Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 20, 2016 7:28 pm
STOOOOOOOOOOOOOOP
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 20, 2016 7:34 pm
Al weer veel te lang sinds ik hier een berichtje heb geplaatst Heb het echt veel te druk met stage, paarden en zeehondenopvang + het feit dat deze dame waarschijnlijk niet lang single meer is (of eigenlijk al niet echt meer xD) De mensen uit de whatsappgroep kennen ze details al wel een beetje
Maar ik heb dus nog maar twee weken stage en dan vakantie, dus dan hopelijk weer wat meer tijd op te posten ^^
Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 20, 2016 7:47 pm
Damn....I'm so sad....GoT.... D':
GoT spoiler:
Dat begin was btw awesome met Deanerys! Meer kan ik daar nh over zetteg :D
Maar Ramsay is dood TT^TT Vond het niet erg dat hij verloor, want na die battle gun ik het hem....maar daar ging mijn nummer 1 favo :c Ben al lang blij dat Jon hem nh doden maar toch...de tranen voelde ik echt in mijn ogen D':
Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 21, 2016 1:09 pm
Het was wel wat voorspelbaar.....
Spoiler:
Dat Jon zou winnen wist iedereen eigenlijk...heb ook niet meer het gevoel dat iedereen kan sterven :/ Je hebt nu toch duidelijk chars die veilig lijken en nooit zullen sterven. Toch niet zonder terug te komen :/
Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 21, 2016 1:20 pm
Het WTF- niveau is inderdaad een beetje weg. Door de seizoenen heen vallen er zoveel doden dat het bijna 'normaal' lijkt te worden, maar aangezien de makers van de serie hebben besloten tot seizoen 8 te gaan is het ook vrij logisch dat het wat meer voorspelbaar wordt allemaal. Ze moeten er immers een einde aan breien :P
Spoiler:
Dat Jon niet zou sterven had ik ook wel verwacht. Maar serieus, die dude heeft echt een beschermengel. 0_0 Ik heb zeker 7 momenten geteld tijdens de battle dat Jon net op het nippertje aan de dood is ontsnapt. I guess the Lord of Light watches over him x'D
Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 21, 2016 1:22 pm
Ik vond het nog steeds zeer WTF! x'D Voorspelbaar ja maar desalnietemin geweldig.
Ik heb eindelijk internet mogen opvragen voor hier op werk. Hoef ik die "werkgsm" niet meer te gebruiken en alles uit de kast te halen voor wat internet te hebben. Yeey!
Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 21, 2016 4:08 pm
Spoiler:
Ik heb het sowieso niet voor die dude, van hem weet je ook gewoon dat die gaat blijven leven en hij is een te typische good guy :/ mocht hem sowieso vanaf het eerste seizoen al niet xD
Maar idd het was wel echt een super awesome battle :o enlel was ik echt super sad op het einde xD