INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Trapped

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Trapped   Trapped Emptydo feb 16, 2017 9:06 pm


lie to me

Het was weer eens zo ver. Frej had pijn en hij kende maar één oplossing. Met de fles wist hij veel wat in zijn handen had hij zich afgezonderd, buiten, in de toch wel koude avondlucht. Dämon was rusteloos, en het maakte hem rusteloos. De fles was voor drie vierden leeg, en hij voelde zich nog even beroerd als eerder. Maar dan nu dus beroerd en aangeschoten. Het enige wat hem zou kunnen redden, was een shot heroïne, maar die was momenteel op. Best wel irritant, aangezien hij er best afhankelijk van was. Een nieuwe fix zou waarschijnlijk wel nog een paar dagen op zich laten wachten. Vandaar dat hij naar alternatieve, minder effectieve, hulpmiddelen had gegrepen.

Het feestje was helemaal compleet toen hij ineens iemand buiten zag komen. De jongen bleef muisstil zitten, in de hoop dat de nieuweling hem niet zou zien. Zijn ademhaling was lichtjes verstoord, hij voelde zich opgesloten, ook al zat hij buiten. Als deze jongen het in zijn hoofd zou halen om nu tegen hem te gaan liegen, dan wist hij niet of het ooit wel weer goed zou komen.

&Victor
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptyvr feb 17, 2017 6:34 pm

Victor staarde naar een duo dat wat verder van hem was verwijderd. Een meisje met een overduidelijke cast rond haar arm en dan nog een random jongen. Wat ze aan het doen waren wist hij niet maar het maakte Victor wel aan het lachen ze zo bezig te zien. Ergens bracht het een soort van heimwee naar omhoog. Normaal was hij degene die zich een beetje gek gedroeg bij zijn vrienden in San Sebastian. Hier, wel hij had hier al wel enkele mensen leren kennen maar om ze nu al meteen vrienden te noemen was een heel groot woord. Eerder goeie kennissen, misschien? Het wilde niet zeggen dat hij het hier niet tof vond, nee de knul had zijn draai hier al wel gevonden de laatste week. Maar toch, hij miste thuis als geen ander. Vooral zijn vrienden dan, en zijn moeder. Ja, die laatste zeker. Gewoon een van die random funny gesprekken hebben met haar was iets wat hij eigenlijk wel kon gebruiken.

De knul had besloten om maar naar buiten te gaan. De slechte emoties proberen te ontvluchten. Heimwee was niet zo zeer iets slecht, maar het leidde hem verschrikkelijk af van het feit dat hij hier ook vrienden moest maken. Die gelegenheid plaatste zich dan ook meteen toen hij een ademhaling klonk die duidelijk verstoord was. Meteen viel er een soort van bezorgdheid over hem. Hij richtte zijn blik op de persoon waarvan het afkomstig was. Naïef als hij was ging hij er ook gewoon op af, in de hoop dat hij de jongen in kwestie toch een beetje kon helpen op een of andere manier. ‘Euhm hé. Ik hoop dat het oké is dat ik hier ben?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptyza feb 18, 2017 9:40 pm


lie to me

Frej was zich er maar al te goed van bewust dat de meeste ‘bezorgdheid’ van mensen eigenlijk gewoon nieuwsgierigheid was. Dat was toch hoe hij het altijd al ervaren had. Niemand had hem ooit bewezen dat bezorgdheid ooit oprecht kon zijn. Vooral niet omdat echt iedereen tegen hem loog. Niet alleen over kleine dingetjes, maar ook over belangrijke dingen. De leugen die hij nog het meest hoorde, was dat ‘alles wel goed zou komen’. Op de manier waarop hij bezig was, was dat de grootste leugen ooit. Het zou niet meer goed komen, niet als hij niet af kickte. Hij wilde het niet eens proberen tho. Als hij niet door iets werd verdoofd, was het bijna niet mogelijk om onder de mensen te komen.

Daarom dat hij ze ook probeerde te ontlopen. Al waren er altijd wel die zo nieuwsgierig waren om op hem af te komen, onder het mom van ‘bezorgdheid’. Net zoals de jongen die nu bij hem was komen staan. ‘Euhm hé. Ik hoop dat het oké is dat ik hier ben?’ Vroeg hij. Frej kon nog net een sarcastische lach tegenhouden. ”Ik heb liever dat je op rot”, Zei hij, goudeerlijk, as usual. ”Maar ik kan je niet verbieden om hier te staan”, Vervolgde hij toen, misschien praatte hij nu te veel. Hij bracht hem zo nog op ideeën. Gg wp Frej.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptydi feb 21, 2017 9:55 pm

Hoe slecht het idee misschien was geweest om op de andere jongen af te lopen, toch had hij het gedaan. Victor kon zichzelf niet behelpen als het om zo’n zaken ging, het leek ook gewoon echt alsof de jongen als het ware in ademnood ging raken of iets in die vorm. Als dat het geval was geweest en hij was niet naar hem toegelopen wat dan? Dan had de jongen hier misschien bewusteloos gelegen binnen dit en het uur. Dat wilde hij echt niet op zijn geweten hebben hoor. Natuurlijk was de kans dat zoiets gebeurde even klein als de kans dat een komeet hem zou verpulveren, maar beter het zeker voor het onzekere nemen?

Victor had dom genoeg ook nog eens een vraag gesteld aan de persoon, waarvan hij het antwoord al wist. Dat antwoord trof hem hard, iets wat even goed te merken was aan zijn gezichtsuitdrukking die voor een kort moment wat vertrok omdat hij ergens wel was geschrokken. Het antwoord klonk koud, maar het was een eerlijk antwoord iets waar hij wel mee over weg kon gaan. Kort wreef hij over zijn kaak en knikte kort op de volgende woorden van hem. Hoewel er iets aan de jongen hem toch een soort van angst inboezemde was hij nog niet klaar om op te rotten, om het in zijn woorden te zeggen. ’Wel, ik rot liever niet op.’ Sprak hij schouderophalend. Dat was eerlijk, op een manier waarop hij eigenlijk nooit zo eerlijk was. Niet dat hij een leugenaar was, maar toch probeerde hij het altijd op een positiever toon te zeggen dan dit. Al zou dat de andere jongen waarschijnlijk niet al te veel uit maken. ’Je ademhaling baart me zorgen.’ Sprak hij rechtuit tegen de knul, dit keer toch op een iets vriendelijkere toon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptydi feb 28, 2017 11:42 pm


lie to me

Waarom had deze jongen niet door dat hij liever met rust gelaten wilde worden? Dämon begon ook al onrustig te worden, benieuwd naar deze vreemdeling. Benieuwd en achterdochtig tho. Gelukkig was hij momenteel nog rustig. Frej wist niet of hij hem zou tegenhouden als hij besloot dit knulletje terug richting de deur van het schoolgebouw te slepen. Misschien zou hij hem wel proberen over te halen om voorzichtig te doen, maar hij was hem eerlijk gezegd ook liever kwijt dan rijk. En dat vertelde hij hem ook, toen hij de vraag kreeg. Waarom zou hij er over liegen? Misschien drong het nu wel tot hem door dat hij weg moest gaan.

’Wel, ik rot liever niet op.’ Zei de jongen schouderophalend. De gepiercete jongen draaide zich met een opgetrokken wenkbrauw naar hem om. Well, hij sprak wel de waarheid. ’Je ademhaling baart me zorgen.’ Was de heel erg simpele verklaring. Oh, waarschijnlijk had de jongen een beetje hocus pocus uitgehaald met zijn mutatie en dat geconstateerd. ”Don’t worry about it, ik ben aan het afkicken van heroïne”, Zei hij, even koel, alsof het een onschuldig feit was. ”Het gaat vanzelf wel over, of ik fix mezelf een nieuwe dosis, daar ben ik nog niet over uit”, Vervolgde hij. Frej richtte zijn blik weer vooruit, haalde een pak sigaretten boven, nam een peuk en stak hem tussen zijn lippen. Met zijn vuurtje stak hij de peuk aan, om een diepe trek te nemen. Misschien niet goed voor z’n ademhaling, maar hé, die was toch al verneukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptywo maa 01, 2017 7:48 pm


De onbekende knul draaide zich vrij snel om naar hem toen hij had meegedeeld dat hij nergens heen ging gaan. Voor een moment aarzelde Victor om een stap naar achteren te zetten, maar hij hield voet bij stuk. De jongen ging zich niet zwak opstellen, niet omdat de andere zo graag wilde dat hij weg ging. Naar zijn mening, en die was zo goed als die van elke dokter, was het te gevaarlijk om hem alleen te laten. Gelukkig voor hem gaf de jongen ook meteen aan wat er aan de hand was. Dat was niet zo maar iets. Letterlijk niet, de dude zou nog veel erger mogen doorstaan dan dit als hij geen nieuwe fix kreeg. Iets wat Victor niet zinde, en ook tja niet bepaald mogelijk leek op een school. Maar daar zou de knul vast wel iets op hebben. Waarschijnlijk een voorraad. Maar misschien kon hij hem nog wel helpen. Alsof hij het deed om hem te pesten stak hij ook nog eens een sigaret op. Natuurlijk reageerde hij meteen door de sigaret gewoon uit zijn mond te trekken en te breken om ze vervolgens op de grond te zwieren. ‘Dit gaat niet helpen dan!’ Bromde hij kort.

Een tijd lang bleef hij de knul gewoon aanstaren. Bedenkend wat hem misschien kon helpen, er waren genoeg planten die hem zouden kunnen helpen. Al stak er eentje met kop en nek bovenuit.. ’Je hoeft niet perse een nieuwe dosis te fiksen. Ik kan je helpen.’ Sprak hij zelfzeker. Lang geleden had hij geleerd over Kratom. Technisch gezien was het een plant die enkel in Thailand groeide, maar stiekem had Victor dan weer een kleine dosis gestolen van de plant toen ze thuis waren. Misschien kon hij het hier wel planten, al was het maar om de andere te helpen. 'Iets wat jij waarschijnlijk niet gaat willen lijkt me.'


Terug naar boven Ga naar beneden
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptywo maa 01, 2017 8:14 pm


lie to me

Frej was het niet gewend dat hij werd tegen gesproken. Zijn eerlijkheid, die er voor zorgde dat hij eigenlijk wel heel grof over kwam, joeg de meeste mensen snel genoeg weer weg. Niemand wilde rechtuit beledigd worden. Vooral omdat hij ook geen greintje spijt toonde. Hij zou zich nooit verontschuldigen voor zijn eerlijkheid. De uitleg over de heroïne was dan ook weer zo eerlijk dat hij verwachtte dat de onbekende jongen er ongemakkelijk van zou worden. Hij gaf inderdaad geen reactie, waardoor Frej verwachtte dat hij nu wel weg zou gaan. Hij nam ondertussen een sigaret, om zichzelf een beetje af te leiden van zijn afkickverschijnselen.

‘Dit gaat niet helpen dan!’ Protesteerde de jongen, die het lef had om de peuk uit zijn mond te trekken en hem op de grond te gooien. Perplex staarde Frej hem aan. Dämon was er ook niet zo happy mee. Hij gaf de jongen een duw tegen zijn schouder, zo hard dat hij waarschijnlijk zijn evenwicht zou verliezen. ”Dämon”, Siste hij, om het wezen in toom te houden. Of hij zou luisteren, was een ander verhaal. Hij was nu eenmaal heel erg beschermend tegenover hem. Vervolgens bleef het een eind ongemakkelijk stil. Hij had de neiging om een nieuwe peuk te nemen, maar hij hield zich in.

’Je hoeft niet perse een nieuwe dosis te fiksen. Ik kan je helpen.’ Meldde hij toen ineens. Hij klonk zelfzeker, en Frej wist ook dat hij niet loog. 'Iets wat jij waarschijnlijk niet gaat willen lijkt me.' Merkte de jongen toen op. Hij zuchtte. ”Je moet vooral niet proberen te gokken wat ik denk”, Zei hij wat geïrriteerd. Als er iets was wat hij niet fijn vond, waren het mensen die probeerden te voorspellen wat hij zou gaan reageren. Hij wist het dikwijls van zichzelf niet eens. ”Dus, ik luister. Wat heb je in de aanbieding? Shocktherapy? Want dat heeft niet geholpen de laatste keer”, Greens hij, nog altijd hopend dat hij iets schokkends zou zeggen waardoor de jongen hem alsnog met rust zou laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptywo maa 01, 2017 9:21 pm

Victor wist wel dat hij mogelijk gevaar liep door die sigaret weg te trekken. Maar hij ging niet iemand zo maar nog verder zijn gezondheid laten verpesten. Dat kon hij niet, dat wilde hij niet en wel hij wou uiteindelijk gewoon helpen. Een felle duw zorgde ervoor dat hij enkele stappen achteruit zetten, maar als de ware kat die hij was kon hij zijn evenwicht gelukkig bewaren.’Auw.’ Met een fronsje bekeek hij de knul, dit had hij niet verwacht. En hell dat zou morgen een mooie blauwe plek worden. Het was niet dat hij bang was, op zijn hoede kon je het beter noemen. Die duw kwam niet rechtstreeks van de jongen, dus het moest wel iets met zijn mutatie te maken hebben. De naam die hij had gefluisterd was hem ook niet ontgaan, maar het was iets waar hij momenteel geen vragen over ging stellen.

Goed, dat was misschien geen slimme actie. Maar het was niet dat de rest van zijn acties al heel slim waren geweest. Vic maakte een verontschuldigend gebaar met zijn handen. ’Het spijt me.’ Zei hij met een verontschuldigende glimlach op zijn gezicht. Ergens kon hij het wel begrijpen wat hij zei, waarschijnlijk werd de knul wel genoeg aangesproken op hoe hij moest leven of wat hij mocht denken maar goed. Dat lag alweer achter hen. Zijn ogen verwijdde even. Shocktherapy? Serieus, dat was zo middeleeuws.

’Ik zou je niet bewust pijn doen.’ Nee, dat was niets voor hem. ’Ik heb Kratom. Het is geen opiaat, maar het verdoofd wel. Het kalmeert de symptomen van de afkickverschijnselen van de heroïne.’ Het was niet meteen zo’n geweldige beschrijving, maar hopelijk zei het wel genoeg voor de jongen. ’Ik heb een beetje bij, maar ik heb ook zaadjes dus als je wilt kan ik het wel planten.’



Terug naar boven Ga naar beneden
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptydo maa 02, 2017 7:01 pm


lie to me

Het was niet zijn fout dat Dämon de jongen een duw gaf. Hij had hem soort van ‘aangevallen’, toch in de ogen van de entiteit. Frej had het lang zo erg niet gevonden, maar de geest maakte van alles meteen een heel drama. De vreemdeling keek hem aan, alsof hij de oorzaak was. Ja, dat was hij ook deels, maar hij had het niet uitgelokt hoor. Hij besloot er maar geen verdere aandacht aan te besteden. Het was al zo moeilijk uit te leggen en hij had geen geduld voor extra vragen. Daarnaast vond Dämon het ook nooit leuk als hij in detail ging beschrijven wat hij was, en waarom hij aan Frej vast hing.

Hoewel het waarschijnlijk allemaal heel erg goedbedoeld was, hij had geen zin om zich alweer te laten vertellen wat het beste voor hem was. Hij wilde gewoon zo snel mogelijk weer een fix, einde. Hij leefde van shot tot shot, de tijd ertussen probeerde hij gewoon niks meer te doen dan overleven. ’Het spijt me.’ Zei de jongen toen hij er een opmerking over maakte. Frej zuchtte even zachtjes. Mooi, hij zou er tenminste geen drama rond maken. Hoe dan ook, veel zin in een nieuw soort therapie had hij ook niet. Ze hadden hem al zowat alles doen proberen om er van af te raken, maar dat zou nooit lukken.

Want hij kwam nooit van zijn vervelende mutatie af. ’Ik zou je niet bewust pijn doen.’ Reageerde de vreemde op zijn woorden. ’Ik heb Kratom. Het is geen opiaat, maar het verdoofd wel. Het kalmeert de symptomen van de afkickverschijnselen van de heroïne.’ Beschreef hij de werking van dit nieuwe magische geneesmiddel. ’Ik heb een beetje bij, maar ik heb ook zaadjes dus als je wilt kan ik het wel planten.’ Vertelde hij toen. Frej wreef nadenkend door zijn wit geverfde haren heen. ”Luister vriend, allemaal heel aardig en alles. Maar ik heb geen geld om je te betalen. Ik snap ook niet waarom je dit voor me zou doen, trouwens. Hoe dan ook, ik gebruik hero om mijn mutatie uit te schakelen. Ik krijg namelijk erge hoofdpijn en ik word misselijk als mensen lopen te liegen. Dus zolang die mutatie me last blijft bezorgen, blijf ik heroïne gebruiken, zo simpel is het”, Legde hij uit. Zo, als hij nu nog steeds zin had om hem dat magische plantje te geven, dan zou hij waarschijnlijk een dansje doen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptydi maa 07, 2017 2:46 pm

De duw had hij zeker niet verwacht. Maar hij besloot dat het misschien een beetje te forward was om het te vragen. Nou ja, niet dat hij het anders zo goed deed op het vlak van de jongen gelukkig te maken. Maar goed, veel kon hij daar niet aan doen aangezien hij van nature al zo bezorgd was. Voor het feit dat hij ook maar iets durfde te zeggen over wat de knul aan het denken was werd hij haast meteen afgestraft. Mede door dat hij zich schuldig voelde dat hij de jongen misschien gekwetst had, en omdat het ook het aardigste was om te doen verontschuldigde hij zich er wel voor. Iets wat hopelijk alles een beetje aan de kant zou schuiven, want ondanks dat het er misschien wel van zou komen door dat hij zich bemoeide met de gezondheid van de knul wou hij geen ruzie.

Victor kon het alleen maar proberen. Kratom voorstellen aan iemand met een heroïneverslaving was nooit gemakkelijk, dat wist hij even goed hij had er al ervaring genoeg mee. Maar opgeven was niets voor hem. En tja, als hij het niet probeerde zou hij zich toch alleen maar schuldig voelen nadien. Wel was hij al wel blij dat de vreemde wilde luisteren naar hem, dat betekende wel iets, right? Zichtbaar slikte hij toen de andere jongen begon te praten, waarna de uitdrukking op zijn gezicht even veranderde naar verwarring. Hij had toch niets gezegd over betalen? Luisterend naar de woorden van de jongen wreef hij even door zijn haren. Oké goed, dus de verslaving was gelinkt aan zijn mutatie die hem hoofdpijn bezorgde. ‘Het schakelt je mutatie wel niet uit, maar het helpt zeker tegen de hoofdpijn en de misselijkheid normaal ook.’ Legde hij uit.

’Luister. Ik wil hier geen geld voor, helemaal niet.’ Concludeerde Victor vervolgens. ’Zie het als een vrienden dienst? Ik wil zelf tuinman voor je spelen als je dat niet ziet zitten. Je kent me misschien niet, maar ik help graag anderen.’ Glimlachte de jongen waarheidsgetrouw zoals altijd. Hopelijk was dit toch genoeg om de jongen te over tuigen, anders moest hij het even over een heel andere boeg gooien en hij had nog niet uitgevonden hoe hij dat dan ging aanpakken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptyzo maa 12, 2017 5:31 pm


lie to me

De manier waarop de jongen tegen hem sprak, stond hem niet echt heel erg aan. Hij moeide zich met dingen waar hij eigenlijk geen zaken mee had. Langs de andere kant sprak hij wel consistent de waarheid. Iets wat Frej dan toch wel weer kon waarderen. Het was een innerlijke strijd, moest hij Dämon toestemming geven om de knul terug naar binnen te slepen of zou hij hem toch een kans geven? Al had hij er niet echt vertrouwen in dat hij oprecht van zijn verslaving af zou raken. Zelfs niet met een middeltje om de effecten te vervangen. Er was ook wilskracht voor nodig van zijn kant, commitment, en hij wist niet of hij dat wel kon opbrengen. Verder snapte hij gewoon ook echt niet waarom de jongen hem vrijwillig zou willen helpen.

‘Het schakelt je mutatie wel niet uit, maar het helpt zeker tegen de hoofdpijn en de misselijkheid normaal ook.’ Legde hij nog uit. Frej knikte even begrijpend. Dan moest hij er maar mee dealen dat zijn mutatie wel nog werkte. Of hij zou gewoon hero blijven gebruiken. Hij was niet echt van plan om de jongen dan ook echt te beloven dat hij volledig zou stoppen. ’Luister. Ik wil hier geen geld voor, helemaal niet.’ Vervolgde de jongeman toen. ’Zie het als een vrienden dienst? Ik wil zelf tuinman voor je spelen als je dat niet ziet zitten. Je kent me misschien niet, maar ik help graag anderen.’ Zei hij toen. Een vriendendienst hmm. Zijn mutatie gaf aan dat de jongen nog steeds de waarheid sprak.

Na een lange stilte slaakte Frej een zucht. ”Oké dan. Een vriendendienst. Mag ik dan ook de naam van mijn self-proclaimed nieuwe vriend weten?” Greens hij de jongen toe. Hij kreeg hier ineens een oplossing voor zijn verslaving aangeboden, inclusief een nieuwe vriend. Hoe geweldig was dat niet? Dämon ging er duidelijk niet mee akkoord, maar dat was niks nieuws. De entiteit was altijd heel bezitterig over hem, liet niemand echt in zijn buurt komen. Maar voor nu liet hij het met rust. Waarschijnlijk was hij ergens ook tevreden over het feit dat de jongen niet gelogen had en hem een oplossing had aangeboden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptyzo maa 12, 2017 6:02 pm

Eigenlijk had Victor bang moeten zijn van de onbekende jongen. Iets wat hij misschien ook wel was ergens. Maar zijn vroegere beste vriend was ook een addict geweest. Oké, hij had de knul niet kunnen helpen met al zijn wijsheid. Iets wat hem tot op de dag van vandaag nog steeds achtervolgde in zijn nachtmerries. Misschien was hij hier nu wel aan het projecteren op de knul die voor hem stond. Maar echt veel kon hem dat niet schelen. Als puntje bij paaltje kwam dan wilde hij deze jongen alleen maar helpen, misschien wel met een verborgen agenda maar het helpen was iets wat hij zeer zeker wilde doen. Of de knul ging luisteren of niet wist hij niet, maar hij had hem tenminste iets anders aangeboden. Hopelijk zou het helpen, maar dat was iets waar hij absoluut niet zeker van was. Victor investeerde zich op een of andere manier in de onbekende, wist goed genoeg dat alles misschien afgelopen zou zijn na dit gesprek. Maar zijn geweten was dan tenminste clean.

Hoe lang het juist stil bleef wist hij niet, maar de stilte maakte hem ongemakkelijk, waardoor hij begon te prullen aan zijn vest. Wanneer de jongen sprak en als het ware met een grijns verscheen er een glimlach op Victor’s gezicht. ’Misschien had ik daar mee moeten beginnen voor ik dokter ging spelen. Victor Valdés, aangenaam.’ Sprak hij op een vriendelijke toon waarop hij zijn handen in zijn broekzak stak. ’Ik heb de plantjes en zaadjes op mijn kamer liggen. Ik zal de zaadjes binnenkort wel gaan planten hier of zo.’ Dan moest hij wel nog even iemand vinden die het klimaat nabootste van Thailand, maar zo iemand zou hij hier vast wel vinden. Zou raar zijn als het niet zo was. ’Als je wilt kunnen we de rest al wel gaan halen?’ Dit klonk als zo’n smerig trucje om de jongen mee naar zijn kamer te lokken, al was het dat wel niet tho.



Terug naar boven Ga naar beneden
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptyma maa 13, 2017 5:44 pm


lie to me

Het was echt een wonder. Frej had zich laten ompraten. Door een vreemdeling. En hij was niet high. Dit kon echt in een recordboek opgenomen worden. Met eerlijkheid kwam je gewoon ver bij hem, en dit was toch wel het ultieme bewijs. Of hij echt een vriendschap zou opbouwen met de naamloze knul, was een andere vraag. Die dingen werkten meestal niet zo goed voor hem. Zolang hij echter eerlijk bleef en niet teveel vervelende vragen ging stellen, zou hij hem wel in zijn buurt blijven verdragen. Dämon was dan weer een ander verhaal, maar de entiteit moest zich nu eenmaal eens leren neerleggen bij zijn beslissingen.

Misschien had hij wel extra training nodig. Who knows. Dat waren zorgen voor later. Eerst maar eens de naam van zijn reddende engel te weten komen. ”Misschien had ik daar mee moeten beginnen voor ik dokter ging spelen. Victor Valdés, aangenaam.” Was het antwoord op die ene simpele vraag. ”Maakt niet uit. Victor hmm. Ik ben Frej”, Reageerde hij, netjes met zijn eigen naam. ”Ik heb de plantjes en zaadjes op mijn kamer liggen. Ik zal de zaadjes binnenkort wel gaan planten hier of zo”, Wist Victor hem nog te vertellen. Frej knikte instemmend. Tuinman slash dokter, de jongen was wel een pro blijkbaar.

”Als je wilt kunnen we de rest al wel gaan halen?” Stelde Victor toen voor. De gepiercete jongen dacht er even over na. Wat had hij te verliezen dan? Daarom sprong hij uiteindelijk van het muurtje af en stak zijn handen in de zakken van zijn zwarte sweater. ”Oké dan, meneer dokter, show me je wondermiddeltje maar”, Greens hij. Dat klonk ook zo volledig dubbelzinnig, maar hé, hij was niet degene die random mensen naar zijn kamer lokte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptyzo maa 19, 2017 3:35 pm

Dit was een perfect voorbeeld in hoe zijn ouders hem hadden opgevoed. Altijd vriendelijk, en een oplossing proberen te vinden voor zaken waar misschien helemaal niets aan gedaan kon worden. Maar het hoofdingrediënt voor dat tot een goed einde te brengen was een goed hart hebben, iets wat Victor wel had. Het tegendeel daarvan moest nog altijd blijken, maar om eerlijk te zijn de jongen had het gewoon niet in hem om het slechte in mensen te zien. Een grote flaw in zijn leven, en iets wat hem al meerdere malen op de neus was gedrukt dat het niet altijd goed kon aflopen maar de jongen leerde er niet van. Het lag in zijn aard om positief in het leven te staan.

Frej? Dat was een naam die echt niet vaak voorkwam. Of nouja toch niet in Spanje dan. ‘Coole naam.’ Sprak de knul met een grijnsje. Victor was maar een simpele naam, genoeg mensen noemde zo. Maar niemand noemde Frej daar was hij echt wel zeker van. Given the fact dat deze dude de eerste persoon was die hij tegen kwam met die naam dan toch. Gelukkig voor hem stemde de andere ook in om mee te gaan naar zijn room, dan kon hij toch nog wel uitleggen aan hem hoe Kratom eigenlijk moest ingenomen worden, iets wat misschien wel een vrij belangrijk aspect was.

Van zodra de dude van het muurtje was gesprongen besloot Victor om al verder te wandelen. ’De meeste mensen in Thailand, kauwen op het bladje van de plant. Je kan het ook roken, maar dan geeft het niet het gewenste effect. In de meeste westerse landen is het aanbod maar vrij beperkt en maken ze er poeder van om dan zo een soort thee te maken, maar aangezien ik de zaadjes bij heb hoeft dat niet.’ Victor duwde de deur die naar het schoolgebouw leidde om dan zo in de richting van de kamers te lopen. ’Sorry dat ik me trouwens bemoei met je.’ Mompelde hij kort.


Terug naar boven Ga naar beneden
Frej Weyrich
Frej Weyrich
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Yokai
Age: 18
Occupation:
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Emptydo maa 30, 2017 4:14 am


lie to me

Dokter Victor. Ja dat klonk ergens wel nog oké. Of hij de jongen nu volledig vertrouwde, was maar een andere vraag. Eerlijk gezegd nog altijd niet. Hij geloofde al lang niet meer in een magisch wondermiddel dat hem zou genezen van zijn verslaving. Hij had zich er al lang bij neergelegd dat het overmatige druggebruik op een dag zijn leven zou nemen. Niet dat hij dat zo heel erg zou vinden. Hij had geen familie, geen vrienden, niks. Eigenlijk zou het hem alleen maar verlossing bieden. Dan was hij ook eindelijk los van Dämon. Of dat hoopte hij toch. Hij wist niet precies hoe het werkte. Straks zat hij in het afterlife ook nog aan de entiteit vast. Dat zou pas rampzalig zijn. Geen rust in vrede voor Frej.

Hoe dan ook, hoewel hij er wel zeker van was dat hij op een dag ergens in de nabije toekomst zou overlijden, vandaag was die dag nog niet. Dus probeerde hij er maar niet te veel over te piekeren. Dat was alleen maar slecht voor zijn gemoed. En dan werd Dämon ook weer opgejaagd. Al was de entiteit dat nu al. Zeker nadat hij had ingestemd om met Victor mee te gaan naar zijn kamer. Hij volgde hem richting het schoolgebouw. Ondertussen kreeg hij nog een gebruikshandleiding van het middeltje ook. Zeer handig.

”Ik ben niet zo’n fan van thee, eerlijk gezegd”, Merkte hij op, terwijl hij door de deur naar binnen liep. ”Dus kauwen lijkt me een beter idee”, Greens hij. Hij voelde zich nu al een fucking schildpad. Oh well. ’Sorry dat ik me trouwens bemoei met je.’ Verontschuldigde Victor zich toen ineens. Hij haalde zijn schouders op. ”Het is te laat om er sorry voor te zeggen hoor”, Liet hij de jongen weten. Niet op een beschuldigende manier. Ze waren er nu aan begonnen, dan konden ze net zo goed doorgaan in plaats van nu spijt te krijgen en er mee op te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Trapped Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped   Trapped Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trapped
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Schoolyard-
Ga naar: