Auteur Bericht Syrill Novaro Class 3 Aantal berichten : 23Character Profile Alias : Chaos Age : 18 years Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 03, 2016 9:40 pm Wanneer je wil posten maar school weer een biatch is
Calvin Klein Class 2 Aantal berichten : 65Character Profile Alias : Malarz Age : 18 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 03, 2016 10:42 pm ^ Echt helemaal want examens....
Valicity LaMontagne Class 2 Aantal berichten : 333Character Profile Alias : Serpent Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 8:39 am Ik doe mee! Naja niet examens maar scriptie, tentamens, stage en andere meuk :P
Storm Hall Class 3 Aantal berichten : 1904Character Profile Alias : Lupos Age : 21 jaar Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 10:59 am Ik zag DIT op Tumblr, voor alle shapeshifters met katachtigen, vond het wel nice!
Wren Máraz Class 2 Aantal berichten : 274Character Profile Alias : The Dictator Age : 16 years Occupation : Lazy student Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 11:28 am Dat zijn mooie afbeeldingen! Also, waarom is het zo mistig hier? Waar is de zon die bij hoge temperaturen hoort?
Nadya Kyla Class 4 Aantal berichten : 570Character Profile Alias : Storm Age : It's complicated Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 12:31 pm Dat zonnetje is hier
Ik heb de hele ochtend op het dakterras zitten leren alleen het werd me nu toch iets te warm (a)
Ik wil met de resultaten van mn scriptie bezig maar SPSS weigert normaal te installeren op mn laptop en de faculteit is dicht dus moet ik naar de UB, maar daar heb ik echt geen zin in...
Wren Máraz Class 2 Aantal berichten : 274Character Profile Alias : The Dictator Age : 16 years Occupation : Lazy student Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 1:28 pm Dat is echt naar o: Succes! SPSS kan echt een bitch zijn /cries
En en kun je de zon niet delen
Jamie Nicholls Aantal berichten : 1137Character Profile Alias : Solaris Age : 35 years Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 2:27 pm Goedemiddag y'all! Sorry dat ik afwezig was de afgelopen paar dagen :c Schrijven aan mijn werkstuk kostte iets meer tijd dan ik gedacht had... Ik heb nog wel een filmpje gevonden trouwens (a) Kaat, jonge Nightcrawler is eigenlijk precies hoe ik me Calvin voorstel (a)VIDEO
Valicity LaMontagne Class 2 Aantal berichten : 333Character Profile Alias : Serpent Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 2:34 pm Wat lukt er dan niet met installeren? c:
Walsh Cadwaller Class 4 Aantal berichten : 166Character Profile Alias : Pyric Age : 10 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 2:57 pm Jamie Nicholls schreef: Goedemiddag y'all! Sorry dat ik afwezig was de afgelopen paar dagen :c Schrijven aan mijn werkstuk kostte iets meer tijd dan ik gedacht had... Ik heb nog wel een filmpje gevonden trouwens (a) Kaat, jonge Nightcrawler is eigenlijk precies hoe ik me Calvin voorstel (a)VIDEO Stiekem is hij gebasseerd op de Nightcrawler van de comics die ik in mijn bezit heb xD
Jonge Nightcrawler is de films heeft er ook wel iets van weg ja x)
Storm Hall Class 3 Aantal berichten : 1904Character Profile Alias : Lupos Age : 21 jaar Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 4:05 pm @Daph, mag ik ook een stukje zon? Want hier is het maar grijs en zielig.
Die clip! Geweldig.
Moet echt de film gaan kijken, gisteren wel Captain Amerika Civil War gezien.
Tumblr gaf me nieuwe foto's van Sam Claflin, ik heb er dus maar iets simpels mee geknutseld.
Devon Garnet Class 2 Aantal berichten : 831Character Profile Alias : Ursus Age : 20 years Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 4:35 pm Mooooooi Jenn ♥.♥ Sam Claflin is echt zooooooooo zhjeazb,dssbq hè
Wren Máraz Class 2 Aantal berichten : 274Character Profile Alias : The Dictator Age : 16 years Occupation : Lazy student Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 4:49 pm Het nieuwe setje van Storm is echt niiiice
En dankje Daphne, hier is wat zon : D
Jamie Nicholls Aantal berichten : 1137Character Profile Alias : Solaris Age : 35 years Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 5:32 pm @Kaat: Dat is zo nice! Zijn de comics aan te raden trouwens? Ik vind al die verhaallijnen die door elkaar heen lopen zo ingewikkeld (a) @Jenn: Zo'n mooi setje! Eindelijk weer een happy Storm <3 Y'all ik heb gewoon de eerste versie van mijn werkstuk af. Can you believe it.
Laatst aangepast door Jamie Nicholls op za jun 04, 2016 6:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Taylor Cadwell Class 3 Aantal berichten : 666Character Profile Alias : Queen Midas Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 04, 2016 6:26 pm Omg V Congratz! Ik ben trots op u! <3 @Jen, dat setje <3.<3 *smelt*
Gesponsorde inhoud Onderwerp: Re: Randomness talk