INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 9:33 pm

@Emma, ik heb trouwens wel een ideetje bedacht net! c: Ik zal het je even pm'en, kun je zien of je het goed vindt, anders zal ik wel zien wat er gebeurd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 9:33 pm

'Grappig' ja ... grappig. xD
Jensen en Grumpy euh Gahiji is al afgerond dus daar hoef je je geen zorgen meer om te maken! ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 9:35 pm

Het is hoe je het interpreteerd xD
Wilde juist voor daar nog een post maken om het bij mij ook af te ronden :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 9:43 pm

Ook waar, daarna is het afgerond!
Ik ben toch maar bezweken en Faye opgegeven voor de mini RPG :aap:
Terug naar boven Ga naar beneden
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 10:00 pm

Yes, eindelijk weer wat gepost c:
Hopelijk volgen er ook weer wat meer de komende dagen, als ik de concentratie kan vinden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 10:20 pm

@Rosa: Aaah supergoed! Wat voor cijfer heb je dan ongeveer? :3 En sowieso ontspannen dear, je hebt het verdiend <3

@Djoeks: I like your ava! Die foto heb ik geloof ik ook nog ergens bij mijn reserve picspam pics opgeslagen staan...

@Emma: Brr, dat klinkt inderdaad verschrikkelijk D: Ik geloof dat de eerste muziekclub ook in het muzieklokaal meette, maar een klein lokaaltje waar ze kunnen oefenen zou wel fijn zijn inderdaad... Ik zal het eens in de groep gooien :] Die gif bij het topic is echt fantastisch trouwens :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 10:21 pm

Sorry voor mijn afwezigheid, ik heb een aantal problemen op privé gebied die ik eerst weer even op rit moest krijgen maar vanaf zaterdag ga ik weer langzaam aan beginnen met posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Springs
Charlie Springs
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Tintreach
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma mei 23, 2016 10:53 pm

En Charlie's eerste topic staat er -cheers-
nu meer verder met studeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi mei 24, 2016 10:33 am

Whoo, go Kaat =3
& Goedemorgen allemaal

@Veronica: I know right, elke keer als ik het topic open moet ik even kijken hoe ze dansen :]
En dan hoor ik het vanzelf wel~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi mei 24, 2016 12:15 pm

@Marielle: Geen probleem, neem je tijd! Fijn dat je het even meldt. :3

Het moment dat Charlie en Allen opeens dezelfde ava hebben, onder elkaar staan en je twee keer moet kijken of je niet dubbel ziet :'D

Trouwens, voor de mensen die doorhadden dat er iets vreemds aan de hand was met de tijdzones (Elodie had er een melding van gemaakt geloof ik): het probleem is voorgelegd aan het hoofdforum van Forumotion, maar heel veel weten ze er verder nog niet over. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn dan laten we jullie dat natuurlijk weten. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Felix Lemaire
Felix Lemaire
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Electro
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi mei 24, 2016 4:42 pm

Jamie Nicholls schreef:
@Rosa: Aaah supergoed! Wat voor cijfer heb je dan ongeveer? :3 En sowieso ontspannen dear, je hebt het verdiend <3

@Djoeks: I like your ava! Die foto heb ik geloof ik ook nog ergens bij mijn reserve picspam pics opgeslagen staan...

@Emma: Brr, dat klinkt inderdaad verschrikkelijk D: Ik geloof dat de eerste muziekclub ook in het muzieklokaal meette, maar een klein lokaaltje waar ze kunnen oefenen zou wel fijn zijn inderdaad... Ik zal het eens in de groep gooien :] Die gif bij het topic is echt fantastisch trouwens :'D
Thank you Hug ik ben er wel trots op.. :) minder blij met mn sig tho, is een beetje vaag en stuff, maar ik heb geen plaatjes in matchende kleuren met de ava, ik werk er nog aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Valicity LaMontagne
Valicity LaMontagne
Class 2
Aantal berichten : 333

Character Profile
Alias: Serpent
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi mei 24, 2016 5:06 pm

Jamie Nicholls schreef:
@Marielle: Geen probleem, neem je tijd! Fijn dat je het even meldt. :3

Het moment dat Charlie en Allen opeens dezelfde ava hebben, onder elkaar staan en je twee keer moet kijken of je niet dubbel ziet :'D

Trouwens, voor de mensen die doorhadden dat er iets vreemds aan de hand was met de tijdzones (Elodie had er een melding van gemaakt geloof ik): het probleem is voorgelegd aan het hoofdforum van Forumotion, maar heel veel weten ze er verder nog niet over. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn dan laten we jullie dat natuurlijk weten. :3

Oehalala, gaan we straks terug in de tijd :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vick Moore
Vick Moore
Class 3
Aantal berichten : 152

Character Profile
Alias: Noctis
Age: 18 [481]
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi mei 24, 2016 7:53 pm

M'n stage is heel leuk enzo, maar ik ben echt 8 uur lang gescheiden van dit mooie forum. Dit gaat echt nog moeilijk voor me worden:'(
Heb ik nog iets gemist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi mei 24, 2016 8:15 pm

|Jennifer^: Welcome to my world :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gahiji Tathra
Gahiji Tathra
Class 3
Aantal berichten : 227

Character Profile
Alias: Pr†est
Age: 5317 years (19)
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi mei 24, 2016 8:28 pm

Lang leve stage :p
Die van mij begint volgende week ook weer, maar denk dat het leuk gaat worden, veel spelletjes spelen, knutselen en snoepen en thee drinken xD Een rustige stage om het jaar mee af te sluiten~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: