|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zhanna Aleksandrova- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Specter Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 8:38 pm | |
| Thanksss, ik zal eens even een kijkje nemen :D |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 8:53 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- @Elodie: Was idd misschien een leuk idee geweest... (a) Misschien voor mijn tweede versie, hihi. Maar inderdaad, ik vond het ook al heel raar Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het zo'n nieuw artikel is?
Hmm, denk het niet. In principe moet je volgens mij gewoon bij alles kunnen via het uni-netwerk ook al is het net gepubliceerd :/ Soms kun je ze wel gratis vinden als je het via een computer van school download c: Dat is tenminste bij mij zo |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 8:57 pm | |
| @Jen Hier ook hoor, heb gister alleen een beetje gerommel gehoord. Maar ik hoef natuurlijk geen voorbereidingen te treven. Zo, ik ben klaar met school. Of tenminste wat ik voor vandaag geplanned had. Nu ga ik zoveel mogelijk topics bijposten |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 9:01 pm | |
| Heeft iemand een manier om dit filmpje te downloaden zodat ik ermee kan klooien? https://vimeo.com/67907883 |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 9:21 pm | |
| Iedereen die niet kan posten door drukte met studie ik deel jullie pijn (a)
Waarom geeft studeren me altijd inspiratie? Forensische psychologie - super interessant vak trouwens - al helemaal, zowel voor Nadya als voor Mia die ik altijd nog een keer moet gaan aanmaken.. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 9:43 pm | |
| Omg is andere Emma hier ergens? Ik wist niet dat Allens fc in X-Men: first class meespeelde en ik wil nu echt een topic maar ik heb geen tijd struggle omg omg omg :'D |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 10:00 pm | |
| - Taylor Cadwell schreef:
- Omg is andere Emma hier ergens? Ik wist niet dat Allens fc in X-Men: first class meespeelde en ik wil nu echt een topic maar ik heb geen tijd struggle omg omg omg :'D
Ergens? Ik ben overal, ik zie alles *stalking intensifies* Het grappige is dat ik het ook niet wist tot ik ging zoeken op meer plaatjes van zijn faceclaim, echt een grappig toeval =D En zodra je tijd hebt moet je t maar laten weten, dan gaan we er gewoon voor! |
|
| |
Charlie Springs- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Tintreach Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 10:04 pm | |
| Banshee was bea in die film. En dan krijg je in de volgende films te horen dat ze hem te pakken gekregen hebben D= - Valicity LaMontagne schreef:
- Heeft iemand een manier om dit filmpje te downloaden zodat ik ermee kan klooien?
https://vimeo.com/67907883 https://www.4kdownload.com/nl/howto/howto-download-vimeo-video => dit kan daar misschien voor helpen. - Jamie Nicholls schreef:
- @Bigsby: ... Dat is zo disturbing, maar zo geweldig tegelijkertijd
En je gaat hem mogen, want hij is zo’n vrolijke knul die helemaal normaal lijkt totdat dingen niet meer gaan zoals hij wil of mensen hem te hard aan zijn vader of oom doen denken. Dan gaat het mis. Oh en zijn ‘slachtoffer’ gaat zich waarschijnlijk zo hard aan hem ergeren. - Loreyna Rodgers schreef:
- I love him already
en same, ik ben Felix' geschiedenis nu echt aan het schrijven (4 rl gwn) en omg ik barst van de inspi en ik kom af en toe daarom bijna niet voruit en af en toe zo'n beetje twee pagina's per minuut :bounce: Oh yes dat gevoel ken ik ook. Ik had hem helemaal in mijn hoofd, maar dan alles op papier zetten zoals je het in je hoofd hebt is ook niet makkelijk. Soms gaat het heel goed en op andere momenten kan ik zo met mijn hoofd tegen de muur slaan. |
|
| |
Felix Lemaire- Aantal berichten : 18
Character Profile Alias: Electro Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 10:17 pm | |
| - Charlie Springs schreef:
- Valicity LaMontagne schreef:
- Heeft iemand een manier om dit filmpje te downloaden zodat ik ermee kan klooien?
https://vimeo.com/67907883 https://www.4kdownload.com/nl/howto/howto-download-vimeo-video => dit kan daar misschien voor helpen.
- Loreyna Rodgers schreef:
- I love him already
en same, ik ben Felix' geschiedenis nu echt aan het schrijven (4 rl gwn) en omg ik barst van de inspi en ik kom af en toe daarom bijna niet voruit en af en toe zo'n beetje twee pagina's per minuut :bounce: Oh yes dat gevoel ken ik ook. Ik had hem helemaal in mijn hoofd, maar dan alles op papier zetten zoals je het in je hoofd hebt is ook niet makkelijk. Soms gaat het heel goed en op andere momenten kan ik zo met mijn hoofd tegen de muur slaan. http://www.saveitoffline.com/#https://www.youtube.com/watch?v=TaPgSWdcYtY Ik heb ook wel deze voor je, en Ugh idd, struggles, maar nu gaat het weer lekker want ik heb drama bedacht, credits gaan ook een beetje naar Rootje, want omg, ik ship Felena |
|
| |
Charlie Springs- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Tintreach Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 10:26 pm | |
| Oh yes drama. Dat zorgt er altjd voor dat schrijven veel sneller en beter gaat xd |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 10:56 pm | |
| Ik heb een oud onderschrift terug gevonden en meteen had ik een idee voor een personageeeee ;A; En Allen post zo lekker <3 Het topic met Faye kan ook nog best drama worden, oh oh |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 11:05 pm | |
| Drama = best. Yay, postjes zijn weer bijgewerkt : D Nu heb ik wel slaap verdiend o: En er zijn teveel mogelijkheden voor nieuwe karakters, maar foei |
|
| |
Dario Pedrosa- Class 3
- Aantal berichten : 240
Character Profile Alias: Arachne Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 11:16 pm | |
| Gahiji gaat echt nooit meer naar een les willen gaan, teveel vreemde mensen daar :p
EDIT: Ho btw Jussels, ging jij een topic maken voor Kellin? :o |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 11:29 pm | |
| Did someone mention drama? |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 29, 2016 11:45 pm | |
| @Lisa: Jaa, dat was wel het plan! Alleen ik wist nog niet waar haha. Of maakt dat jou niet zoveel uit? Want dan kan ik wel een random iets maken : D Of als je een leuk idee hebt? Oh ik zie net dat ze allebei uit Londen komen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|