INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Lie a little better

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Lie a little better Empty
BerichtOnderwerp: Lie a little better   Lie a little better Emptyzo maa 27, 2016 11:09 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Het was donker in de living room, maar dat was logisch omdat de klok die aan de muur hing stond op één uur 's nachts. Ivy zuchtte een keer en leunde wat achterover. Ze had zichzelf geïnstalleerd op de bank met een blikje cola in haar hand die ze ergens in een koelkastje had gevonden. Een brede grijns stond op haar gezicht, want het blikje had een naam gehad. Iemand had een papiertje met zijn naam erop geplakt, maar die had ze er schaamteloos afgehaald omdat de naam haar toch niet bekend voorkwam. Daarbij was het ook nog eens een jongensnaam dus dat moest maar kunnen hoor. Ivy nam een slokje van haar cola en zwaaide haar benen omhoog, zodat ze haar voeten op het bijzettafeltje kon plaatsen. Dat gebeurde met een tweetal zachte tikken omdat haar hakken op het tafeltje kwamen te liggen. Het zag er niet echt naar uit dat er vanavond nog iets speciaals ging gebeuren, saai hoor. Maar er waren dan ook vast nog weinig mensen die nog wakker waren, maar ze had echt niet in slaap kunnen komen en was zo wakker als wat. Dat was vast omdat het niet zo heel lang meer duurde tot de volle maan. Er waren een aantal weerwolven aanwezig op Genosha en er was er minimaal één die haar ook echt liet walgen. Haar natuurlijke haat voor weerwolven leek door Hal wat minder te zijn geworden dan gebruikelijk, maar die andere gast was gewoon iemand waar ze helemaal van walgde. Ew.


tag, outfit & notes Outfit for Kendra | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Kendra Abernathy
Kendra Abernathy
Class 2
Aantal berichten : 21

Character Profile
Alias: Copycat
Age: 17 y/o
Occupation:
Lie a little better Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lie a little better   Lie a little better Emptyzo maa 27, 2016 11:58 pm

Kendra Abernathy
Always talking but she can't be heard
Kendra lag in bed met de dekens strak om haar heen. Ze draaide zich steeds om en kon maar geen goede positie vinden. Waarom kon ze nooit slapen? altijd maar die emoties die precies kwamen wanneer ze probeerde te slapen. Haar ogen rolden naar de digitale klok, precies 01:00. Fijn, het was al zo laat en ze kon nog steeds niet slapen. Ze zag flikkerende beelden voorbij gaan, oude herinneringen. Hoe ze mensen pijn deed omdat ze haar krachten niet kon beheersen. Waarom was ze zo? Waarom was ze anders dan de anderen? na 5 minuten ronddraaien besloot ze om naar de living room te gaan, dat was het plekje waar ze altijd kwam wanneer ze niet kon slapen en waar ze kon afkoelen van de nare herinneringen. kendra liep door de donkere gang terwijl ze met haar handen de koude muren aanraakte zodat ze niet per ongeluk ergens tegenaan liep. Ze zag van een afstand dat er al iemand in de living room zat. Fijn toch? Nieuwe mensen ontmoeten, maar hopen dat ze aardig is. het meisje deed voorzichtig de deur open, je hoorde heel hard een gepiep van de deur. Kendra zag het zwartharige meisje zitten op de bank met haar voeten over elkaar heen op een bijzettafeltje. Kendra keek haar kortstondig aan. "hey, is het erg als ik erbij kom?", vroeg kendra ietwat verlegen. het meisje zag er wel aardig uit, geen reden om verlegen te zijn. 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lie a little better
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Living Room-
Ga naar: