|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hoshi Kwon- Class 3
- Aantal berichten : 91
Character Profile Alias: Chemix Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 12:40 pm | |
| hihi inderdaad. Hoop ook dat we het allemaal halen >_< Klinkt gaaf in ieder geval Jus! enig idee waar je precies nieuwsgierig/veel interesse naar bent/hebt of niet? < dat is een vreemde zin. Anyways, okayy~ Dan mocht het nodig zijn laat ik wel wat weten. Zit nu midden in de oneway within subjects Anova. YAY~ ;v;
|
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 1:23 pm | |
| @Pomme: Hmm ik heb nog niet echt een specifiek onderwerp, maar ik wil in ieder geval meer weten over geheugen en over de biologie van het brein en hoe dat nou gedrag voor elkaar krijgt~ Maar nog niet echt iets specifieks haha. En aww, ANOVA's, kom je nooit meer vanaf. En laat maar weten idd, I'd be happy to help |
|
| |
Charlie Springs- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Tintreach Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 1:31 pm | |
| - Spoiler:
Er is wel een bright side. Als ik klaar ben kan ik naar Brussel <3 |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 1:36 pm | |
| - Charlie Springs schreef:
- Spoiler:
Er is wel een bright side. Als ik klaar ben kan ik naar Brussel <3 Ik wil ook gaan!!! Geen idee of je nog kaarten kan krijgen, hmm. |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 1:37 pm | |
| Oooohh ik wil ook :') Maar volgensmij kan ik niet gaan, vanwege m. Stage :/. |
|
| |
Charlie Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 1:40 pm | |
| Er zijn nog een heleboel kaarten te koop, zeker in Augustus. Had Juli genomen omdat ik negen van de tien herexamens heb ik Augustus so yea.
http://www.ticketmaster.be/artist/harry-potter-tickets/968059?language=nl-be => Hier kan je je tickets vandaan halen en het staat er een hele vakantie |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 1:42 pm | |
| @Pomme: Haha succes met die ANOVA's c: Als er statistiek besproken wordt ben ik ook beschikbaar Ik heb alleen in m'n eerste jaar SPSS gebruikt (onder hele slechte begeleiding), maar ik gebruik nu zelf R, een soort doe-het-zelf SPSS waar je typt wat je wil doen ipv knopjes indrukt. Also fun :') @Juus: De biologie van het brein is van mij, kssh liefde<3En we kunnen bijna wel samen een supportgroep oprichten joh, met al die interessante onderwerpen en mensen die hard aan t schrijven zijn =D @Kaat: Dat klinkt super leuk, heb je in ieder geval wat om naar toe te werken! |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 1:44 pm | |
| Oeee! Dan moet ik maar eens gezeldschap zoeken, een datum prikken en kaarten kopen!! |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
- Aantal berichten : 91
Character Profile Alias: Chemix Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 2:41 pm | |
| haha iedereens worst nightmare lijkt SPSS wel te zijn. Toch vind ik het best leuk om te doen. Het is statistiek wat ik niet begrijp, het programma is eenvoudig alleen alle berekeningen achter de boel vind ik lastig >_<'
Jus: Ahhh~ Hele andere kant op als ik, maar wel heel leuk ook lijkt me ;D
&&thanks voor alle aanboden van hulp <33 We moeten de pilot study nog doen en daarna gaan we testen en daarna laat ik mijn gefrustreerde zelf wel spreken als het niet lukt met de methoden enzovoorts ~ hihi!
Overigens, wat is het exact het harry potter thingie? ;o |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 3:00 pm | |
| @Daph: Ik had hem ergens op Youtube met Engelse ondertiteling gezien geloof ik Ik zal eens gaan zoeken (a) En succes alle scriptieschrijvers! Zo veel studenten psychologie op PoF inderdaad. Volgens mij studeert de grootste groep hier Psychologie of iets met grafisch design. @Pomme: Dat klinkt als zo'n mooi beroep! En je bent bijna klaar met Hoshi, je kan het! *haalt cheerleader pompoms weer tevoorschijn* |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 3:34 pm | |
| Yeah, psychologie voor the win! :D Jussels en Pomme waar studeren jullie eigenlijk psychologie?
@Pomme: omg, dat is echt precies wat ik wou/wil! o.0 Ik ben alleen medisch afgekeurd, althans ik weet dat ik medisch afgekeurd wordt, dus ik kan geen militair psycholoog meer worden.. Maar ik wil wel heel graag met militaire/oorlogsslachtoffers werken. Ga volgend jaar ook de trauma- and loss track doen bij m'n master, zo'n zin in ^^
@Emma: haha ja hoor is begrijpelijk uitgelegd! Dat klinkt ook echt super interessant, want tja hersenen! Wil je later ook de neurologische kant op?
@Jussels: jouw scriptie onderwerp klinkt ook heel interessant, eigenlijk klinken alle scriptie onderwerpen hier interessant ja! En ja Engels scriptie schrijven is toch wel echt moeilijk, ik ben de hele tijd bang dat ik per ongeluk plagiaat pleeg omdat ik sommige dingen gewoon echt niet anders kan verwoorden..
@V: oeh, thanks! Ik ben benieuwd!
|
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 3:43 pm | |
| @Ems: Kunnen we niet delen? En anders moet je maar komen vechten jonguhhh (neehoor Ems let's do it together wiii) @Daphne: Ja hé, meestal is zo'n uitleg van een theorie of whatever echt al goed opgeschreven en dan moet ik er nog wat aan rommelen o: Maar het lukt op zich wel. Woensdag heb ik m'n laatste testdag en dan kunnen we de resultaten analyseren : D Ik studeer in Rotterdam~ aan de EUR. En jij? |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 5:09 pm | |
| Oohh damn ik heb zoveel topics nu die me echt rip maken, niet rest in peace, maar Rootje in pieces XD Eerst al het topic met Arianna, nu ook nog Taylie waarbij Taylor in het ravijn is gevallen ;__; Ik zweer als er nog zoiets bij komt ga ik nog eens janken.. Misschien een beetje laat nog, maar alle mensen die nu examens hebben of een toetsperiode, succes!! Die van mij is pas over 6 weken (hallelujah) Ik kan in ieder geval de komende dagen weer een inhaalslag maken op mijn topics gelukkig! En dan nog GoT aflevering 4.. :O - Spoilers voor aflevering 4 van seizoen 6, en wss ook alles ervoor!!:
Even het feit dat er EINDELIJK een Stark reunion is!!! Mijn hart kan niet blijer zijn omg <33 ER GEBEUREN DUS NIET ALLEEN SLECHTE DINGEN En Jon & Sansa zijn echt te cute samen en ze gaan Winterfell weer overnemen (hoop ik), en dan kan Ramsay eindelijk de grond in worden gemaaid! Ik vond het zo mooi gefilmd en heel goed geacteerd! Die stilte, het staren, en dan die knuffel <3 Sansa die ook het plan maakt en een beetje "de leiding neemt", ze is al door zo veel shit heen gegaan, en nu is het tijd om er iets aan te doen, samen met Jon <3 Over Ramsay gesproken, ik heb het helemaal gehad met die gozer. En dan Dany die haar vuurtrucje weer doet! Ge-wel-dig! Echt zalig, en ze is echt zo stoer! Alle Dothraki zo van: Want de laatste keer dat ze dat deed, waren er maar een paar om het te zien, nu waren er honderden mensen dus was de impact ook veel groter. De speech die ze ervoor gaf vond ik ook klasse! Ik ben met mijn hart eigenlijk gewoon blijven steken met Jon & Sansa, Echt een van mijn favoriete momenten van de gehele show, zonder twijfel! De dood van Osha kon me niet meer zo veel boeien tbh, ik was gewoon te blij over Jon & Sansa
|
|
| |
Charlie Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 5:22 pm | |
| - Hoshi Kwon schreef:
- haha iedereens worst nightmare lijkt SPSS wel te zijn. Toch vind ik het best leuk om te doen. Het is statistiek wat ik niet begrijp, het programma is eenvoudig alleen alle berekeningen achter de boel vind ik lastig >_<'
Jus: Ahhh~ Hele andere kant op als ik, maar wel heel leuk ook lijkt me ;D
&&thanks voor alle aanboden van hulp <33 We moeten de pilot study nog doen en daarna gaan we testen en daarna laat ik mijn gefrustreerde zelf wel spreken als het niet lukt met de methoden enzovoorts ~ hihi!
Overigens, wat is het exact het harry potter thingie? ;o Dat is zoiets als dat ze in Londen hebben. Een deel van de set van harry potter, kostuums, figuren (Buckbeak, Dobby etc.) etc worden dan naar de plaats waar de exhibition is verhuisd en dan kan je daar achter de schermen gaan kijken en je kan een hele audiotour bij in je ticket opnemen. |
|
| |
Hati Hróðvitnisson- Class 2
- Aantal berichten : 182
Character Profile Alias: Mánagarmr Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 17, 2016 6:13 pm | |
| Mensen lieve ik moet hier eens actiever gaan worden :"D Ik mis de vriendelijkheid van Haartje al <'33 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|