|
|
Auteur | Bericht |
---|
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 3:06 pm | |
| *valt flauw van extase* |
|
| |
Loreyna Rodgers- Class 3
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Vox Age: Looks like 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 3:59 pm | |
| |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 5:09 pm | |
| V heeft me erop gewezen dat ik met Storm 1234 posts heb ... en daarmee ook een verbod dat ik niet meer mag posten met hem, want zeg nou zelf 1234 Het leest wel grappig! ^^ |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 5:14 pm | |
| En het is je geraden Jenn! 1234 is een te mooi getal (a)
Ik heb net een heel tijdschrift digitaal moeten kopen voor vijf pagina's van een artikel voor mijn werkstuk dat niet gratis digitaal of in geprinte versie in Nederland te krijgen was :'D Hopelijk dat de rest van het tijdschrift ooit nog goed van pas komt. |
|
| |
Walsh Cadwaller- Class 4
- Aantal berichten : 166
Character Profile Alias: Pyric Age: 10 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 5:17 pm | |
| Argh ik wil mijn nieuwe char.. I mean, kerel die je diepste angsten te weten komt door gewoon naar je te kijken, je bang kan laten worden van een klein schattig muisje en elke wond die je ooit gehad hebt terug kan laten opengaan (van schaafwonden tot gebroken botten) alleen gebruikt hij die weinig tot nooit want dan valt hij flauw en duurt het bijna een week voordat hij weer op zijn benen kan staan. Oh en hij is gestoord en heeft in een instelling gezeten omdat hij zijn vader en oom voor het leven verminkt heeft, leuk toch? De enige reden dat hij niet doordraait is omdat hij een stalker is en gelooft dat de persoon die hij stalkt van hem houdt en dat zou waarschijnlijk veranderen als hij iemand iets aandoet. Als het ooit 'uit raakt' draait hij dus wel door. Zelfs leuker. Wat heb ik toch zo'n leuke en schattige chars die nooit iemand een vlieg kwaad doen
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 5:25 pm | |
| Oei, was het een wetenschappelijk artikel? Ö
Heeft iemand een manier om dit filmpje te downloaden zodat ik ermee kan klooien? https://vimeo.com/67907883 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 6:04 pm | |
| @Bigsby: ... Dat is zo disturbing, maar zo geweldig tegelijkertijd @Elodie: Jaa :c Heb nog op de sites van de UB gekeken en op JSTOR, maar het tijdschrift is alleen digitaal in te zien tot en met 2010 en het artikel is uit 2015 :'D En de dichtstbijzijnde geprinte versie lag in München... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 6:15 pm | |
| Ach, had je er een mooie vakantie aan vast kunnen plakken? c: Wel maf... alsof ze niet willen dat je het in kan zien zomaar. Verdacht... |
|
| |
Loreyna Rodgers- Class 3
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Vox Age: Looks like 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 6:58 pm | |
| - Walsh Cadwaller schreef:
- Argh ik wil mijn nieuwe char..
I mean, kerel die je diepste angsten te weten komt door gewoon naar je te kijken, je bang kan laten worden van een klein schattig muisje en elke wond die je ooit gehad hebt terug kan laten opengaan (van schaafwonden tot gebroken botten) alleen gebruikt hij die weinig tot nooit want dan valt hij flauw en duurt het bijna een week voordat hij weer op zijn benen kan staan. Oh en hij is gestoord en heeft in een instelling gezeten omdat hij zijn vader en oom voor het leven verminkt heeft, leuk toch? De enige reden dat hij niet doordraait is omdat hij een stalker is en gelooft dat de persoon die hij stalkt van hem houdt en dat zou waarschijnlijk veranderen als hij iemand iets aandoet. Als het ooit 'uit raakt' draait hij dus wel door. Zelfs leuker. Wat heb ik toch zo'n leuke en schattige chars die nooit iemand een vlieg kwaad doen
I love him already en same, ik ben Felix' geschiedenis nu echt aan het schrijven (4 rl gwn) en omg ik barst van de inspi en ik kom af en toe daarom bijna niet voruit en af en toe zo'n beetje twee pagina's per minuut :bounce: |
|
| |
Zhanna Aleksandrova- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Specter Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 7:37 pm | |
| *kon niet zo snel een topic vinden om deze vraag in te posten* Ik RPG nog niet zo'n heel lange tijd en terwijl ik mijn character sheet aan het maken was, zag ik bij de meeste leden van die awesome templates. :J Nu wilde ik eerst zelf eens een poging doen om zoiets in elkaar te knutselen, maar na een lange zoektocht op het internet over hoe en wat zie ik door de codes het bos niet meer 0_0 Sooo, ik vroeg me af hoe jullie dat precies doen met templates. Like, bestaan er ook van die standaard/basic codes die je ergens vandaan pikt, of is er somewhere een Jip-en-Janneke uitleg over die codes zodat ik wat kan uit proberen? Alvast bedankt |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 7:42 pm | |
| Er zijn websites waar je kan inloggen en daar geven ze hun codes te leen (om het maar zo te zeggen)
Dit is zo'n voorbeeld website, je moet wel een account hebben; http://athousandfireflies.jcink.net/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 7:44 pm | |
| @Elodie: Was idd misschien een leuk idee geweest... (a) Misschien voor mijn tweede versie, hihi. Maar inderdaad, ik vond het ook al heel raar Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het zo'n nieuw artikel is? @Tess: De meeste mensen halen hun templates van Engelse sites af! Hier zijn een paar mooie sites: http://shine.jcink.net/ http://cttw.jcink.net/ Het probleem met deze sites is vaak wel dat je je moet registreren en dat de meeste templates het niet of niet helemaal doen... Ze zijn namelijk gemaakt voor een JCINK-forum. Maar als ze het doen, zijn ze vaak echt heel erg mooi! En dan heb je nog deze Nederlandse site, een stuk minder codes maar er zitten er wel mooie tussen - en je weet zeker dat ze voor Actieforum geschikt zijn! (en je hoeft je niet te registreren (a)) http://kickstart.actieforum.com/ En Max (van Clyde Maddox) maakt zelf ook templates en tables! Hij heeft een shopje bij Art staan waar je van alles aan kunt vragen, maar hij wilt je zeker wel helpen met een code als je er hulp bij nodig hebt |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 8:06 pm | |
| @Veronica: Oh wow dat is wel echt vet balen! Maar soms doen ze idd van die lullige dingen. Haha noh jij kan dit artikel niet lezen, balen man Anyway, gelukkig heb je het nu : D En yes, klaar met werken. Het is hier echt rotweer o: |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 8:09 pm | |
| *word gesummoned door Jip en Janneke*
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 8:11 pm | |
| Hier spreken ze al twee dagen van hagel en zwaar onweer en er is nog steeds niet. -_- Ik zal wel alle nodige voorbereidingen treffen, voor niets. x'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|