|
|
Auteur | Bericht |
---|
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 8:50 pm | |
| @Emma, ik heb ook medelijden met poor Tay :c |
|
| |
Loreyna Rodgers- Class 3
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Vox Age: Looks like 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 8:57 pm | |
| Damn it, ik wil meer tijd!! |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:16 pm | |
| Ik geloof in je Pomme, je kan het! Schrijf die geschiedenis Kvind 't supernice om overal in Amsterdam de Apocalypse posters te zien hangen [: |
|
| |
Jynn Collins- Class 2
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Hit Girl Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:22 pm | |
| Ik was eergister naar Civil War en latifah en ik gingen bijna selfies nemen met sophie hahaaaa maar dat was awkward want het personeel staarde naar ons. Also bae wat doe jij in Amsterdam ... Met pijn in mijn hart verander ik na zo'n fucking vier jaar Jynn's faceclaim... Al vind ik het nu leuker... het doet pijn |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:25 pm | |
| Iris waar ben jij mee bezig, al je chars overhoop. =P Ik vraag me af wat ik nu nog ga doen, 1; een postje typen 2; boek lezen 3; beginnen stressen voor zaterdag terwijl ik één van bovenstaande doe. Wss drie dus. |
|
| |
Jynn Collins- Class 2
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Hit Girl Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:29 pm | |
| I know i know... t is gewoon dat ik een heleboel inactieve chars had waar ik geen inspiratie meer voor had en ik heb op een gegeven moment ook gewoon te veel chars achter elkaar aangemaakt lmao impulse control on point #ADHDlyfe dus nu verander ik een boel en dan hoop ik weer verder te kunnen. Also ik rpg hier al zo lang dat ik zelf ook een stukje ben opgegroeid en sommige chars zijn nu minder leuk daardoor i guess???? Also aangezien je toch gaat stressen, kan je beter stressen en posten tegelijk right
Laatst aangepast door Jynn Collins op do mei 19, 2016 9:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:30 pm | |
| @Jen, niet stressen poor you :c Ontspan maar wat!
@Iris, oei ze is cool! Dat osje ook ♥.♥ |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:33 pm | |
| @Iris, ja begrijpelijk dan wel!
@Emz, Vitani komt zaterdag naar huis, alles moet glad lopen, het transport, het laden, het thuis komen, het vervoeren. Ik hoop dat het goed gaat lopen, echt, vandaar de stress. Pff |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:34 pm | |
| @Jen, dat gaat helemaal goed komen! Waar was Vitani naar toe? Lol ik dacht dat mijn nieuwe buurman heel fel op Storm met dat baardje leek, maar nu ik zo kijk valt het wel mee :'D Misschien dat alle mannen met halve baarden op elkaar lijken :'D edit: Oké bij die ava waar hij zo recht kijkt met dat witte shirt, daar begint mijn buurman al op te lijken :'D |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:38 pm | |
| Vitani is nergens naartoe geweest, hij is oud genoeg om weg te gaan van mama en naar zijn nieuwe thuis te gaan. Bij mij dus! =P Maar heb er redelijk wat vertrouwen in, Eden is zijn volle broer en die vond het allemaal dik in orde, dus tzal voor hem ook wel geen probleem zijn hoop ik. Hij is enkel nog niet afgespeend en wandelen aan het anders is ook geen 10/10 =/ |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:42 pm | |
| Aaaaah! Ik dacht dat ie misschien al bij jou had gestaan en dan om bijvoorbeeld opgeleerd te worden ergens naar toe was geweest Wel tof dat het een volle broer is! |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:46 pm | |
| Vanaf zaterdag dus mijn handen vol met een veulen erbij, mij drie andere knapperds zullen me er wel de volle honderd procent in begeleiden. Kijk er stiekem wel echt naar uit!! |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 9:49 pm | |
| Veel succes zou ik zeggen! Maar ik heb zo'n gevoel dat je harde werk zeker beloond gaat worden! |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 10:00 pm | |
| Jennifer, mijn dromen komen allemaal bij u uit gewoon! Ik hype al helemaal mee! Je moet ons volledig op de hoogte houden! |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 19, 2016 10:02 pm | |
| @Iris, naar school gaan natuurlijk [: Met de tram dwars door Zuid Amsterdam elke dag en elke tramhalte hangt dan Apocalypse <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|