Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 20, 2016 8:04 am
Oliver Marron schreef:
Storm Hall schreef:
Oliver Marron schreef:
Jennifer, mijn dromen komen allemaal bij u uit gewoon! Ik hype al helemaal mee! Je moet ons volledig op de hoogte houden!
Waarom woon je godverdomme zo ver!! Het idee alleen al lijkt me geweldig. Ik ga je op de hoogte houden! <3
Moest ik korterbij wonen zat ik elke dag bij u denk ik Ben echt super benieuwd
Met andere woorden ... Je school en stage zou er zwaar onder lijden. =P Slechte invloed heb ik. XD
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 20, 2016 1:50 pm
@Jennifer, Oeeehhh spannend! c: Ik hoop dat het goed gaat en dat ie zich snel thuis zal voelen bij jullie :)
De nieuwe The 100 aflevering geeft me zoveel inspiratie, help xd Waarschijnlijk zal ik het weekend weer iets meer tijd hebben en vanavond ook, dus ik zal weer wat gaan posten Al denk ik dat ik voor de meeste topic's even een 'nieuwe start' wil maken omdat het nu wat lastig is om alles bij te houden van waar ik nog moet posten (bij de grote en belangrijke topic's zal ik nog wel reageren, don't worry)
Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 20, 2016 8:20 pm
De laatste aflevering van The 100 ... Alweer de laatste. =\ Het was wel een goede aflevering!
Nu proberen posten want morgen zal het er wss niet van komen.
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 20, 2016 8:39 pm
@Pietje, Katje doen dan? Denk dat Kylie en Kat wel goede vriendjes zouden kunnen worden
@Jennifer, Jaa de laatste aflevering idd :( maar gelukkig wel een goede c: Mijn feelings werden weer goed gerekt in ieder geval, op een goede manier tho ^^