Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 31, 2013 7:07 pm
Ik zóu als zombie op school rondlopen.. Maar mijn make-up artist had niet haar hele uitrusting bij zich.. D_D Nouja, ik had alsnog een van mijn shirts aan die licht geven bij geluid, dus heb ik alsnog vrij veel aandacht gehad. Misschien zelfs wel meer dan de mensen die wel verkleed waren. xD
Nu verder met character uitwerken en posten en dan genieten van mijn 5 dagen weekend! :3
Gast
Gast
Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 31, 2013 8:55 pm
WAARO IK HALLOWEEN VIEREN. ALS JE THE HARROWING HEBT? <3
Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 31, 2013 9:43 pm
oojohh vijf dagen weekend? Ik ga dit weekend mijn b-day vieren dus ik ga wel druk zijn, maar als ik tijd heb zal ik zeker nog wat posten =) En halloween vieren, nee daar doe ik niet aan
Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 01, 2013 1:05 am
5 dagen, yup :D Ik ben standaard al vrijdag vrij, en zaterdag en zondag, well.. dat hoef ik niet uit te leggen xD Maar maandag en dinsdag zijn studiedagen voor de leraren en dan krijgen wij dus vrij.~
Also, ik realiseer me dat het nu officieel November is en ik aan NaNo mag beginnen o_o not sure of ik daar genoeg inspiratie voor heb momenteel though... Hmmm I'll try c:
Het zou me trouwens niet verbazen als Emma nou net als Lillian en Melissa Class 2 gaat worden... Ik heb iets met die class I guess. xD
Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 01, 2013 8:45 pm
Hah. Halloween. Well, ik werd op school at random geschminkt als Pumpkin Jack, zelfs al wist ik het al een dag van tevoren :'3 Though, verder heb ik geen Halloween gevierd. Doos, je setje met Emma is echt <3_<3 No words needed.