|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brandi Grey- Class 3
- Aantal berichten : 101
Character Profile Alias: Sense Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 19, 2013 10:06 pm | |
| Underneath the Christmas tree~ :D |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 19, 2013 11:21 pm | |
| OH GAWD D: Ik heb dit zo laten verslonzen :s Ik ga maar eens beginnen met een topicje ofzow~ |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
- Aantal berichten : 294
Character Profile Alias: Khaleesi Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 20, 2013 12:12 pm | |
| Ha leuk evenement :). Ik ga ook weer wat posten :D |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma okt 21, 2013 1:15 pm | |
| @jadeline: ALs je wilt heb ik nog een open topic.
|
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma okt 21, 2013 10:15 pm | |
| Oh OEPS die was ik helemaal vergeten, in het bos toch? Ik ga daar morgen gelijk als eerste op antwoorden =) |
|
| |
Joël Watson- Class 3
- Aantal berichten : 38
Character Profile Alias: Bubblegum Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr okt 25, 2013 8:38 pm | |
| Sorrysorry voor mijn inactiviteit! |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr okt 25, 2013 11:05 pm | |
| Ik ga het posten even doorschuiven naar zondag, want ik was gisteren jarig en vier morgen mijn verjaardag :). Heb dan sowieso geen tijd, maar zondag moet wel lukken hoor, dus dan krijg je een reactie van mij op je open topic met Law ^^ |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 26, 2013 1:13 am | |
| En ik ben weer eens zo stom om tot half 4 op te blijven. Daar gaat je slaappatroon Jinte --'' |
|
| |
Admin- HTML & CSS Editor
- Aantal berichten : 327
Character Profile Alias: Age: Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 26, 2013 6:50 pm | |
| - Jadeline Clarck schreef:
- Ik ga het posten even doorschuiven naar zondag, want ik was gisteren jarig en vier morgen mijn verjaardag :). Heb dan sowieso geen tijd, maar zondag moet wel lukken hoor, dus dan krijg je een reactie van mij op je open topic met Law ^^
Nog gefeliciteerd~ c: @Jinte; Half 4? pff amateur. Tot 6 uur opblijven, that's the real deal. /shot natuurlijk slaappatroon wat is dat |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 26, 2013 8:43 pm | |
| Haha, ik heb ook geen slaappatroon. We mochten een keer op school blijven slapen; aka Niemand ging slapen dus we waren keimoe. Iedereen aan de energy xd |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 27, 2013 3:57 pm | |
| Sigh, mijn Photoshop doet sinds deze week erg vreemd.. hij wilt geen bestanden meer openen en zodra ie dat wel doet als ik m'n hele laptop opnieuw gestart heb, besluit ie hem na een tijdje ook niet meer mee te werken als ik onopgeslagen bestanden open heb staan. Kheb m'n schijven al opgeruimd, gedefragmenteerd en aan m'n drivers en shit ligt het niet. Iemand een idee? :/
Fucking nice als ik 2/3e van alle opdrachten daarin moet maken en ik al achter loop =D
@Lie, wauw ik weet nog wel dat ik zo'n idee had vorig jaar om als 4e jaars Game Artist met 2 vriendinnen stiekem een nacht proberen op school te blijven. Alle camera's ontwijken, misschien 2 docenten erin betrekken, maar dat is allang verleden tijd. |
|
| |
Admin- HTML & CSS Editor
- Aantal berichten : 327
Character Profile Alias: Age: Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 27, 2013 5:59 pm | |
| Voor Serious Reqeust mochten afgelopen jaar een groep studenten op school overnachten. Had graag meegedaan, maar niet in mn eentje, en mijn vrienden hadden daar natuurlijk geen behoefte aan. xd Misschien dit jaar weer een kans though. |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma okt 28, 2013 3:40 pm | |
| Het was eigenlijk helemaal niet leuk, want de leraren waren echt heel streng xd |
|
| |
Claire C. Danes- Class 3
- Aantal berichten : 40
Character Profile Alias: Flame Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma okt 28, 2013 11:50 pm | |
| Onze school deed om de paar jaar "DBC at night", dat is een nacht waarin alle 3,4,5 en 6de jaars de hele nacht op school mogen chillen XD er worden allerlei activiteiten georganiseerd zodat je de hele nacht wat te doen hebt en er lopen ook leraren rond die gezellig met je mee doen XD was echt geinig x)
@Dianta: Wat Mega irritant! Doet al weer normaal? Hopen dat je leraren niet gaan zeiken! |
|
| |
Zoey Williams- Class 2
- Aantal berichten : 151
Character Profile Alias: Plot Twist Age: 17 Years~ Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di okt 29, 2013 8:11 pm | |
| Wat de duck saus is dit over nachtelijke schoolavonturen. Scholen zijn vreselijk eng 's nachts in my opinion. I mean, als je er rond middernacht langsrijdt in de auto en alle lichten zijn dan uit. Laat staan als je dan binnen bent met geen lichten aan. Though, dat zou genius zijn met Halloween xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|