INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Thermal motion | Archer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marcial Castellan
Marcial Castellan
Class 1
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: 404
Age: 18
Occupation:
Thermal motion | Archer Empty
BerichtOnderwerp: Thermal motion | Archer   Thermal motion | Archer Emptydi jul 11, 2017 9:46 pm

Hoe meer mensen om hem heen begonnen te verschijnen, hoe sneller zijn ademhaling begon te gaan. Zijn ouders hadden hem gewaarschuwd dat het best druk kon worden op school, maar niemand had hem kunnen voorbereiden op de drukte die momenteel heerste. Het leek alsof iedereen op hetzelfde moment had besloten om juist in dit stukje gang rond te lopen. De jongen wist zich met moeite een weg door de menigte te wurmen terwijl hij met trillende handen zo nu en dan over zijn neus wreef. Een teken dat hij zich absoluut niet op zijn gemak voelde. Natuurlijk gaf hij net de verkeerde persoon een elleboog stoot in een poging om door te raken, iets dat resulteerde in een vuistslag tegen zijn kaak.

Ineens leek de menigte wel uiteen te wijken om hem plaats te geven. Er was niemand die ook maar een poot uitstak om te helpen. Niet dat het nodig was aangezien de ander al doorliep, maar het was toch iets dat de jongen zou onthouden: op een school stond je er meestal alleen voor. Voor een moment bleef de jongen nog staan voordat hij terug in beweging kwam, deze keer opzoek naar een plaats waar hij even op adem zou kunnen komen. Hij had op dit moment echt geen behoefte aan mensen om hem heen, dus besloot hij om de volgende les te skippen totdat hij wat gekalmeerd was.

Zoute tranen vonden zich een weg over zijn kaken en de plek waar de vuist van de ander contact had gemaakt met zijn huid, begon langzaam wat te zwellen en het zou waarschijnlijk ook een lelijke blauwe kleur krijgen als hij er niet snel ijs op zou leggen. Vanaf het moment dat hij een plekje vond waar het relatief kalm was, liet de jongen zich langs de muur naar de grond glijden. Marcial trok zijn knieën op van zodra hij op de grond zat. Hij liet zijn hoofd terwijl hij zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Als je geluid maakte, was de kans groot dat je anderen naar je toe lokte en op dit moment had Marcial gewoon geen behoefte aan gezelschap.

Misschien had hij direct naar de ziekenzaal moeten gaan, misschien was het beter geweest als hij direct ijs op zijn kaak had gelegd. De waarheid was dat hij echt geen zin had om zich weer een weg door de menigte te banen. Hij zou wel wachten totdat de lessen terug goed gestart waren zodat er nog maar weinig mensen op de gangen rondhingen. Het snikken werd langzaam minder naarmate de tijd wat verstreek en op een gegeven moment durfde hij terug op te kijken naar de lichtgevende slierten die om hem heen zweefden, slierten die hij alleen kon zien. Stille tranen stroomden nog altijd over zijn wangen, maar zijn ademhaling was toch al minder gejaagd dan eerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer Castellan
Archer Castellan
Class 2
Aantal berichten : 20

Character Profile
Alias: Lasair
Age: 19
Occupation:
Thermal motion | Archer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thermal motion | Archer   Thermal motion | Archer Emptywo jul 12, 2017 1:21 pm


I see those tears in your eyes, I feel so helpless inside
Met een kleine grimas op zijn gezicht had de jongen zich neer gezet aan een van de tafels in de cafetaria. Naast hem zaten enkele jongens waarmee hij de laatste tijd wel vaker zaken deed, zoals eens een balletje trappen of zo. Zijn donkere ogen scande de omgeving op zoek naar zijn broer Marcial, maar hij zag hem niet zitten. Waarschijnlijk had de knul nog les. ”Arch, heb je zin om vanavond wat rond te gaan hangen?” Aka, of hij zin had om naar het strand te gaan en lam te worden. Maar met het feit dat er nog steeds geen woord was over de verdwijning van de studenten, of over het feit dat er bepaalde sightings geweest waren op het eiland van zaken die er niet hoorde, maakte het zo dat de roodharige knul daar helemaal geen zin in had. Al dagen liep Archer rond met stress juist omdat hij niet wist wat ging gebeuren. Iets wat zich al meerdere mallen had geuit in het oncontroleerbaar bewegen van zijn hand. Zo ook vandaag weer, de vraag bezorgde hem toch meer stress dan normaal waardoor hij met zijn vingers op tafel was beginnen tikken. ‘Ik denk dat ik vandaag pas, ik heb afgesproken met mijn broer om wat te doen.’ Grijnsde hij scheef naar het groepje jongens, die op hun beurt enkel hun schouders op haalde en weer verder gingen met hun gesprek. Sorry Marcial.

Het was niet lang na dat Archer een ijsje was gaan halen bij de kantine dame dat hij zich weer op de gang bevond. Het was aardig druk, logisch ook iedereen ging of kwam van de les en zocht nu naar vrijheid die de schoolmuren toch net niet konden bieden. Een eindje bij hem vandaan was er wat ophef, maar de roodharige knul schonk er geen aandacht aan. Zelf had hij eerst even nood aan wat destressing, anders ging het niet bepaald een fijne les worden voor zijn mede studenten. Het was iets vreselijk irritant als hij onder stress stond, dan maakte hij ongewild toch net dat beetje meer lawaai in de klas. Vaak genoeg was hij er al vuil voor aangegaapt door sommige mensen, maar hij kon er niets aan doen dus super veel deed het niet meer met hem. Nadat hij nog iemand had ontweken die het had over een soort van gevecht op de gang begon hij zich toch ergens zorgen te maken. Wat als het Marcial was? Namen werden er door de voorbijgangers niet genoemd, maar het zou zo maar eens kunnen dat iemand zijn broer had aangevallen!

Geleid door bezorgdheid liep hij verder door de gangen, keek op elke plek waar Marcial mogelijk zou kunnen zitten. Maar op zijn gewoonlijke plekken zat zijn jongere broer niet. Nee in plaats daarvan vond hij hem ongeveer in het midden van de gang tegen de kluisjes aan op de grond. Zijn kaak verstrakte toen zijn oog viel op de verwonding. Bezorgd als hij was knielde hij neer bij hem en legde zijn vrije hand op de schouder van de jongen. Hoewel hij nog van plan was om te genieten van het ijsje dat hij mee had, besloot hij het maar te overhandigen aan zijn broer. ‘Hou dit er maar tegen, maar ik verwacht er wel een nieuwe.’ Sprak hij met een korte glimlach op zijn gezicht. ‘Ga je me vertellen welke idioot dit je heeft aangedaan, of moet ik zelf gaan zoeken zodat ik diegene levend kan roosteren?’ Niemand kwam ongestraft aan zijn kleine broer. De enigste die dat mocht was hij, maar zelfs dat gebeurde niet. Niet na wat hij hem had aangedaan vroeger.



Terug naar boven Ga naar beneden
Marcial Castellan
Marcial Castellan
Class 1
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: 404
Age: 18
Occupation:
Thermal motion | Archer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thermal motion | Archer   Thermal motion | Archer Emptywo jul 26, 2017 5:17 pm

Hij wilde naar huis. Het was een slecht idee geweest om zijn ouders ervan te overtuigen dat hij het wel aan zou kunnen. Archer zou zijn rots in de branding zijn zoals altijd en terwijl het in het begin goed gegaan was, kon zijn broer niet altijd zijn handje vasthouden. Marcial had zijn best gedaan om ‘onzichtbaar’ te zijn. Hij had geprobeerd om geen aandacht naar zich toe te trekken en toch had hij het voor elkaar gekregen om in minder dan een seconde van onzichtbaar naar het middelpunt van de belangstelling te gaan.

Marcial was zo gefocust geweest op de kleurrijke slierten om hem heen, iets dat hem hielp om te kalmeren, dat hij niet eens door had dat er iemand bij hem neer knielde. Het was pas toen er een hand op zijn schouders werd gelegd, dat hij zich realiseerde dat hij niet meer alleen was. Bijna had hij de hand afgeschud en was hij opzij gekropen, weg van de persoon. Voordat hij ook maar een beweging gemaakt had, begon te persoon te spreken en het was het stemgeluid dat ervoor zorgde dat hij gewoon bleef zitten. Ondanks dat zijn gehoor beschadigd was, hoefde hij zich niet erg hard te concentreren om de stem van zijn broer te herkennen. Zijn blauwe kijkers gleden naar Archer en hij hief een trillende hand om het ijsje aan te pakken en tegen zijn kaak te duwen.

”Ik koop je wel een nieuwe.” Zijn mondhoeken krulden om in een zwakke glimlach, maar die glimlach verdween al snel toen er gevraagd werd wie hem geslagen had. Langzaam begon hij zijn hoofd te schudden. ”Ik wil niet dat je door mij in de problemen komt.” Zijn blik gleed van Archer naar de slierten die bij zijn mutatie hoorden en met nog altijd licht trillende handen zette hij de slierten in beweging. Het was niet moeilijk om de connectie die hoorde bij het mobieltje van de kerel die hem had geslagen te vinden. Hij zat lang genoeg op school om bij de meeste gezichten een naam te kunnen plakken en dan was het nog alleen nog een kwestie van zoeken. ”Daarbij heb ik een beter idee.” De jongen was misschien verlegen, awkward, maar dat wilde niet zeggen dat hij niet wist hoe hij wraak moest nemen. Het was zijn versie van zelfverdediging, eentje die ervoor zorgde dat hij geen lichamelijk contact met een ander hoefde te maken. Het probleem was dat hij op het gebied van wraak nemen niet erg creatief was. ”Enige idee wat ik de school zou kunnen rondsturen? Mijn ideeën zijn een beetje…op.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer Castellan
Archer Castellan
Class 2
Aantal berichten : 20

Character Profile
Alias: Lasair
Age: 19
Occupation:
Thermal motion | Archer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thermal motion | Archer   Thermal motion | Archer Emptyzo jul 30, 2017 3:41 pm


I see those tears in your eyes, I feel so helpless inside
Archer kon niet bevatten dat Marcial ook maar iets had gedaan om dit uit te lokken. Wat hem in wezen nog kwader maakte dan hij eigenlijk al was. Hij kon het niet hebben dat iemand zijn broer pijn deed, iets wat alleen maar erger was geworden na het ongeluk dat hij had veroorzaakt. De vraag die door zijn hoofd ging was waarom iemand een jongen als Marcial zou aanvallen? Kon het hem wat schelen dat iedereen op de school tegenwoordig on edge was over de verdwenen studenten? Nee. Niet omdat hij er werkelijk niet om gaf, maar dat was nog altijd geen reden om iemand zo maar aan te vallen als dat al het geval was geweest. Zachtjes streek hij zijn broer bemoedigend over zijn schouder. Als hij de persoon zou vinden die hem had aangevallen, zou die de eerste dagen niet moeten buiten komen vanwege geïnfecteerde brandwonden hoor.

‘Je kan er gewoon een nieuwe vragen ooit in de kantine hoor. Je hoeft geen geld uit te geven.’ Sprak hij schouderophalend. D glimlach was hem zeker niet ontgaan, hoe snel die ook weer weg was. Kort haalde hij zijn schouders op. ‘Denk je dat ik er ook maar iets om geef of ik in de problemen raak? De problemen zullen me uiteindelijk toch wel vinden, dus beter geef je me een naam.’ Bromde hij kort. Marcial wilde niet dat hij zich ermee bemoeide, maar hoe kon hij dat nu niet doen? Het was zijn taak als grote broer om hem te behoeden van zaken als dit. Hij had hun ouders nog zo op het hard gedrukt dat hij zou zorgen voor Marcial, en nu op dit moment had hij die belofte verbroken. Iets wat zorgde voor een kleine kortsluiting in zijn hoofd, wat er dan weer voor zorgde dat zijn vrije hand haast oncontroleerbaar begon te trillen. Geweldig, kwam dit er ook nog eens bij..

Marcial leek even afwezig te worden, wat Archer kort deed fronsen. Meteen ging er in zijn hoofd een alarm bel af dat die klap misschien mogelijk meer schade had aangericht. Maar blijkbaar was de knul iets heel anders aan het doen. Iets wat duidelijk met zijn mutatie te maken had gezien de opmerking die er vervolgens kwam. Soms vergat hij wat zijn broer kon, hoe hij die andere personen makkelijk kon traceren en er dan een mentaal spelletje van maken. Al keurde hij die manier van mensen terug pakken niet geheel goed, nee Archer was meer van het fysieke. Maar goed. ‘Oh ja, care to share?’ Grijnsde hij kort. Natuurlijk wilde hij weten wat hij van plan was om te veroorzaken. Al snel genoeg deelde Marcial wat hij van plan, wat Archer deed lachen. ‘Misschien moet je sturen dat hij een besmettelijke ziekte heeft, of kan je zijn telefoon niet doorzoeken naar genante foto’s die niet bestemd zijn voor andere mensen?’ Archer grijnsde breed, kijk dit was dan weer een perfect voorbeeld waarom hij van zijn broer hield. Het was niet zijn manier, maar het was even goed effectief. ‘Of je kan sturen dat hij elke avond in zijn bed plast, werkt ook altijd.’




Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Thermal motion | Archer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thermal motion | Archer   Thermal motion | Archer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thermal motion | Archer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Archer Castellan
» Dean Archer
» With great caution - Archer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms-
Ga naar: