|
|
Auteur | Bericht |
---|
Spencer Lewis- Class 3
- Aantal berichten : 76
Character Profile Alias: Foxic Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jun 12, 2016 4:28 pm | |
| ughh, heb wss een muisarm ;-; De struggle van typen met 1 hand is groot |
|
| |
Loreyna Rodgers- Class 3
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Vox Age: Looks like 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 6:40 pm | |
| omg Anna, ik hou van Emese's setje! |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:12 pm | |
| Is er trouwens iemand die een topicje wilt met één van mijn chars? Ik moet nog heel veel bij posten I know xDMaar ik heb over een paar weekjes vakantie en wil dan weer vollop posten! |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:16 pm | |
| @Jara *whatsappoogjes* Een van mijn chars met Ziva? Like een singoff *meer whatsappoogjes* |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:16 pm | |
| Haha, Jara ... Die ingesteldheid van je! |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:25 pm | |
| Zooooo herkenbaar! De ' nog te posten'-hoop kan niet groot genoeg zijn! |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:26 pm | |
| @V: Tja, daar is Facebook voor, maar thanks! :D Ergens ook wel jammer dat ik er weg moet, hopelijk wordt m'n nieuwe kamertje net zo leuk (a)
Ik weet niet hoe maar ik heb een talent voor dingen ingewikkeld maken op het laatste moment, niet dat deze situatie simpel was geweest als ik niet bijna weg was gegaan maar oké.. Ook sorry als posten wat langer duurt, maar de meeste van m'n avonden zijn al weer vol gepland deels omdat ik van heel veel mensen 'afscheid' wil nemen en we iemand moeten regelen voor mijn kamer hier, en overdag ben ik nog steeds al m'n tijd kwijt aan scriptie :( |
|
| |
Felix Lemaire- Aantal berichten : 18
Character Profile Alias: Electro Age: 18 Occupation:
| |
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:39 pm | |
| - Nadya Kyla schreef:
- @V: Tja, daar is Facebook voor, maar thanks! :D Ergens ook wel jammer dat ik er weg moet, hopelijk wordt m'n nieuwe kamertje net zo leuk (a)
Ik weet niet hoe maar ik heb een talent voor dingen ingewikkeld maken op het laatste moment, niet dat deze situatie simpel was geweest als ik niet bijna weg was gegaan maar oké.. Ook sorry als posten wat langer duurt, maar de meeste van m'n avonden zijn al weer vol gepland deels omdat ik van heel veel mensen 'afscheid' wil nemen en we iemand moeten regelen voor mijn kamer hier, en overdag ben ik nog steeds al m'n tijd kwijt aan scriptie :( Oooh Daphje! We understand! Moet vast wel een beetje raar doen, zo afscheid nemen. Wanneer verhuis je? |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:46 pm | |
| Jenn, jullie zijn schatjes ^^ Ja, het is echt heel raar, dit was echt mijn leventje voor drie jaar en natuurlijk blijf ik iedereen wel zien maar ik zal niet meer elke week/meerdere keren per week zijn :( 2 juli, drie dagen na m'n laatste scriptie deadline, echt top timing xD
Ik hoop echt binnenkort avondje vrij te hebben, wil zo graag poster voor Storm (a)
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 9:51 pm | |
| Dat zou ik ook raar vinden, na drie jaar. Wel heel spannend allemaal!! Haha, zal lopen en vliegen worden want die Scriptie gaat af zijn en jij gaat nog niets ingepakt hebben. xD Ik kijk er stiekem al heeel erg hard naar uit, maar dat wist je al. |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 10:14 pm | |
| Ja, vooral omdat dit nu ook voor het eerst echt mijn leventje was en niet nog deels aan m'n ouders verbonden of iets, klinkt een beetje vaag maar voor mij was dat een heel verschil..
Dat wordt echt vliegen ja, ook nog geen idee hoe ik dat ga doen, zal de eerste dag waarschijnlijk ook brak zijn omdat ik de laatste borrel van m'n vereniging ook nog mee wil pakken (a)
Ik kijk ook zo uit naar dat topic, ben zo benieuwd hoe dat loopt! |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 10:18 pm | |
| @Daphne, natuurlijk begrijpen we het! Neem vooral je tijd, want zoiets is niet niks c; Het lijkt me inderdaad ook raar, om zo je "oude" leventje achter te laten. Maar daarintegen, je zal vast weer veel mooie dingen meemaken in Utrecht! En je familie en vrienden zullen ook niet zo maar verdwijnen, ze zullen er altijd zijn <3 En een beetje spanning is altijd goed, right? Ik kijk ook uit naar hoe dat topic zal lopen stiekem *whatsappoogjes* Net zoals hoe het topic van Lawrence & Nadya & Valkje & Arianna zal aflopen :oo, waarschijnlijk met best wel wat feels.. |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| |
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 13, 2016 10:48 pm | |
| @Jennicorn Yesss! Singoff! @Jenn & Janne Hahahahaha sstt xD |