INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Occupation:
Randomness talk - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyza okt 19, 2013 10:06 pm

Underneath the Christmas tree~ :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyza okt 19, 2013 11:21 pm

OH GAWD D:
Ik heb dit zo laten verslonzen :s Ik ga maar eens beginnen met een topicje ofzow~
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyzo okt 20, 2013 12:12 pm

Ha leuk evenement :). Ik ga ook weer wat posten :D
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyma okt 21, 2013 1:15 pm

@jadeline: ALs je wilt heb ik nog een open topic.
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyma okt 21, 2013 10:15 pm

Oh OEPS die was ik helemaal vergeten, in het bos toch? Ik ga daar morgen gelijk als eerste op antwoorden =)
Joël Watson
Joël Watson
Class 3
Aantal berichten : 38

Character Profile
Alias: Bubblegum
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyvr okt 25, 2013 8:38 pm

Sorrysorry voor mijn inactiviteit!
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyvr okt 25, 2013 11:05 pm

Ik ga het posten even doorschuiven naar zondag, want ik was gisteren jarig en vier morgen mijn verjaardag :). Heb dan sowieso geen tijd, maar zondag moet wel lukken hoor, dus dan krijg je een reactie van mij op je open topic met Law ^^
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyza okt 26, 2013 1:13 am

En ik ben weer eens zo stom om tot half 4 op te blijven. Daar gaat je slaappatroon Jinte
--''
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyza okt 26, 2013 6:50 pm

Jadeline Clarck schreef:
Ik ga het posten even doorschuiven naar zondag, want ik was gisteren jarig en vier morgen mijn verjaardag :). Heb dan sowieso geen tijd, maar zondag moet wel lukken hoor, dus dan krijg je een reactie van mij op je open topic met Law ^^
Nog gefeliciteerd~ c:

@Jinte; Half 4? pff amateur. Tot 6 uur opblijven, that's the real deal. /shot
natuurlijk slaappatroon wat is dat
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyza okt 26, 2013 8:43 pm

Haha, ik heb ook geen slaappatroon.
We mochten een keer op school blijven slapen; aka Niemand ging slapen dus we waren keimoe. Iedereen aan de energy xd
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyzo okt 27, 2013 3:57 pm

Sigh, mijn Photoshop doet sinds deze week erg vreemd.. hij wilt geen bestanden meer openen en zodra ie dat wel doet als ik m'n hele laptop opnieuw gestart heb, besluit ie hem na een tijdje ook niet meer mee te werken als ik onopgeslagen bestanden open heb staan. Kheb m'n schijven al opgeruimd, gedefragmenteerd en aan m'n drivers en shit ligt het niet. Iemand een idee? :/

Fucking nice als ik 2/3e van alle opdrachten daarin moet maken en ik al achter loop =D

@Lie, wauw ik weet nog wel dat ik zo'n idee had vorig jaar om als 4e jaars Game Artist met 2 vriendinnen stiekem een nacht proberen op school te blijven. Alle camera's ontwijken, misschien 2 docenten erin betrekken, maar dat is allang verleden tijd.
https://prophecy.forumactie.com
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyzo okt 27, 2013 5:59 pm

Voor Serious Reqeust mochten afgelopen jaar een groep studenten op school overnachten. Had graag meegedaan, maar niet in mn eentje, en mijn vrienden hadden daar natuurlijk geen behoefte aan. xd Misschien dit jaar weer een kans though.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyma okt 28, 2013 3:40 pm

Het was eigenlijk helemaal niet leuk, want de leraren waren echt heel streng xd
Claire C. Danes
Claire C. Danes
Class 3
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Flame
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptyma okt 28, 2013 11:50 pm

Onze school deed om de paar jaar "DBC at night", dat is een nacht waarin alle 3,4,5 en 6de jaars de hele nacht op school mogen chillen XD er worden allerlei activiteiten georganiseerd zodat je de hele nacht wat te doen hebt en er lopen ook leraren rond die gezellig met je mee doen XD was echt geinig x)

@Dianta: Wat Mega irritant! Doet al weer normaal? Hopen dat je leraren niet gaan zeiken!
Zoey Williams
Zoey Williams
Class 2
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Plot Twist
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Emptydi okt 29, 2013 8:11 pm

Wat de duck saus is dit over nachtelijke schoolavonturen. Scholen zijn vreselijk eng 's nachts in my opinion. I mean, als je er rond middernacht langsrijdt in de auto en alle lichten zijn dan uit. Laat staan als je dan binnen bent met geen lichten aan. Though, dat zou genius zijn met Halloween xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 49 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: