|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mulan Yuan- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Raiju Age: 113 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 2:50 pm | |
| Eindelijk weekend! Vanavond zal ik dus eens echt een topic maken voor Jensen, al moet ik eens stoppen met zeggen wanneer ik dat ga doen want blijkbaar lukt me elke keer niet. Sorry Jennifer! |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 3:17 pm | |
| Maakt niet uit Anna!! =) Neem je tijd.
|
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 4:46 pm | |
| Lol Dahlia wordt echt onze eigen Ramsay in dat future topic met Daphne en Sullivan! - Spoiler:
"Let's play a little game," Poeslief verlieten de woorden haar bloederig rode lippen. Als een zwaan boog ze zich naar voren zodat haar gelaat net boven zijn gezicht zweefde. Zo kon ze de zweetpareltjes op zijn bovenlip en voorhoofd zien. De witte bol was ondertussen vlak langs Dahlia's hoofd komen zweven en verblindde de man. "Run, as fast as you can,"
de witte bal vol maanenergie schoot naar voren. De maffiabaas duwde angstige mensen aan de kant en probeerde over tafels heen te klimmen met zijn gewonden been, maar hij was nog perfect in zicht toen de witte bol hem bereikt. Met een luie, tevreden grijns op haar gezicht keek ze toe hoe de bol insloeg op zijn rug en witte lijnen als bliksemschichten over zijn rug naar de zijn gehele lichaam zag sidderen. Een plofje was te horen toen de man levenloos neerviel en natuurlijk het gegil van enkele vrouwen.
|
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 5:11 pm | |
| Too soon Emma.. Too soon. Dahlia is cruel. Loriso en Dahlia moeten ook nog es meeten na wat ze haar heeft geflikt |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 5:18 pm | |
| Ik denk niet dat Lorise Dahlia nog eens wil tegenkomen :P Zo'n bollekes zijn niet moeilijk op te roepen hoor! ;) |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 5:20 pm | |
| Dat setje van Lorise Nel, heel erg mooi! |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 5:21 pm | |
| Alle setjes van Lorise zijn mooi! ♥.♥ |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 5:37 pm | |
| Thank you both n.n En Em daarom juist! I live for the dramaaa |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 8:51 pm | |
| Emz, je hebt een punt, al Lorise haar setjes zijn mooi. <3 Pff, ik heb weel teveel Storm inspiratie! Wat moet ik daar weer mee? |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
- Aantal berichten : 271
Character Profile Alias: Lore Age: 18 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 24, 2016 8:51 pm | |
| - Emese Báthory schreef:
- Eindelijk weekend! Vanavond zal ik dus eens echt een topic maken voor Jensen, al moet ik eens stoppen met zeggen wanneer ik dat ga doen want blijkbaar lukt me elke keer niet. Sorry Jennifer!
Aah ik moet ook nog bij Emese posten! Ga ik zo snel mogelijk doen, waarschijnlijk wordt het zondag @Nel: Dat setje! <3 |
|
| |
Mulan Yuan- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Raiju Age: 113 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 25, 2016 12:31 am | |
| @Veronica, is goed ik zie het wel verschijnen. |
|
| |
Sullivan Grae- Class 2
- Aantal berichten : 138
Character Profile Alias: Zeus Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 25, 2016 2:26 pm | |
| @Nel&Emma; ALS DAHLIA DAT DOET BIJ LORISE KOMT ER EEN HEEL BOZE CHARLIE AAN HOOR |
|
| |
Daphne Leto- Class 4
- Aantal berichten : 121
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 25, 2016 3:50 pm | |
| - Dahlia Leto schreef:
- Lol Dahlia wordt echt onze eigen Ramsay in dat future topic met Daphne en Sullivan!
- Spoiler:
"Let's play a little game," Poeslief verlieten de woorden haar bloederig rode lippen. Als een zwaan boog ze zich naar voren zodat haar gelaat net boven zijn gezicht zweefde. Zo kon ze de zweetpareltjes op zijn bovenlip en voorhoofd zien. De witte bol was ondertussen vlak langs Dahlia's hoofd komen zweven en verblindde de man. "Run, as fast as you can,"
de witte bal vol maanenergie schoot naar voren. De maffiabaas duwde angstige mensen aan de kant en probeerde over tafels heen te klimmen met zijn gewonden been, maar hij was nog perfect in zicht toen de witte bol hem bereikt. Met een luie, tevreden grijns op haar gezicht keek ze toe hoe de bol insloeg op zijn rug en witte lijnen als bliksemschichten over zijn rug naar de zijn gehele lichaam zag sidderen. Een plofje was te horen toen de man levenloos neerviel en natuurlijk het gegil van enkele vrouwen.
Aaahhh Dahlia is zo heerlijk in dat topic <33 Maar Daphne zal er wel voor zorgen dat ze niet volledig Ramsay wordt! En Dahlia be like: - klik:
- Sullivan Grae schreef:
- @Nel&Emma; AL
S DAHLIA DAT DOET BIJ LORISE KOMT ER EEN HEEL BOZE CHARLIE AAN HOOR EN EEN HELE TELEURGESTELDE DAPHNE :CCC @Nel, dat setje ♥.♥ Echt heel mooi! |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 25, 2016 10:10 pm | |
| Dearies de lente-awards staan er eindelijk weer, time to nominate! =D |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jun 25, 2016 10:13 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- Dearies de lente-awards staan er eindelijk weer, time to nominate! =D
Stiekem was ik daar al even op aan het wachten. =P Tzal snel ingevuld zijn bij mij |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|