|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sarina Kapranos- Class 2
- Aantal berichten : 156
Character Profile Alias: Omnia Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:23 pm | |
| Rosa komt na duizend jaar ook weer eens hallo zeggen in het babbeltopic c: Aaaah hoe gaat het met iedereen? Ik moet nog twee examens en dan ben ik donderdag eindelijk KLAAR megod zeg |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:24 pm | |
| @Lisa: Ik kan wel een random topicje aanmaken? Even kijken wat voor kattekwaad ik uit kan halen hier~ Moet ik alleen wel even m'n creativiteit erbij gaan halen, maar dat moet lukken O: |
|
| |
Daphne Leto- Class 4
- Aantal berichten : 121
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:30 pm | |
| Aaahhh damn ik was echt net te laat door pianoles om aan te melden voor de band ;___; En dat terwijl ik 3 keuzes had qua karakters (+ de applicaties al klaar maar keuzes en mehh, moest nog even nadenken) .. Daphne, Waverly of Eden (had allemaal gekund (r i p)
Laatst aangepast door Daphne Leto op ma mei 23, 2016 8:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Charlie Springs- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Tintreach Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:35 pm | |
| - Storm Hall schreef:
- Lawrence Hastings schreef:
Ergens wil ik graag posten, maar meh.... Jenniferhoehebjeooitzoveeltopicsop1dagkunnenbijwerken Gewoon posten! Je minst leukste/of waar je het minst inspiratie voor hebt eerst en de leukste vanachter. =P Ik post altijd eerst met iedereen behalve Storm, de laatste is de beste dus extra gemotiveerd dan. Ik post met Walsh van zodra ik dat open topic met Charlie afgeschreven heb |
|
| |
Sarina Kapranos- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:37 pm | |
| - Daphne Leto schreef:
- Aaahhh damn ik was echt net te laat door pianoles om aan te melden voor de band ;___;
En dat terwijl ik 3 keuzes had qua karakters.. Daphne, Waverly of Eden (had allemaal gekund (r i p) Stop ze allemaal samen in een band. |
|
| |
Kylie Roberts- Class 4
- Aantal berichten : 250
Character Profile Alias: Aurora Age: 10 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:37 pm | |
| Kylie & Storm was gister als laatste nu voel ik me best vereerd tbh |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:39 pm | |
| Good evening dears <3 How are y'all? Ooh en ik zie dat de band gevormd is! Waar repeteren ze trouwens? Anders kan er misschien een subboard geregeld worden @Rosa: Rosaaaa hoe ging Duits vandaag? |
|
| |
Sarina Kapranos- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 8:48 pm | |
| Omgggg ik had dus echt geeeen idee hoe het was gegaan en toen heb ik vanmiddag mijn antwoorden gecheckt en ik heb in ieder geval al 39 van de 49 punten zonder de open vragen meegerekend dus aaaaaah best wel goed!!!! Zo fijn! Heb wel echt nul concentratie meer en vandaag alleen maar blacklist zitten kijken, maar ach!! |
|
| |
Felix Lemaire- Aantal berichten : 18
Character Profile Alias: Electro Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 9:08 pm | |
| Omg omg omg Ik ben zo ver met Fe Alleen nog geschiedenis ik ga even huilen hoor yay |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 9:19 pm | |
| Jennifer Misschien dat ik dat maar een moet proberen dan :p Ik vind dat Storm en Dario ooit eens moeten meeten, beide hondachtig :p |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 9:20 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- Good evening dears <3 How are y'all?
Ooh en ik zie dat de band gevormd is! Waar repeteren ze trouwens? Anders kan er misschien een subboard geregeld worden I'm gooodd, net geworsteld met scheikundige berekeningen voor een experiment, brr. How about you? En ik dacht zelf dat ze gewoon in het muzieklokaal konden starten, maar iets van een oefenruimte waar ze zeker geen misbruik van zouden maken om erin te chillen zou ook wel errrg tof zijn @Rosa: Wow, dat klinkt echt veelbelovend! Fijn dat je bijna klaar bent, hou vol en ga zeker zo door! @Rootje: Ahh nee, wat balen ;___; Ik had niet verwacht dat het zo snel vol zou zitten. En ik vind het zo vervelend als mensen die willen niet mee kunnen doen en jullie zijn allemaal zo leuk, maar met teveel personages gaat het echt niet werken Zoals ik al zei, ik zou het wel interessant vinden om de boel op te splitsen in twee rivaliserende, maar liefhebbende en samenwerkende bands, maar dan moet ik wel even weten of andere mensen dat ook OK zouden vinden om te splitsen natuurlijk, anders is het ook niet leuk. Dus dat is even afwachten, als mensen er geen probleem mee hebben zouden we dat kunnen doen, maar ik kan niets beloven ;w; Dus als de rest even hun mening zou kunnen geven (hier of in pb ofzo) kunnen we dat bekijken. |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 9:25 pm | |
| - Lawrence Hastings schreef:
Jennifer Misschien dat ik dat maar een moet proberen dan :p Ik vind dat Storm en Dario ooit eens moeten meeten, beide hondachtig :p Ik weet niet of Storm en Dario dat zouden overleven. Als Storm de verkeerde kant van Dario voor zich krijgt dan zal het algauw de verkeerde kant van Storm worden ook. =P Maar het is wel altijd heel erg aanlokkend. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 9:27 pm | |
| Dario zal daar geen probleem mee hebben xD maar hij zal zich koest houden en een brave puppy zijn als ze elkaar ooit ontmoeten <3 :p |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 9:30 pm | |
| Dog-fight xD Maar oef, dan mogen ze elkaar ooit meeten! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 23, 2016 9:32 pm | |
| Het zou ergens 'grappig' zijn om te zien :p Maar eerst maar eens wat topicjes afronden o_o |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|