|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 1:47 pm | |
| @Jenn: Thank u dear! <3
Het songfestival was echt zwaarrr teleurstellend gisteren maar ik moet zeggen dat het met jullie steun en opmerkingen in onze Whatsapp groepsapp het een stuk leuker was om te kijken bbys. Lots of love for that. ♥ Sergey is nog steeds my only one |
|
| |
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 3:00 pm | |
| Vandaag een rustig dagje (eindelijk), zal zo maar eens proberen te posten c: &Hoe is het hier met iedereen? (ik mis echt teveel activiteit hier :c) |
|
| |
Christophe Rémy- Class 3
- Aantal berichten : 218
Character Profile Alias: Apostacy Age: Stopped counting tbh Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 6:20 pm | |
| Ik moet eigenlijk leren voor Latijn maar ik kijk gewoon It's Always Sunny in Philadelphia helemaal terug ;______; |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 6:53 pm | |
| Thuis van een heel weekend babysitten. Hier zal ik wel concentratie vinden om te posten denk ik! (Want het is hier zo stil) Maar eerst serietjes kijken met zusjelief. |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| |
| |
Hoshi Kwon- Class 3
- Aantal berichten : 91
Character Profile Alias: Chemix Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 8:51 pm | |
| Woops. Mijn berichtje zojuist verkeerd geplaatst whahaha x'D ANYWAY, al een heel eind met Hoshiii~ Alleen nog karakter en geschiedenis. De meest moeilijke imo altijd >_< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 9:07 pm | |
| @Lisa: Oeeh, is dat de boi waar je het eerder over had? @Pomme: Succees, je kan het! Je bent al op de goede weg *zwaait met cheerleaderpompons* Aaah, ik kom echt niet verder met mijn werkstuk Morgen dan maar boeken inslaan in de UB... |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 9:17 pm | |
| Waar gaat het over V? Kunnen we je helpen ? |
|
| |
Christophe Rémy- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 9:28 pm | |
| V, onthoud de woorden, Aeneas Trojanus est. Dan komt het goed <3 (asdfghjk ik hoop maar dat je ook die zinnetjes had bij latijn anders rip ;x; ) |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 9:32 pm | |
| Hakuna Matata, It means no worries. Komt in orde V! You can handle this. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 9:40 pm | |
| Aaaah thanks bbys! <3 Het gaat over twee portretten van Piero di Cosimo, al is er weinig betrouwbaars online te vinden (of het ligt in de bibliotheek van het Rijks waar ze hangen :c)
@Soof: HJCJHRKRJK AENEAS!!! Hij gaat me helpen, net zoals de schim van Dido dat bij hem deed... Komt helemaal goed. <3 (al die flashbacks die ik nu krijg over 'Aeneas in puppi stat' en Anchises en Dido frhdkgkh
@Jenn: Storms nieuwe setje! I love. |
|
| |
Christophe Rémy- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 9:48 pm | |
| /Aeneas in puppi stat/ ja Ik kan maar geen genoeg krijgen van onze held! Pius Aeneas tbh. Maak er een pius werksuk van, het fatum zou het gewild hebben~!
Aaaaah Storm's setje is geweldig <3 |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 9:56 pm | |
| Jenn, dat nieuwe setje van Storm <3
En V, I feel you. Inleiding van scriptie schiet ook voor geen meter op. Al komt het bij mij meer omdat de literatuur zo ongelooflijk tegenstrijdig is, alsof het al niet complex genoeg is :'( In elk geval veel succes! Hopelijk kun je wat vinden in de UB morgen! |
|
| |
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 10:03 pm | |
| Mooi dat het hier allemaal wel goed gaat c: of toch soort van wel ^^
Ik heb het echt zo druk nu, pffff xd Maar wel leuk druk, op stage na want die dagen vind ik echt te lang (zeker als je de hele dag van 9 tot 5 op een kantoor moet zitten met mooi weer buiten argh) Voor de rest ben ik of bij de paardjes *heb net leren rijden zonder handen whoohoo*, of aan het werken of bij de zeehondjes want ik ben net vrijwilliger geworden en mag met zeehondjes gaan werken c:
&Also, Lisa&Daphne&Rootje, vinden jullie het goed als ik zo ga posten met Valkje? (of eigenlijk heb ik al een post getypt maar sshhh wilde nog even weten of jullie het goed zouden vinden als ik voordring xd) |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 15, 2016 10:11 pm | |
| Vinden jullie? Ik ben echt nooit tevreden. *Dramatische zucht* @Nien, zalig gevoel toch wel, zonder handen rijden! Ik reed vroeger altijd een IJslander en voor haar had ik nooit een zadel of hoofdstel nodig als ik in de piste ging rijden (afhankelijk van haar humeur), enkel mijn gewicht en beenhulpen. Maar dat beest was zooooo koppig, ik zal haar nooit vergeten. xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|