|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jynn Collins- Class 2
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Hit Girl Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 25, 2014 9:46 pm | |
| Ik wil sowieso wel graag dat de site blijft, en ik blijf toch wel :) Het is de enige RPG waar ik nog redelijk actief kan blijven. Just so you know... |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 26, 2014 4:01 pm | |
| Wacht wat, de site gaat niet weg? Alleen het jaartal en zo'n beetje het verhaallijn wordt aangepast naar de laatst uitgebrachte film. Het concept blijft hetzelfde; een mutantenschool! Voor jullie zal het weinig effect hebben, alleen moeten we gaan bedenken hoe we dit gaan doen met characters zoals Charles. En nog 5 andere problemen, maar dat kunnen we niet zeggen.. aangezien dat spoilers zijn. (Voor degenen die denken dat Charles een spoiler is; hij kwam na de eindcredits van Wolverine al in beeld als opwarmer voor deze film) c: |
|
| |
Jynn Collins- Class 2
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Hit Girl Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 26, 2014 6:10 pm | |
| Oh oke. Ik heb de film nog niet gezien dus ik snapte er niks van :/ |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 26, 2014 6:33 pm | |
| Ssssssht, niets verklappen |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 26, 2014 6:39 pm | |
| Meh. <3 Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, ik snap het allemaal niet. :[ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 26, 2014 8:21 pm | |
| Watch thaaaaa movieeeeeeeee, I'm sayin' ya! o_o |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
- Aantal berichten : 294
Character Profile Alias: Khaleesi Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 26, 2014 10:22 pm | |
| Jaa jullie moeten m echt kijken hoor ! :D. Enn.. Marlon ik heb gepost in ons TopicDie van ons Dianta in t muziek lokaal, ga ik morgen even tijd voor maken :). Nog meer mensen die een topic willen ? :D |
|
| |
Erik Secret Silense- Class 2
- Aantal berichten : 71
Character Profile Alias: Cobra Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 7:03 am | |
| - Jadeline Clarck schreef:
- Jaa jullie moeten m echt kijken hoor ! :D.
Enn.. Marlon ik heb gepost in ons Topic Die van ons Dianta in t muziek lokaal, ga ik morgen even tijd voor maken :). Nog meer mensen die een topic willen ? :D Ik wil een topic :) |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 7:36 pm | |
| Is goed hoor! Sorry, ik had het niet gezien. <3 Waarschijnlijk post ik morgen. I'm so happy, heb een heel positief stagebezoek gehad. |
|
| |
Ellie Phimister- Class 4
- Aantal berichten : 111
Character Profile Alias: Negasonic Teenage Warhead Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 8:56 pm | |
| Ik wil Joël actief hebben, maar ik heb geen zin in een standaard ontmoetingstopic. Iemand een idee wat ie samen met Joël/mij wil uitwerken? |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 9:05 pm | |
| Ik moet nog een start maken met Val.. Ik weet niet wat voor dingen je al eens geschreven hebt enzo. Al zie ik Val niet als iemand met een lover :P.
En ik weet nog niet precies hoe het met kamers enzo hierro zit, maar anders beginnen met per ongeluk kamergenootjes :P. Mijn creabea staat niet aan... Maar ik vind het ook prettiger om iets leuks te hebben om naar toe te schrijven, ipv random topics c: |
|
| |
Ellie Phimister- Class 4
- Aantal berichten : 111
Character Profile Alias: Negasonic Teenage Warhead Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 9:24 pm | |
| - Valicity LaMontagne schreef:
- Ik moet nog een start maken met Val..
Ik weet niet wat voor dingen je al eens geschreven hebt enzo. Al zie ik Val niet als iemand met een lover :P.
En ik weet nog niet precies hoe het met kamers enzo hierro zit, maar anders beginnen met per ongeluk kamergenootjes :P. Mijn creabea staat niet aan... Maar ik vind het ook prettiger om iets leuks te hebben om naar toe te schrijven, ipv random topics c: Roomies is goed :) weet wel waar je aan begint Joël is echt niet gemakkelijk ;) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 9:32 pm | |
| Zolang jullie beide nog geen kamergenoten hebben mag dat natuurlijk gewoon! Het kamergenoten topic is er als hulpmiddel om je gemakkelijker/sneller aan iemand te helpen die dat nog niet heeft. =D Hnnng, ik denk dat we het zo ongeveer uitgedacht hebben voornamelijk Doos haha. Het probleem is nu alleen nog dat we niks kunnen spoilen.. |
|
| |
Vasilisa Dragomir- Class 3
- Aantal berichten : 140
Character Profile Alias: Moroi Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 9:36 pm | |
| @Diantos, even vraagje tussendoor, had je het topic gezien wat ik aangemaakt had? |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
- Aantal berichten : 294
Character Profile Alias: Khaleesi Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di mei 27, 2014 9:50 pm | |
| Als je wilt openen Tess dan mag dat, maakt niet uit waar :) Ik ga een poging doen er dan sowieso morgen op te antwoorden. En Iris ik wil ook wel een plotje bedenken hoor voor Joël & Jade ?? En Elodie eventueel ook wel een topic met Valicity ? Alleen dan alles wel morgen, want nu heb ik geen tijd meer ;) omdat de wekker weer om vijf u gaat |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|