Maar.. je mag me ook hier laten liggen als je daar geen zin in hebt. Ofzo. Dan blijf ik hier wel forever liggen. Is cool.'' Ging ze verder, maar natuurlijk kon Aly dat niet doen. ”Nee nee, ik ga je hier niet laten liggen hoor, ik zou niet durven.” Lachte ze even. Want ja, veel meer slechts kon ze even niet op haar reputatie hebben, voor zover die nog niet verkloot was. ”En ik zou graag Pokemon met je spelen, alleen.. Ik heb eigenlijk geen idee wat dat is, het enige wat ik ervan weet is dat Adrian dat ook leuk vind dus misschien moet ik dat ook eens proberen?” Vroeg ze, licht smekend..
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
So what can I do [&Aly] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So what can I do [&Aly]   So what can I do [&Aly] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So what can I do [&Aly]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Game Hall-
Ga naar: