|
|
Auteur | Bericht |
---|
Marshall Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 198
Character Profile Alias: Joker Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Picture This ma jun 13, 2016 6:21 pm | |
| Zie jij soms ooit een foto voorbij komen waarbij je spontaan aan een van je chars moet denken? Misschien omdat het je doet denken aan hun persoonlijkheid, een plek waar ze misschien naartoe zouden kunnen gaan, een herinnering die ze kunnen hebben aan vroeger.. Dit topic dient om die foto's te delen c: zet de foto hier neer, samen met het bijschrift dat je er bij hebt bedacht, en geef bij voorkeur ook wat commentaar op de vorige persoon! So, ik zal beginnen :D stel je een sad Grace voor die op bed ligt te lezen en een Maurim die komt om dr gezelschap te houden maar weet dat hij beter niet te veel tegen dr praat dus gewoon in dr buurt wil zijn en vervolgens per ongeluk in slaap valt |
|
| |
Sebastian Cosgrove- Deceased
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Fera Age: 20 years Occupation:
| |
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This ma jun 13, 2016 7:08 pm | |
| Das gewoon so sad! Het raakt me, echt, mijn hartje. Imagine: Storm zonder Londen is geen Storm dussss, één van de waanzinnigste plekken om Londen in al zijn pracht en praal te zien, The Londen Eye. Het reuzenrad staat zeker in de top tien van Storms favoriete bezienswaardigheden, vooral bij nacht. |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This ma jun 13, 2016 7:20 pm | |
| Oeh so pretty! Daar wil ik wel met Storm zitten - Spoiler:
Dit is een foto van Samantha en Felicia voordat Felicia stierf. Felicia was twee jaar ouder dan Sam en hoewel ze als alle zusters wel eens ruzie maakte, waren ze toch onafscheidelijk! |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This ma jun 13, 2016 9:11 pm | |
| This broke me but: - Spoiler:
Aiden having daydreams about his crush But also: - Spoiler:
Aiden finding out that he killed himself en uitvogelen dat dat zijn schuld is *fml smiley* |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This ma jun 13, 2016 9:41 pm | |
| Awh, that's so incredibly sad! En om een beetje in dezelfde stemming te blijven... - Spoiler:
Nick en Nadya, twee verloren zielen die niks van de wereld begrepen en alleen elkaar hadden. Een paar weken voor Nadya haar bloed Nick heeft vergiftigd. |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This ma jun 13, 2016 10:13 pm | |
| Omg mijn hart, dit gaat niet goed hoor ;__; Het is zo zielig om ze te zien, en te bedenken dat het een tragedie is hoe het verhaal van hun samen eindigt.. Om even de stemming toch ietsjes vrolijker te maken: - Spoiler:
Imagine: Arianna wanneer ze net "officieel" hertogin is geworden. Dit wil zeggen, toen haar vader overleden was -ze was ongeveer 24-, was de zetel van haar. Het overlijden van haar vader was een hartverscheurende gebeurtenis voor haar, maar op de dag dat de ceremonie was, kon ze toch niet anders dan glimlachen, omdat ze mocht regeren samen met haar geliefde echtgenoot. Dit is een van haar mooiste herinneringen. |
|
| |
Topaz Albèga- Deceased
- Aantal berichten : 109
Character Profile Alias: Tobias Age: 4 (18) years Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This di jun 14, 2016 4:37 pm | |
| Dat kleed ♥.♥ Imagine: Topaz waar hij nog Årud was. Deze foto is gemaakt in de zomer, voordat hij gekidnapt werd door Harriet. Het jammere is dat hij zelf deze momenten niet meer herinnert doordat samen met zijn transformatie ook zijn volledige geheugen werd uitgewist. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This wo jun 15, 2016 7:40 pm | |
| Wat. Een. Cutie! Nu wil ik Årud zo graag ontmoeten :P Een verre throwback van Taylor toen ze de Spelling Bee Champion was geworden, dat shirt heeft ze trouwens nog steeds. |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This zo jun 19, 2016 8:21 pm | |
| Ooh, ik hou van de hele retro sfeer van de foto! Taylor voordat ze beroemd werd (a) Stiekem ook een beetje omdat het Vaderdag is: Een foto van Kate die Jamie zelf heeft gemaakt, terwijl ze kijkt naar een muur in haar kamer (en waarschijnlijk weg aan het dromen is). Zij en Jamie hebben zelf de plaatjes van de sterren en de planeten op de muur geplakt toen Kate nog klein was en net bij hem kwam wonen, maar ze hebben nog steeds een mooi plekje op haar muur. |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Picture This do jun 23, 2016 6:54 pm | |
| Das zo'n mooie foto, zeker omdat Jamie hem getrokken heeft en zoveel betekenis en liefde uitstraalt. <3 Dit is een foto van Allison op haar eindexamen als jager. Naast haar, haar vader met nog wat laatste woorden voor ze verder gaat met haar testen. Een harde realistische wereld waar Allison indertijd alles voor over had. |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: Picture This zo jun 26, 2016 2:12 pm | |
| Ze kijkt echt zo van "Dad, I got this shit covered..." Niiice! Dahlia en Orion. In de tijd dat zij samen waren bestonden er natuurlijk nog geen fototoestellen, maar zo staat het in Dahlia's geheugen gegrift. |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This zo jun 26, 2016 6:44 pm | |
| Aaaaawhh that's so cutee Ik heb hier een Aly met een babytje, een babytje van haar en Adrian wanneer ze iets ouder zijn en van het eiland af zijn *smelt* |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This vr jul 15, 2016 1:34 pm | |
| Als de squad na Genosha eindelijk hun geplande reis gaan maken en ze wakker worden in een heel luxe hotel, omdat 1 van de dames de jongen achter de balie heeft versierd ofzo ghehehe Kijkt onschuldig naar KatDenni, Katerzyna en Karlie liggen samen uit het raam te staren en Taylor maakt natuurlijk de foto. Ik zag dit plaatje en moest er meteen aan denken! |
|
| |
Sebastian Cosgrove- Deceased
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Fera Age: 20 years Occupation:
| |
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Picture This | |
| |
|
| |