|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 2:22 pm | |
| Hmmm, ik denk wel dat er nog eentje bij kan. Twaalf of dertien, wat is het verschil right Je kan kiezen tho ^^ This happy girl of Julie |
|
| |
Esmee Verhoeven- Class 3
- Aantal berichten : 42
Character Profile Alias: Mindgirl Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 2:28 pm | |
| @Vera, Dat zou best kunnen xD Heb er niet erg lang gezeten hoewel ik volgens mij wel ooit een keer mee heb gedaan aan 'the hunger games' met een karakter anyway, tis best lang geleden Zoals Lorry zegt heb ik bijna overal wel even gezeten alleen denk ik niet lang genoeg om echt een indruk achter te laten? Ben denk ik beetje kieskeurig PoF is gewoon de enige waarop ik me echt thuis voel eigenlijk? (tja al drie jaar zo'n beetje xD) |
|
| |
Judas Morlock- Class 3
- Aantal berichten : 212
Character Profile Alias: Fallen Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 2:33 pm | |
| |
|
| |
Esmee Verhoeven- Class 3
- Aantal berichten : 42
Character Profile Alias: Mindgirl Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 2:42 pm | |
| |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 2:59 pm | |
| @Lisa: aww sad Judas setje :'c wel mooi~
Lorelei komt hem wel troosten |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 2:59 pm | |
| - Salomée Adkins schreef:
- @Lucas: Mwhihi maar ja dan moet natuurlijk ook iemand die man van de beesten shelter beRP'en *RECLAME*
EN OWH hahah is er nog een V?? Dit verklaart vgm echt even heeel veel misverstanden in mijn RPG leven damn?? wellicht ook dat over Russische kunst of is dat echt iets wat ik niet meer weet aaah haha Maar sorry man, ik zal dat even aanpassen voor de duidelijkheid inderdaad ;0
En thankss voor het accepteren~! (a) Iemand topicje doen? ja we moeten echt een beetje meer adverteren maar we hebben denk ik op alle actieve rp's al reclame gemaakt jklsg like ik vind het bvb not done om reclame te gaan maken op een forum waar ik zelf niet actief op ben snap je!! dat is zo rude voor de admin van t forum waarop we adverteren maar omg ik wil een topic pl0x, met Reagan?? ik maak morgen een inhaalmove met mn postjes dus als je nu tijd/inspi hebt, maak maar aan, dan reply ik morgen :> |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 3:15 pm | |
| @Swaas: That's the spirit hahah! Hmmm we laten Julie en Sally wel een andere keer Franse conversatie maken ghehe. Volgens mij zijn Kal en Sal dit gaat lekker even oud right? Dan zouden ze wel bij elkaar in de klas kunnen zitten of iets dergelijks (': @Nienke: Oh ja, dat herken ik wel ghehe. Vooral bij bv. SSA en WC, ik bedoel het zijn supersites maar je wordt dus wel een beetje bedolven onder alle berichten xD Volgens mij is hier een perfecte balans; gezellig actief maar niet dat je helemaal kapotgespamt wordt haha @Lucas: Haha dat was meer een shout zovan; 'somebody play my hubby als ik ga applyen voor animal shelter persoon'. Maaar inderdaad, ik snap dat gevoel helemaal. Aan de andere kant, als het niet op prijs gesteld wordt, kunnen er ook regels over gemaakt worden, dus als die er niet zijn kun je er denk ik wel vanuit gaan dat de reclame voor hun zelf ook voordelig is! Idk, je kunt elkaar nog steeds wel steunen zonder echt actief te zijn op elkaars sites. Maar om dan een acc aan te maken puur om de reclame.. tja dat is weer iets anders natuurlijk. Wow i'm not making sense haha Maar yes ofcc! Will dooo |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
- Aantal berichten : 317
Character Profile Alias: Bugs Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 3:29 pm | |
| @Vera, ja precies dat! Geweldige sites maar als nieuweling voel je je een beetje buitengesloten en lukt het je niet echt om ertussen te komen, het is net iets too much. Teveel berichten en mensen. PoF is ook wel een tijd veel drukker geweest maar het was er wel gezellig en de sfeer was altijd super tof dus het was makkelijk om gezellig mee te praten c: |
|
| |
Judas Morlock- Class 3
- Aantal berichten : 212
Character Profile Alias: Fallen Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 3:32 pm | |
| |
|
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 4:19 pm | |
| - Salomée Adkins schreef:
- @Swaas: That's the spirit hahah!
Hmmm we laten Julie en Sally wel een andere keer Franse conversatie maken ghehe. Volgens mij zijn Kal en Sal dit gaat lekker even oud right? Dan zouden ze wel bij elkaar in de klas kunnen zitten of iets dergelijks (': Juuuups ze zijn even oud, niet dat Kalli geeft om leeftijd. See what I did there Caro? Kalli studeert voor leerkracht maar misschien kunnen ze een algemeen vak samen volgen? She needs some more friends Wordt gezellig! I feel it EDIT: Ik heb je een DM gestuurd op Insta das mss makkelijker
Laatst aangepast door Kallista Dore Firos op vr nov 24, 2017 5:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Brimstone Varlow- Class 3
- Aantal berichten : 148
Character Profile Alias: Tooth Age: 20yo Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 4:34 pm | |
| Iemand een topicje met deze cutie |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
- Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 8:21 pm | |
| Oof, ik heb zelf juist een beetje dat ik best shy ben in the end en er zelf maar moeilijk tussen kom op fora waar iedereen elkaar schijnt te kennen, op een mate dat je genegeerd word of het gevoel krijgt dat je vaste leden hoort denken: wie ben jij nou weer. if that makes sense? Maar alles wat je wilt is gewoon een vast stekkie, en schrijven, en plotten - en zoiets demotiveert zo erg. Anyhow, bedankt voor het warme welkom!! ben ook nog steeds zoekende naar dat 'vaste stekkie' en ik hoop het onder andere hier te vinden <3 @Vera: Haha, je begrijpt dat ze onder die naam een plekje krijgt in mijn interne archief? :'D - Allen Springs schreef:
Omg, Angie, hi ~ weet niet of je het je nog herinnert (dat klinkt dramatic lol) want het is alweer flink wat jaren terug maar Emma hier, I 'member Kaoru en de rest van de dorks yay Welkom in ieder geval!! Ik weet tbh niet of ik dezelfde Angie ben xD ik denk het niet :c Kaoru laat geen belletje rinkelen, sorries! Maar hey, daarom niet minder well met! Ha, same problem als V een beetje? :') ik dacht dat ik de enige Angie was namelijk hahah - Kallista Dore Firos schreef:
I'll help you transform al zijn er niet zo veel dingen om te weten.
Voor onze WhatsApp stuur je gewoon een DMetje naar Luke Best via Clyde. Dan voegt hij je toe.
@V: Maar echt hoor, bergen plezier daar met momenten Make me a princess~ :> Aaa I see! Ik bedoelde eigenlijk in RPG-termen: zoals je Instagram hebt, of er ook een optie is voor bijv. Whatsapp voor karakters - maar ik heb het al gevonden, geloof ik~ goed om te weten in ieder geval! c: |
|
| |
Kirby Moreo- Class 2
- Aantal berichten : 26
Character Profile Alias: / Age: 13 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 8:35 pm | |
| Mag ik effe zeggen dat ik Horance zijn sig echt zo aangenaam vind om naar te kijken? so pretty :o |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 8:37 pm | |
| - Brimstone Varlow schreef:
- Iemand een topicje met deze cutie
Hello, yes, I apply? Haha, ik zoek wel een topicje : D |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr nov 24, 2017 8:49 pm | |
| - Kirby Moreo schreef:
- Mag ik effe zeggen dat ik Horance zijn sig echt zo aangenaam vind om naar te kijken? so pretty :o
+1 @Nienke: Yess het is hier zeker much gezelligitos! @Angie: Omg ja alsjeblieft ghehe En wow ja, ik kwam er vandaag dus ook pas achter dat mijn naam voor verwarring zou kunnen zorgen in de RPG-wereld, maar ja, die van mij is ook maar één letter dus wat verwacht je ook? lol En ik kende tot voor kort geen van de twee Angies ;o @Swaas: Heb trouwens besloten dat ze samen Engels hebben (a) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|