|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mulan Yuan- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Raiju Age: 113 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 14, 2016 9:46 pm | |
| - Dennimae Elscot schreef:
- Is er trouwens iemand die een topicje wilt met één van mijn chars?
Ik moet nog heel veel bij posten I know xD
Maar ik heb over een paar weekjes vakantie en wil dan weer vollop posten! Ik wel. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 15, 2016 7:50 pm | |
| Taylors liedjes brengen me zo in de sfeer voor te posten |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 15, 2016 7:57 pm | |
| NOG TWEE WEKEN EN DAN KAN IK WEER POSTEN... ohnee drie. Kampweek. NOG DRIE WEKEN EN HEB IK VAKANTIIEE. ... wacht. Vier. Vier weken. ... ik ga morgen een post schrijven |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 15, 2016 7:58 pm | |
| Wauw Elodie :'D Wat een evolutie! ik moet nog een dikke week, volgende week donderdag ben ik klaaaaar! |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 15, 2016 7:59 pm | |
| @ Emz; @Elodie. x'D Zeker dat het geen vijf weken zijn? Ik nog vier weken en half en heb vakantie. We can do this!! |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 15, 2016 8:04 pm | |
| *huilt stiekem heel hard* ...is gewoon zo erg dat je enorm blij bent dat je nu vier dingen afgesloten hebt. En dan draai je je om en dan stampen nog vier dingen je zo BAM in je gezicht 9 juli kamp met 25 koters terwijl ik in een jurkje rondhuppel. Daarna begint mijn vakantie :D Geniet ervan mensjes c: Stuur maar een paar mooie vakantiefoto's zodat ik in de stemming kan komen c: Moet wel even zeggen dat ik in mijn hele RPG carrière die een lange stop heeft gehad het wel hel relaxed vindt dat iedereen het eigenlijk druk heeft dus dat er niet zo'n druk achter zit om binnen een dag te reageren, hoe graag je dat ook zou willen kunnen doen. Kuddos aan de sfeer van PoF |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 15, 2016 8:57 pm | |
| Nog één tentamen dinsdag en dan kan ik weer posten... *telt dagen af* @Elodie: Helemaal begrijpelijk toch als je even niet kan posten? We hadden eerst inderdaad een stel mensen die flipten als je drie dagen 'te laat' postte, maar op een gegeven moment is dat ook niet meer haalbaar. :') En inderdaad, dat iedereen het nu zo druk heeft helpt wel met het groepsgevoel hahaha :P Ik hou zo van de cover art van de nieuwe single van de Red Hot Chili Peppers! Deed me ergens aan Devon en Kylie denken (a): - Spoiler:
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 15, 2016 9:02 pm | |
| YOU CAN DO THIS V!!! Het is niet lang meer. Die cover art, nice!! De beer en het meisje kunnen inderdaad zo Devon en Kylie zijn! |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 16, 2016 9:26 am | |
| Ik heb bijna geen tijd meer om op PoF te zijn en dat maakt me heel verdrietig :'( Maar dit weekend ga ik weer posten yay. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 16, 2016 4:28 pm | |
| - Spoiler:
Die edit van Hiddleswift :O |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 16, 2016 6:03 pm | |
| @Em: Ik ben nog steeds in een soort van ontkenningsfase tbh... |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 16, 2016 6:50 pm | |
| @V, ik hoop dat het een PR-stunt is, maar ik heb zoiets van als Taytay gelukkig is, ben ik dat ook. Want Tommieboy is een goeie jongen en als het dus geen stunt is en ze echt voor elkaar gaan, ga ik mee :P |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 16, 2016 8:11 pm | |
| Ik vind het ook nogal ... wennen. Ik heb morgen een dagje vrij, net les gehad met men paard, Eden heeft de hele tijd aan de hartslagmeter gehangen. =/ Morgen hele dag op een boekenbeurs rondhangen, Ikea gaan en dan s'avonds naar Me Before You gaan kijken in de cinema. Is een mooie start van het weekend. |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 16, 2016 9:20 pm | |
| ^ IK WIL OOK ZO EEN DAG!!!! Waarom heeft Eden aan de hartslagmeter moeten hangen? |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 17, 2016 7:25 am | |
| Ik ben al wakker, ben jij al aangekleed? Anders kom ik je kidnappen voor een dagje fun!
Hij moest aan de hartslagmeter om eens te zien hoe hij omgaat met alle spanning. Hij is namelijk nog altijd zo gespannen. Wel heel leerrijk, ik schrok echt. Een paard in rust moet een hartslag van 30 hebben, stap 70, draf 90 en galop 120 ongeveer. Eden stond aangebonden aan de poetsplaats en zijn hartslag was in rust al 74! In stap zat hij goed rond de 120, in draf 140 en in galop 150. Dus ... Duidelijk dat hij heel gespannen was. =S Deels ook zijn conditie en de zware piste maar ze merkte ook duidelijk dat hij gespannen was. Maar 74 in rust, dat vond ze niet oke. =( Moet hem terug in routine steken, proberen om niets "erg" te vinden, normaal doen dus. Eerst grondwerk en dan weer langzaam beginnen rijden. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|