INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Zhanna Aleksandrova
Zhanna Aleksandrova
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Specter
Occupation:
Randomness talk - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 8:38 pm

Thanksss, ik zal eens even een kijkje nemen :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Valicity LaMontagne
Valicity LaMontagne
Class 2
Aantal berichten : 333

Character Profile
Alias: Serpent
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 8:53 pm

Jamie Nicholls schreef:
@Elodie: Was idd misschien een leuk idee geweest... (a) Misschien voor mijn tweede versie, hihi. Maar inderdaad, ik vond het ook al heel raar D: Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het zo'n nieuw artikel is?

Hmm, denk het niet. In principe moet je volgens mij gewoon bij alles kunnen via het uni-netwerk ook al is het net gepubliceerd :/
Soms kun je ze wel gratis vinden als je het via een computer van school download c: Dat is tenminste bij mij zo
Vick Moore
Vick Moore
Class 3
Aantal berichten : 152

Character Profile
Alias: Noctis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 8:57 pm

@Jen Hier ook hoor, heb gister alleen een beetje gerommel gehoord. Maar ik hoef natuurlijk geen voorbereidingen te treven. :aap:

Zo, ik ben klaar met school. Of tenminste wat ik voor vandaag geplanned had. Nu ga ik zoveel mogelijk topics bijposten :3
Valicity LaMontagne
Valicity LaMontagne
Class 2
Aantal berichten : 333

Character Profile
Alias: Serpent
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 9:01 pm

Heeft iemand een manier om dit filmpje te downloaden zodat ik ermee kan klooien?
https://vimeo.com/67907883
D:
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 9:21 pm

Iedereen die niet kan posten door drukte met studie ik deel jullie pijn (a)

Waarom geeft studeren me altijd inspiratie? Forensische psychologie - super interessant vak trouwens - al helemaal, zowel voor Nadya als voor Mia die ik altijd nog een keer moet gaan aanmaken..
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 9:43 pm

Omg is andere Emma hier ergens? :la: Ik wist niet dat Allens fc in X-Men: first class meespeelde en ik wil nu echt een topic maar ik heb geen tijd struggle omg omg omg :'D
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 10:00 pm

Taylor Cadwell schreef:
Omg is andere Emma hier ergens? :la: Ik wist niet dat Allens fc in X-Men: first class meespeelde en ik wil nu echt een topic maar ik heb geen tijd struggle omg omg omg :'D
Ergens? Ik ben overal, ik zie alles :] *stalking intensifies*
Het grappige is dat ik het ook niet wist tot ik ging zoeken op meer plaatjes van zijn faceclaim, echt een grappig toeval =D
En zodra je tijd hebt moet je t maar laten weten, dan gaan we er gewoon voor!
Charlie Springs
Charlie Springs
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Tintreach
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 10:04 pm

Banshee was bea in die film. En dan krijg je in de volgende films te horen dat ze hem te pakken gekregen hebben D=

Valicity LaMontagne schreef:
Heeft iemand een manier om dit filmpje te downloaden zodat ik ermee kan klooien?
D:

https://www.4kdownload.com/nl/howto/howto-download-vimeo-video => dit kan daar misschien voor helpen.

Jamie Nicholls schreef:
@Bigsby: ...D: Dat is zo disturbing, maar zo geweldig tegelijkertijd D:

En je gaat hem mogen, want hij is zo’n vrolijke knul die helemaal normaal lijkt totdat dingen niet meer gaan zoals hij wil of mensen hem te hard aan zijn vader of oom doen denken. Dan gaat het mis. Oh en zijn ‘slachtoffer’ gaat zich waarschijnlijk zo hard aan hem ergeren.

Loreyna Rodgers schreef:
I love him already
en same, ik ben Felix' geschiedenis nu echt aan het schrijven (4 rl gwn) en omg ik barst van de inspi en ik kom af en toe daarom bijna niet voruit en af en toe zo'n beetje twee pagina's per minuut :la: :bounce:

Oh yes dat gevoel ken ik ook. Ik had hem helemaal in mijn hoofd, maar dan alles op papier zetten zoals je het in je hoofd hebt is ook niet makkelijk. Soms gaat het heel goed en op andere momenten kan ik zo met mijn hoofd tegen de muur slaan.
Felix Lemaire
Felix Lemaire
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Electro
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 10:17 pm

Charlie Springs schreef:

Valicity LaMontagne schreef:
D:

https://www.4kdownload.com/nl/howto/howto-download-vimeo-video => dit kan daar misschien voor helpen.

Loreyna Rodgers schreef:
I love him already
en same, ik ben Felix' geschiedenis nu echt aan het schrijven (4 rl gwn) en omg ik barst van de inspi en ik kom af en toe daarom bijna niet voruit en af en toe zo'n beetje twee pagina's per minuut :la: :bounce:

Oh yes dat gevoel ken ik ook. Ik had hem helemaal in mijn hoofd, maar dan alles op papier zetten zoals je het in je hoofd hebt is ook niet makkelijk. Soms gaat het heel goed en op andere momenten kan ik zo met mijn hoofd tegen de muur slaan.

http://www.saveitoffline.com/#https://www.youtube.com/watch?v=TaPgSWdcYtY Ik heb ook wel deze voor je,

en Ugh idd, struggles, maar nu gaat het weer lekker want ik heb drama bedacht, credits gaan ook een beetje naar Rootje, want omg, ik ship Felena
Charlie Springs
Charlie Springs
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Tintreach
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 10:26 pm

Oh yes drama. Dat zorgt er altjd voor dat schrijven veel sneller en beter gaat xd
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 10:56 pm

Ik heb een oud onderschrift terug gevonden en meteen had ik een idee voor een personageeeee ;A;

En Allen post zo lekker <3
Het topic met Faye kan ook nog best drama worden, oh oh :]
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Occupation: Lazy student
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 11:05 pm

Drama = best.

Yay, postjes zijn weer bijgewerkt : D Nu heb ik wel slaap verdiend o:

En er zijn teveel mogelijkheden voor nieuwe karakters, maar foei :[
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 11:16 pm

Gahiji gaat echt nooit meer naar een les willen gaan, teveel vreemde mensen daar :p

EDIT: Ho btw Jussels, ging jij een topic maken voor Kellin? :o
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 11:29 pm

Did someone mention drama? Randomness talk - Pagina 43 Fbe9c2dfe740a8313854d7b0318b8d0b
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Occupation: Lazy student
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Emptyzo mei 29, 2016 11:45 pm

@Lisa: Jaa, dat was wel het plan! Alleen ik wist nog niet waar haha. Of maakt dat jou niet zoveel uit? Want dan kan ik wel een random iets maken : D Of als je een leuk idee hebt?
Oh ik zie net dat ze allebei uit Londen komen :]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 43 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: