|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| |
| |
Walsh Cadwaller- Class 4
- Aantal berichten : 166
Character Profile Alias: Pyric Age: 10 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jun 05, 2016 9:13 pm | |
| Storm deserves to be happy and Walsh agrees with that |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jun 05, 2016 9:17 pm | |
| @Lisa: Ah wat stom Had er toch wel hoge verwachtingen van eerlijk gezegd... @Jenn: Glad you like the book De trailers zien er in ieder geval goed uit, dus dat komt wel goed denk ik! Jenn had ons trouwens een paar maanden happy Storm beloofd dus hopelijk houdt ze zich daaraan... *eye emoji* |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| |
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jun 05, 2016 9:20 pm | |
| V, bedankt dat je hem aanraadde, echt, ik kan hem niet wegleggen xD JA!!! Happy Storm komt, zeker en vast. Het is bijna zijn verjaardag ook |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jun 05, 2016 9:24 pm | |
| Ghehe, een Happy Hall feestje :'D Maar ja, Storm verdient het om happy te zijn <3 En Jenn, fijn dat mijn zonnetje - eventjes - was aangekomen..
|
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jun 05, 2016 9:39 pm | |
| Is er een nieuwe film met Max Irons? *whatsappoogjes* |
|
| |
Kitty Wilde- Class 2
- Aantal berichten : 61
Character Profile Alias: Cheshire Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jun 05, 2016 10:33 pm | |
| - Kellin Goodwin schreef:
Veronica Yeah, mijn verwachtingen lagen nu ook wel hoger, maar ja...je krijgt over sommige zaken van vorige films wel wat verduidelijking, dat is wel nice
Als er geen Happy Storm komt gaat Lawrence een Happy Hall feestje geven, kan iedereen komen om hem happy te maken Omg een Happy Hall feestje XD Daar wil ik ook wel heen! Als Arianna zou komen tho, dat zou lekker awkward zijn met Lawrence en haar.. @Rosa, ik ben nu wel benieuwd hoor!! Al deze spanning @Emz, aaaahh thaanx <33 Die kat is Kitty als Cheshire Cat sws, naja het ziet er nie echt zo uit, maar wel soort van |
|
| |
Mulan Yuan- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Raiju Age: 113 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 06, 2016 12:06 pm | |
| Emese is af dacht ik zo, dus nu tijd om eens hallo te zeggen. Dus Hallo (: |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 06, 2016 12:25 pm | |
| De zon is er echt wel nu! En ik zit binnen te werken. -_- Anna, WELKOM! Emese ziet er echt awesome uit, als ze is geaacepteerd moeten we mss wel een topic. |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 06, 2016 12:29 pm | |
| I know the feeling...
Hallooo! Inderdaad, cool plaatje! |
|
| |
Zhanna Aleksandrova- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Specter Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 06, 2016 1:05 pm | |
| @Anna: Welkom :D Oeh nice, nog een onzichtbaarheidsmutatie. Kunnen we gezellig saampjes door de school rondspoken Ik heb dit weekend een X- men film marathon gehouden :D @Lisa: Wat vond je precies verwarrend aan Apocalypse? - Film spoiler:
Vond persoonlijk Sophie Turner als Jean wel goed gecast en quicksilver blijft een van mijn favorieten. Die 'sweet dreams running' scene was echt zo awesome :J Storm's 'jeugdige' verschijning viel daarentegen een beetje tegen, had er somehow meer van verwacht. Meer karakterontwikkeling of zo :\
Btw, ligt het aan mij of is de ontwaking van Apocalypse indirect de schuld van Moira? I mean, als zij die plek niet was binnen gegaan was het luik ook niet open geweest die de zon doorliet om hem te ontwaken. x'D
|
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 06, 2016 1:08 pm | |
| - Zhanna Aleksandrova schreef:
- @Anna: Welkom :D
Oeh nice, nog een onzichtbaarheidsmutatie. Kunnen we gezellig saampjes door de school rondspoken
Ik heb dit weekend een X- men film marathon gehouden :D
@Lisa: Wat vond je precies verwarrend aan Apocalypse?
- Film spoiler:
Vond persoonlijk Sophie Turner als Jean wel goed gecast en quicksilver blijft een van mijn favorieten. Die 'sweet dreams running' scene was echt zo awesome :J Storm's 'jeugdige' verschijning viel daarentegen een beetje tegen, had er somehow meer van verwacht. Meer karakterontwikkeling of zo :\
Btw, ligt het aan mij of is de ontwaking van Apocalypse indirect de schuld van Moira? I mean, als zij die plek niet was binnen gegaan was het luik ook niet open geweest die de zon doorliet om hem te ontwaken. x'D
Heel de film vond ik wat verwarrend eigenlijk XD - Spoiler:
Snap vooral niet waar wolverine ineens vamdaan kwam want wat deed hij in die kist? O_o
|
|
| |
Mulan Yuan- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Raiju Age: 113 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 06, 2016 1:14 pm | |
| Thanks meiden. Jennifer: Ja is goed, lijkt me leuk (: Tess: Haha leuk, moet zeker een keer gebeuren alleen houd Em het helaas niet zo heel erg lang vol. Lisa: - Spoiler:
Die man die de andere gevangen had, had wolverine toch uit het meer gevist in de vorige film? Die zou hem vast wel in de kist gestopt hebben. Omdat ze zijn menselijkheid toch weg hadden gehaald?
|
|
| |
Zhanna Aleksandrova- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Specter Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 06, 2016 1:28 pm | |
| - Emese Báthory schreef:
Lisa: - Spoiler:
Die man die de andere gevangen had, had wolverine toch uit het meer gevist in de vorige film? Die zou hem vast wel in de kist gestopt hebben. Omdat ze zijn menselijkheid toch weg hadden gehaald?
- Spoooileeer:
Was dat niet Mystique? Als ik me goed kan herinneren, werd zijn oog in de laatste scene geel. Dus ik ging ervan uit dat het niet dezelfde persoon was :o
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|