Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This ma aug 08, 2016 4:49 pm | |
| G o d v e r zo cute echt ik hendel niet hoor Om in doggo thema te blijven Pupper Maurim die als jong ding door zijn moeder in bad werd gedaan, toen ze nog leefde. |
|
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This do sep 01, 2016 5:17 pm | |
| Omg dit is te c u t e , ik zie die moeder al helemaal voor me, met zo'n blik naar Maurim kijken zoals alleen een moeder naar haar eigen kind kan kijken <3 - Rond 1900:
- Vlak voor Genosha, in een boekenwinkel in Parijs:
- Bonusje:
Imagine: Arianna's liefde voor boeken en vooral ook bibliotheken. Een van de weinige plekken waar ze even helemaal tot rust kan komen en het liefst uren door brengt. De foto's laten haar door de tijd heen zien. De bonus laat een van haar appartementen zien, compleet met boekenkast. |
|
Zahra Skygge- Class 3
- Aantal berichten : 122
Character Profile Alias: Cynder Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Picture This za dec 17, 2016 2:42 pm | |
| Arianna met al haar boeken, looks like a perfect match. Want hoe voor een onsterfelijke mensen en herinneringen komen en gaan, blijven boeken altijd. Wonderful pictures We can all admit it, het doorzoeken van de typiche schattige 'couple pictures' voor inspiratie omdat sommige plaatjes verdomd goed kunnen lijken op de chars van je ship. Well I found this gem: Een blik in de toekomst van Spyro en Cynder. Zahra in een sweater gestolen van Rayan en haar haren in een slordige knot. Op het balkon van een appartement met een mooi uitzicht op de stad. Waar ze op een rustige avond samen genieten van de zonsondergang. Maar zoals je ziet, eigenlijk meer van elkaar dan van het uitzicht ♥ |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Picture This | |
| |
|