Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 21, 2016 5:43 pm
Ik vind het vooral jammer dat je bijna kan gaan voorspellen wie er gaat sterven als er een gevecht zou uitbreken :/ Maar gelukkig dat de serie zijn fights zo awesome zijn en die draken are love <3
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 23, 2016 3:07 pm
Klinkt nice V Geniet van je vrijheid en nog succes met je verslag!
Ik ben weer eens pissig op m'n scriptie begeleidster, ik heb maar een paar dagen om m'n scriptie na de laatste feedback te verbeteren, geeft ze me die feedback niet op het moment dat ze had beloofd.. Nu kan ik dus niks doen en kan ik dit weekend waarschijnlijk niet mee met dispuut activiteit :(
Eens kijken of ik m'n frustratie aan de kant kan zetten en kan posten, want kan toch niks nuttigs doen nu (a)
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 23, 2016 3:18 pm
Oooh V, dat klinkt zo nice! <3
@Daph, oh nee! =( Als ik tot Nederland moet komen om die begeleider een schop onder haar kont te geven, geef een gilletjes. Hopelijk komt het allemaal op tijd in orde!!
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 23, 2016 4:33 pm
Haha Jenn, helemaal naar Groningen om m'n begeleider een schop onder haar kont te geven, held! Mijn Facebook pagina suggereert trouwens de hele tijd dat ik je moet helpen met het plannen van je feestje voor je verjaardag :'D
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 23, 2016 4:50 pm
Serieus? x'D Sinds wanneer doet fb dat?! Ik hou geen feestjes of whatever, naast cadeautjes en het feit dat ik een jaar (het getal alleen Ö) ouder word is het maandag een dag als een ander. En dinsdag ook want technisch gezien ben ik dan pas echt jarig.